Grace Skrevet 15. februar 2006 #161 Del Skrevet 15. februar 2006 Fy søren så moro.. Gøy med bryllup altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. februar 2006 #162 Del Skrevet 15. februar 2006 Er det komt inn nokon invitasjons-tilbakemeldingar hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 17. februar 2006 #163 Del Skrevet 17. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #164 Del Skrevet 18. februar 2006 Ja, det er kjempegøy! Etter dette må jeg finne meg en hobby. Noe annet å fylle tiden med, for dette er ganske altoppslukende, og jeg mistenker at det kan bli litt tomt når det er over (bryllupet altså, ekteskapet er jo bare i starten ) Ja har fått noen tilbakemeldinger allerede. Kjempekos! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2006 #165 Del Skrevet 18. februar 2006 Ja har fått noen tilbakemeldinger allerede. Kjempekos! Du da? ← Jepp, 17 trur eg dte var! Veldig gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 22. februar 2006 #166 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Har du hatt noe hell i lysletingen ennå? Godt gjort å spørre hvor du bor når jeg vet at du bor rett i nærheten Jeg har fortsatt stor tro på Strømmen jeg, da Er på Strømmen en gang i mellom og kan evt se for deg og gi deg beskjed, hvis jeg finner noe jeg tror er riktig. Da slipper du å dra forgjeves. Samme med Black Design, som er på Metro, Lørenskog. Vet ikke når jeg drar igjen, men som sagt hender det... Er i hvertfall i området ca en gang i uka. Ha en fortsatt fin uke. Endret 22. februar 2006 av nevèsta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #167 Del Skrevet 23. februar 2006 Har du hatt noe hell i lysletingen ennå? Godt gjort å spørre hvor du bor når jeg vet at du bor rett i nærheten Jeg har fortsatt stor tro på Strømmen jeg, da Er på Strømmen en gang i mellom og kan evt se for deg og gi deg beskjed, hvis jeg finner noe jeg tror er riktig. Da slipper du å dra forgjeves. Samme med Black Design, som er på Metro, Lørenskog. Vet ikke når jeg drar igjen, men som sagt hender det... Er i hvertfall i området ca en gang i uka. Ha en fortsatt fin uke. ← hehehe, jah, men jeg husker jo aldri selv hvor folk bor hen jeg da. Roter alltid folk sammen. Egentlig burde jeg skrevet en liste med litt info om hvem som er hvem som jeg an dra opp Det er veldig snilt av deg ikke gjør deg bry med det men hvis du er i butikken kan du jo se om de har noen pene hvite lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. februar 2006 #168 Del Skrevet 23. februar 2006 Sto utenfor Løiten Lys på strømmen i dag og tenkte at var det ikke en av KGdamene som skulle tittet etter lys der. Men klarte ikke å huske hvem av dere det var og hva slags lys det var snakk om. Da var det deg da altså. Ellers hadde jeg nok tittet innom... Ble til at jeg kjøpte meg mere spylevæske og stilte meg i bilkø hjem istedetfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 24. februar 2006 Sto utenfor Løiten Lys på strømmen i dag og tenkte at var det ikke en av KGdamene som skulle tittet etter lys der. Men klarte ikke å huske hvem av dere det var og hva slags lys det var snakk om. Da var det deg da altså. Ellers hadde jeg nok tittet innom... Ble til at jeg kjøpte meg mere spylevæske og stilte meg i bilkø hjem istedetfor... ← hehehe... Takk for tanken ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 4. mars 2006 #170 Del Skrevet 4. mars 2006 God helg! Har du funnet lys enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #171 Del Skrevet 5. mars 2006 God helg! Har du funnet lys enda? ← Heisann Nei har ikke det. men har tittet litt. Tror egentlig jeg bare går for enkle hvite lys, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #172 Del Skrevet 5. mars 2006 Heisann Nei har ikke det. men har tittet litt. Tror egentlig jeg bare går for enkle hvite lys, jeg ← Like greit! Enkelt og stilreint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 16. mars 2006 #173 Del Skrevet 16. mars 2006 Lenge siden noen har skrevet noe hos deg nå! Håper du har funnet noen lys et sted. Det lønner seg jo å prøvebrenne noen for å se at de holder seg fine! *Notere bak øret at jeg også må se etter lys* Forhåpentligvis har du også fått inn masse svar på invitasjonene. Vi får håpe det blir noe av treffet vårt da! Det hadde jo vært hyggelig! Morsomt med noen som er like oppslukt av detaljene rundt bryllup som jeg har blitt. (Selv om jeg egentlig har både mor og svigermor som står parate til å snakke bryllup nesten hele tiden!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. mars 2006 #174 Del Skrevet 16. mars 2006 Håpar vi kan få til eit treff eg!!! Det hadde vore ulideleg moro!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #175 Del Skrevet 16. mars 2006 Ja det hadde vært kjempegøy å få til et treff! Håper virkelig vi får det til og at så mange som mulig kan komme. hehe, stakkars de mannfolka som blir sittende rundt bordet vårt. Kommer vel til å bli redd kvinnfolk for resten av livet *flirer' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KommendeBrud Skrevet 16. mars 2006 #176 Del Skrevet 16. mars 2006 Heisann! Jeg har skumlest litt i dagboken din, og jeg er veldig overrasket Vi skal nemlig gifte oss på samme dato, vi skalha samme spesielle gravering i ringene og vi bor begge på Grorud!!!! Dette var nesten litt for mange sammentreff på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #177 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja det hadde vært kjempegøy å få til et treff! Håper virkelig vi får det til og at så mange som mulig kan komme. hehe, stakkars de mannfolka som blir sittende rundt bordet vårt. Kommer vel til å bli redd kvinnfolk for resten av livet *flirer' ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 18. mars 2006 #178 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja det hadde vært kjempegøy å få til et treff! Håper virkelig vi får det til og at så mange som mulig kan komme. hehe, stakkars de mannfolka som blir sittende rundt bordet vårt. Kommer vel til å bli redd kvinnfolk for resten av livet *flirer' ← Så ingen bør ta med sine bedre halvdeler, med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. mars 2006 #179 Del Skrevet 20. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Så ingen bør ta med sine bedre halvdeler, med andre ord? ← hehe, FINNES det "bedre" halvdeler som VIL være med og møte en gjeng med gifteklare jenter da? hehehe, han vil jeg gjerne se!!! Endret 24. mars 2006 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå