Gå til innhold

Vi har masse sex, likevel har kjæresten vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anonymburker skrev (7 timer siden):

Ikke generaliser. Noen av oss er 100 % trofaste, om bare vi ble aktuelle for forhold og fikk sjansen.

Det er typisk de mennene som ikke får sjansen. Nice guys finish last, du har fått med deg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MartTG skrev (3 timer siden):

Det er typisk de mennene som ikke får sjansen. Nice guys finish last, du har fått med deg det?

I know, men det er ikke akkurat noen trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (17 minutter siden):

I know, men det er ikke akkurat noen trøst.

det er jeg enig, men du og jeg kan ikke gjøre noe med det. verden er urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MartTG skrev (8 minutter siden):

det er jeg enig, men du og jeg kan ikke gjøre noe med det. verden er urettferdig.

Er du i samme gate som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (3 minutter siden):

Er du i samme gate som meg?

Jeg kjenner deg ikke, men det høres sånn ut. Evig singel, midt i 20åra, alt på stell og har alle forutsetningene for å få meg kjæreste ifølge de sosiale reglene til damene, men hver gang vi skal bli bedre kjent, trekker en dame seg og sier at hun har noen ting hun må finne ut av eller liknende og lar det vi har sammen dø ut og velger til syvende og sist bare denne bad-boyen/en utro rundbrenner som Ts sin kjæreste som kan det spillet som foregår mellom kjønnene, og klarer på mystisk vis å gjøre dem våte i trusa uten å måtte anstrenge seg mye for det... Hva er din story?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MartTG skrev (14 minutter siden):

Jeg kjenner deg ikke, men det høres sånn ut. Evig singel, midt i 20åra, alt på stell og har alle forutsetningene for å få meg kjæreste ifølge de sosiale reglene til damene, men hver gang vi skal bli bedre kjent, trekker en dame seg og sier at hun har noen ting hun må finne ut av eller liknende og lar det vi har sammen dø ut og velger til syvende og sist bare denne bad-boyen/en utro rundbrenner som Ts sin kjæreste som kan det spillet som foregår mellom kjønnene, og klarer på mystisk vis å gjøre dem våte i trusa uten å måtte anstrenge seg mye for det... Hva er din story?

Jeg er midten av 30-åra, og har IKKE ting på stell. Så vi er visst ganske forskjellige.

For meg er toget gått, men du er bare i 20-åra og ting kan løse seg for deg. Bare ikke fall i bitterhetsfella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Jeg er midten av 30-åra, og har IKKE ting på stell. Så vi er visst ganske forskjellige.

For meg er toget gått, men du er bare i 20-åra og ting kan løse seg for deg. Bare ikke fall i bitterhetsfella.

Jeg ville mene at du fremdeles har noen år på deg du og. Jeg arbeider med meg selv hver eneste dag for ikke å gjøre, men å lese slike historier gjør det ikke akkurat enklere. Du ser selv sammenhengen i at han har 2 elskerinner og en samboer, da blir det ingen partner på oss to, med mindre vi importerer en god del unge øst-europæiske kvinner som gjerne vil hit pga jobbmuligheter, velferd og fordi de får juling hver dag av sin fulle make....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2021 den 19.13):

 

Er man sjarmerende og utadvendt er det ikke så vanskelig å finne seg en dame som blir interessert i en, man trenger jo ikke akkurat å velge de som er fotomodeller.

Damer i 30-40 åra som er alenemødre er ganske desperate og hopper på nesten hva som helst.

Dette har jeg hørt fra kompiser, men også kjæresten min sa til meg en gang han var full at det å skaffe seg et ligg er ikke noe problem for en mann som ser middels bra ut og oppover.

Ts

 

Anonymkode: a6c85...07d

Og hva hvis man ikke er sjarmerende og utadvendt da? 

Anonymkode: 1726b...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 1.47):

Og hva hvis man ikke er sjarmerende og utadvendt da? 

Anonymkode: 1726b...9ec

Ja da sliter du. Men det er ikke akkurat banebrytende forskning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 20.13):

Finnes ingen gode grunner til å være utro. Har ikke noe med hvor mye sex man får, men mer om hvor råtten person man er tenker jeg. 

Anonymkode: 79caa...f31

Enig. 

Men det er ting i tiden som ikke henger på grep. 

Man skal gi samboeren full tillit til å leve sitt liv på sosiale medier og sammen med gutta..

..og så forventer man at det ikke skal føre til situasjoner som ender med noe mer? 

Jeg har mange venninner som har opplevd og opplever utroskap, samtidig som de gir den de er i forhold med all mulig frihet. Altså, det er noe ulogisk over å ikke legge sammen 2+2...

Anonymkode: 2fabb...d83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. 

Men det er ting i tiden som ikke henger på grep. 

Man skal gi samboeren full tillit til å leve sitt liv på sosiale medier og sammen med gutta..

..og så forventer man at det ikke skal føre til situasjoner som ender med noe mer? 

Jeg har mange venninner som har opplevd og opplever utroskap, samtidig som de gir den de er i forhold med all mulig frihet. Altså, det er noe ulogisk over å ikke legge sammen 2+2...

Anonymkode: 2fabb...d83

De forholdene jeg kjenner til med mest utroskap, er de som får innskrenket sin frihet av partner. Det er som om de føler på et behov for å gjøre det de absolutt ikke har lov til. Ellers tror jeg vi trygt kan si at det avhenger av de forskjellige menneskers personlighet uansett. Noen mennesker kommer til å være utro uavhengig av hvor mye frihet de får, eller ikke får. 

Anonymkode: 7c0e0...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 7/5/2021 at 3:06 AM, AnonymBruker said:

Ja ca 10 år yngre enn meg, men ikke spesielt pene men vanlige.

Jeg er slank og trent, men han har vært utro med to damer som er 20-30 kg tyngre enn meg, så det er litt uvanlig.

Som oftest går de for noen som er yngre,penere og slankere.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Slank og trent sier du?? Da finner du deg jo lett en ny mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 0.46):

Hvordan går det ts?

Anonymkode: 3577d...f4d

Dårlig. Har oppdaget et nytt utroskap😔

Han nekter, men leste meldinger der han inviterer ei kjerring over for sex

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dårlig. Har oppdaget et nytt utroskap😔

Han nekter, men leste meldinger der han inviterer ei kjerring over for sex

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Men herregud - er han blåst? Hvordan så du denne meldingen?  Kom du deg inn på tlf? Bor dere fortsatt sammen? Er så sjokkerende med folk Som behandler partner slik, vet de har gjort noe galt og SÅ i tillegg gir dem silent treatment og er aggressiv?!! For en idiot!!! Kom deg unna.. godt om dere ikke har barn

Anonymkode: 57eaf...5a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Dårlig. Har oppdaget et nytt utroskap😔

Han nekter, men leste meldinger der han inviterer ei kjerring over for sex

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Dette her er bare en trolletråd, men nice try

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Dårlig. Har oppdaget et nytt utroskap😔

Han nekter, men leste meldinger der han inviterer ei kjerring over for sex

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

 Var hun pen da?  Hvis dere ikke lengre har sex så er det vel ikke så rart at han søker etter en ny kvinne å ha sex med… betyr ikke at han fikk sex av henne da, ofte det ikke funker for menn med damer altså ts….

Anonymkode: 3577d...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenrikML skrev (9 minutter siden):

Dette her er bare en trolletråd, men nice try

Ts her

Det er ikke en trolletråd. Hvorfor tror du det?

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ts her

Det er ikke en trolletråd. Hvorfor tror du det?

Anonymkode: a6c85...07d

Nei ok. Virker bare litt rart at dere bor sammen fortsatt når det er slutt…. Syns også at du egt ikke har noe bevis for at han har vært utro, hvor er beviset? Bortsett fra en sms etter at du har sluttet å ha sex med ham…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 Var hun pen da?  Hvis dere ikke lengre har sex så er det vel ikke så rart at han søker etter en ny kvinne å ha sex med… betyr ikke at han fikk sex av henne da, ofte det ikke funker for menn med damer altså ts….

Anonymkode: 3577d...f4d

Jeg synes ikke hun er pen. Ble overrasket når jeg så henne for jeg hadde trodd hun var yngre og penere enn meg, flott rumpe og bryster, med hun er tykk og har det jeg kaller for potetnese.

Jeg tror han blir tiltrukket av overvektige damer, selv om han har sagt i mange år at han elsker kroppen min.

 Jeg tror han er sexavhengig og er glad bare han får tømt seg og får oppmerksomhet fra andre damer.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...