Gå til innhold

Mannen blir sur om han ikke får sex hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cuntzilla skrev (25 minutter siden):

Å, se jenter, en mann som skal fortelle oss kvinner hva vi liker, siden de vet det bedre enn vi selv gjør.

🤦‍♀️

Poenget var vel for det første at det å bidra hjemme og generelt være en god partner er viktig for at kvinnen ikke skal synes du er en ubrukelig slabbedask og miste tenning på generell basis, det er vel der vi alle er enige. Men du tar feil i at det ikke er sexy altså, prøv og lån deg en baby og sett deg i en park og lek med den og skift bleie, og du vil regelrett høre det rasle i eggstokker rundt deg. Glem taktekkingen din i jeans og solbrune muskler som du lærte var sexy fra en Cola Light-reklame på 90-tallet, jeg kan vedde vaginaen min på at den samme mannen med en baby i de muskuløse solbrune armene sine vil anses som mer sexy av et høyere antall kvinner. Det er iallfall helt feil at det ikke er noen som finner det sexy, det er tvert imot relativt utbredt. 

Men for all del, ikke la meg som kvinne fortelle en mann noe om hva kvinner liker, det vet selvsagt du best :roll: at

Har nok mer erfaring med hva kvinner tenner på enn kvinner ja. I retur hevder jeg ikke å vite hvordan mann skal gi oral sex til menn for det har jeg aldri gjort.

Klart at kvinner får lyst på baby når de ser noen leke med en. Men hva kvinner sier, og hva kvinner gjør er to forskjellige ting.

Både jeg og du vet jo at bleieskiftarbeider er total turnoff for størstedelen av damer, selv det så klart er fint å ha en slik mann hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Realverdien skrev (4 timer siden):

Har nok mer erfaring med hva kvinner tenner på enn kvinner ja. I retur hevder jeg ikke å vite hvordan mann skal gi oral sex til menn for det har jeg aldri gjort.

Klart at kvinner får lyst på baby når de ser noen leke med en. Men hva kvinner sier, og hva kvinner gjør er to forskjellige ting.

Både jeg og du vet jo at bleieskiftarbeider er total turnoff for størstedelen av damer, selv det så klart er fint å ha en slik mann hjemme.

Du har nok ikke mer erfaring med hva kvinner tenner på nei, vi kvinner prater sammen, og vi ser venninner bli forelsket i og sammen med menn. Ditt utvalg er jo kun de damene som faller for din greie, så det blir automatisk fryktelig skjevt. Og garantert mange færre enn hvor mange jeg har snakket om menn med.

Hele internetts kvinnelige befolkning kremer jo på seg når det dukker opp bilder av typ David Beckham som syr dukkeklær til datteren eller menn som redder kattunger og den type "myke" eller "feminine" ting, men for all del - fortsett å hogge tømmer og jobb i kran og tygg skråtobakk og klø deg på de hårete ballene dine du, jeg gir deg bare et tips her, take it or leave it ;)

Det blir uansett litt på siden av tråden, så la oss ikke dra denne diskusjonen lengre. Det er ikke noe poeng, jeg vet jo du tar feil, men det er på ingen måte viktig for meg at du selv skjønner det eller erkjenner det. Mulig det egentlig er til det beste for Norges kvinner at du ikke knekker denne koden og får mer draget 😛 

(Bare ment som humor den siste der altså, vil deg ikke noe vondt ;) )

Endret av Cuntzilla
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (16 minutter siden):

Har nok mer erfaring med hva kvinner tenner på enn kvinner ja. I retur hevder jeg ikke å vite hvordan mann skal gi oral sex til menn for det har jeg aldri gjort.

Klart at kvinner får lyst på baby når de ser noen leke med en. Men hva kvinner sier, og hva kvinner gjør er to forskjellige ting.

Både jeg og du vet jo at bleieskiftarbeider er total turnoff for størstedelen av damer, selv det så klart er fint å ha en slik mann hjemme.

En mann som stiller opp for familien sin er sexy. Du vet ingenting om hva alle kvinner tenner på. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 time siden):

Har nok mer erfaring med hva kvinner tenner på enn kvinner ja. I retur hevder jeg ikke å vite hvordan mann skal gi oral sex til menn for det har jeg aldri gjort.

Klart at kvinner får lyst på baby når de ser noen leke med en. Men hva kvinner sier, og hva kvinner gjør er to forskjellige ting.

Både jeg og du vet jo at bleieskiftarbeider er total turnoff for størstedelen av damer, selv det så klart er fint å ha en slik mann hjemme.

Helt ærlig. Hvis du aldri har puttet en penis i munn, så kan du holde deg langt unna råd som "10 min daglige BJs". Det er en langt større påkjenning å gi BJ enn å ha sex, og noe som definitivt kommer til å ødelegge deg om du tvinger deg selv til å gjøre hver dag. Å runke noen i 10 min hver dag tar også mye energi og er ikke noe man skal fokusere på å bruke energi på når man har en nyfødt baby. Hallo, folk i ammetåka sliter med å i det hele tatt få tatt en dusj, så skal hun måtte bruke krefter, tid og energi på å runke han? Bekreftelse kan han få når babyen ikke er totalt avhengig av mor 24/7.

Og denne mansplainingen din av hva "kvinner tenner på" er latterlig. Dette er så definisjonen på mansplaining. NEI, du vet ikke hva kvinner som helhet tenner på, og hvertfall ikke TS. Du vet hva de kvinnene som tenner på deg tenner på at du gjør. 

Og nei, jeg er ikke singel. 🙃

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillEve skrev (1 time siden):

Helt ærlig. Hvis du aldri har puttet en penis i munn, så kan du holde deg langt unna råd som "10 min daglige BJs". Det er en langt større påkjenning å gi BJ enn å ha sex, og noe som definitivt kommer til å ødelegge deg om du tvinger deg selv til å gjøre hver dag. Å runke noen i 10 min hver dag tar også mye energi og er ikke noe man skal fokusere på å bruke energi på når man har en nyfødt baby. Hallo, folk i ammetåka sliter med å i det hele tatt få tatt en dusj, så skal hun måtte bruke krefter, tid og energi på å runke han? Bekreftelse kan han få når babyen ikke er totalt avhengig av mor 24/7.

Og denne mansplainingen din av hva "kvinner tenner på" er latterlig. Dette er så definisjonen på mansplaining. NEI, du vet ikke hva kvinner som helhet tenner på, og hvertfall ikke TS. Du vet hva de kvinnene som tenner på deg tenner på at du gjør. 

Og nei, jeg er ikke singel. 🙃

Helt enig. Å gi BJ tar mye energi, og er jeg ikke kåt før jeg begynner er det bare ekkelt. Brekker meg og har det pyton. Hadde min mann krevd at jeg gav han daglige bj hadde jeg heller vært singel. 

Anonymkode: 7606f...b7c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det eneste som kan hjelpe dere er terapi.

Jeg har vært i dine sko, og vi klarte ikke å løse det. Det ble til at sex ble en oppgave på lik linje med oppvask og bleieskift, der jeg etter hvert bare ba om at han gjorde seg ferdig så fort som mulig, uten å klå eller ta på meg. Han prøvde på alle måter å vekke min lyst, med å klå på meg gjennom dagen, og benytte en hver mulighet til fysisk kontakt til å komme med et initiativ. Jeg foreslo at vi tok en sexpause, sånn at jeg skulle få muligheten til å føle lyst og få ta initiativ. Det var ikke så aktuelt for han, da han fryktet at vi aldri kom til å ha sex. Jeg følte meg ikke hørt, sett eller respektert og gav bare opp. Koblet meg ut mentalt.

Det tok flere år etter at det var slutt før jeg innså at dette var kjærlighetsspråket hans. Det var slik han gav og fikk kjærlighet og slik han fikk bekreftelse. Hadde jeg (og vi) skjønt det tidligere, kunne nok mye vært annerledes. I stedet drev vi hverandre fra hverandre.

Som du sikkert kan forstå ødela dette sex for meg. Jeg strever med å møte andres seksuelle initiativ, med å sette grenser, med å si i fra om ting ikke er greit. Jeg fjerner meg heller mentalt fra situasjonen.

Heldigvis for meg møtte jeg en partner som ikke liker så godt å ta initiativ og som attpåtil tenner på partners lyst og nytelse (dette burde strengt tatt obligatorisk, meeen). Resultatet er at jeg, selv etter mange års forhold, har hyppigere (og hyggeligere) sex, enn jeg noen gang har hatt i mitt voksne liv så langt.

Anonymkode: 43169...b81

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er vondt for ham fordi han innerst inne forstår at du ikke tenner på ham, at han er "nytteverdi-mannen" som er der for barna og sånne ting, men ikke mannen du ønsker å gjøre masse skitne ting med og som får det til å kile i underlivet ditt.

Det at du kaller det å "gi ham" sex bevitner om dette på et dypere nivå enn du selv nok er klar over. Den seksuelle dynamikken deres er grunnleggende transaksjonell ("du gir meg sånn og sånn, jeg gir deg sex"). Og det gjør at han ikke føler seg satt pris på, elsket og beundret. 

Hvordan dere skal snu det aner jeg ikke. Som regel ender vel sånne transaksjonelle forhold med utroskap fra den ene eller andre parten.

Anonymkode: a38bc...66d

Hehe, dette er litt trolling-aktig, men du har kanskje et poeng. Hun fant en god "provider" som kan ta vare på henne og gi henne barn, men han er ikke "alfa-hannen" som tar henne med storm og får henne stormkåt og dominerer henne (på riktig måte).

Edit: Men det han driver med er selvsagt ikke greit. Han prøver å syte og presse seg til sex. Det er en dårlig egenskap. Men det kan kanskje knyttes opp mot det du skriver, om at han er en kjedelig og trygg "provider" som nå har gitt kvinnen det hun ønsker, og hun er ikke interessert i mer fra ham (bortsett fra at han skal gjøre livet hennes lettere videre og hjelpe til med å ta seg av avkommet).

Endret av jabx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (5 timer siden):

Har nok mer erfaring med hva kvinner tenner på enn kvinner ja. I retur hevder jeg ikke å vite hvordan mann skal gi oral sex til menn for det har jeg aldri gjort.

Klart at kvinner får lyst på baby når de ser noen leke med en. Men hva kvinner sier, og hva kvinner gjør er to forskjellige ting.

Både jeg og du vet jo at bleieskiftarbeider er total turnoff for størstedelen av damer, selv det så klart er fint å ha en slik mann hjemme.

Det uthevede ga meg en god latter, takk for det. Du vet INGENTING om å gi oralsex til en mann, men ti minutter daglig for å holde han fornøyd - det syns du er et godt råd? Hahahahaha :laugh: 

Prøv det, og kom tilbake og fortell meg at det var easy-peasy og null problemer å gjøre tidlig en morra etter nattevåk, bleieskift og melkesprengte pupper. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva er det som får en voksen kvinne til å ikke bare føde 1 barn med en mann hun ikke vil ha sex med, men 2 barn?

Anonymkode: 3b247...d9a

Jeg har alltid ville ha sex med ham. Før vi fikk første, hadde vi sex hver dag. Vi hadde et fint sexliv. Etter nr 1 hadde vi det også bra, naturligvis Ikke hver dag, men kanskje 4 ganger i uken. Dessverre har minner fra fortiden ødelagt mye for meg, og de tre siste årene (eldste er 4 år), har jeg vært veldig dårlig med angst og panikkanfall knyttet til underlivet mitt. Jeg må ha beroligende om noen skal se underlivet mitt (gynekolog osv). Jeg prøver å komme over det, jeg har gått til behandling, men ingenting fungerer virker det som. Jeg prøver nå å ta tak i det sjøl, prøve å endre tankesettet mitt som har vært farget siden jeg begynte å vite om dette å ha sex (var kanskje 14 år da jeg begynte å få tanker rundt det, ingen har opplyst meg om hele temaet). 

Vi ville ha et barn til, fordi vi har det fint sammen, vi har snakket mye om hva vi vil. For ham er ikke skilsmisse et alternativ. Jeg har tilbudt ham mange gnager å forlate meg om han føler jeg hefter ham. Sexlivet var bra med nr 1, det begynte altså å bli ordentlig dårlig for to år siden, men vi har ikke sett på det som en skilsmissegrunn (vi har snakket masse om det), så vi ønsket oss gjerne et barn til. 

Det er jeg som har dette problemet, og som sagt prøver jeg å gjøre noe med det, men jeg føler at mannens atferd ikke hjelper meg nevneverdig. Og er man gift skal man være der for hverandre. Går det ikke til slutt, så må han jo bare gå, jeg skal ikke hefte ham. 

Dette er ikke bare et svar til deg, men alle her som sier alt er min feil og hvorfor i granskauen jeg skal ha flere barn med denne mannen. Mange ekteskap går litt opp og ned, og jeg har vært klar og tydelig fra dag en, jeg har ikke gått inn for å lure ham til noe, få barn med meg, og at han sitter fast med meg, det gjør han ikke. Han kan gå fra meg om jeg ikke er bra nok, jeg har vært ærlig om mine problemer, han vet, han forstår, men det er ikke lett for ham å alltid ta hensyn. Vi har et fantastisk familieliv, han er en utrolig god pappa, en snill ektemann, men det er dette problemet jeg har med sex. At jeg har opplevd mange overgrep bør ikke sette en stopper for hele ekteskapet, han vet om disse, selv før vi fikk barn, og jeg jobber med meg selv. 

Jeg er bare så lei av anklager, hvorfor fikk du fler barn, hvorfor holder du ham fast når du.. Hvorfor får du barn når du.. Det er ikke alltid kvinnens feil. Jeg har vært ærlig mot ham fra dag 1,da får han finne ut av det hvis det er et så stort problem. 

Men ja, samme det. Det ble litt rotete og gjentagende, men det er litt rett fra levra beklager det. 

 

Anonymkode: d8696...5e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (27 minutter siden):

Hehe, dette er litt trolling-aktig, men du har kanskje et poeng. Hun fant en god "provider" som kan ta vare på henne og gi henne barn, men han er ikke "alfa-hannen" som tar henne med storm og får henne stormkåt og dominerer henne (på riktig måte).

Edit: Men det han driver med er selvsagt ikke greit. Han prøver å syte og presse seg til sex. Det er en dårlig egenskap. Men det kan kanskje knyttes opp mot det du skriver, om at han er en kjedelig og trygg "provider" som nå har gitt kvinnen det hun ønsker, og hun er ikke interessert i mer fra ham (bortsett fra at han skal gjøre livet hennes lettere videre og hjelpe til med å ta seg av avkommet).

Har tenkt mye over dette selv. Han er mer enn en provider, selvom det du sier kanskje har noe i seg. Ingen kvinner vil være alene, det er naturlig at en mann og kvinne får barn, og er sammen. Dog ikke alle menn er monogame naturlig. 

Uansett er gnisten noe man kan jobbe med. Vi har det hyggelig sammen og passer på å få inn litt kos på kvelden. Jeg synes han er digg, det er bare at jeg ikke kjenner så mye der nede, men jeg veit ikke om det er psykisk eller fysisk. 

Anonymkode: d8696...5e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette beviser at kvinner som ønsker barn, bør satse på assistert befruktning. 

Anonymkode: 072a1...664

Trenger ikke krisemaksimere. De fleste ønsker seg en partner og barn trenger sin far. Alt kan ordnes om partnerne kan kommunisere og forstå hverandre.

Anonymkode: e15a1...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tror at 10 minutter holder kommer jo unormalt fort. Det er kanskje 1 av 10 som gjør det, gjerne menn som har fått lite BJ, og derfor synes det er spennende i seg selv. Jeg elsker å suge kuk, og kan kose meg med det i timesvis, men det forutsetter jo at jeg er tent og glad, med en gang det blir lagt frem som en sur plikt faller jo motivasjonen tilsvarende.

Steg 1 når hun ikke vil ha sex er jo å finne ut hva som skal til for å gjøre henne tent, og når TS sier at hun egentlig ikke er så interessert i sex er jo det er et ganske håpløst prosjekt for hans del, men det å presse og mase er allikevel en enda mer dødfødt strategi. 

Anonymkode: 5d426...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe ungene ikke har arvet (den manglende) intelligensen fra pappa...

Anonymkode: 877bd...e01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er jeg som har dette problemet, og som sagt prøver jeg å gjøre noe med det, men jeg føler at mannens atferd ikke hjelper meg nevneverdig. Og er man gift skal man være der for hverandre. Går det ikke til slutt, så må han jo bare gå, jeg skal ikke hefte ham. 

Du SER at mannens adferd er en STOR FEIL?? Og at det er en STOR DEL av PROBLEMET? Beklager ropinga. Men jeg blir litt fortvilet for det virker som du ligger hele sexproblemet på deg selv her. Du skjønner at når han presser deg til sex med å legge hodet i fanget på deg og klå på deg når du ikke vil, så er det et overgrep? Og han vet at du har en fortid med overgrep, så er det VIRKELIG drøyt!! Rett og slett stygt!! Som jeg skrev i en tidligere post i denne tråden, så mener jeg at han driver med overgrep mot deg! Jeg mener at du dessverre har gått i gamle spor og funnet deg en ny overgriper. Dette er ikke ditt sexproblem. Dette er rett og slett vold. Og det er han som utøver det mot deg. Og dette er ikke noe du må løse med å bli mer kåt. Han må løse det med å respektere dine grenser. Respektere deg! Dere må komme dere til terapi med EN gang om dette skal kunne reddes! Han er rett og slett stygg med deg. Og du tror det er pga at DU har problemer med sex. Nei, du har problemer med en som prøver å forgripe seg på deg når du ikke er klar! Han respekterer deg ikke. Du fortjener respekt! Og når barna vokser opp, skal de se en mor som blir respektert, sånn at de vet hva de skal forlange av sine partnere!

Anonymkode: 05de3...f4c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (22 timer siden):

Etter å ha lest TS på nytt ser vi jo at mannen alltid har villet ha sex hver eneste dag.

Det er nok en sexavhengig mann vi snakker om. Slik er jeg selv, og vi passer nok ikke inn forhold eller med barn. Da må dama isåfall være sånn femtitallsdame som står på kjøkkenet med skjørt man bare kan løfte for tilgang, ellers hadde're rabbla for meg.

 

Be ham gå i terapi eller la ham få ha ei elskerinne. Et par jeg kjenner lot søstera hennes få ta 'jobben', men de var ikke helt A4 for å si det slik.

household-kitchen-and-kitchenware-woman-at-stove-in-front-of-open-GBEGCB.jpg

u-g-PFBTL80.jpg

Ah, så du er en mann som ønsker å forsørge kvinnen 100% økonomisk også?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Realverdien skrev (6 timer siden):

Både jeg og du vet jo at bleieskiftarbeider er total turnoff for størstedelen av damer,

Du undervurderer hvor sexy det er med menn som er gode fedre, og tar vare på barna sine. Det finnes ingenting mer sexy enn det.

Hvorfor tror du det er så stor resirkulasjon på menn som allerede har hatt et kull med barn? Det er vel nesten større sjangs for en mann som har barn å treffe en kvinne som er interessert i forhold, enn en mann uten forpliktelser.
 

Ta med deg en bagvogn, og gå tur i parken, og du vil garantert få oppmerksomhet (helt til de freaker litt ut når de oppdager at vogna er tom, eller at du har stjælt noens barn 🤪

Anonymkode: d3b71...858

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (15 timer siden):

Enig.

Men har er ikke sexy når han skifter bleier. Han er sexy når han gjør maskuline ting.

 

Det er bullshit. Ikke snakk for alle  damer om hva vi synes er sexy eller ikke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en dame som er veldig glad i sex. Har sex gjerne daglig. 

Men jeg vil påpeke at det er kun når jeg er kåt at penisen til mannen min er deilig. Når jeg ikke er kåt er det litt ekkelt å ta på den rett og slett. Det er mange ting man kan gjøre og tenne på når man er kåt, som man synes er litt ekkelt i situasjoner der man ikke er kåt. Feks kan jeg gjerne putte en finger i rumpa hans under sex, men hvis jeg skulle bli presset til å gjøre det hver dag når jeg ikke hadde lyst så hadde jeg syntes det var veldig ekkelt. 

Jeg ble en gang presset til å kline med kjæresten min da jeg var ungdom. Tunge og alt. Han var veldig tydelig på at det var normalt at kjærester gjorde og noe jeg måtte da vi var kjærester ellers ville alle tenke jeg var rar og unormal. Til dags dato greier jeg ikke tungekyssing. Nettopp fordi jeg ble presset til det. Man drar ofte med seg ubehagelige opplevelser. Og jeg tror at om TS tvinger seg til å suge eller runke mannen hver dag så vil hun til slutt bare forbinde det med noe ekkelt som hun avskyr. Tror neppe mannen hennes ønsker det.

Anonymkode: 222f8...93b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har alltid ville ha sex med ham. Før vi fikk første, hadde vi sex hver dag. Vi hadde et fint sexliv. Etter nr 1 hadde vi det også bra, naturligvis Ikke hver dag, men kanskje 4 ganger i uken. Dessverre har minner fra fortiden ødelagt mye for meg, og de tre siste årene (eldste er 4 år), har jeg vært veldig dårlig med angst og panikkanfall knyttet til underlivet mitt. Jeg må ha beroligende om noen skal se underlivet mitt (gynekolog osv). Jeg prøver å komme over det, jeg har gått til behandling, men ingenting fungerer virker det som. Jeg prøver nå å ta tak i det sjøl, prøve å endre tankesettet mitt som har vært farget siden jeg begynte å vite om dette å ha sex (var kanskje 14 år da jeg begynte å få tanker rundt det, ingen har opplyst meg om hele temaet). 

Vi ville ha et barn til, fordi vi har det fint sammen, vi har snakket mye om hva vi vil. For ham er ikke skilsmisse et alternativ. Jeg har tilbudt ham mange gnager å forlate meg om han føler jeg hefter ham. Sexlivet var bra med nr 1, det begynte altså å bli ordentlig dårlig for to år siden, men vi har ikke sett på det som en skilsmissegrunn (vi har snakket masse om det), så vi ønsket oss gjerne et barn til. 

Det er jeg som har dette problemet, og som sagt prøver jeg å gjøre noe med det, men jeg føler at mannens atferd ikke hjelper meg nevneverdig. Og er man gift skal man være der for hverandre. Går det ikke til slutt, så må han jo bare gå, jeg skal ikke hefte ham. 

Dette er ikke bare et svar til deg, men alle her som sier alt er min feil og hvorfor i granskauen jeg skal ha flere barn med denne mannen. Mange ekteskap går litt opp og ned, og jeg har vært klar og tydelig fra dag en, jeg har ikke gått inn for å lure ham til noe, få barn med meg, og at han sitter fast med meg, det gjør han ikke. Han kan gå fra meg om jeg ikke er bra nok, jeg har vært ærlig om mine problemer, han vet, han forstår, men det er ikke lett for ham å alltid ta hensyn. Vi har et fantastisk familieliv, han er en utrolig god pappa, en snill ektemann, men det er dette problemet jeg har med sex. At jeg har opplevd mange overgrep bør ikke sette en stopper for hele ekteskapet, han vet om disse, selv før vi fikk barn, og jeg jobber med meg selv. 

Jeg er bare så lei av anklager, hvorfor fikk du fler barn, hvorfor holder du ham fast når du.. Hvorfor får du barn når du.. Det er ikke alltid kvinnens feil. Jeg har vært ærlig mot ham fra dag 1,da får han finne ut av det hvis det er et så stort problem. 

Men ja, samme det. Det ble litt rotete og gjentagende, men det er litt rett fra levra beklager det. 

 

Anonymkode: d8696...5e5

Syntes det var fælt å lese fra før og høre hvordan han holder på, men når du forteller at du har blitt utsatt for overgrep og han vet det...Har han hørt om retraumatisering? Dette er skikkelig ille. Håper dere kommer dere i terapi før du utvikler aversjon for hele mannen. Det høres ut som dere har mye kjærlighet for hverandre men denne oppførselen hans kommer til å legge lokk på sexlivet deres, hvis dere ikke får snudd skuta. Håper du ikke tar til deg "rådene" om at det er din feil, og bj 10 min om dagen. Du virker som en person som fort kan legge skylden på deg selv, og er langt mer tålmodig enn hva mange ville vært i din situasjon. Kanskje litt for tålmodig.  kan ha noe med din historie å gjøre, at du tillater for mye?  Det er ikke ment som en anklage til deg altså, det er ikke din feil hva mannen din gjør,men ser ofte denne dynamikken hos par med slik historie hvor den ene har vært utsatt for overgrep, og den andre er grenseoverskridende mot den andre. Håper dere får hjelp til å bryte dette mønsteret, for dette er virkelig ille for dere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...