Gå til innhold

Stjernekamp 2021

Gjest89754

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alexandra leverer igjen! 

image.png.2786f60437965543b58c1f92b441b2a0.png

I en helt annen klasse enn de andre to. Publikum er jo helt bergtatt. Og jeg fikk gåsehud flere ganger...

Nydelig, både vokalen og henne! 🥰

Endret av Ctrl
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra er i en helt egen klasse i kveld. Håper ikke folk "glemmer" å stemme på henne! 🤞🤞🤞

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (Akkurat nå):

Alexandra er i en helt egen klasse i kveld. Håper ikke folk "glemmer" å stemme på henne! 🤞🤞🤞

Tenkte på det samme😳 Stem, stem og stem🙌

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt rått!! Fra start til slutt - hun sang jo helt fantastisk! Den passet så bra til stemmen hennes! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (11 minutter siden):

Ser at janteloven lever litt fortsatt innimellom..» irriterende perfekt» og «ingen er så blid» .. er det mulig😏 
Alexandra er overlegen - tar det som en selvfølge at hun går videre! Mistenker at Carina har kommet helt hit pga sympati og nettverk! Hun gjør en god figur - men dette handler om sang!

Det må da være lov å synes at det kan bli «for perfekt» og dermed nesten litt kjedelig og virker påtatt. Det har ingen ting med janteloven å gjøre. Synes bjørn er en mye mer interessant artist 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (Akkurat nå):

Alexandra altså :hjerte: Hun er sesongens vinner, uansett hva som skjer herfra! 

Absolutt! Gåshudfest her ❤❤

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk MÅ stemme på Alexandra og Bjørn i kveld. Det er helt sykt at Carina har kommet helt hit. Men så mye patosappeller og den enorme følgerskaren hennes har jo holdt henne flytende... 

Men fy søren, Alexandras opptredener i kveld! :hakeslepp:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som at dommerne har "lov" til å være kritiske. De har ikke vært det hele sesongen, og det blir for dumt. Håper virkelig ikke Carina går videre nå.  Bjørn og Alexandra er på et helt annet nivå og fortjener mye mer å være i finalen. Håper Alexandra vinner  for hun er helt rå! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (Akkurat nå):

Det må da være lov å synes at det kan bli «for perfekt» og dermed nesten litt kjedelig og virker påtatt. Det har ingen ting med janteloven å gjøre. Synes bjørn er en mye mer interessant artist 

Enig med deg. Mulig Alex har bedre stemme men kjedelig og har ikke så mye personlighet og karisma, Bjørn er en mye bedre artist.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må man ha en «offer» historie for og bli likt? For og få sympati. Hvorfor er det ikke godt nok og være blid og flink? Jeg syns det er litt forfriskende. Alexandra er ambisiøs, presser seg selv, er dedikert, jobber hardt. Hun legger mye i hvert show, også mentalt. Du ser hvor mye det betyr for henne. Hun er virkelig rå :hjerte:

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Entern said:

Enig med deg. Mulig Alex har bedre stemme men kjedelig og har ikke så mye personlighet og karisma, Bjørn er en mye bedre artist.

Som regel enig, men lite karisma å spore hos Bjørn i dag. 😏 Han er for innadvendt for storband og musikal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (3 minutter siden):

Hvorfor må man ha en «offer» historie for og bli likt? For og få sympati. Hvorfor er det ikke godt nok og være blid og flink? Jeg syns det er litt forfriskende. Alexandra er ambisiøs, presser seg selv, er dedikert, jobber hardt. Hun legger mye i hvert show, også mentalt. Du ser hvor mye det betyr for henne. Hun er virkelig rå :hjerte:

Enig!!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bjørn har en veldig interessant stemme, og jeg kjenner at jeg ønsker meg et julealbum fra den kanten! Men at Alexandra er den mest verdige vinner av årets Stjernekamp? Ja det vil jeg påstå 😊 

Carina har sine øyeblikk, det var bare ingen av dem i dag..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (8 minutter siden):

Man trenger ikke være et offer eller sånn som carina holder på. Det er jo like ille. Men det med å være bare blid og flink oppfattes nok for min del som litt falskt og kjedelig fordi man ikke ser et «ekte menneske» bak den perfekte fasaden. Det rører ikke noe spesielt hos meg hvertfall 

Endret av rosemarin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn er litt tam i dag, men basert på tidligere ting vil jeg likevel ha ham i finalen. Alexandra gruser for øvrig begge i kveld.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 minutt siden):

Men det med å være bare blid og flink oppfattes nok for min del som litt falskt og kjedelig fordi man ikke ser et «ekte menneske» bak den perfekte fasaden. 

Jeg ser en meget profesjonell og dedikert artist, som går for drømmen sin… Og som i tillegg er blid og sprudlende og tror på talenter sitt. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...