Gå til innhold

Vi har masse sex, likevel har kjæresten vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 10/9/2021 at 8:26 PM, AnonymBruker said:

men hva har egentlig dette med situasjonen å gjøre, i det hele tatt? 

Anonymkode: 27705...363

Ingenting…

Anonymkode: 3577d...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er altfor snill. Dermed utnytter dem situasjonen til sin fordel. Kall det gjerne kynisme. Men viktig å avsløre det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid når jeg går inn på en tråd her inne om utroskap så er det alltid sexlivet det brettes ut om. Det kan jo være andre ting som gjør at han er utro? Kanskje han bare har trøtnet på deg som person? Helt brutalt ærlig liksom.🤷‍♀️ At han vil ut av forholdet, men vet ikke helt hvordan han skal komme seg ut, det unnskylder overhodet ikke utroskap, men kanskje en av grunnene?

Anonymkode: ae7e3...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 18.16):

Har vært i forhold i 5 år og vi har hatt sex som kaniner, spesielt de to første årene. Han har alltid sagt at han elsker kroppen min og elsker å ha sex med meg, og har alltid vært frempå og hintet om sex flere ganger om dagen, og jeg har gitt etter selv om jeg ikke alltid har hatt lyst. Har nå oppdaget at han har vært utro, og tenker at det kan ikke være på grunn av mangel på sex i alle fall!

Vi har ikke krangler og ting er egentlig ganske greit, men jeg er kronisk syk og klarer ikke å gå så mye lange fjellturer i fjellet som han elsker.

Men det er jo ikke noen grunn til å være utro?

Har ikke konfrontert ham med det enda, med lurer på hvorfor menn er utro når de får mye sex hjemme?

Anonymkode: a6c85...07d

Beklager å si det men om en mann er utro. Så savner han noe. Det trenger ikke å være sex om så mye hjemme. Folk glemmer å snakke åpent å fritt om det så skjer i senga. Det er en stor feil å kødde ting til på denne måten. Kommunikasjon er nøkkel i forholdet. Damene har nok sine fantasier også som leder til sidesprang. Så prat for guds skyld 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann39nord skrev (På 11.10.2021 den 17.31):

Beklager å si det men om en mann er utro. Så savner han noe. Det trenger ikke å være sex om så mye hjemme. Folk glemmer å snakke åpent å fritt om det så skjer i senga. Det er en stor feil å kødde ting til på denne måten. Kommunikasjon er nøkkel i forholdet. Damene har nok sine fantasier også som leder til sidesprang. Så prat for guds skyld 😊

Det trenger ikke være noe savn der i det hele tatt, mange er bare ute etter spenningen, begjæret og bekreftelsen fra andre som en partner ikke kan gi. Uansett om du sier til en notorisk utro kødd hvor fin han er? Over tid betyr det lite for han. Han trenger å høre dette fra andre, han trenger å se at han er det i praksis og søker spenningen. Mange som er utro er det for spenningen og begjæret sin del. Som etter forelskesesfasen i et forhold alltid vil avta en del. Uten bånd som kjærlighet og vilje til å ta vare på forholdet vil ting skjære seg. Mange utro mennesker har det bare ikke i seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 18.16):

Har ikke konfrontert ham med det enda, med lurer på hvorfor menn er utro når de får mye sex hjemme?

Det er fordi de får for mye sex, og for ofte tilfredsstillelse. Menn elsker jakten sier noen, jeg kaller det lysten. Det er lysten som er attraktiv, det er den som får deg til å handle. I hvilken retning bestemmer den som gir deg lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kanskje han fikk for lite sex da han var ung. Derfor har han en gjeld å betale tilbake til naturen…. Trist story uansett 

Anonymkode: 3577d...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...