Gå til innhold

Mannen blir sur om han ikke får sex hver dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (5 minutter siden):

herregud. Hun skal ikke gi han bj i 10 min dersom hun ikke har lyst.

Dette er ikke ment som et stygt spørsmål, men er du singel?

Det er tydelig at jeg er alene om mine meninger her og at de fleste er enige med deg. Men i et forhold så må man gi og ta.

Hvis en dame trenger daglig nakkemassasje i 15 minutter fordi det betyr mye for henne så er det noe mannen burde gjøre selv om han ikke har lyst.

På samme måte burde en dame gi en mann en runk daglig hvis det betyr så mye.

Som jeg skrev tidligere så har jeg gitt opp tråden da alle mener at man skal føle at det er riktig før man gir en runk eller BJ.

Vær så snill og svar på spørsmålet om du er singel?

Ps: Det er damer med holdninger som dette som gjør at det finnes "massasjestudioer" overalt med hapy ending

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg likte dette rådet. Han har et sett med venner som han liker godt, selvom de er gift og har barn de også, så møtes de jo en gang i året, toppen. Kanskje jeg kan be ham ta initiativ. 

Alt han gjør er jobb og familie. Det du skriver om at han må ta ner initiativ, høres veldig fint ut, og jeg skulle ønske han gjorde det. 

Han visste akkurat hva han gikk til. Jeg fortalte ham akkurat hva jeg mener og hvordan jeg er ift til sex. Han sa han liker at jeg er "dydig" elr hva han kalte det, men tydeligvis ikke da. 

Takk for rådet💕 jeg er veldig sliten, for han jobber mye, så jeg har alt her hjemme + administrative oppgaver i familien. 

Jeg har ikke lyst fordi jeg ikke blir kåt på ham fordi han oppfører seg som en tenåring. Jeg liker store sterke menn som sier "sitt ned, slapp av, jeg fikser det, her har du en kaffe, sjokolade og kortet mitt". 

 

Anonymkode: d8696...5e5

Gjør han noe i det hele tatt i huset?? 
 

Og ja, overgrep kan skje i et ekteskap! Sex mot sin vilje er overgrep. Du må si nei, for din egen del. Han har ikke krav på sex! Han virker som en drittsekk, en manipulerende drittsekk. 

Anonymkode: 52850...364

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (3 minutter siden):

Dette er ikke ment som et stygt spørsmål, men er du singel?

Det er tydelig at jeg er alene om mine meninger her og at de fleste er enige med deg. Men i et forhold så må man gi og ta.

Hvis en dame trenger daglig nakkemassasje i 15 minutter fordi det betyr mye for henne så er det noe mannen burde gjøre selv om han ikke har lyst.

På samme måte burde en dame gi en mann en runk daglig hvis det betyr så mye.

Som jeg skrev tidligere så har jeg gitt opp tråden da alle mener at man skal føle at det er riktig før man gir en runk eller BJ.

Vær så snill og svar på spørsmålet om du er singel?

Ps: Det er damer med holdninger som dette som gjør at det finnes "massasjestudioer" overalt med hapy ending

 

nei. er ikke singel.

det jeg reagerer på er at du snakker om bj som noe trivielt. Som å pusse tenna liksom. og så er det jo det med pliktfølelsen da. om man gir bj bare for å være litt grei med mannen når man egentlig ikke har lyst selv, så tar jo det vekk gleden. Hvordan kan desduten en uentusiastisk bj være godt for mannen uansett? Når det er sagt sybs jeg heller ikke nakkemassasje er noe man kan kreve.

Endret av Maleficenta
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Til mannen din:

Min kvinnelige kjæreste (35) har sagt og gjentar stadig: "Jeg er din akkurat når du vil, du behøver ikke spørre, bare ta det som er ditt"

Så kom deg vekk fra denne gjerrigknarken, det finnes faktisk kåte, lekne og medgjørlige kvinner der ute som ikke bruker sex som brekkstang for de sære vrangforestillingene sine.

M43

Anonymkode: 05cbe...322

Wow, sykt glad for at jeg ikke er dama di. Tenker det er flaks i livet!🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (2 minutter siden):

Dette er ikke ment som et stygt spørsmål, men er du singel?

Det er tydelig at jeg er alene om mine meninger her og at de fleste er enige med deg. Men i et forhold så må man gi og ta.

Hvis en dame trenger daglig nakkemassasje i 15 minutter fordi det betyr mye for henne så er det noe mannen burde gjøre selv om han ikke har lyst.

På samme måte burde en dame gi en mann en runk daglig hvis det betyr så mye.

Som jeg skrev tidligere så har jeg gitt opp tråden da alle mener at man skal føle at det er riktig før man gir en runk eller BJ.

Vær så snill og svar på spørsmålet om du er singel?

Ps: Det er damer med holdninger som dette som gjør at det finnes "massasjestudioer" overalt med hapy ending

 

Om det er så viktig med en utløsing, gjør det selv! Dra din egen løk! 
 

Det er pga menn med holdinger som dine at menneskehandel finnes. Kvinner som blir truet inn i slavehandel for å tilfredsstille en manns behov for utløsning. 
 

Ingen mann hadde gitt en 15 min massasje daglig uten å forvente noe tilbake. 

Anonymkode: 52850...364

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

nei. er ikke singel.

det jeg reagerer på er at du snakker om bj som noe trivielt. Som å pusse tenna liksom. og så er det jo det med pliktfølelsen da. om man gir bj bare for å være litt grei med mannen når man egentlig ikke har lyst selv, så tar jo det vekk gleden. Hvordan kan desduten en uentusiastisk bj være godt for mannen uansett? Når det er sagt sybs jeg heller ikke nakkemassasje er noe man kan kreve.

Alle forhold er forskjellige. Vårt forhold er delt økonomi, fri tilgang, ikke noe mitt eller ditt. Jeg mener at man kan kreve en BJ eller en nakkemassasje. Takk for at du svarte på om du var singel. Det var ikke spydig spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til ts. Jeg levde i et slikt forhold i 13 år og nå er jeg skilt. Det begynte da vi fikk barn. Han taklet ikke at ikke det ble sex hver dag, da. Jeg vil si han er ekstremt sexavhengig. Til slutt orket jeg ikke mer. Det er ensomt å være skilt men jeg bestemmer over kroppen min. Jeg kan legge meg når det passer meg og jeg får sove. Jeg vet ikke om jeg noen gang kan være i et forhold igjen etter å ha blitt utsatt for dette men tiden får vise. Dette må du stoppe før han ødelegger deg. Menn som oppfører seg slik er sexavhengige og de vil ikke endre seg. 

Anonymkode: 92447...a22

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (3 minutter siden):

Alle forhold er forskjellige. Vårt forhold er delt økonomi, fri tilgang, ikke noe mitt eller ditt. Jeg mener at man kan kreve en BJ eller en nakkemassasje. Takk for at du svarte på om du var singel. Det var ikke spydig spurt.

når det kommer til egen kropp kan ikke noe kreves av den andre. Man bestemmer over egen kropp. Ja man kan ønske, men ikke kreve. Jeg kunne godt gitt bj som en hyggelig overraskelse av egen lyst. men hadde aldri gjort det dersom han bad om det, jeg iikke hadde lyst akkurat da og han deretter hadde blitt sur.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

når det kommer til egen kropp kan ikke noe kreves av den andre. Man bestemmer over egen kropp. Ja man kan ønske, men ikke kreve. Jeg kunne godt gitt bj som en hyggelig overraskelse av egen lyst. men hadde aldri gjort det dersom han bad om det, jeg iikke hadde lyst akkurat da og han deretter hadde blitt sur.

Hvis mannen din hadde ligget med deg mens du sov.

Hva mener du ville vært riktig reaksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres sykt ut. En tenåring i en voksen manns kropp. Synd når man sitter i klisteret, men forsåvidt mulig å gå fra ham om det føles best. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er anonymt. Du forklarer situasjonen godt. La han lese kommentarene. Både menn og kvinner har svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (2 minutter siden):

Hvis mannen din hadde ligget med deg mens du sov.

Hva mener du ville vært riktig reaksjon?

Anmeldes! Kasta fyren rett ut! 

Anonymkode: 52850...364

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (3 minutter siden):

Hvis mannen din hadde ligget med deg mens du sov.

Hva mener du ville vært riktig reaksjon?

det hadde han aldri gjort. Det er iallefall ikke greit på en plass 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

det hadde han aldri gjort. Det er iallefall ikke greit på en plass 

Men hvis man har snakket om det og dama sier at det er greit for henne.

Er det da greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (Akkurat nå):

Men hvis man har snakket om det og dama sier at det er greit for henne.

Er det da greit?

hvis man har avtslt det på forhånd så blir det jo noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (5 timer siden):

Jeg snakker ikke om puling. Jeg snakker om en runk eller BJ. Det er stor forskjell på det og det å pule. Hvis man skal pule må begge ha lyst

Så man kan altså "kreve" en runk eller BJ selv om den andre parten ikke ønsker det? 

Anonymkode: 3122b...146

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Problemløseren skrev (5 timer siden):

Hvis hun ikke kan sette av 10 minutter til mannen sin så fortjener han hun ikke. Selvfølgelig skal han hjelpe henne og babyen, men hun skal også stille opp for han. 10 minutter????

Ikke for å være stygg, men er du alenemor?

Så du mener at hun skal stille opp for han sånn som han stiller opp for henne og babyen? 

Og jeg som trodde han var pappaen til den babyen og hadde et like stort ansvar... 

Man må eller skal ikke noe i et forhold. Dama prøver og kommunisere om sexlivet og mannen blir bare sur. Hun tar initiativet til at sexlivet kan bli bedre for dem begge og han blir sur. 

For menn må jo bare få det de har lyst til må skjønne, de kan jo ikke vente. De er tydeligvis ikke eldre enn 3 år noen av de! 

Anonymkode: 23116...dba

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, sex hver dag 3 mnd etter fødsel var bare så ekstremt uaktuelt for meg. Sex hver dag uavhengig av fødsel hadde vært uaktuelt faktisk, så mye lyst har jeg bare ikke. Sex hver dag som voksne vil jeg faktisk tro er en veldig liten prosent av alle par som driver med.
 

Overgrep skjer absolutt i forhold og ekteskap. Har ikke statistikk å vise til, men det er absolutt ikke sjelden. Sier ikke at det er overgrep det som skjer her nødvendigvis, men det er definitivt på feil side av greit. 
 

TS, håper han har det i seg å skjerpe seg noe kraftig når du setter ned foten. Hvis ikke han gjør det tror jeg helt ærlig du får det bedre uten han. Høres ikke kjekt ut å leve som dette, og mangelen på respekt er i så fall hårreisende.

Anonymkode: e1935...900

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så man kan altså "kreve" en runk eller BJ selv om den andre parten ikke ønsker det? 

Anonymkode: 3122b...146

Kan kan det, men da ender det også lett i retten, for lov er det ikke.

Anonymkode: e1935...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløseren skrev (43 minutter siden):

Dette er ikke ment som et stygt spørsmål, men er du singel?

Det er tydelig at jeg er alene om mine meninger her og at de fleste er enige med deg. Men i et forhold så må man gi og ta.

Hvis en dame trenger daglig nakkemassasje i 15 minutter fordi det betyr mye for henne så er det noe mannen burde gjøre selv om han ikke har lyst.

På samme måte burde en dame gi en mann en runk daglig hvis det betyr så mye.

Som jeg skrev tidligere så har jeg gitt opp tråden da alle mener at man skal føle at det er riktig før man gir en runk eller BJ.

Vær så snill og svar på spørsmålet om du er singel?

Ps: Det er damer med holdninger som dette som gjør at det finnes "massasjestudioer" overalt med hapy ending

 

Er det den fjerde eller femte gangen du drar den barnslige "ikke stygt ment, men er du singel"?

Djeez, finn noe nytt materiale.

Merkelig at du ikke er singel, som kan så ufattelig lite om sex at du tror det er vesensforskjell på å pule og å gi en BJ for en kvinne når man ikke har lyst på sex, og at det er det sistnevnte man har mest lyst å gjøre når man ikke har lyst.. 

Det er alltid noe "gi og ta" i forhold, men du kan ikke basere HELE sexlivet på at den ene gjør ting den ikke vil bare for å tilfredsstille den andre. Selv når det går begge veier så høres det jo helt tragisk ut, begge gjør ting de ikke vil for hverandre, aldri noe begge har glede av. Jeg fatter ikke at du kan tenke det er et bra sexliv?!

Personlig synes jeg også det er fullstendig uinteressant å ha sex med noen som ikke vil ha meg og ikke tenner på meg. Ikke at DET har skjedd akkurat (heh), men jeg har nå vært bort i en eller to hvor det har vært merkbart at slikking ikke er helt deres cup of tea - og da kan de like gjerne drite i det for min del. Kunne ikke falt meg inn i det hele tatt å bli sammen med en sånn og avtale at han skal slikke meg 10 minutter hver dag selv om han ikke liker det, det hadde ikke gitt meg noenting, jeg vil ha lidenskap og at begge nyter og har glede av det. Alle som er glad i god sex liker det, den andres opplevelse er like viktig som egen og like stor del av det. 

Alle kan ha vondt i hodet og likevel gi en BJ eller hva det nå skal være en gang iblant, men det er et helt håpløst råd at dette skal være ALT, hele sexlivet, dag ut og dag inn, er bare en som gjør den andre en tjeneste uten å få glede av det.

Du kan spørre om jeg er singel, jeg kan svare at jeg er iallfall veldig glad for at jeg ikke er dama di når kvinnens nytelse er fullstendig irrelevant for din nytelse.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...