Ingebjørg Skrevet 23. oktober 2021 #861 Del Skrevet 23. oktober 2021 jukkapalme skrev (17 minutter siden): Mona liker å pakke inn ting, hehe 😂 skulle ønske hun kunne være helt ærlig. Jeg sitter og lurer på om egentlig er tonedøv, jeg... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2021 #862 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ingebjørg skrev (Akkurat nå): Jeg sitter og lurer på om egentlig er tonedøv, jeg... Skulle ikke forundre meg 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahean Skrevet 23. oktober 2021 #863 Del Skrevet 23. oktober 2021 Entern skrev (4 minutter siden): Carinas opptreden var mye mer underholdende enn Alexandras selv om det var surt... Bjørn best. Det er jo ganske essensielt å kunne synge rent og ha en viss forståelse for timing. Carina har ingen av delene. Helt klart den dårligste av de tre gjenværende deltakerne, og det er en vits hvis hun går videre i dag. Slitsomt, og ikke behagelig, å høre på når noen synger surt. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. oktober 2021 #864 Del Skrevet 23. oktober 2021 Kahean skrev (Akkurat nå): Det er jo ganske essensielt å kunne synge rent og ha en viss forståelse for timing. Carina har ingen av delene. Helt klart den dårligste av de tre gjenværende deltakerne, og det er en vits hvis hun går videre i dag. Slitsomt, og ikke behagelig, å høre på når noen synger surt. Ja jeg håper også hun ikke blir med videre forsåvidt men det hadde vært gøy hvis hun gikk videre og Alex datt av da 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober 2021 #865 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ingebjørg skrev (Akkurat nå): Jeg sitter og lurer på om egentlig er tonedøv, jeg... Haha, ja, har tenkt tanken selv også 😂 Lurer på om hun hadde skrytt like fælt om jeg hadde sunget en sang for henne? (Jeg synger verre enn både kråker og skjærer til sammen) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 23. oktober 2021 #866 Del Skrevet 23. oktober 2021 Heldigvis anmelder VG og Dagbladet i klar favør Alexandra. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 23. oktober 2021 #867 Del Skrevet 23. oktober 2021 (endret) Stemmesankiiiing Endret 23. oktober 2021 av Chord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kone92 Skrevet 23. oktober 2021 #868 Del Skrevet 23. oktober 2021 Oi, dette var falskt av Carina.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahean Skrevet 23. oktober 2021 #869 Del Skrevet 23. oktober 2021 Surere enn noensinne fra Carina. Vondt å høre på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 23. oktober 2021 #870 Del Skrevet 23. oktober 2021 Bedre låt for Carina, men fortsatt suuuuurt! 😵💫 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 23. oktober 2021 #871 Del Skrevet 23. oktober 2021 Ser at janteloven lever litt fortsatt innimellom..» irriterende perfekt» og «ingen er så blid» .. er det mulig😏 Alexandra er overlegen - tar det som en selvfølge at hun går videre! Mistenker at Carina har kommet helt hit pga sympati og nettverk! Hun gjør en god figur - men dette handler om sang! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 23. oktober 2021 #872 Del Skrevet 23. oktober 2021 Vet du, jeg føler helt ærlig at Carina har stjålet den plassen fra en av de andre... Hvor lenge kan du snake stemmer på at "jeg tror ikke på meg selv jeg, jeg tror ikke at jeg er noe flink jeg, jeg synes ikke at jeg fortjener en plass her jeg..." 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 23. oktober 2021 #873 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg syns hun startet kjempebra, jeg tenkte at sangen passet henne veldig fint. Men så skeiet det helt ut. Jeg tror hun vil mer enn stemmen hennes klarer, dessverre. Ble helt forferdelig på slutten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mønepanne Skrevet 23. oktober 2021 #874 Del Skrevet 23. oktober 2021 Dette var grusomt... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 23. oktober 2021 #875 Del Skrevet 23. oktober 2021 Kahean skrev (1 minutt siden): Surere enn noensinne fra Carina. Vondt å høre på. Helt grusomt.. spent på hvor rørt Mona er😆 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. oktober 2021 #876 Del Skrevet 23. oktober 2021 Carina har ikke dagen idag. Trist egentlig, for hun har overrasket meg veldig, hun er mye bedre enn jeg trodde. Håper hun legger bort den tullemusikken sin og begynner å synge rock i stedet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 23. oktober 2021 #877 Del Skrevet 23. oktober 2021 Amber skrev (Akkurat nå): Ser at janteloven lever litt fortsatt innimellom..» irriterende perfekt» og «ingen er så blid» .. er det mulig😏 Alexandra er overlegen - tar det som en selvfølge at hun går videre! Mistenker at Carina har kommet helt hit pga sympati og nettverk! Hun gjør en god figur - men dette handler om sang! Helt enig! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 23. oktober 2021 #878 Del Skrevet 23. oktober 2021 En av de dårligere av Carina. Og følte null formidling. Øyene sa ingenting. Helt tomt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adirf Skrevet 23. oktober 2021 #879 Del Skrevet 23. oktober 2021 Carina synger altså så surt 😮 Forstår ikke tilbakemeldingene fra dommerne, og spesielt Mona? Jeg har flere venner som ikke er sangere, og som synger mye bedre! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 23. oktober 2021 #880 Del Skrevet 23. oktober 2021 Hører dommerne det samme som oss?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå