jukkapalme Skrevet 2. oktober 2021 #381 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg vil ha t-skjorta til Bjørn! 🦄🦄🦄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 2. oktober 2021 #382 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) What? Bjørn overrasker her! Synes det var en utrolig kul låt som passer stemmen hans utmerket! Endret 2. oktober 2021 av Lacuna skriveleif :p 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 2. oktober 2021 #383 Del Skrevet 2. oktober 2021 Bingo Bongo skrev (3 minutter siden): Synes ikke Marius var så verst, jeg! Han fikk jo litt kritikk fra dommerne, men jeg hadde fryktet at det gikk langt verre enn dette. 🤷♀️ Helt enig! Veldig letta over at det var såpass ok, syns han fikk ufortjent mye pes fra dommerene. Bjørn er jo helt rå, for en digg rapstemme! Og my little pony skjorte. Tror jeg er litt betatt av han 😁 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. oktober 2021 #384 Del Skrevet 2. oktober 2021 Lacuna skrev (Akkurat nå): What? Bjørn overrasker her! Synes det var en utrolig kul låt som passe stemmen hans utmerket! Enig, det var bra!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 2. oktober 2021 #385 Del Skrevet 2. oktober 2021 Lacuna skrev (Akkurat nå): What? Bjørn overrasker her! Synes det var en utrolig kul låt som passe stemmen hans utmerket! Enig! Dette var knallbra! Og det var «ham» hele veien. Synes han og Alexandra er utrolig musikalske «poteter» - passer til så mye! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. oktober 2021 #386 Del Skrevet 2. oktober 2021 Både Alexandra og Bjørn har blåst meg av banen hittil. Helt utrolig bra, begge to! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 2. oktober 2021 #387 Del Skrevet 2. oktober 2021 Bjørn var fantastisk! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. oktober 2021 #388 Del Skrevet 2. oktober 2021 Chord skrev (Akkurat nå): Både Alexandra og Bjørn har blåst meg av banen hittil. Helt utrolig bra, begge to! Helt enig! Helt rått av begge to! Håper de to står i finalen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 2. oktober 2021 #389 Del Skrevet 2. oktober 2021 neon_sun skrev (4 minutter siden): Helt enig! Veldig letta over at det var såpass ok, syns han fikk ufortjent mye pes fra dommerene. Bjørn er jo helt rå, for en digg rapstemme! Og my little pony skjorte. Tror jeg er litt betatt av han 😁 Ja😍 så ekte kul 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. oktober 2021 #390 Del Skrevet 2. oktober 2021 Bingo Bongo skrev (10 minutter siden): Synes ikke Marius var så verst, jeg! Han fikk jo litt kritikk fra dommerne, men jeg hadde fryktet at det gikk langt verre enn dette. 🤷♀️ Enig- digger Alexander mest og så han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 2. oktober 2021 #391 Del Skrevet 2. oktober 2021 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Helt enig! Helt rått av begge to! Håper de to står i finalen. Det kan ikke bli andre enn de to I finalen. En finale der begge vinner😁 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 2. oktober 2021 #392 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg slo på TV for seint til å få med meg Alexandra, så kan ikke uttale meg om henne. Men liker henne generelt veldig godt. Jeg er ikke med i "Bjørns fanclub". Forstår ikke helt hypen rundt han. 🤷♀️ Ikke videre imponert over verken Jorun eller Heidi heller i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 2. oktober 2021 #393 Del Skrevet 2. oktober 2021 Bjørn kommer så til å vinne hele greia... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 2. oktober 2021 #394 Del Skrevet 2. oktober 2021 Heidi er jo flink og hvis jeg ser bort så liker jeg det meste hun kommer med, men hun har så mye dramatisk mimikk at jeg ikke klarer å like henne helt 😕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 2. oktober 2021 #395 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Er imponert over Bjørn og Alexandra i kveld! Siden første sending har jeg hatt en knapp på at Bjørn vinner Stjernekamp, og for hver sending blir jeg mer sikker. Endret 2. oktober 2021 av Dikteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dusten Skrevet 2. oktober 2021 #396 Del Skrevet 2. oktober 2021 Mulig jeg er prippen (ja jeg er det...), men jeg syns rett og slett det var litt usmakelig med bannende barnekor på sangen til Heidi. Familieprogram... Ja vel.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. oktober 2021 #397 Del Skrevet 2. oktober 2021 Dusten skrev (Akkurat nå): Mulig jeg er prippen (ja jeg er det...), men jeg syns rett og slett det var litt usmakelig med bannende barnekor på sangen til Heidi. Familieprogram... Ja vel.. Jeg må være synsk. Sa til samboeren da hun sang at det garantert er noen på KG som kommer til å bli krenka av det bannende barnekoret. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 2. oktober 2021 #398 Del Skrevet 2. oktober 2021 Det som er med bjørn er at han klarer å få hver eneste opptreden uansett sjanger til å være så troverdig og så «han» uten at jeg egentlig vet så mye om han. Men det føles som om alt kunne vært hans eget på en måte. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. oktober 2021 #399 Del Skrevet 2. oktober 2021 Carina var overraskende bra idag! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 2. oktober 2021 #400 Del Skrevet 2. oktober 2021 Dusten skrev (1 minutt siden): Mulig jeg er prippen (ja jeg er det...), men jeg syns rett og slett det var litt usmakelig med bannende barnekor på sangen til Heidi. Familieprogram... Ja vel.. Tja.. som nordlending så kan jeg si at slike ord er en del av vokabularet til barn fra 10+ års alder også, iallfall i min generasjon. Men ja, jeg er i grunn liiiitt enig. Litt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå