Gå til innhold

Vi har masse sex, likevel har kjæresten vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 18.22):

Samme her, vi hadde mye og god sex. Likevel benyttet han sjansen så fort han fikk mulighet til å være med andre. For hans del tror jeg det handla om jakten og spenningen, tror  ikke sexen var bedre med de andre. 

Anonymkode: d6e39...f18

Samme skjedde her og jeg mistenker det samme som deg

Anonymkode: 139d9...b11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Hvis dette ikke er en trollepost, bør ts dumpe ham. Det gjør vondt i starten, men det går over. Deretter kan hun finne seg en mann med kontroll over sin lyst, hvis hun ønsker det

Anonymkode: 3577d...f4d

Det er litt urealistisk for slike menn finnes ikke. Det beste er å ikke gå inn i forhold med dem. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Almando said:

Det er litt urealistisk for slike menn finnes ikke. Det beste er å ikke gå inn i forhold med dem. 

De finnes og er i overtall. De er bare ikke de som skriker ‘fitte’ høyest ute på dansegulvet, derfor legger dere ikke merke til oss. Eller så har vi en god jobb, høy inntekt osv og blir ansett som kjedelige for dere og da takker dere pent nei takk til date nr2

Anonymkode: 3577d...f4d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De finnes og er i overtall. De er bare ikke de som skriker ‘fitte’ høyest ute på dansegulvet, derfor legger dere ikke merke til oss. Eller så har vi en god jobb, høy inntekt osv og blir ansett som kjedelige for dere og da takker dere pent nei takk til date nr2

Anonymkode: 3577d...f4d

Jeg har vært med menn som ikke skriker "fitte" høyest på dansegulvet og som har vært tilsynelatende snille og omsorgsfulle. Like fulle i dritt som alle andre menn. Om du er mann og påstår at du er guds gave til kvinner så må jeg skuffe deg. Du er biologisk innstilt til å behandle kvinner som bruk og kast, så ikke lat som noe annet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Almando said:

Jeg har vært med menn som ikke skriker "fitte" høyest på dansegulvet og som har vært tilsynelatende snille og omsorgsfulle. Like fulle i dritt som alle andre menn. Om du er mann og påstår at du er guds gave til kvinner så må jeg skuffe deg. Du er biologisk innstilt til å behandle kvinner som bruk og kast, så ikke lat som noe annet. 

Så sier vi det sånn. Ha en fin kveld, eller dra til helvete, er egt det samme for meg

Anonymkode: 3577d...f4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/14/2021 at 6:16 PM, AnonymBruker said:

Har vært i forhold i 5 år og vi har hatt sex som kaniner, spesielt de to første årene. Han har alltid sagt at han elsker kroppen min og elsker å ha sex med meg, og har alltid vært frempå og hintet om sex flere ganger om dagen, og jeg har gitt etter selv om jeg ikke alltid har hatt lyst. Har nå oppdaget at han har vært utro, og tenker at det kan ikke være på grunn av mangel på sex i alle fall!

Vi har ikke krangler og ting er egentlig ganske greit, men jeg er kronisk syk og klarer ikke å gå så mye lange fjellturer i fjellet som han elsker.

Men det er jo ikke noen grunn til å være utro?

Har ikke konfrontert ham med det enda, med lurer på hvorfor menn er utro når de får mye sex hjemme?

Anonymkode: a6c85...07d

en kåt ung mann, tviler på at han endrer adferd hvis du blir i forholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Så sier vi det sånn. Ha en fin kveld, eller dra til helvete, er egt det samme for meg

Anonymkode: 3577d...f4d

Haha, og du var en av de snille gutta sa du? 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Almando said:

Haha, og du var en av de snille gutta sa du? 😆

for det meste er jeg nok det, men man trenger ikke alltid å være det.... ha en fin dag

Anonymkode: 3577d...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

for det meste er jeg nok det, men man trenger ikke alltid å være det.... ha en fin dag

Anonymkode: 3577d...f4d

Betviler jeg sterkt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Almando said:

Betviler jeg sterkt. 

det går veldig fint.

Anonymkode: 3577d...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (På 16.6.2021 den 19.15):

Jeg har vært med menn som ikke skriker "fitte" høyest på dansegulvet og som har vært tilsynelatende snille og omsorgsfulle. Like fulle i dritt som alle andre menn. Om du er mann og påstår at du er guds gave til kvinner så må jeg skuffe deg. Du er biologisk innstilt til å behandle kvinner som bruk og kast, så ikke lat som noe annet. 

Dette er bare tull. 

Menn er faktisk dem som er mest lykkelig i forhold. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Dette er bare tull. 

Menn er faktisk dem som er mest lykkelig i forhold. 

Hvorfor er det da menn som er mest utro? De fleste studier som er gjort på utroskap viser at det er menn som er mest utro. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Almando skrev (9 minutter siden):

Hvorfor er det da menn som er mest utro? De fleste studier som er gjort på utroskap viser at det er menn som er mest utro. 

Ikke alle nei. 

Dessuten har det absolutt ingenting å si for absolutt alle at noen er utro, noen er drittsekker og noen voldtar og parterer kvinner. 

Jeg regner med at du vil dømmes som den du faktisk er, og ikke på bakgrunn av at noen kvinner er utro, noen er drittsekker og noen dreper sine egne barn. Slik er og bør det være for menn også. 

Trist om du har opplevd flere dårlige menn. Det har jeg også. Hjalp faktisk å se på hva som var fellesnevner. Meg, og at jeg falt for en type mann som ikke var bra. Da jeg åpnet øynene for det ble jeg flinkere til å ikke gå i samme sporet. 

Mange av de flotteste personer jeg kjenner er menn. 

Jeg kjenner også noen kvinner jeg skyr som pesten. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (7 minutter siden):

Hvorfor er det da menn som er mest utro? De fleste studier som er gjort på utroskap viser at det er menn som er mest utro. 

Er vel derfor de er lykkelig da, siden de kan ha det moro på si

Anonymkode: 7dc26...08e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er vel derfor de er lykkelig da, siden de kan ha det moro på si

Anonymkode: 7dc26...08e

Er definitivt noe slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Almando skrev (På 16.6.2021 den 19.15):

Jeg har vært med menn som ikke skriker "fitte" høyest på dansegulvet og som har vært tilsynelatende snille og omsorgsfulle. Like fulle i dritt som alle andre menn. Om du er mann og påstår at du er guds gave til kvinner så må jeg skuffe deg. Du er biologisk innstilt til å behandle kvinner som bruk og kast, så ikke lat som noe annet. 

Dine erfaringer er ikke alle andres erfaringer. Jeg har mest gode erfaringer med menn. Har vokst opp med tre brødre jeg har et nært og godt forhold til, de er der for meg og får meg til å føle meg verdsatt. Har også et godt forhold med en mann som gjør livet mitt langt bedre enn uten, selv om jeg har det fint alene også. Min første seriøse kjæreste var til og med en skikkelig bra fyr. 

Men jeg tror ikke at alle menn er gode bare fordi jeg har en del erfaringer av den sorten. 

Jeg har jo negative opplevelser også, med både kvinner og menn. Og jeg skjønner at jeg har vært heldig. Men unik er jeg ikke. De fleste menn er bra folk. Og de fleste damer er bra folk.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (5 minutter siden):

Dine erfaringer er ikke alle andres erfaringer. Jeg har mest gode erfaringer med menn. Har vokst opp med tre brødre jeg har et nært og godt forhold til, de er der for meg og får meg til å føle meg verdsatt. Har også et godt forhold med en mann som gjør livet mitt langt bedre enn uten, selv om jeg har det fint alene også. Min første seriøse kjæreste var til og med en skikkelig bra fyr. 

Men jeg tror ikke at alle menn er gode bare fordi jeg har en del erfaringer av den sorten. 

Jeg har jo negative opplevelser også, med både kvinner og menn. Og jeg skjønner at jeg har vært heldig. Men unik er jeg ikke. De fleste menn er bra folk. Og de fleste damer er bra folk.

Jeg tror nok at alle opplevelser jeg har hatt med menn hadde vært bedre om jeg var mindre nysgjerrig, mer naiv og stolte mer på dem. Da hadde jeg ikke funnet ut hvor ille de faktisk er. Det å stole på en mann beskytter en også fra å finne ut alt det dårlige han gjør, samt finne ut av bedrag og utroskap. Så det å stole på noen er en beskyttende egenskap, uten tvil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (1 time siden):

Jeg tror nok at alle opplevelser jeg har hatt med menn hadde vært bedre om jeg var mindre nysgjerrig, mer naiv og stolte mer på dem. Da hadde jeg ikke funnet ut hvor ille de faktisk er. Det å stole på en mann beskytter en også fra å finne ut alt det dårlige han gjør, samt finne ut av bedrag og utroskap. Så det å stole på noen er en beskyttende egenskap, uten tvil. 

Det finnes mange dårlige mennesker av hvert kjønn. Såpass at det er en livstidsjobb å velge bort dem man ikke ønsker i livet sitt. 

Det hadde ikke vært noe å tenke over og bli stadig klokere angående dersom absolutt alle var dårlige. Svært mye enklere også dersom man kunne konkludere med at alle menn er dårlige mennesker. 

Det er en livsoppgave akkurat fordi det ikke finnes slike konklusjoner, og man må manøvrere seg mellom gode og dårlige mennesker av begge kjønn. Det hadde ikke vært verdt det heller,om det ikke var for at det finnes mennesker av begge kjønn som faktisk er verdt å beholde i livet. 

Jeg vet ikke hva som har gått galt i ditt liv, men noe trist er det nok, for kompasset ditt for dette er knust. Derfor holder du deg til enkle konklusjoner, som ikke er sanne. 

Jeg håper du tar tak i det, sånn du får et kompass som fungerer igjen, og gir gode mennesker, uavhengig av kjønn,  en plass i livet ditt. 

De fleste av oss får det vondt uten. Jeg antar at du har det vondt. Jeg håper at du får det bedre! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/14/2021 at 6:27 PM, Almando said:

Ok? Fullstendig irrelevant. 

Kalles å være menneskelig 😊 80% er utro en eller annen gang. 
velkommen til livet!

Anonymkode: 585fe...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...