Gå til innhold

Mannen blir sur om han ikke får sex hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemløseren skrev (7 minutter siden):

Hvis hun ikke kan sette av 10 minutter til mannen sin så fortjener han hun ikke. Selvfølgelig skal han hjelpe henne og babyen, men hun skal også stille opp for han. 10 minutter????

Ikke for å være stygg, men er du alenemor?

Ikke for å være stygg, men har du dame?? Hadde min mann krevd at jeg skulle gi han bj eller runk 10 minutter hver dag hadde forholdet vårt vært over. Ikke at jeg har mann pr d.d. Men det var pga helt andre ting enn sexlivet vårt (jeg ønsket mer enn 1 gang i mnd, han gjorde ikke det.. Hvis det har noe å si). Fordi sex skal ikke være et KRAV, men man må ha LYST.. 

 

Problemløseren skrev (1 minutt siden):

Et forhold handler om å gi og ta. Dette handler sikkert ikke om sex, men at han trenger bekreftelse. Noe man burde gi hvis man ønsker å bygge en familie sammen.

Lurer veldig på om disse som mener at problemet ikke kan løses med en BJ eller runk i 10 minutter er single?

Ja, so what om noen av oss er single. Hadde sikkert stilt opp hadde det vært noe ala det samme tilbake for min del, men nå er ikke jeg ts. Men helt ærlig, etter en fødsel er det himla mye som skjer med en kvinne. Noen tørker opp en GOOOD stund før lysten er mer tilbake. Og vet du hva, hadde du hatt respekt for damer så hadde du skjønt at det er ikke bare å "gi" 10 min bg/runk hver dag som er det beste med et forhold. Nei, det er veldig, veldig mye annet. Å være nær og bare føle uten den stadige jakten på orgasmen. Være intime og likevel ha det fint. Ikke at jeg har funnet en mann som har samme sexdriv som meg uansett. Synd jeg bare finner de som har mindre lyst enn meg. Men så har de heller ikke stilt opp ellers også, uansett hvor mange runk/bjs jeg har "gitt"... 

Anonymkode: 251ea...a48

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemløseren skrev (Akkurat nå):

Jeg snakker ikke om puling. Jeg snakker om en runk eller BJ. Det er stor forskjell på det og det å pule. Hvis man skal pule må begge ha lyst

Det er enda mer slitsomt å runke eller gjøre BJ. Hvorfor må begge ha lyst hvis man har samleie, men ikke så viktig med BJ?? 

Anonymkode: fddd4...641

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (7 minutter siden):

Et forhold handler om å gi og ta. Dette handler sikkert ikke om sex, men at han trenger bekreftelse. Noe man burde gi hvis man ønsker å bygge en familie sammen.

Lurer veldig på om disse som mener at problemet ikke kan løses med en BJ eller runk i 10 minutter er single?

For en motbydelig og vulgær måte å snakke på.

Anonymkode: 91ce2...a90

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, si det. Det er jo forståelig at du ikke tenner på en mann som ikke tør/gidder å være en mann. Men det som gjør situasjonen deres så fastlåst er at du kan ikke være den som lærer ham det heller. Og jo mer vi som svarer deg her forteller deg hva mannen din burde/kunne gjøre og ikke gjøre, jo mer emaskuliniserer vi ham også.

Det beste rådet jeg kan gi deg er å oppmuntre ham til å tilbringe mer tid med kameratene sine (hvis han fortsatt har noen), og snakke med dem. Kanskje kan han da ta med seg noen lærdommer som ikke kommer fra deg, og som kan hjelpe ham til å i større grad ta styring i forholdet på en god måte, i stedet for å overlate det til deg (f.eks. er det ham som burde ta initiativ til den vanskelige samtalen, antageligvis ville du funnet det mer tiltrekkende enn at du må gjøre det selv).

Dersom du noengang har vært tiltrukket av ham (jeg får ikke helt det inntrykket, men ok) bør han f.eks. tenke over hvilken type person han var da. Kanskje var han mer fysisk aktiv da? Kanskje opprettholdt han vennenettverket sitt i større grad? Kanskje brukte han mer tid på sine egne pasjoner og interesser da? Altså alt det som kvinner typisk finner tiltrekkende med menn.

Kanskje du bør oppmuntre ham til å ta seg litt mer fri fra tøffel-tilværelsen, komme seg mer ut av døra og forfølge sine lidenskaper. Kanskje det kunne gjort ham mer attraktiv i dine øyne. Men igjen, optimalt sett er dette også noe han selv burde ta initiativ til, være mer i forkant av deg sånn at ikke du leder alt.

Anonymkode: a38bc...66d

Jeg likte dette rådet. Han har et sett med venner som han liker godt, selvom de er gift og har barn de også, så møtes de jo en gang i året, toppen. Kanskje jeg kan be ham ta initiativ. 

Alt han gjør er jobb og familie. Det du skriver om at han må ta ner initiativ, høres veldig fint ut, og jeg skulle ønske han gjorde det. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

MÅ man aksepterer at mannen er utro, bare fordi man ikke liker "skitten sex"? Mannen visste hva han gikk til da de ble sammen og fikk barn, regner jeg med! 

Trist at enkelte har så stort sexbehov at det blir det viktigste i et menneskes liv 😕

Anonymkode: fddd4...641

Han visste akkurat hva han gikk til. Jeg fortalte ham akkurat hva jeg mener og hvordan jeg er ift til sex. Han sa han liker at jeg er "dydig" elr hva han kalte det, men tydeligvis ikke da. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ærlig talt! Babyen deres kom for 3 måneder siden, det er ikke mange som har fått sexlivet sitt opp og gå innen da! Hormoner, amming, SØVNMANGEL (!!!)  er jo bare noen av de få tingene som skjer når man får barn. Det er jo ikke snakk om at sexlivet deres vil være dårlig for alltid for det om! Og alle dere som mener at mannen hennes bør være utro etter 3 (!!!!) måneder viser jo bare hvilket syn dere selv har på sex. 

Er det fordi hun ikke klarer å ha sex akkurat nå så skal da søren meg ikke mannen løpe avgårde for å finne ei ny fitte å pule på. Er man i et voksent forhold så klarer man å finne løsninger, GODE løsninger. 

Du må sette deg selv i respekt kvinne. Han respekterer jo ikke deg. Du får si det rett ut. "Med mindre du slutter å klå på meg til enhver tid så blir det null og nada sex herfra. Og truer du med å gå så er døra der, har du ikke respekt for mitt ønske AKKURAT NÅ (ikke for alltid) så kan ikke jeg klare å få tilbake lysten min. Og da står vi der at du jokker på meg som hund i løpetid, mens jeg blir helt fullstendig avtent. Jeg orker ikke ha sex med noen som ikke respekterer meg."

Og så begynner du å jobbe med deg selv. Begynn å tenke over hva som gjør at du får lyst, hva tenner du på? Hvorfor har du ikke lyst? Har du traumer? Hva med at du går til en sexolog, og det samme med MANNEN + parterapeut. Og så må du jobbe med selvtilliten og selvverdet ditt. For din mening teller, din verdi er viktig og DINE MENINGER ER LIKE VIKTIGE SOM HANS. 

Anonymkode: 251ea...a48

Takk for rådet💕 jeg er veldig sliten, for han jobber mye, så jeg har alt her hjemme + administrative oppgaver i familien. 

Jeg har ikke lyst fordi jeg ikke blir kåt på ham fordi han oppfører seg som en tenåring. Jeg liker store sterke menn som sier "sitt ned, slapp av, jeg fikser det, her har du en kaffe, sjokolade og kortet mitt". 

 

Anonymkode: d8696...5e5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er enda mer slitsomt å runke eller gjøre BJ. Hvorfor må begge ha lyst hvis man har samleie, men ikke så viktig med BJ?? 

Anonymkode: fddd4...641

Nettopp.. 

For min del må jeg ha større lyst hvis jeg skal runke/gi BJ ellers blir det bare halvhjertet.. 

Anonymkode: 251ea...a48

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke for å være stygg, men har du dame?? Hadde min mann krevd at jeg skulle gi han bj eller runk 10 minutter hver dag hadde forholdet vårt vært over. Ikke at jeg har mann pr d.d. 

😂😂😂😂 

Skudd. Møt fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemløseren skrev (15 minutter siden):

Mener du at dette rådet er galskap?

Han trenger bekreftelse. Gi ham en runk eller BJ om morgenen. Det tar deg 10 minutter og kan være den beste investeringen du noen gang har gjort i forholdet.

Dette beviser at kvinner som ønsker barn, bør satse på assistert befruktning. 

Anonymkode: 072a1...664

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Man blir på en måte misbrukt/tvunget til å gjøre noe en ikke vil, bare for at mannen ikke kan gå i seg selv og prøve å fortså at det er utrolig slitsomt, deprimerende osv å aldri får fri, for der er slik man ser på det etterhvert fra en kvinnes ståsted! 

Anonymkode: fddd4...641

Tror du menn digger å bytte bleier, se på Kardashians, forsørge dere og høre om andre kvinner dere ikke liker eller? 

Anonymkode: a38bc...66d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg likte dette rådet. Han har et sett med venner som han liker godt, selvom de er gift og har barn de også, så møtes de jo en gang i året, toppen. Kanskje jeg kan be ham ta initiativ. 

Alt han gjør er jobb og familie. Det du skriver om at han må ta ner initiativ, høres veldig fint ut, og jeg skulle ønske han gjorde det. 

Han visste akkurat hva han gikk til. Jeg fortalte ham akkurat hva jeg mener og hvordan jeg er ift til sex. Han sa han liker at jeg er "dydig" elr hva han kalte det, men tydeligvis ikke da. 

Takk for rådet💕 jeg er veldig sliten, for han jobber mye, så jeg har alt her hjemme + administrative oppgaver i familien. 

Jeg har ikke lyst fordi jeg ikke blir kåt på ham fordi han oppfører seg som en tenåring. Jeg liker store sterke menn som sier "sitt ned, slapp av, jeg fikser det, her har du en kaffe, sjokolade og kortet mitt". 

 

Anonymkode: d8696...5e5

Det siste her, har du sagt det til mannen din? 

Han må jo ta vare på deg også, ikke bare bare å gå hjemme med en 3 mnd gammel baby heller. Lite tid man får tom seg selv uansett. Snakk med mannen din. Dette kan la seg løse. 

Anonymkode: 251ea...a48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (1 minutt siden):

😂😂😂😂 

Skudd. Møt fot.

Ja. Bare å skyte deg selv i foten, hvis du leste resten.. 

Anonymkode: 251ea...a48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det overgrep når man er gift? Hater dette så intenst. Jeg kan sitte å fortelle om hva som helst, så plutselig begynner han å ta på meg. Liksom hva forventer han? At jeg skal bli i humør? 

Anonymkode: d8696...5e5

Selvfølgelig er det også overgrep når du er gift. En ektemann kan voldta eller bedrive overgrep. Det er dessverre mye som skjer bak lukkede dører. Du har sagt ja til å leve med han, men du har også deg selv og din egen selvrespekt. At man er gift betyr ikke at man skal bryte ned den andre personen, eller holde på slik. Det er uhørt.

Tror dere må i terapi fort, jeg hadde ikke taklet at han startet å tafse på meg om jeg prøvde å prate. Det er feil på så mange måter. Vil han ikke gjøre noe med det (terapi eller lytte til deg), så må du faktisk vurdere å gjøre det slutt. Du kan ikke leve slik. Kun du har rett på din egen kropp, han skal aldri kunne tvinge deg til noe, enten ved å fysisk gjøre det, eller psykisk mase og være kjip med deg. Jeg hadde en eks som drev med psykisk mishandling, og en av tingene han gjorde var å bryte meg ned, og så skulle han ha sex. Hva faen. Jeg grøsser bare jeg tenker på det, og håper du kommer deg vekk. Han har ikke respekt for deg, og det er skummelt.

Anonymkode: 3c0c8...6b2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tror du menn digger å bytte bleier, se på Kardashians, forsørge dere og høre om andre kvinner dere ikke liker eller? 

Anonymkode: a38bc...66d

Oppegående mannfolk liker å ta seg av barna sine, ja! En engasjert pappa er råsexy.

Alt det andre tullet du nevner er det slett ikke alle kvinner som bryr seg om. 

Anonymkode: 3fdd3...395

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har ikke lyst fordi jeg ikke blir kåt på ham fordi han oppfører seg som en tenåring. Jeg liker store sterke menn som sier "sitt ned, slapp av, jeg fikser det, her har du en kaffe, sjokolade og kortet mitt". 

Anonymkode: d8696...5e5

Har du forsøkt å forklare han dette? At masing og sutring om sex er skikkelig lite tiltrekkende. For en mann som er riktig skrudd sammen er det jo ønskelig at du også har ordentlig lyst og at det handler om nytelse sammen, ikke bare at han skal få tømme seg i en kropp og ferdig med det.

Anonymkode: 3fdd3...395

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemløseren skrev (30 minutter siden):

Et forhold handler om å gi og ta. Dette handler sikkert ikke om sex, men at han trenger bekreftelse. Noe man burde gi hvis man ønsker å bygge en familie sammen.

Lurer veldig på om disse som mener at problemet ikke kan løses med en BJ eller runk i 10 minutter er single?

Får skikkelig dårlige vibber av å lese svarene dine. 🤮 på tide å bli voksen og tenke på andre ting enn pikken din! 

Anonymkode: d0d49...8e4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere passer jo ikke sammen. Du har det jo fælt med det maset og trakasseringen hans, og for han så kan det være han føler seg helt ubrukelig og fullstendig alene og uelsket når han har en partner som ikke tenner på han engang. Kanskje han driver med nærmest overgrep fordi hanbare har mistet fullstendig respekten for deg og gir f i dine følelser og hvordan forholdet går, kanskje han egentlig vil ut, kanskje han har fått en liten livskrise av å få barn.

Uansett hva som skjer i hodet hans, så stikker dette nok dypere enn bare at han trenger en utløsning. Så ville som flere her har sagt prøvd parterapi/sexolog. 

Å gi han en BJ hver morgen og sånne råd er bare dust, dere må finne lysten sammen, finne et felles plan seksuelt. Du kommer til å sette den kuken på tvers i halsen og spy på den en morgen dersom du gjør all erotikk om til å KUN handle om plikt, og aldri lyst. Du må finne lysten din for at dette skal gå, hvis ikke vil du bare synes at han og hans seksualitet bare blir vemmeligere og mer påtrengende for hver dag som går.

Jeg tror som sagt ikke dere passer sammen da, han er en kåtbukk og du sier jo du aldri har tent på noen, ikke han engang vel? Skjønner ikke hvorfor folk som er så fundamentalt forskjellige tenker det er en bra ide å få barn sammen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (4 timer siden):

Hvis hun ikke kan sette av 10 minutter til mannen sin så fortjener han hun ikke. Selvfølgelig skal han hjelpe henne og babyen, men hun skal også stille opp for han. 10 minutter????

Ikke for å være stygg, men er du alenemor?

herregud. Hun skal ikke gi han bj i 10 min dersom hun ikke har lyst.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du menn digger å bytte bleier, se på Kardashians, forsørge dere og høre om andre kvinner dere ikke liker eller? 

Anonymkode: a38bc...66d

tror du kvinner syns det er så himla mue mer digg å skifte bleier da? Det andre bullshittet som du nevner er bare stereotypisk tull.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som får en voksen kvinne til å ikke bare føde 1 barn med en mann hun ikke vil ha sex med, men 2 barn?

Anonymkode: 3b247...d9a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det som får en voksen kvinne til å ikke bare føde 1 barn med en mann hun ikke vil ha sex med, men 2 barn?

Anonymkode: 3b247...d9a

det er jo ikke sånn at hun aldri vil ha sec. Det er det at hun mister lysten fordi han tyter og maser og blir sur om han ikke får sex hver dag. Det er ikke vanlig at folk i langvarige forhold har sex hver bidige dag

Endret av Maleficenta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Oppegående mannfolk liker å ta seg av barna sine, ja! En engasjert pappa er råsexy.

Alt det andre tullet du nevner er det slett ikke alle kvinner som bryr seg om. 

Anonymkode: 3fdd3...395

Ah ja. 'en mann er sexy når...' argumentet.

Spar oss please AnonymBruker. Vi vet hva kvinner synes er sexy, fordi vi bruker store deler av livet vårt på å prøve å få sex. Det er IKKE å bytte bleier. 

Prøv taktekking i bar overkropp, jeans og solbrune muskler. Så er man kanskje mer på plass. Bare helt eksemepelvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...