Gå til innhold

Mannen blir sur om han ikke får sex hver dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei 

Jeg fødte vårt andre barn for tre måneder siden, og kroppen er tilbake til normalt. Jeg kan altså ha samleie, og det har vi gjort noen ganger nå. 

Jeg har hatt problemer med sex tidligere og jeg har problemer med å si nei om jeg ikke ønsker, og har derfor hatt pliltsex nesten hver dag med mannen min. Jeg forklarte ham nå, siden det var så deilig (jeg har ikke hatt noe følelser særlig der nede, men nå etter fødselen føles alt så mye bedre) , at jeg vil gjerne gjøre sexlivet bedre, men for å gjøre det, trenger jeg å ikke føle press og at jeg trenger å være den som tar initiativ noen ganger, og at det da kan ta en uke kanskje mellom hver gang.

Det gikk han med på, - i to uker. 

Nå begynner surmulingen igjen, og han snakker ikke med meg med mindre jeg snakker med ham først. Sånn irriterende kald og saklig. Jeg ser nå at alt er som før, at jeg må gi ham sex hver dag, for at han skal være glad. Han maser på kvelden, morgenen etter levering av eldste i bhg ø, snakker om det at i kveld, daaa , klår, tar meg på f**a til en hver tid.. Han blir sur om jeg ber ham stoppe. 

Han holdt meg fast og tok hodet sitt mellom bena mine. Jeg hadde klær på, men jeg takler ikke, selvom det var på tull. Jeg klarer ikke, jeg vil bare være i fred slik at jeg kan kjenne etter selv.. 

Føler meg som en dust. Hva skal jeg gjøre?? Han blir bare sur om jeg prøver å snakke med ham, så hva kan jeg egentlig si så han skjønner alvoret?? 

Anonymkode: d8696...5e5

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vondt for ham fordi han innerst inne forstår at du ikke tenner på ham, at han er "nytteverdi-mannen" som er der for barna og sånne ting, men ikke mannen du ønsker å gjøre masse skitne ting med og som får det til å kile i underlivet ditt.

Det at du kaller det å "gi ham" sex bevitner om dette på et dypere nivå enn du selv nok er klar over. Den seksuelle dynamikken deres er grunnleggende transaksjonell ("du gir meg sånn og sånn, jeg gir deg sex"). Og det gjør at han ikke føler seg satt pris på, elsket og beundret. 

Hvordan dere skal snu det aner jeg ikke. Som regel ender vel sånne transaksjonelle forhold med utroskap fra den ene eller andre parten.

Anonymkode: a38bc...66d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror dessverre ikke at det er noe du kan fortelle han, så det plutselig går opp for han at det han gjør er galt. Et hvert normalt menneske skjønner at dette er riv ruskende galt, og han gjør det kun for egen tilfredsstillelse, uten tanke på at han skader deg.

Dere kan prøve terapi. For min del hadde dette vært kroken på døra. Jeg hadde sett på dette som et overgrep

Anonymkode: 05de3...f4c

Er det overgrep når man er gift? Hater dette så intenst. Jeg kan sitte å fortelle om hva som helst, så plutselig begynner han å ta på meg. Liksom hva forventer han? At jeg skal bli i humør? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mjaus

Du er ikke dust, han tråkker over dine grenser. Bare fordi han er i forhold med deg har han ikke fri tilgang når det passer han. 

Å sutre over at han ikke får sex hver gang HAN vil det er dust. Han er dusten her ikke du

Endret av mjaus
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Århhhhhh. Hvorfor fatter ikke sånne menn at alt det sexmaset faktisk er utrolig avtennende og fører til mindre og dårligere sex? Hvem rekker å få LYST på mannen sin når han allerede har tvingt seg på før en får sjans til å kjenne på lyst selv? 

Er han villig til å bli med til sexolog?

Anonymkode: 3fdd3...395

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vondt for ham fordi han innerst inne forstår at du ikke tenner på ham, at han er "nytteverdi-mannen" som er der for barna og sånne ting, men ikke mannen du ønsker å gjøre masse skitne ting med og som får det til å kile i underlivet ditt.

Det at du kaller det å "gi ham" sex bevitner om dette på et dypere nivå enn du selv nok er klar over. Den seksuelle dynamikken deres er grunnleggende transaksjonell ("du gir meg sånn og sånn, jeg gir deg sex"). Og det gjør at han ikke føler seg satt pris på, elsket og beundret. 

Hvordan dere skal snu det aner jeg ikke. Som regel ender vel sånne transaksjonelle forhold med utroskap fra den ene eller andre parten.

Sånn skitten sex vil jeg helst ikke gjøre med noen. Jeg sliter veldig med å slippe meg løs, og har aldri tent sånn spesielt på noen. 

Men da får det bli sånn.. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det overgrep når man er gift? Hater dette så intenst. Jeg kan sitte å fortelle om hva som helst, så plutselig begynner han å ta på meg. Liksom hva forventer han? At jeg skal bli i humør? 

Ingen andre enn deg selv har rett på kroppen din. Jeg hadde tatt ham med til terapi, det der er ikke akseptabelt!

Anonymkode: 0e2b0...0e8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn skitten sex vil jeg helst ikke gjøre med noen. Jeg sliter veldig med å slippe meg løs, og har aldri tent sånn spesielt på noen. 

Men da får det bli sånn.. 

Er det aktuelt for deg å la ham tilfredsstille behovene sine for sex og det å bli sett andre steder enn hos deg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fnuggolina
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hei 

Jeg fødte vårt andre barn for tre måneder siden, og kroppen er tilbake til normalt. Jeg kan altså ha samleie, og det har vi gjort noen ganger nå. 

Jeg har hatt problemer med sex tidligere og jeg har problemer med å si nei om jeg ikke ønsker, og har derfor hatt pliltsex nesten hver dag med mannen min. Jeg forklarte ham nå, siden det var så deilig (jeg har ikke hatt noe følelser særlig der nede, men nå etter fødselen føles alt så mye bedre) , at jeg vil gjerne gjøre sexlivet bedre, men for å gjøre det, trenger jeg å ikke føle press og at jeg trenger å være den som tar initiativ noen ganger, og at det da kan ta en uke kanskje mellom hver gang.

Det gikk han med på, - i to uker. 

Nå begynner surmulingen igjen, og han snakker ikke med meg med mindre jeg snakker med ham først. Sånn irriterende kald og saklig. Jeg ser nå at alt er som før, at jeg må gi ham sex hver dag, for at han skal være glad. Han maser på kvelden, morgenen etter levering av eldste i bhg ø, snakker om det at i kveld, daaa , klår, tar meg på f**a til en hver tid.. Han blir sur om jeg ber ham stoppe. 

Han holdt meg fast og tok hodet sitt mellom bena mine. Jeg hadde klær på, men jeg takler ikke, selvom det var på tull. Jeg klarer ikke, jeg vil bare være i fred slik at jeg kan kjenne etter selv.. 

Føler meg som en dust. Hva skal jeg gjøre?? Han blir bare sur om jeg prøver å snakke med ham, så hva kan jeg egentlig si så han skjønner alvoret?? 

Det siste der er jo grovt overtramp og trakassering!

Jeg hadde bestilt time på FVK - dere trenger seriøst hjelp.

Jeg hadde opplevd dette siste du nevner som grensende til seksuell vold. Og det andre som uakseptabelt og utmattende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fnuggolina
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å invitere til sex er helt innafor.

Å dra hodet ditt ned mot underlivet er helt sjukt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Realverdien
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Word.

Når det er sagt så burde han ha tenkt gjennom dette før ham satte unge på'a.

Disse damene som får barn. De slutter å like sex. Så blir det pliktsex. Til hun ikke lenger respekterer gubben og begynner å se utter ungfolene på jobb, butikken eller hvor hun nå ferdes.

Er glad jeg har unngått ungefella altså. Fy søren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det aktuelt for deg å la ham tilfredsstille behovene sine for sex og det å bli sett andre steder enn hos deg?

Kjempeidé! Da får han godta at hun får tilfredsstilt sitt behov for grenser og respekt i seksuallivet andre steder enn hos ham.

Anonymkode: f4e24...610

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Majer

Her er det flere ting

1 mas fører til mindre lyst på sex

2 han har et større behov for sex enn deg (oftere) 

3 han er kynisk og manipulerende uansett om han er bevisst det eller ikke

Løsninger? Fortsette som nå og ødelegge for deg? Dårlig alternativ. Nekte han sex så han blir ufin og det går ut over dere begge? Dårlig løsning. Parterapi? God løsning. Åpne forholdet? Kan være en bra eller dårlig. 

Hva tenker du om han får en fast elsker? Da er risikoen for sykdom fraværende, men det kan være emosjonelt slitsomt for deg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Realverdien skrev (Akkurat nå):

Word.

Disse damene som får barn. De slutter å like sex. Så blir det pliktsex. Til hun ikke lenger respekterer gubben og begynner å se utter ungfolene på jobb, butikken eller hvor hun nå ferdes.

For noe tull! Det som er ødeleggende er ikke ungene man får, men at mannen er så til de grader lite hensynsfull i en sånn fase. Ts fødte for 3mnd siden! Og allerede er sexmaset intenst. Hvem har LYST PÅ en mann som driter i hvordan sexlivet føles for henne? Det er HAN som er problemet, ikke hun.

Anonymkode: 3fdd3...395

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Just now, Realverdien said:

Word.

Det er en god lærdom for andre menn som leser dette at man må være nøye med å kvalitetsvurdere dama over tid før man evt. kjører seg fast i et familieliv, se på hva hun gjør, ikke høre for mye på hva hun sier. Men for hans del ville jo alt det her bare vært hindsight. Om jeg var kompisen hans ville jeg rådet ham til å være utro, og bare sørge for at hun ikke finner ut av det. Sannsynligvis ville det gjort dem begge godt (som i at han da hadde fått behovene sine tilfredsstilt, og hun ville sluppet maset hans).

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Realverdien
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei 

Jeg 

Du har endret deg etter fødselen, men han har ikke det. Det du beskriver er slikt som andre kvinner drømmer om. En mann som tenner på deg og vil ha deg igjen og igjen.

Det er ikke uten grunn at mange kvinner som deg foretrekker menn som er 10-15 år eldre og som har en sexdrift mer kompatible med moderne liv og kvinnerett.

At det skal gå en uke mellom sex, fordi du vil ta initiativet er jo ren tortur for ham. Det blir som om han holder tilbake klemmer og godord for en kvinne.

Er det noen mulighet at han kan få ha en elskerinne mens du kommer deg på beina seksuelt. Et rent fysisk forhold der han kan gå av seg de verste hormonene som du ikke er interessert i uansett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Paramount
Fnuggolina skrev (4 minutter siden):

Å invitere til sex er helt innafor.

Å dra hodet ditt ned mot underlivet er helt sjukt. 

Nå var det hans hode som var mellom benene hennes. Her bør vi kanskje roe oss litt ned. Men er ellers enig. Her må det en tas en alvorlig prat, gjerne med noen utenforstående kompetente til hjelp. Denne oppførselen er ikke bra i det hele tatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
LillEve
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en god lærdom for andre menn som leser dette at man må være nøye med å kvalitetsvurdere dama over tid før man evt. kjører seg fast i et familieliv, se på hva hun gjør, ikke høre for mye på hva hun sier. Men for hans del ville jo alt det her bare vært hindsight. Om jeg var kompisen hans ville jeg rådet ham til å være utro, og bare sørge for at hun ikke finner ut av det. Sannsynligvis ville det gjort dem begge godt (som i at han da hadde fått behovene sine tilfredsstilt, og hun ville sluppet maset hans).

"Kvalitetsvurdere" som i at hun skal være klar for å ha sex med deg hver eneste dag selv om hun har en tre måneder gammel baby? Please.

Rettelse: DIN tre måneder gamle baby. Fyren er forelder han og, og burde ha hovedfokus på det nye mennesket han har vært med å skape.

Endret av LillEve
Lenke til innlegg
Del på andre sider
lsklars

Kom deg ut og vekk i fra fyren..

Dette er ikke normalt i det hele tatt 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...