Gå til innhold

Mannen blir sur om han ikke får sex hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Vet ikke om det kommer under ulovlig brukerdebatt, men de "mannfolka" i tråden her, har vel de fleste skjønt at mest sannsynlig ikke har tatt i ei dame...)

TS, ta med mannen til par-terapi.

Jeg har selv høy sexlyst, og en meeget hot type, men hadde han oppført seg som din mann hadde det blitt tørt her og jeg dritsur.

 

Anonymkode: cdcc1...349

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/10/2021 at 9:50 PM, AnonymBruker said:

Hei 

Jeg fødte vårt andre barn for tre måneder siden, og kroppen er tilbake til normalt. Jeg kan altså ha samleie, og det har vi gjort noen ganger nå. 

Jeg har hatt problemer med sex tidligere og jeg har problemer med å si nei om jeg ikke ønsker, og har derfor hatt pliltsex nesten hver dag med mannen min. Jeg forklarte ham nå, siden det var så deilig (jeg har ikke hatt noe følelser særlig der nede, men nå etter fødselen føles alt så mye bedre) , at jeg vil gjerne gjøre sexlivet bedre, men for å gjøre det, trenger jeg å ikke føle press og at jeg trenger å være den som tar initiativ noen ganger, og at det da kan ta en uke kanskje mellom hver gang.

Det gikk han med på, - i to uker. 

Nå begynner surmulingen igjen, og han snakker ikke med meg med mindre jeg snakker med ham først. Sånn irriterende kald og saklig. Jeg ser nå at alt er som før, at jeg må gi ham sex hver dag, for at han skal være glad. Han maser på kvelden, morgenen etter levering av eldste i bhg ø, snakker om det at i kveld, daaa , klår, tar meg på f**a til en hver tid.. Han blir sur om jeg ber ham stoppe. 

Han holdt meg fast og tok hodet sitt mellom bena mine. Jeg hadde klær på, men jeg takler ikke, selvom det var på tull. Jeg klarer ikke, jeg vil bare være i fred slik at jeg kan kjenne etter selv.. 

Han har null respekt og tøyer grensene på hvor langt han kan gå. Varsellampene burde blinke blodrødt hos deg. Kom deg vekk mens du kan, det blir aldri bedre så lenge han tror han kan presse deg til å gå med på sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Så hvis jeg gifter meg med en seriemorder, så bør jeg ikke være sint på han hvis han prøver å drepe meg?

Du burde ikke være overrasket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kjæreste og far til barnet mitt var på samme måte. De tror visst det er en menneskerett å ha sex hver dag. Selv når man er helt kjørt etter mangel på søvn er syk, barnet er sykt osv. Surmuling og mas om hverandre. Jeg elsket virkelig den mannen, men det gikk ikke for min del.

Den neste mannen min var ikke stort bedre. For ham var all nærhet det samme som invitasjon til sex. En klem og jeg ble leiet inn i senga. Han mente jeg var helt unormal som ikke ble opphisset av nærhet. Han gikk rundt og kløp meg i baken og han trodde jeg straks var klar for sex. Når jeg ble sur og ga ham stoppe, kom surmuliingen. 

Ex han også.

 

Anonymkode: 0eed0...192

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realverdien skrev (På 10.6.2021 den 15.11):

Word.

Når det er sagt så burde han ha tenkt gjennom dette før ham satte unge på'a.

Disse damene som får barn. De slutter å like sex. Så blir det pliktsex. Til hun ikke lenger respekterer gubben og begynner å se utter ungfolene på jobb, butikken eller hvor hun nå ferdes.

Er glad jeg har unngått ungefella altså. Fy søren.

 

Det siste en dame som har fått total avsmak på sex vil gjøre er å legge seg etter kåte, hormonelle ungfoler🙄

Anonymkode: 79061...efe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har svært sterk sexdrift. Noen menn har det og det kan være direkte plagsomt. Særlig om dama er langt fra samme nivå. Som de ofte er, særlig etter barn. For at sterk sexdrift skal være ok, bør partene være på samme plan. Hvis ikke går det bare ikke er min erfaring. Mange forhold ender nettopp fordi sexdriften i forholdet er så ulik. Jeg er redd dette kan se litt mørkt ut for dere. Og Familievernkontoret er ikke det ideelle stedet å ta opp sexproblemer i forholdet heller. De vil nok henvise dere eller råde dere videre til sexolog. Og det er heller ikke for alle. 

Hadde dette vært meg hadde jeg brutt ut av forholdet. Dette hadde blitt for slitsomt for meg. Men klart andre positive egenskaper kan jo veie for å bli. Dette skriver du derimot lite om. Men er han en mann som bare har sex på hjernen døgnet rundt hadde jeg klikket😣

Anonymkode: 79061...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ta en skikkelig prat med han. Alt det han gjør er turn of for deg og du mister mer og mer lysten.. 

du rekker ikke engang å kjenne etter selv om du har lyst.. fordi han er på deg hele tiden. 
du blir mer opptatt av å blidgjøre han enn å kjenne på h a som er godt for deg. 
 

Anonymkode: 878ba...a92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...