Gå til innhold

Mannen blir sur om han ikke får sex hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vera skrev (1 time siden):

Ah, så du er en mann som ønsker å forsørge kvinnen 100% økonomisk også?

Om Christina Aguilera med knullebensin på tanken kom og fridde til meg. Med et brennende ønske om å være hjemmeværende fru. Med lapp fra legen at hun trenger tømmer hver eneste dag...

Så kunne jeg forsørga 'a. 

For å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du undervurderer hvor sexy det er med menn som er gode fedre, og tar vare på barna sine. Det finnes ingenting mer sexy enn det.

Hvorfor tror du det er så stor resirkulasjon på menn som allerede har hatt et kull med barn? 

Anonymkode: d3b71...858

Fordi de har høy status og kvinner har valgt vekk de 25% med lavest status.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/J1lynP/mennene-som-ble-gjort-til-tapere

 

Ufrivillig barnløshet rammer hver fjerde mann. Men bare hver 8. eller 9. Kvinne. Mennene er barnløse fordi de velges bort. 

Som en som har harvet over haugevis av 'så som så' kvinner som prøver å 'bli sammen' med meg skjønner jeg det godt. Damene strever med å forstå hva de har reell kjærestesjans på, etter at menn en etasje over dem i utseende og status har hatt morro med dem, eller hva jeg skal kalle det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er bortskjemt på fitte-fronten?

Selv har jeg pløyd massive mengder med kvinnelig underliv siden jeg ble 16. Har rett og slett knulla meg avhengig av fitte. På det meste har jeg hatt 12 pulevenninner. Med et slikt forbruk av mus som jeg har hatt blir det vanskelig å gå tilbake til et liv med lite vagina.

Anonymkode: c5064...5bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje han er bortskjemt på fitte-fronten?

Selv har jeg pløyd massive mengder med kvinnelig underliv siden jeg ble 16. Har rett og slett knulla meg avhengig av fitte. På det meste har jeg hatt 12 pulevenninner. Med et slikt forbruk av mus som jeg har hatt blir det vanskelig å gå tilbake til et liv med lite vagina.

Anonymkode: c5064...5bc

Dette må vel være mannevarianten av å bli alpha widowed? 

Man tenker at neste partner skal være bedre enn forrige, og så ende med high score med hun man gifter seg med, også blir det bare ei dame blant hundre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (15 minutter siden):

Som en som har harvet over haugevis av 'så som så' kvinner som prøver å 'bli sammen' med meg skjønner jeg det godt. Damene strever med å forstå hva de har reell kjærestesjans på, etter at menn en etasje over dem i utseende og status har hatt morro med dem, eller hva jeg skal kalle det.

 

 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kanskje han er bortskjemt på fitte-fronten?

Selv har jeg pløyd massive mengder med kvinnelig underliv siden jeg ble 16. Har rett og slett knulla meg avhengig av fitte. På det meste har jeg hatt 12 pulevenninner. Med et slikt forbruk av mus som jeg har hatt blir det vanskelig å gå tilbake til et liv med lite vagina.

Anonymkode: c5064...5bc

Jeg elsker gutta som skal tøffe seg bak tastaturet og leve ut sin våte drøm som damemagneter i en fiktiv karakter på et kvinneforum. Give me a break 😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillEve skrev (1 minutt siden):

 

Jeg elsker gutta som skal tøffe seg bak tastaturet og leve ut sin våte drøm som damemagneter i en fiktiv karakter på et kvinneforum. Give me a break 😂

Virker disse skamme-taktikkene dine i virkeligheten? Så langt har jeg blitt hetset for å ha ligget for mye, jobbet for lite, være fiktiv, etc. Er man ekstrovert mann og vant til å stikke seg ut, så er man vant til slikt fra dere damer. Dere er nemlig helt vant til å prate skit om både venninner, menn og fremmede helt uten (fysisk) risiko. 

Kan bare trekke på smilebåndet og si jaja.

Litt video for andre deltakere i tråden for å skjønne hersketeknikkene som Lill Eve bruker (uten at jeg er helt solgt på akkurat han der skjeggmannen):

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en dust! Han får ta seg en runk, og slutte å plage deg.

Anonymkode: 9d907...5e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (7 minutter siden):

Virker disse skamme-taktikkene dine i virkeligheten? Så langt har jeg blitt hetset for å ha ligget for mye, jobbet for lite, være fiktiv, etc. Er man ekstrovert mann og vant til å stikke seg ut, så er man vant til slikt fra dere damer. Dere er nemlig helt vant til å prate skit om både venninner, menn og fremmede helt uten (fysisk) risiko. 

Kan bare trekke på smilebåndet og si jaja.

Litt video for andre deltakere i tråden for å skjønne hersketeknikkene som Lill Eve bruker (uten at jeg er helt solgt på akkurat han der skjeggmannen):

 

 

Men please, ingen snakker sånn som det der? Du har i såå mange forumer jeg har sett sittet å skrytt av hvor mange damer du har ligget med, hvor lite respekt du har for kvinner, hvor mange damer som vil ha deg. Jeg shamer deg overhode ikke, jeg bare tror ikke på deg et sekund. Ingen som faktisk har så draget har behov for å skryte så vanvittig mye av det på KG, haha. 

Så slutt å gjøre denne forumtråden til enda en arena der karakteren din kan leve ut, dette handler om TS som blir presset til å ligge med mannen sin tre måneder etter hun har født, og som i tillegg har vært gjennom misbruk tidligere. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (3 timer siden):

Det uthevede ga meg en god latter, takk for det. Du vet INGENTING om å gi oralsex til en mann, men ti minutter daglig for å holde han fornøyd - det syns du er et godt råd? Hahahahaha :laugh: 

Prøv det, og kom tilbake og fortell meg at det var easy-peasy og null problemer å gjøre tidlig en morra etter nattevåk, bleieskift og melkesprengte pupper. 

Joda. Jeg ser jo dette. Og skjønner at det er strevsomt med baby.

Men hvem har valgt denne mannen da? Det er jo TS. Når man gifter seg og får barn med en sexoholiker (slik TS beskriver ham), så må man vel rede som man ligger.

Det er like urimelig å være sinna på'n for denne adferden som om jeg skulle kjefte opp gothjenta jeg dater for at hun har tattiser, piercinger og arr. Jeg så jo dette da jeg plukka'a opp på byen. Tror man at tigeren kan bli kvitt stripene sine bare fordi det skjærer i andres øyne?

Hvem har valgt denne mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne deg en annen som har mindre behov for sex. Jeg er kvinne og har stort behov, vil helst ha sex med mannen hver dag. Vi er heldigvis lik, men hvis det av ulike grunner går mer enn 3 dager mellom hver gang så blir jeg ufattelig sur og grinete- på samme måte som mannen din. Å bli avvist er som tortur, og hvis det hadde skjedd ofte så hadde jeg funnet meg en annen. Du skylder mannen din gleden over sex, kan ikke skjønne hva som er så vanskelig med å skulle tilfredstille mannen sin når han vil. (Og ja, vi har små barn, så det er ingen unnskyldning).

 

Anonymkode: eba44...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2021 den 15.03):

Er det overgrep når man er gift? Hater dette så intenst. Jeg kan sitte å fortelle om hva som helst, så plutselig begynner han å ta på meg. Liksom hva forventer han? At jeg skal bli i humør? 

Anonymkode: d8696...5e5

Ja om man blir tvunget til noe seksuelt som man sier nei til, da er det overgrep, uavhengig av forholdet man har til personen.

Ville tatt med barnet/barna og reist fra han, for dette er ikke greit.

Anonymkode: bc836...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (9 minutter siden):

Joda. Jeg ser jo dette. Og skjønner at det er strevsomt med baby.

Men hvem har valgt denne mannen da? Det er jo TS. Når man gifter seg og får barn med en sexoholiker (slik TS beskriver ham), så må man vel rede som man ligger.

Det er like urimelig å være sinna på'n for denne adferden som om jeg skulle kjefte opp gothjenta jeg dater for at hun har tattiser, piercinger og arr. Jeg så jo dette da jeg plukka'a opp på byen. Tror man at tigeren kan bli kvitt stripene sine bare fordi det skjærer i andres øyne?

Hvem har valgt denne mannen?

Kan man ikke forvente at en mann også er voksen nok til tilpasse seg situasjonen han selv har vært med å skape? TS ville også ha sex hver dag før, nå vil hun ikke. Nå er ikke tankene hennes der at hun kan det. Livet skjer, og man kan ikke bare skylde på at man er glad i sex. Man må faktisk tilpasse seg. På samme måte måtte TS ha tilpasset seg dersom mannen hennes hadde en periode der han ikke ville ha sex. Det er det personer i forhold gjør.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillEve skrev (1 minutt siden):

Kan man ikke forvente at en mann også er voksen nok til tilpasse seg situasjonen han selv har vært med å skape? TS ville også ha sex hver dag før, nå vil hun ikke. Nå er ikke tankene hennes der at hun kan det. Livet skjer, og man kan ikke bare skylde på at man er glad i sex. Man må faktisk tilpasse seg. På samme måte måtte TS ha tilpasset seg dersom mannen hennes hadde en periode der han ikke ville ha sex. Det er det personer i forhold gjør.

Tja.

Avhengighet er vel en realitet?

Kan man forvente at en alkoholiker slutter å drikke når han skal oppdra barna man får med ham?

Mye av årsaken til at løse kvinner med mange menn bak seg ikke er interessant å gifte seg med, er erfaringen om at de neppe forandrer seg når man blir sammen med dem. 

Tidligere adferd er beste predikator på fremtidig adferd. 

Han må enten i terapi, eller få utfolde seg med kona eller andre. Han kan ikke få sexdriften til å forsvinne av seg selv. Blir som å rådgi en mann TS til at den overvektige kona bare må 'spise mindre'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Realverdien skrev (24 minutter siden):

Joda. Jeg ser jo dette. Og skjønner at det er strevsomt med baby.

Men hvem har valgt denne mannen da? Det er jo TS. Når man gifter seg og får barn med en sexoholiker (slik TS beskriver ham), så må man vel rede som man ligger.

Det er like urimelig å være sinna på'n for denne adferden som om jeg skulle kjefte opp gothjenta jeg dater for at hun har tattiser, piercinger og arr. Jeg så jo dette da jeg plukka'a opp på byen. Tror man at tigeren kan bli kvitt stripene sine bare fordi det skjærer i andres øyne?

Hvem har valgt denne mannen?

Så hvis jeg gifter meg med en seriemorder, så bør jeg ikke være sint på han hvis han prøver å drepe meg? Jeg skylder han liksom det? Akkurat som man skylder en sexoholiker sex om man vet om det når man blir sammen?

Nei! Man skylder ingen sex med mindre man har unngått avtale om det.

Anonymkode: 05de3...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så hvis jeg gifter meg med en seriemorder, så bør jeg ikke være sint på han hvis han prøver å drepe meg? J

Å bli drept om du gifter deg med han ubåt dansken eller han baneheia-satanen, må man kanskje regne med ja. Hva ellers trodde du skulle skje?

 

Eller?! Er det jeg som er den sinnsyke her?!

Endret av Realverdien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Realverdien skrev (6 minutter siden):

Å bli drept om du gifter deg med han ubåt dansken eller han baneheia-satanen, må man kanskje regne med ja. Hva ellers trodde du skulle skje?

 

Eller?! Er det jeg som er den sinnsyke her?!

Men de sier jo ikke i begravelsen at det var min egen feil liksom. "Hva forventet hun? Hun må jo tilfredsstille drapsbehovene hans når hun finner seg en morder. Gi og ta i et forhold!"

Anonymkode: 05de3...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 time siden):

Om Christina Aguilera med knullebensin på tanken kom og fridde til meg. Med et brennende ønske om å være hjemmeværende fru. Med lapp fra legen at hun trenger tømmer hver eneste dag...

Så kunne jeg forsørga 'a. 

For å si det slik.

Knullebensin på tanken 🤣 Altså. 
Denne utkårede kvinnen er svært heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becky skrev (Akkurat nå):

Knullebensin på tanken 🤣 Altså. 
Denne utkårede kvinnen er svært heldig.

Er nok ikke noe for meg med fast forhold.

Googlet a' Christina også. Hun har tapt seg mye siden Geni in a bottle, så mulig jeg må avlyse samlivet likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...