Gå til innhold

Vi har masse sex, likevel har kjæresten vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Antiviruset skrev (2 minutter siden):

Nei det er bare tull! Noen har etikk og moral forstår du. Jeg kunne aldri tenke med akkurat det, fordi sex er mer en akkurat det å ligge med en dame, uten følelser så er det ikke noe å trakte etter. Følelser er ikke noe man får angående en dame fordi hun er lekker, det krever mer en så. Personlighet, kjemi, interesser og verdier må klaffe. Om ikke er sex totalt uaktuelt. En ting vet jeg utro skal jeg aldr være! Er forholdet så dårlig avslutter jeg det på ærlig og redelig vis. Ofte kommer utroskap ut av at man ikke har det godt i lag, det trenger ikke være slik for noen typer mennesker. De er bare ute etter bekreftelse og mangler empati. Dette er mennesker som er notorisk utro uansett.

Nettopp. 

Anonymkode: 40418...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OlsenHansen skrev (24 minutter siden):

Det er en verre problemstilling. Hadde noen lurt meg med en bil så hadde jeg bare blitt kjempeforbanna, hadde kjerringa lurt meg så er det bare lovens lange arm som hadde hindret meg å slå henne ihjel.

Det her er et eksempel på helt syk tankegang fra et primitivt menneske. Det er alltid de dummeste eller mest religiøse som reagerer sånn på utroskap. Skal liksom drap eller tortur være likestilt med utroskap?

Jeg vil si det kan sammenliknes med å bli svindlet for penger. Har dere vært sammen i ett år tilsvarer det å bli svindlet for en årslønn.

Har dere vært sammen i 20 år, så tilsvarer det 20 årslønner.

 

Utroskap betyr bare at personen var en annen enn du trodde. Move on. Det er bare sex!

Anonymkode: 12878...094

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det her er et eksempel på helt syk tankegang fra et primitivt menneske. Det er alltid de dummeste eller mest religiøse som reagerer sånn på utroskap. Skal liksom drap eller tortur være likestilt med utroskap?

Jeg vil si det kan sammenliknes med å bli svindlet for penger. Har dere vært sammen i ett år tilsvarer det å bli svindlet for en årslønn.

Har dere vært sammen i 20 år, så tilsvarer det 20 årslønner.

 

Utroskap betyr bare at personen var en annen enn du trodde. Move on. Det er bare sex!

Anonymkode: 12878...094

Er det noe som er primitivt så er det å tro at man bare kan ture på som en overlegen egoist og tro det ikke vil være konsekvenser. Ingen her som har nevnt noe om drap og tortur. Tortur er det sånne som deg som driver med, leker med andre sine følelser. Og enkelte ganger tar man igjen på eneste måten man kan.

At du sammenligner det med penger viser hvor følelsesmessig avstumpet du er, så jeg forventer ikke at du forstår noe av dette. Men du har blitt advart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei.

Feil taktikk å ha sex når man ikke vil.

Oppfører man seg som en dørmatte så blir man behandlet som en dørmatte. 

Anonymkode: 40418...394

Nåja... Så enkelt er det jo faktisk ikke...  JA, det KAN være feil taktikk å ha sex når man ikke "vil", men samtidig så er det jo litt rart å ikke "ville" ha sex med partneren sin også. :klo:  Kanskje er det "feil taktikk" å være sammen i utgangspunktet noen ganger ? :vetikke:  (alt avhenger litt av hvordan man definerer "vil" her)

Folk som bryr seg om hverandre behandler ikke andre som  "dørmatter" uansett hvordan de oppfører seg heller, og det selv om det står "welcome" på matta...

edit : hva skjedde med "jakke-kondom-gÅtan", forresten ? 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Da jeg kom hjem i sted gikk jeg rett inn i stuen til kjæresten som satt og så på fotball.

Jeg tok fjernkontrollen og slo av tv, og spurte han rett ut hvorfor han hadde kondomer i jakken.

Han ble helt mørk i ansiktet og så veldig sint ut, så sa han at han hadde kjøpt kondomer i tilfelle jeg fikk sopp igjen!

Jeg hadde sopp for 3-4 år siden, men har aldri brukt kondomer når vi hatt sex samtidig.

Han lyver😧

 

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (2 timer siden):

Dette er jo det alle menn tenker, men som de fleste ikke tør å si høyt. 

Nei, alle menn tenker ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beeblebrox skrev (57 minutter siden):

Nåja... Så enkelt er det jo faktisk ikke...  JA, det KAN være feil taktikk å ha sex når man ikke "vil", men samtidig så er det jo litt rart å ikke "ville" ha sex med partneren sin også. :klo:  Kanskje er det "feil taktikk" å være sammen i utgangspunktet noen ganger ? :vetikke:  (alt avhenger litt av hvordan man definerer "vil" her)

Folk som bryr seg om hverandre behandler ikke andre som  "dørmatter" uansett hvordan de oppfører seg heller, og det selv om det står "welcome" på matta...

edit : hva skjedde med "jakke-kondom-gÅtan", forresten ? 

Jo.

Så enkelt er det faktisk. 

Anonymkode: 40418...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ts her.

Da jeg kom hjem i sted gikk jeg rett inn i stuen til kjæresten som satt og så på fotball.

Jeg tok fjernkontrollen og slo av tv, og spurte han rett ut hvorfor han hadde kondomer i jakken.

Han ble helt mørk i ansiktet og så veldig sint ut, så sa han at han hadde kjøpt kondomer i tilfelle jeg fikk sopp igjen!

Jeg hadde sopp for 3-4 år siden, men har aldri brukt kondomer når vi hatt sex samtidig.

Han lyver😧

 

Anonymkode: a6c85...07d

Akkurat ja :roll:

Hvorfor lå de i jakka hans da, hvorfor var det bare 5 der, og hvorfor har han plutselig tatt høyde for dette nå?

Han må da være enig at det der ser jæævlig sketchy ut om han så skulle vært uskyldig. Godt han har brukt kondom i det minste. Hva svarte du?

Jeg sjekket kondomene vi har hjemme, de varer i 5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ts her.

Da jeg kom hjem i sted gikk jeg rett inn i stuen til kjæresten som satt og så på fotball.

Jeg tok fjernkontrollen og slo av tv, og spurte han rett ut hvorfor han hadde kondomer i jakken.

Han ble helt mørk i ansiktet og så veldig sint ut, så sa han at han hadde kjøpt kondomer i tilfelle jeg fikk sopp igjen!

Jeg hadde sopp for 3-4 år siden, men har aldri brukt kondomer når vi hatt sex samtidig.

Han lyver😧

 

Anonymkode: a6c85...07d

Hva for noe? Det var virkelig tidenes dårligste løgn. Noe så dumt. 

Han kommer ikke til å fortelle deg sannheten dessverre. 😔

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jo.

Så enkelt er det faktisk. 

Anonymkode: 40418...394

Hva er enkelt? 

 

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ts her.

Da jeg kom hjem i sted gikk jeg rett inn i stuen til kjæresten som satt og så på fotball.

Jeg tok fjernkontrollen og slo av tv, og spurte han rett ut hvorfor han hadde kondomer i jakken.

Han ble helt mørk i ansiktet og så veldig sint ut, så sa han at han hadde kjøpt kondomer i tilfelle jeg fikk sopp igjen!

Jeg hadde sopp for 3-4 år siden, men har aldri brukt kondomer når vi hatt sex samtidig.

Han lyver😧

 

Anonymkode: a6c85...07d

🤔

Jaggu! Det var jo en omsorgsfull kjæreste. Sopp er ikke noe særlig. Og mtp, at dere ikke har brukt det på en stund, så kan det være lurt å øve litt for egenhånd når man er ute av trening med sike gjenstander. Spesielt mtp. om man er bekymret for å ha pådratt seg feks. latex allergi, eller tilsvarende  🧐

Nei, ditta var en skikkelig "sommer-nøtt". Hvor er @Miss_Marple når vi trenger henne :sukk:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Det ble ikke sagt noe mer.

Han reiste seg opp og  gikk ut i gangen, kledde på seg og gikk på nattevakt.

I morgen tidlig når han kommer hjem, har jeg gått på jobb.

Anonymkode: a6c85...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som reinspikka løgn.  
 

Min ex var utro med meg. De hadde ligget sammen i vår seng, vært på jobbturer alene, holdt på en ganske god stund. Jeg hadde lest hele meldingsloggen deres på nett. Hun elsket han. Overvar en hel tekstesamtale mellom dem fra nettbrettet hans live. De var ute den kvelden da han sa til meg han skulle til en kamerat. Da han kom hjem ble han møtt av en bag med tøyet og tannbørsten hans utenfor døra. 
 

Det han innrømmet? De hadde «bare gått noen turer sammen». 

Anonymkode: 10c5b...cf3

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beeblebrox skrev (11 minutter siden):

Hva er enkelt? 

Trykk på pilen øverst til høyre i innlegget for å bla deg bakover i samtalen, dersom du ikke husker hva du selv skrev. 

Anonymkode: 40418...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette høres ut som reinspikka løgn.  
 

Min ex var utro med meg. De hadde ligget sammen i vår seng, vært på jobbturer alene, holdt på en ganske god stund. Jeg hadde lest hele meldingsloggen deres på nett. Hun elsket han. Overvar en hel tekstesamtale mellom dem fra nettbrettet hans live. De var ute den kvelden da han sa til meg han skulle til en kamerat. Da han kom hjem ble han møtt av en bag med tøyet og tannbørsten hans utenfor døra. 
 

Det han innrømmet? De hadde «bare gått noen turer sammen». 

Anonymkode: 10c5b...cf3

Fy flate så jævlig🤬

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Fy flate så jævlig🤬

Ja, det var helt jævlig, men på mange måter så jævlig at jeg aldri var i tvil om at jeg skulle gå umiddelbart. Har aldri angret, selvom vi har barn sammen. Føler heller ingen bitterhet, er bare sjeleglad for at jeg kom meg unna. 

Han la all skyld på meg. Jeg vasket ikke nok, jeg vasket for mye, jeg var ikke kjærlig nok, jeg var for kjærlig, the list goes on. 

Skal ikke dra alle utro menn/kvinner over én kam, men jeg tenker at i majoriteten av tilfellene så vil aldri en utro partner fortelle den hele og fulle sannhet. H*n vil fortelle deg det h*n tror du vil høre, for å redde sitt eget skinn og selv komme så godt ut av det som overhodet mulig. 

Anonymkode: 10c5b...cf3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her.

Da jeg kom hjem i sted gikk jeg rett inn i stuen til kjæresten som satt og så på fotball.

Jeg tok fjernkontrollen og slo av tv, og spurte han rett ut hvorfor han hadde kondomer i jakken.

Han ble helt mørk i ansiktet og så veldig sint ut, så sa han at han hadde kjøpt kondomer i tilfelle jeg fikk sopp igjen!

Jeg hadde sopp for 3-4 år siden, men har aldri brukt kondomer når vi hatt sex samtidig.

Han lyver😧

 

Anonymkode: a6c85...07d

Ingen tvil om at han lyver vel 🤷🏼‍♀️ 

Jeg oppdaget at min samvoer var utro ved å gå gjennom tlf ( jada, vet det var skikkelig dårlig gjort ) Fant en del sms med flere forskjellige jenter. Mye tyder på at han også hadde vært fysisk utro. 
Jeg konfronterte han. Måten han reagerte på var å slette mld loggen, få ene jenten til å sende mld om at det aaaldri hadde skjedd noe, og si han var lei seg.  Han lovte han aldri skulle gjøre slikt igjen, at han hadde fortalt sannheten og at han skulle vise meg at han var lei seg. 
 

Sitter her 6 år senere, med flere andre tillitsbrudd, og han har ikke vist en eneste dag at han virkelig er lei seg og vil ha meg. Han står på sitt om det han fortalte er sannheten. 
Jeg har vært privat etterforsker på egen hånd og funnet ut en hel del. Har bitt tenna sammen og tenkt jeg må prøve å tilgi pga barna. 
 

Skjønner du har det vondt nå, og at du elsker han. Følelsene forsvinner ikke bare over natten. Slik jeg har skjønt det så har dere ikke barn sammen? 
Mitt råd til deg er å gå. Det vil ikke bli lettere, du tror kanskje at du klarer å tilgi, men dei vonde følelsene vil spise deg opp. 
Om dere får barn en dag, er det slik du vil fortelle barna dine hvordan kjærlighet er? 
Ikke gjør samme feilen som meg, forlat han. 

Anonymkode: f97c3...21f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du merker at han lyver ved at han ikke er villig til å snakke med deg om dette, men bare går. Dette i seg selv, er ikke noe fint gjort og veldig kaldt og ufølsomt uansett hva han har gjort. Du er garantert både sint, sjokkert, lei deg og redd. Men han velger å bare gå. Rødt flagg bare det. 

Hans forklaring gir ikke mening, fordi det mangler jo flere kondomer i pakken. Og dette hadde jeg sagt til han neste gang du ser han. Hvilken forklaring har han på det? 

Nå har han jo gått og fått mye tid til å slette meldinger. Men du burde spurt om å få lov til å se på meldingene hans med en gang mtp den gyldige mistanken du har. Hadde han sagt nei, hadde det ikke vært det minste tvil. Men det får du ikke gjort nå. Men jeg håper han i det minste er villig til å innrømme og fortelle deg sannheten. 

Anonymkode: b84dd...d3e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For en dustete og generaliserende kommentar å si. Du vet at kvinner er mere utro i snitt enn menn. Snakk om å skyte seg i foten. 

Noen kvinner og menn er utro selv om de har det bra på hjemmebane tenker jeg er riktig å skrive. Hvis dette er ditt inntrykk, så må du bytte omgangskrets og date andre typer menn. 

Jeg er mann og aldri vært utro eller vurdert det. Syns det er moralskt forkastelig.

Anonymkode: df2ab...27f

Helt enig. 

Det er et ganske merkelig fenomen dette at de som trekkes mot å være utro "vi'er" de tingene ved dem selv som gjør at de strever med å være trofast, selv om mennesker naturligvis er svært ulike. Også angående slikt. 

Det er også mange, menn som kvinner, som ikke har problemer med å være trofast. Enten på grunn av et moralkompass som er så sterkt mot det at de ikke kunne være det uten å få store problemer med seg selv, og/eller fordi de ikke har ting i sitt tenningsmønster og seksualitet som drar dem mot "nytt og spennende ", men mer vektlegger følelser, trygghet og seksuell tilfredsstillelse, uten å trenge ny person for å fungere optimalt seksuelt, og beholde tenning over tid. 

Når noe egentlig er ganske uakseptabelt forstår jeg det rent menneskelige behov for å påstå at slik er alle, vi er..., men det stemmer ikke. Ikke angående dette heller er alle menn, eller kvinner, likt skrudd sammen. 

Noen av oss, menn som kvinner, har ikke utfordringer med å være trofast.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det finnes ingen unnskyldning mot utroskap. Men du skriver jo at du tidvis har sex uten å ønske dette selv. Det er vanskelig å beholde interessen for en dørmatte. Slutt å gjøre ting du ikke vil, det er uattraktivt det!

Anonymkode: 40418...394

Det finnes ikke noen unnskyldning til å ikke lytte til partner da heller, ei heller å være fraværende i forholdet, eller sjalu, eller manipulerende eller mye annet. 

Å være utro er et dumt steg i et forhold, men veldig ofte så finnes det en grunn til hvorfor de steget ble tatt og at man ikke slo opp før man gikk til sengs med en annen person.

Nå tenker jeg ikke på TS sitt tilfelle, men generelt. Finnes forhold hvor noen er glad i mannen/dama, men partneren er liksom ikke der for deg når du trenger han/hun. Du trenger noen som lytter, bryr seg, men vedkommende ser deg ikke. Da er det lett å bli tatt med stormen når en annen person dukker opp. En person som lytter til deg, bryr seg, viser den omtenksomheten som partneren din burde vise. Da er det lett å bli blind og betatt og så har utroskapen skjedd.

Finnes mange som vil kommunisere med sin partner, men partneren vender seg bort/prøver ikke forstå/vier lite empati/lytter ikke /osv ov osv. Da kan den personen som er glad i sin partner gå det steget man ikke burde: utroskap. 

Både utroskapen er feil. Men også personen der hjemme som ikke bryr seg om den som var utro har feil. 
 

Anonymkode: 4a6ce...001

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...