Gå til innhold

Mannen blir sur om han ikke får sex hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sjokkert over rådene her... Har jeg hatt mindre lyst på sex enn min mann? Så klart! Jeg må ha overskudd samt føle meg hørt og sett for å ha lyst. Har han noen gang presset meg eller blitt sur? Aldri! Hadde jeg akseptert en elskerinne? Er du gal? 

Mannen oppfører seg som en selvsentrert og manipulerende drittunge og folk tenker at utroskap er veien å gå. 

For en gal verden vi lever i 

Anonymkode: 7368a...71a

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er sjokkert over rådene her... Har jeg hatt mindre lyst på sex enn min mann? Så klart! Jeg må ha overskudd samt føle meg hørt og sett for å ha lyst. Har han noen gang presset meg eller blitt sur? Aldri! Hadde jeg akseptert en elskerinne? Er du gal? 

Mannen oppfører seg som en selvsentrert og manipulerende drittunge og folk tenker at utroskap er veien å gå. 

For en gal verden vi lever i 

Anonymkode: 7368a...71a

Mener du at dette rådet er galskap?

Han trenger bekreftelse. Gi ham en runk eller BJ om morgenen. Det tar deg 10 minutter og kan være den beste investeringen du noen gang har gjort i forholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (4 minutter siden):

Han trenger bekreftelse. Gi ham en runk eller BJ om morgenen. Det tar deg 10 minutter og kan være den beste investeringen du noen gang har gjort i forholdet.

Du kan stå på ditt og si at han er urimelig (noe han sikkert er) og nekte, men det vil ikke være smart for forholdet. Damer kan være urimelige og menn kan være urimelige. Dette er nok grunnen til at mange menn er utro når dama har født.

Hvorfor er det viktigere at hun tilfredsstiller ham enn at han tilfredsstiller henne? Hvorfor er det bra for forholdet? En investering my ass. 

Anonymkode: 7368a...71a

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det viktigere at hun tilfredsstiller ham enn at han tilfredsstiller henne? Hvorfor er det bra for forholdet? En investering my ass. 

Anonymkode: 7368a...71a

Hvis hun ikke kan sette av 10 minutter til mannen sin så fortjener han hun ikke. Selvfølgelig skal han hjelpe henne og babyen, men hun skal også stille opp for han. 10 minutter????

Ikke for å være stygg, men er du alenemor?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jo helt gal etter sex! HAHA! 

"Nå har jeg ikke fått sex-injeksjonen mitt og det gir meg rett til å bli og å være IRRASJONELL!" 

Men de har sikkert ikke hørt om "tålmodighet" eller "holde ut", eller noe slikt, eller aksept for andre mennesker. 

Anonymkode: 15877...b99

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Babyen deres kom for 3 måneder siden, det er ikke mange som har fått sexlivet sitt opp og gå innen da! Hormoner, amming, SØVNMANGEL (!!!)  er jo bare noen av de få tingene som skjer når man får barn. Det er jo ikke snakk om at sexlivet deres vil være dårlig for alltid for det om! Og alle dere som mener at mannen hennes bør være utro etter 3 (!!!!) måneder viser jo bare hvilket syn dere selv har på sex. 

Er det fordi hun ikke klarer å ha sex akkurat nå så skal da søren meg ikke mannen løpe avgårde for å finne ei ny fitte å pule på. Er man i et voksent forhold så klarer man å finne løsninger, GODE løsninger. 

Du må sette deg selv i respekt kvinne. Han respekterer jo ikke deg. Du får si det rett ut. "Med mindre du slutter å klå på meg til enhver tid så blir det null og nada sex herfra. Og truer du med å gå så er døra der, har du ikke respekt for mitt ønske AKKURAT NÅ (ikke for alltid) så kan ikke jeg klare å få tilbake lysten min. Og da står vi der at du jokker på meg som hund i løpetid, mens jeg blir helt fullstendig avtent. Jeg orker ikke ha sex med noen som ikke respekterer meg."

Og så begynner du å jobbe med deg selv. Begynn å tenke over hva som gjør at du får lyst, hva tenner du på? Hvorfor har du ikke lyst? Har du traumer? Hva med at du går til en sexolog, og det samme med MANNEN + parterapeut. Og så må du jobbe med selvtilliten og selvverdet ditt. For din mening teller, din verdi er viktig og DINE MENINGER ER LIKE VIKTIGE SOM HANS. 

Anonymkode: 251ea...a48

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det aktuelt for deg å la ham tilfredsstille behovene sine for sex og det å bli sett andre steder enn hos deg?

Anonymkode: a38bc...66d

MÅ man aksepterer at mannen er utro, bare fordi man ikke liker "skitten sex"? Mannen visste hva han gikk til da de ble sammen og fikk barn, regner jeg med! 

Trist at enkelte har så stort sexbehov at det blir det viktigste i et menneskes liv 😕

Anonymkode: fddd4...641

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ærlig talt! Babyen deres kom for 3 måneder siden, det er ikke mange som har fått sexlivet sitt opp og gå innen da! Hormoner, amming, SØVNMANGEL (!!!)  er jo bare noen av de få tingene som skjer når man får barn. Det er jo ikke snakk om at sexlivet deres vil være dårlig for alltid for det om! Og alle dere som mener at mannen hennes bør være utro etter 3 (!!!!) måneder viser jo bare hvilket syn dere selv har på sex. 

Er det fordi hun ikke klarer å ha sex akkurat nå så skal da søren meg ikke mannen løpe avgårde for å finne ei ny fitte å pule på. Er man i et voksent forhold så klarer man å finne løsninger, GODE løsninger. 

Du må sette deg selv i respekt kvinne. Han respekterer jo ikke deg. Du får si det rett ut. "Med mindre du slutter å klå på meg til enhver tid så blir det null og nada sex herfra. Og truer du med å gå så er døra der, har du ikke respekt for mitt ønske AKKURAT NÅ (ikke for alltid) så kan ikke jeg klare å få tilbake lysten min. Og da står vi der at du jokker på meg som hund i løpetid, mens jeg blir helt fullstendig avtent. Jeg orker ikke ha sex med noen som ikke respekterer meg."

Og så begynner du å jobbe med deg selv. Begynn å tenke over hva som gjør at du får lyst, hva tenner du på? Hvorfor har du ikke lyst? Har du traumer? Hva med at du går til en sexolog, og det samme med MANNEN + parterapeut. Og så må du jobbe med selvtilliten og selvverdet ditt. For din mening teller, din verdi er viktig og DINE MENINGER ER LIKE VIKTIGE SOM HANS. 

Anonymkode: 251ea...a48

Kunne ikke vært mer enig! 

Anonymkode: fddd4...641

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror dessverre ikke at det er noe du kan fortelle han, så det plutselig går opp for han at det han gjør er galt. Et hvert normalt menneske skjønner at dette er riv ruskende galt, og han gjør det kun for egen tilfredsstillelse, uten tanke på at han skader deg.

Dere kan prøve terapi. For min del hadde dette vært kroken på døra. Jeg hadde sett på dette som et overgrep

Anonymkode: 05de3...f4c

Helt enig. Han oppfører seg respektløst, egoistisk, og ekkelt.

Anonymkode: 91ce2...a90

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (6 minutter siden):

Hvis hun ikke kan sette av 10 minutter til mannen sin så fortjener han hun ikke. Selvfølgelig skal han hjelpe henne og babyen, men hun skal også stille opp for han. 10 minutter????

Ikke for å være stygg, men er du alenemor?

Hallo? Stille opp, ved å la seg misbruke?? Hvorfor kan han ikke ordne seg selc innimellom? Hva gjør single menn? Forventer de å få ha seg 10 min hver dag for å ikke bli grisesur? Du aner ikke hvordan det er å leve med en slik mann. Hvert minutt man får ledig, så er han på å klår og lar meg ikke være i fred... 

Anonymkode: fddd4...641

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forhold handler om å gi og ta. Dette handler sikkert ikke om sex, men at han trenger bekreftelse. Noe man burde gi hvis man ønsker å bygge en familie sammen.

Lurer veldig på om disse som mener at problemet ikke kan løses med en BJ eller runk i 10 minutter er single?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er sjokkert over rådene her... Har jeg hatt mindre lyst på sex enn min mann? Så klart! Jeg må ha overskudd samt føle meg hørt og sett for å ha lyst. Har han noen gang presset meg eller blitt sur? Aldri! Hadde jeg akseptert en elskerinne? Er du gal? 

Mannen oppfører seg som en selvsentrert og manipulerende drittunge og folk tenker at utroskap er veien å gå. 

For en gal verden vi lever i 

Anonymkode: 7368a...71a

Kjære ts,

Usedvanlig mange motbydelige trollesvar som kom her, men ikke hør på dem. Ta til deg de andre kommentarene her i tråden, om at det selvsagt er du som bestemmer dine grenser, uavhengig om dere er gift eller ikke, og at dersom du kommuniserer disse og han trår over dem er det ikke noe du må finne deg i! Og det at du er i barsel i tillegg gjør det enda verre at mannen din blir furt over å ikke "få seg noe".

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Problemløseren said:

Mener du at dette rådet er galskap?

Han trenger bekreftelse. Gi ham en runk eller BJ om morgenen. Det tar deg 10 minutter og kan være den beste investeringen du noen gang har gjort i forholdet.

Det er et elendig råd. Hvis man gjør seksuelle handlinger uten å være kåt selv så blir denne aktiviteten like lite lystbetont og spennende som klesvasken. Det resulterer i enda mindre sexlyst fordi det blir kjedelig og  man føler man har plikt til å tilfredsstille mannen. Kan ikke mannen runke hver dag som mannfolk flest? Så har man sex når BEGGE har lyst.

 

Anonymkode: 40259...627

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hallo? Stille opp, ved å la seg misbruke?? Hvorfor kan han ikke ordne seg selc innimellom? Hva gjør single menn? Forventer de å få ha seg 10 min hver dag for å ikke bli grisesur? Du aner ikke hvordan det er å leve med en slik mann. Hvert minutt man får ledig, så er han på å klår og lar meg ikke være i fred... 

Anonymkode: fddd4...641

Hvis det å gi mannen en runk eller BJ er å la seg misbruke så gir jeg opp.

Vi har nok veldig forskjellig oppfatning her

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (1 minutt siden):

Et forhold handler om å gi og ta. Dette handler sikkert ikke om sex, men at han trenger bekreftelse. Noe man burde gi hvis man ønsker å bygge en familie sammen.

Lurer veldig på om disse som mener at problemet ikke kan løses med en BJ eller runk i 10 minutter er single?

Men man må ikke ALLTID ha den inni en som ikke vil! Det eneste som skjer er at kvinnen får mindre og mindre lyst, og til slutt ser på mannen med avsky! Ingen liker å bli presset. 

Anonymkode: fddd4...641

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med sånn type i flere år, like barnslig reaksjon. Furting, silent treatment og dårlig humør gir ikke en kvinne mer sex lyst. 

Hærlighet kan de ikke ta et runk og la kvinnen få pause etter fødsel, noen kvinner bruker lengre tid på å komme seg en andre.

Mistet all respekt og forlot han. Aldri angret. Nå har jeg sex hver dag med han som jeg ble sammen med etterpå, fordi jeg har lyst til det. Han maser aldri, furter aldri men kan dette med å behandle en kvinne bra. 

En sammenheng JA !

Anonymkode: 10ba6...5cc

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men man må ikke ALLTID ha den inni en som ikke vil! Det eneste som skjer er at kvinnen får mindre og mindre lyst, og til slutt ser på mannen med avsky! Ingen liker å bli presset. 

Anonymkode: fddd4...641

Jeg snakker ikke om puling. Jeg snakker om en runk eller BJ. Det er stor forskjell på det og det å pule. Hvis man skal pule må begge ha lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det overgrep når man er gift? Hater dette så intenst. Jeg kan sitte å fortelle om hva som helst, så plutselig begynner han å ta på meg. Liksom hva forventer han? At jeg skal bli i humør? 

Anonymkode: d8696...5e5

tror du ikke overgrep kan skje innenfor ekteskapet?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (11 minutter siden):

Hvis hun ikke kan sette av 10 minutter til mannen sin så fortjener han hun ikke. Selvfølgelig skal han hjelpe henne og babyen, men hun skal også stille opp for han. 10 minutter????

Ikke for å være stygg, men er du alenemor?

Dette.

Hvis man har en gærn må-ha-pikk knulle-hver-eneste-dag dame hjemme så må man jo bare levere for å holde forholdet i gang. Da kan 20 minutter slikking på morraen være en god investering.

Uhørt hvor mange som ikke ser denne vinklinga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (1 minutt siden):

Hvis det å gi mannen en runk eller BJ er å la seg misbruke så gir jeg opp.

Vi har nok veldig forskjellig oppfatning her

Man blir på en måte misbrukt/tvunget til å gjøre noe en ikke vil, bare for at mannen ikke kan gå i seg selv og prøve å fortså at det er utrolig slitsomt, deprimerende osv å aldri får fri, for der er slik man ser på det etterhvert fra en kvinnes ståsted! 

Anonymkode: fddd4...641

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...