Oida Skrevet 30. september 2021 #361 Del Skrevet 30. september 2021 Lady Lovelylocks skrev (På 29.9.2021 den 19.08): Enig, men jeg håper Marius ryker før henne uansett. Jeg vil påstå de to artistene som har prestert desisert dårligst fra starten av, og skulle vært ute forlengst, bør ryke før både Marius og Heidi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sacramone Skrevet 1. oktober 2021 #362 Del Skrevet 1. oktober 2021 Alexandra er virkelig i en klasse for seg. Jeg ante ikke at hun er så dyktig før Stjernekamp. Har sett noe skryt av henne her inne, men på langt nær så mye som jeg mener hun fortjener. Hun nailer jo alle sjangre den dama der. Helt ærlig så er det ingen av de andre som rekker henne til anklene slik jeg ser det. Bjørn er jo også helt spesiell, men han har ikke den samme evnen til å lære nye måter å synge/opptre på. Det er absolutt en sjarm i det også, men kan ikke sammenliknes mener jeg. Gleder meg til fortsettelsen 🤩🤩 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 1. oktober 2021 #363 Del Skrevet 1. oktober 2021 Duff skrev (10 timer siden): Og, jeg har sunget på Eg er framand i mere enn to uker nå 😂 Det har jeg også 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2021 #364 Del Skrevet 1. oktober 2021 hufsaaaaa skrev (39 minutter siden): Det har jeg også 😅 Men, du er jo den ultimate Tall Dark Stranger da 😎 (Tenker på avatar og brukernavn🥶👻) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 1. oktober 2021 #365 Del Skrevet 1. oktober 2021 Entern skrev (2 timer siden): Men, du er jo den ultimate Tall Dark Stranger da 😎 (Tenker på avatar og brukernavn🥶👻) 😂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 2. oktober 2021 #366 Del Skrevet 2. oktober 2021 Herregud jeg er egentlig ikke så veldig fan av sangerne i stjernekamp. Blir ofte litt for "basic pop" artister for min del, men bjørn? WOW selvom han ikke har nailet alle sjangerne som opera f.eks så er han så utrolig unik, føler hans evner i musikk er over stjernekamp standaren egentlig. Utrolig interessant person og veldig flink! Heier veldig på han. Spennende å se hvordan han skal håndtere hiphop i kveld 🤗 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. oktober 2021 #367 Del Skrevet 2. oktober 2021 https://www.nrk.no/presse/programomtaler/hiphop-og-gruppeoppgave-i-stjernekamp-1.15668917 Dette kan bli en interessant kveld 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2. oktober 2021 #368 Del Skrevet 2. oktober 2021 Basert på valg av sanger- gleder jeg meg mest til å høre Alexandra,Bjørn og Carina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 2. oktober 2021 #369 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg gleder meg til å høre Bjørn! Og litt Marius. For dette er jo omtrent så lang fra opera man kan komme. Likevel, kanskje hans rytme og timing kan være til litt hjelp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. oktober 2021 #370 Del Skrevet 2. oktober 2021 Det kan bli en interessant kveld med hip hop og gruppeoppgaven!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. oktober 2021 #371 Del Skrevet 2. oktober 2021 Alexandra, altså! Hun er helt rå! Nailer hver eneste sjanger lett som ingenting! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 2. oktober 2021 #372 Del Skrevet 2. oktober 2021 Synes det var en knall åpning av Alexandra! Litt sliten på slutten, men likevel! Kul versjon! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. oktober 2021 #373 Del Skrevet 2. oktober 2021 Alexandra ass! 🙌 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 2. oktober 2021 #374 Del Skrevet 2. oktober 2021 Er det en sjanger Alexandra ikke fikser? 🤯 Er absolutt ingen hip-hop ekspert, men dette var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 2. oktober 2021 #375 Del Skrevet 2. oktober 2021 Alexandra var rå! Likte Jorunn også, men syns hun puster så veldig alltid 🤷 (skjønner at man må det altså, og at det var en anstrengende låt, men legger ikke merke til det med de andre). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 2. oktober 2021 #376 Del Skrevet 2. oktober 2021 Jeg syns dette var Jorun sin beste opptreden på Stjernekamp! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 2. oktober 2021 #377 Del Skrevet 2. oktober 2021 Marius fikk lurt inn litt opera denne gangen også gitt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 2. oktober 2021 #378 Del Skrevet 2. oktober 2021 Lady Lovelylocks skrev (1 minutt siden): Marius fikk lurt inn litt opera denne gangen også gitt. Ja, da han sang med i "refrenget" sukket jeg for meg selv, selv i hip hop kommer det med litt opera. Men jeg forstår at det er vanskelig å legge det bort, det er jo det som er han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 2. oktober 2021 #379 Del Skrevet 2. oktober 2021 Alexandra😍 Hun må bare vinne🎉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 2. oktober 2021 #380 Del Skrevet 2. oktober 2021 Synes ikke Marius var så verst, jeg! Han fikk jo litt kritikk fra dommerne, men jeg hadde fryktet at det gikk langt verre enn dette. 🤷♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå