Gå til innhold

Vi har masse sex, likevel har kjæresten vært utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Almando skrev (Akkurat nå):

Dette er jo det alle menn tenker, men som de fleste ikke tør å si høyt. 

Enig. Håper sex-roboter blir bra nok snart. Det hadde sikkert fikset mye av problemet.

Anonymkode: 12878...094

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun får hvertfall IKKE noe svar om hun ikke spør!

Anonymkode: 89f72...51a

Sannheten kommer for en dag når hun finner ut av det selv. Hjelper ikke spørre mannen som bare vil lyve til henne uansett. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enig. Håper sex-roboter blir bra nok snart. Det hadde sikkert fikset mye av problemet.

Anonymkode: 12878...094

De er allerede bra nok, du må bare hoste opp nok penger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (1 minutt siden):

Dette er jo det alle menn tenker, men som de fleste ikke tør å si høyt. 

Tull! 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (16 minutter siden):

Jeg tipper at trådstarter ønsker å avslutte forholdet, men vil "ta han" ordentlig først. 

TS her.

Jeg har elsket han over alt på jord og har alltid tenkt at jeg skal være sammen med han til vil blir gamle.

Men så skjedde dette da, og nå er alt bare kaos i hodet mitt.

Jeg har ikke lyst å være singel, men jeg har heller ikke lyst å være i et forhold der jeg blir bedratt og er usikker på kjæresten min😔

Anonymkode: a6c85...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (2 minutter siden):

Dette er jo det alle menn tenker, men som de fleste ikke tør å si høyt. 

Bare menn som ikke klarer å skille sine lyster fra ordinær dannelse. Joda vi kunne gjerne tenkt oss å pule alle pene damer i hele verden, sånn rent teoretisk, men det er jo noe de fleste forstår hverken kan eller lar seg gjøre. Man kan ikke få i pose og sekk. Noen menn lærer dette, andre gjør ikke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her.

Jeg har elsket han over alt på jord og har alltid tenkt at jeg skal være sammen med han til vil blir gamle.

Men så skjedde dette da, og nå er alt bare kaos i hodet mitt.

Jeg har ikke lyst å være singel, men jeg har heller ikke lyst å være i et forhold der jeg blir bedratt og er usikker på kjæresten min😔

Anonymkode: a6c85...07d

Det triste her er at din kjærlighet til han sannsynligvis vil gjøre at du tilgir, men må leve med usikkerhet i forholdet, mens han bare blir flinkere til å skjule utroskapen. Lykke til uansett hva du finner på å gjøre. 

OlsenHansen skrev (2 minutter siden):

Bare menn som ikke klarer å skille sine lyster fra ordinær dannelse. Joda vi kunne gjerne tenkt oss å pule alle pene damer i hele verden, sånn rent teoretisk, men det er jo noe de fleste forstår hverken kan eller lar seg gjøre. Man kan ikke få i pose og sekk. Noen menn lærer dette, andre gjør ikke.

Det lar seg gjøre om muligheten byr seg. Tenker nok at den gjennomsnittlige mann ikke har sjans på de peneste damene uansett, men lysten er der jo likevel. Da er det lett å bare finne hvilken som helst kvinne bare for å stoppe kløen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

At det er feil taktikk å tenke at "hvis jeg er med på sex så ofte som han vil så er han ikke utro"? Ja, enig. Det er lett å tenke sånn likevel, selv om "for lite" sex er et dårlig påskudd for utroskap.

Anonymkode: 73c49...2ec

Nei.

Feil taktikk å ha sex når man ikke vil.

Oppfører man seg som en dørmatte så blir man behandlet som en dørmatte. 

Anonymkode: 40418...394

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Og ikke legg så mye i hvorfor han er utro, en fristelse er alt som skal til . Det trenger ikke ha noen dypere mening. 

Anonymkode: 89f72...51a

Jo.

Som flere her nevner; elsker man noen og er redd for å miste, så er man ikke utro samme hva.

Anonymkode: 40418...394

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (15 minutter siden):

Dette er jo det alle menn tenker, men som de fleste ikke tør å si høyt. 

Eh nei, det er incels som tenker sånn.

Anonymkode: 40418...394

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (11 minutter siden):

En sånn kommentar er jo bare sprøyt. Løgn. 

Den som er utro elsker ikke partner. Uansett. Men personen kan elske livsstilen, familielivet, båten...etc. 

Skjønner ikke hvorfor elskerinner/elskere får så mye hat. Det er ikke DEM som har vært utro. Men kona/mannen ønsketenker vel at den kommentaren din er sann, fordi man er blendet av kjærlighet. Synd. 

 

Haha. Ja, er det ikke typisk. Den som har gjort noen utro får hele skylden og hatet. Alltid. Men det er jo ikke deres skyld i seg selv. For hadde det ikke vært for han/henne, så ville partneren vært utro med noen andre uansett! 

For å være ærlig, siden jeg skriver som AB, så tenker jeg mitt om dem som tilgir utroskap. Det handler om grad av selvrespekt. Respekterer du deg selv høyt så tilgir du aldri utroskap, uansett. 

Anonymkode: 6146b...c2d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

TS her.

Jeg har elsket han over alt på jord og har alltid tenkt at jeg skal være sammen med han til vil blir gamle.

Men så skjedde dette da, og nå er alt bare kaos i hodet mitt.

Jeg har ikke lyst å være singel, men jeg har heller ikke lyst å være i et forhold der jeg blir bedratt og er usikker på kjæresten min😔

Anonymkode: a6c85...07d

Ingenting å tenke på. Å fortsette et forhold med noen som har vært utro er en ønsketenkning. For det er emosjonelt tortur. Du vil aldri klare å tilgi han 100% for dette. Ikke om 1,5,10 eller 50 år. Det vil alltid ligge en skepsis under. Sammen med katastrofetanker. Og da sitter du igjen som svarteper tilslutt. 

Anonymkode: 6146b...c2d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å være ærlig, siden jeg skriver som AB, så tenker jeg mitt om dem som tilgir utroskap. Det handler om grad av selvrespekt. Respekterer du deg selv høyt så tilgir du aldri utroskap, uansett. 

Anonymkode: 6146b...c2d

You and me both. Tilgir man utroskap så sier man i praksis; jeg respekterer ikke meg selv, derfor trenger ikke du gjøre det heller, og jeg avstår herved fra å motta kjærlighet fra deg. 

Anonymkode: 40418...394

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Eh nei, det er incels som tenker sånn.

Anonymkode: 40418...394

Man trenger ikke være incel for å være tiltrukket av de vakreste kvinnene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Almando skrev (13 minutter siden):

Det triste her er at din kjærlighet til han sannsynligvis vil gjøre at du tilgir, men må leve med usikkerhet i forholdet, mens han bare blir flinkere til å skjule utroskapen. Lykke til uansett hva du finner på å gjøre. 

Det lar seg gjøre om muligheten byr seg. Tenker nok at den gjennomsnittlige mann ikke har sjans på de peneste damene uansett, men lysten er der jo likevel. Da er det lett å bare finne hvilken som helst kvinne bare for å stoppe kløen. 

Det lar seg gjøre ja, men ikke hvis du er i forhold. For noen menn så er det viktig å respektere avtaler. Hadde du kjøpt en bil av noen du visste kom til å lure deg? Hadde det vært greit fordi han kan gjøre det? Det er jo økonomisk gevinst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OlsenHansen skrev (1 minutt siden):

Det lar seg gjøre ja, men ikke hvis du er i forhold. For noen menn så er det viktig å respektere avtaler. Hadde du kjøpt en bil av noen du visste kom til å lure deg? Hadde det vært greit fordi han kan gjøre det? Det er jo økonomisk gevinst.

Et forhold er aldri et hindrer, kjæresten til trådstarter er jo et eksempel på det. Og jeg tror de fleste menn firer litt på den respekten om de har mulighet til å ligge med noen de har lyst på, som også vil ligge med dem. 

Selvsagt ikke. Men syns ikke dette er samme problemstilling i det hele tatt. Worst case i dette tilfellet, for kjæresten til trådstarter, er at hun finner ut at han er utro. Det har hun altså gjort. Best case er at han kan ligge med to damer samtidig uten å bli oppdaget. Men han dreit på draget her, dessverre for han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (1 minutt siden):

Et forhold er aldri et hindrer, kjæresten til trådstarter er jo et eksempel på det. Og jeg tror de fleste menn firer litt på den respekten om de har mulighet til å ligge med noen de har lyst på, som også vil ligge med dem. 

Selvsagt ikke. Men syns ikke dette er samme problemstilling i det hele tatt. Worst case i dette tilfellet, for kjæresten til trådstarter, er at hun finner ut at han er utro. Det har hun altså gjort. Best case er at han kan ligge med to damer samtidig uten å bli oppdaget. Men han dreit på draget her, dessverre for han. 

Det er en verre problemstilling. Hadde noen lurt meg med en bil så hadde jeg bare blitt kjempeforbanna, hadde kjerringa lurt meg så er det bare lovens lange arm som hadde hindret meg å slå henne ihjel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Almando skrev (7 minutter siden):

Man trenger ikke være incel for å være tiltrukket av de vakreste kvinnene. 

Nei, og det sa jeg heller ikke. Det er mangelen på rasjonell tenkning og adekvate sosiale metoder som gjør at noen er incel. 

Anonymkode: 40418...394

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (3 timer siden):

Menn er utro uansett hvordan ting er på hjemmebane, så ville ikke tatt det personlig. 

For en dustete og generaliserende kommentar å si. Du vet at kvinner er mere utro i snitt enn menn. Snakk om å skyte seg i foten. 

Noen kvinner og menn er utro selv om de har det bra på hjemmebane tenker jeg er riktig å skrive. Hvis dette er ditt inntrykk, så må du bytte omgangskrets og date andre typer menn. 

Jeg er mann og aldri vært utro eller vurdert det. Syns det er moralskt forkastelig.

Anonymkode: df2ab...27f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (49 minutter siden):

Dette er jo det alle menn tenker, men som de fleste ikke tør å si høyt. 

Nei det er bare tull! Noen har etikk og moral forstår du. Jeg kunne aldri tenke med akkurat det, fordi sex er mer en akkurat det å ligge med en dame, uten følelser så er det ikke noe å trakte etter. Følelser er ikke noe man får angående en dame fordi hun er lekker, det krever mer en så. Personlighet, kjemi, interesser og verdier må klaffe. Om ikke er sex totalt uaktuelt. En ting vet jeg utro skal jeg aldr være! Er forholdet så dårlig avslutter jeg det på ærlig og redelig vis. Ofte kommer utroskap ut av at man ikke har det godt i lag, det trenger ikke være slik for noen typer mennesker. De er bare ute etter bekreftelse og mangler empati. Dette er mennesker som er notorisk utro uansett.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For en dustete og generaliserende kommentar å si. Du vet at kvinner er mere utro i snitt enn menn. Snakk om å skyte seg i foten. 

Noen kvinner og menn er utro selv om de har det bra på hjemmebane tenker jeg er riktig å skrive. Hvis dette er ditt inntrykk, så må du bytte omgangskrets og date andre typer menn. 

Jeg er mann og aldri vært utro eller vurdert det. Syns det er moralskt forkastelig.

Anonymkode: df2ab...27f

Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...