Gå til innhold

Vi har masse sex, likevel har kjæresten vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor lenge det det er siden de har vært i bruk, men kondomene går ut i 2024...

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Manglet det noen kondomer? Har du snakket med mannen din?

Anonymkode: a88dd...f40

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Manglet det noen kondomer? Har du snakket med mannen din?

Anonymkode: a88dd...f40

Er det 8 eller 10 kondomer i en pakke?

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er menn utro?

Anonymkode: a88dd...f40

Sikkert alle mulig og samme grunner som damer vil jeg tro

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det finnes ingen unnskyldning mot utroskap. Men du skriver jo at du tidvis har sex uten å ønske dette selv. Det er vanskelig å beholde interessen for en dørmatte. Slutt å gjøre ting du ikke vil, det er uattraktivt det!

Anonymkode: 40418...394

De få gangene jeg har sagt at jeg er for trøtt til sex, er kåt, ikke gidder fordi det er bare 2 timer siden vi hadde sex sist, så blir han sur på meg.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (26 minutter siden):

Men hvorfor være i et forhold, da? Er man singel, så kan man jo variere alt man orker.

Fordi livet handler om mer en sex. 

Anonymkode: 97dac...267

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Manglet det noen kondomer? Har du snakket med mannen din?

Anonymkode: a88dd...f40

Jeg sjekket litt på nettet nå og fant ut at det er 10 kondomer i pakken av den typen jeg fant, så det var 5 igjen...

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne typen karakterbrist, er ikke forbeholdt menn. Her er det snakk om manglende impulskontroll kombinert med overdrevent bekreftelsesbehov og kraftig empatisvikt. Jeg tror slike personlighetsdefekter er nokså likelig fordelt mellom kjønnene.

Anonymkode: 624d5...dd5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde klikket. Tror det hadde rablet fullstendig for meg. Har du konfrontert han? 

Anonymkode: e8005...c60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Fordi livet handler om mer en sex. 

Anonymkode: 97dac...267

Tydeligvis ikke, for mange. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du takler det jo mistenkelig bra. Jeg hadde konfrontert han med rygg mot veggen for lenge siden haha 

Anonymkode: 8598f...3db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du takler det jo mistenkelig bra. Jeg hadde konfrontert han med rygg mot veggen for lenge siden haha 

Anonymkode: 8598f...3db

Enig. Jeg hadde ripa opp bilen og satt fyr på eiendelene hans for lenge siden hadde det vært meg. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg hadde klikket. Tror det hadde rablet fullstendig for meg. Har du konfrontert han? 

Anonymkode: e8005...c60

Nei jeg lurer på når jeg skal gjøre det og på hvilken måte?

Jeg ser for meg at han kommer til å nekte til han er blå i trynet.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg lurer på når jeg skal gjøre det og på hvilken måte?

Jeg ser for meg at han kommer til å nekte til han er blå i trynet.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Muligens jeg hadde stått klar når han kom hjem fra jobb, med baggene hans pakket foran døra og kastet kondomene på han😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du takler det jo mistenkelig bra. Jeg hadde konfrontert han med rygg mot veggen for lenge siden haha 

Anonymkode: 8598f...3db

Det er 2 uker siden jeg fant det ut så jeg har hatt god tid til å tenke, men den dagen jeg fant kondomene ble jeg helt skjelven og holdt på å kaste opp.

Jeg elsker han veldig høyt og er ikke klar for å bryte opp forholdet.

Jeg ønsker ikke å være singel, men jeg ønsker heller ikke å være i et forhold der jeg er mistenksom.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

De få gangene jeg har sagt at jeg er for trøtt til sex, er kåt, ikke gidder fordi det er bare 2 timer siden vi hadde sex sist, så blir han sur på meg.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Så da må du gjøre det, liksom? Nei, du må dumpe en slik fyr, han er jo pill råtten. 

Anonymkode: 40418...394

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får vel ikke det han trenger følelsesmessig da, det handler som regel om bekreftelse når man er utro. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her.

Har de to siste ukene etter at jeg fant kondomene, prøvd å finne ut koden til mobilen hans for jeg har veldig lyst å gå inn å snoke på meldinger/ messenger for å finne ut hvilken dame han har stått i med.

Har fantasert mye om at når jeg finner det ut, så skal jeg kontakte henne og spørre hva som har skjedd, og så smelle alt i trynet hans slik at han ikke har noen sjanse til å nekte.

Men jeg klarer ikke å se hvilken kode han taster inn når han låser opp telefonen sin.

Anonymkode: a6c85...07d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er 2 uker siden jeg fant det ut så jeg har hatt god tid til å tenke, men den dagen jeg fant kondomene ble jeg helt skjelven og holdt på å kaste opp.

Jeg elsker han veldig høyt og er ikke klar for å bryte opp forholdet.

Jeg ønsker ikke å være singel, men jeg ønsker heller ikke å være i et forhold der jeg er mistenksom.

Ts

Anonymkode: a6c85...07d

Huff :(Du har sex oftere enn du ønsker og det er likevel ikke nok, så han blir både sur OG puler på andre. Er han noe å spare på egentlig? Han kommer aldri til å slutte bare fordi du ber han om det, han driter jo i deg og dine følelser:(

Anonymkode: 73c49...2ec

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei jeg lurer på når jeg skal gjøre det og på hvilken måte?

 

Du spør hvorfor han har en halvbrukt pakke med kondomer i jakkelommen? :vetikke:  Også videreformidler du selvsagt det til oss som er veldig spente på hva svaret er, slik at en jury bestående av KGB kan vurdere saken nærmere :popcorn:

Jeg er egentlig mest spent på hvorfor noen skulle ha en pakke kondomer i jakka (utro eller ei), om man er over 16. Spåkåne-sansene mine kribler, og jeg tenker at han tenkte dette var en "enkel" måte å slå opp på ,,, kanskje, muligens... 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...