Gå til innhold

Vi har masse sex, likevel har kjæresten vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vel.. En kondompakke hvor 2-3 kondomer er brukt er faktisk definisjonen på utroskap 😂 

Jeg har også handlet kondompakker og gitt bort noen til en kompis som er altfor sjenert til å handle selv, så da har han fått 3-4 stk osv. Det er også ganske deilig å onanere mens man bruker kondom da penis blir glatt og det blir lite søl. 

Hvis en kondompakke hvor 2-3 kondomer mangler er det eneste ''beviset'' du har på utroskap, så bør du seriøst revurdere om du bør være i et forhold.. 

Anonymkode: ee293...bdf

Det var 5 kondomer som manglet, og hvorfor sa han ikke til meg at han har begynt å bruke kondom når han runker?

Han har aldri brukt kondom fordi når han har runket, derfor er dette rart.

I tillegg til at han kom med en merkelig syltynn forklaring om at han hadde kjøpt de i tilfelle jeg hadde sopp, og hvis han hadde kjøpt de for å bruke de når jeg hadde sopp, hvorfor mangler 5 kondomer da?

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex avler sex. Mye gir lyst på mer. Kvinner bør porsjonere ut godene. Bli kjent med din partner, forsøk å finn hvor mye han behøver. Gi han litt mindre, da jakter han på deg hele tiden.

Anonymkode: 6d4b7...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du blir kvitt han! :klem:Tenk så deilig det blir å ikke ha en mann som behandler deg og forholdet så utrolig dårlig. 

Ikke stol på han, ikke litt en gang. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til at du flytter så klart bort til noen andre.

For det første så slipper du å se trynet på den ekle lille grisen, for det andre så blir man enda mer motivert til å finne seg et annet sted å bo og for det tredje; du virker som en person som er lett å overbevise / bli overkjøre / lure / osv. :regler:

Han har blitt fersket! Det er derfor han sender emojis. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kenelz said:

Legger til at du flytter så klart bort til noen andre.

For det første så slipper du å se trynet på den ekle lille grisen, for det andre så blir man enda mer motivert til å finne seg et annet sted å bo og for det tredje; du virker som en person som er lett å overbevise / bli overkjøre / lure / osv. :regler:

Han har blitt fersket! Det er derfor han sender emojis. 

Jeg bukker meg i støvet for din analyse, her har du helt rett! Ts er nok en søkende person, jeg gjetter på at hun er livredd for å bli forlatt, og blir hos kjæresten fra nå og for alltid (etter litt overtalelse fra hans side). Hun skjønner ikke at det egentlig er av angst for å bli ensom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det var 5 kondomer som manglet, og hvorfor sa han ikke til meg at han har begynt å bruke kondom når han runker?

Han har aldri brukt kondom fordi når han har runket, derfor er dette rart.

I tillegg til at han kom med en merkelig syltynn forklaring om at han hadde kjøpt de i tilfelle jeg hadde sopp, og hvis han hadde kjøpt de for å bruke de når jeg hadde sopp, hvorfor mangler 5 kondomer da?

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Kvitt deg med han.. Håper han ikke klarer å overtale deg til å bli. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WhisperingWind

NOEN, uavhengig av kjønn, er utro fordi de trenger konstant bekreftelse på at de er attraktive. 

Usikre mennesker. 

Og noen bæsjer på leggen, noen er notorisk utro, noen er utro over mange år. 

Det er ikke noe fasit på hvorfor folk er utro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 0.37):

Åssen gikk det ts?

Anonymkode: 3577d...f4d

Er fortsatt hos venninnen min.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Er fortsatt hos venninnen min.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

hvordan får han sex da?

Anonymkode: 3577d...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 18.16):

Har vært i forhold i 5 år og vi har hatt sex som kaniner, spesielt de to første årene. Han har alltid sagt at han elsker kroppen min og elsker å ha sex med meg, og har alltid vært frempå og hintet om sex flere ganger om dagen, og jeg har gitt etter selv om jeg ikke alltid har hatt lyst. Har nå oppdaget at han har vært utro, og tenker at det kan ikke være på grunn av mangel på sex i alle fall!

Vi har ikke krangler og ting er egentlig ganske greit, men jeg er kronisk syk og klarer ikke å gå så mye lange fjellturer i fjellet som han elsker.

Men det er jo ikke noen grunn til å være utro?

Har ikke konfrontert ham med det enda, med lurer på hvorfor menn er utro når de får mye sex hjemme?

Anonymkode: a6c85...07d

Du gir sex når du selv ikke har lyst.

Tror du menn synes det er en høydare?

Tror dere damer at en mann er fornøyd bare han får duppet pikken i fitta deres?

Men liker tilstedeværelse og begjær like mye som damer sier de gjør. La ham få ei dame som bryr seg om ham og ikke leker "perfekt". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hvordan får han sex da?

Anonymkode: 3577d...f4d

Godt spørsmål.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chroma skrev (Akkurat nå):

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for å gjøre! 

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Hr. Aktiv said:

Du gir sex når du selv ikke har lyst.

Tror du menn synes det er en høydare?

Tror dere damer at en mann er fornøyd bare han får duppet pikken i fitta deres?

Men liker tilstedeværelse og begjær like mye som damer sier de gjør. La ham få ei dame som bryr seg om ham og ikke leker "perfekt". 

En elskerinne er som regel bare en desperat dame på jakt etter å kapre en mann og ikke noen som bryr seg om deg. Hun nyter kanskje sex men hun bryr seg nok ikke om deg.

Anonymkode: 0daf6...819

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

En elskerinne er som regel bare en desperat dame på jakt etter å kapre en mann og ikke noen som bryr seg om deg. Hun nyter kanskje sex men hun bryr seg nok ikke om deg.

Anonymkode: 0daf6...819

Ei elskerinne kan i høyeste grad ha god sex med en mann. Det er bare hjemme til sin "elskede" sex ikke er viktig. 

Alle damer bruker sex for å fange en mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Almando skrev (På 18.6.2021 den 20.02):

Man trenger ikke være en fæl mann for å gjøre feil, akkurat som at en kvinne ikke er fæl fordi hun gjør feil. Noen ting er også menneskelig, for eksempel er det naturlig at en mann blir tiltrukket av kvinner på et annet nivå enn det vi kvinner blir av menn. Kvinner ser etter andre kvaliteter i menn enn det menn ser etter i kvinner. Et lite eksempel er hvordan menn kan bli tent bare av å se på en kvinne, mens kvinner ikke får samme tenning av å se på en mann. Biologisk er vi ulike på en rekke områder og jeg tror absolutt dette spiller en stor rolle i forhold. Noen har også ulike grenser for utroskap. Jeg chattet med en gift mann. Seksuell chatting, med mål om å kanskje møtes for sex (det skjedde ikke). I hans verden var han ikke utro før han møtte meg for sex. Det vi holdt på med der og da, var ikke utroskap. Jeg ser på det som utroskap. Jeg tipper kona hans hadde sett på det som utroskap. Vi møttes ikke fordi moralen i meg svei ganske hardt når jeg chattet med han, dessuten stoler jeg ikke på menn og jeg vet at han bare ville ha en ung fitte å tømme seg i, han var ikke interessert i meg som menneske i det hele tatt. 

Mitt syn på virkeligheten og menn er også påvirket av min sinnstilstand og mine erfaringer. Jeg erfarer ofte at jeg har rett, og om jeg ikke har rett med en gang, så får jeg det etter hvert. Jeg tror at mange lever i en rosa boble, ja. Både menn og kvinner. Når du velger å stole på noen så velger du også bort sannheten. En mann som er utro vil ikke innrømme det før han blir tatt, da vil han bli lei seg fordi han ble tatt, men late som om han er lei seg fordi han var utro. Det er sjeldent/aldri slik. Jeg tror det er ytterst sjeldent at partneren setter seg ned med kjæresten sin og sier at hei, jeg har vært utro og jeg syns du fortjener å vite det fordi jeg elsker deg, eller noe i den dur. 

Det er ikke sikkert at kjæresten til trådstarter er en drittsekk. Han er bare en mann som har blitt påvirket av samfunnet til å tro at han MÅ leve i et monogamt forhold for å være lykkelig. Fristelser oppstår, og han skjønner at han kan få både fristelsen og den han er kjæreste med samtidig. Han må bare være forsiktig. Et monogamt forhold krever mye, og de fleste gidder ikke gi en dritt. For meg har monogame forhold aldri vært krevende, for jeg har ikke hatt lyst på andre menn enn de mennene jeg har vært med. Slik er det ikke den andre veien, mennene jeg har vært med har hatt lyst på alle andre damer også.

Det her ble langt. Jeg er litt mannehater, men ikke helt. Bare når det kommer til forhold. 😂

Bra skrevet! 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...