HelloMindy Skrevet 18. september 2021 #221 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) hufsaaaaa skrev (1 minutt siden): Enig. Trygt valg i kveld ja. Kevin overrasket positivt synes jeg, og utrolig god på scenen! Enig med deg, Kevin overrasket positivt igjen. Anna-Lisa syns jeg var veldig flink også. Hun virket som hun hadde kontroll og det var veldig fint! Endret 18. september 2021 av HelloMindy 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september 2021 #222 Del Skrevet 18. september 2021 Anna Lisa er helt rå! Wow! Håper hun står i finalen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september 2021 #223 Del Skrevet 18. september 2021 Jorun er så herlig. Liker henne skikkelig godt. Syns hun gjorde det overraskende bra også, var gøy både å se og høre på. Hun er så mye flinkere enn hun tror selv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 18. september 2021 #224 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Jorunn var leken og morsom. Hun var flink, kanskje ikke den beste tekniske prestasjonen, men hun gjorde det gøy Masse energi! Endret 18. september 2021 av HelloMindy 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2021 #225 Del Skrevet 18. september 2021 Anna Lisa var helt råååå!! Jorunn var morsom og passet godt inn i den rollen hun spilte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 18. september 2021 #226 Del Skrevet 18. september 2021 Enig, underholdende opptreden fra Jorun. Det hørtes ut som hun holdt igjen litt og ikke turte helt å ta i, men artig å se på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2021 #227 Del Skrevet 18. september 2021 Wow, Alexandra!! Imponert!! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 18. september 2021 #228 Del Skrevet 18. september 2021 Alexandra!! 😍😁 Knallbra! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 18. september 2021 #229 Del Skrevet 18. september 2021 Hedy Lamarr skrev (28 minutter siden): Der Anna-Lisa, vant du kvelden. Trenger ikke høre de andre. Jo, for deretter sang Alexandra! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 18. september 2021 #230 Del Skrevet 18. september 2021 Alexandra imponerte skikkelig! Kveldens hittil høydepunkt! Så utrolig vakkert! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 18. september 2021 #231 Del Skrevet 18. september 2021 WOW!! Skikkelig imponerende! 🙌 Kanskje hun bør «ta en Marius» og slå inn på en operakarriere hun også! 😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 18. september 2021 #232 Del Skrevet 18. september 2021 Sorry, Bjørn, så fantastisk sist lørdag, så tragisk i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelloMindy Skrevet 18. september 2021 #233 Del Skrevet 18. september 2021 Syns synd på Carina, for jeg forstår hun ikke har fått øvd så mye og har hatt en ødelagt stemme, samtidig som jeg hadde minst tro på henne i denne kategorien til og begynne med. Alexandra leverte helt fantastisk Favoritt ikveld. Lett! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september 2021 #234 Del Skrevet 18. september 2021 Heidi var også knallflink. Nrk har vært rause med sekserne i kveld. Med god grunn, nivået har vært skyhøyt (selv om jeg har null greie på opera) Terningkast 6 til både Marius, Anna Lisa, Alexandra og Heidi. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 18. september 2021 #235 Del Skrevet 18. september 2021 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Heidi var også knallflink. Nrk har vært rause med sekserne i kveld. Med god grunn, nivået har vært skyhøyt (selv om jeg har null greie på opera) Terningkast 6 til både Marius, Anna Lisa, Alexandra og Heidi. Helt enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 18. september 2021 #236 Del Skrevet 18. september 2021 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Heidi var også knallflink. Nrk har vært rause med sekserne i kveld. Med god grunn, nivået har vært skyhøyt (selv om jeg har null greie på opera) Terningkast 6 til både Marius, Anna Lisa, Alexandra og Heidi. Anna-Lisa fikk 5. Men ja, skyhøyt nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 18. september 2021 #237 Del Skrevet 18. september 2021 hufsaaaaa skrev (2 minutter siden): Anna-Lisa fikk 5. Men ja, skyhøyt nivå! Nei, hun fikk 6 hos NRK. Dagbladet ga 5, tror jeg, eller var det VG? Pleier å sjekke alle, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. september 2021 #238 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) hufsaaaaa skrev (6 minutter siden): Anna-Lisa fikk 5. Men ja, skyhøyt nivå! Hun fikk 6 av NRK, 5 av VG og 4 av Dagbladet. VG sin kommentator har også vært generelt strengere og har delt ut både 3 og 2. Det laveste NRK gikk var 4. Enig med alle i at Alexandra var helt rå! Håper virkelig ikke hun er en av dem med færrest stemmer denne gangen. 🤞 Endret 18. september 2021 av Arabella3 La til terningkast fra Dagbladet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2021 #239 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg fikk gåsehud av dette!! Så kult at Rein Aleksander også gikk på scenen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 18. september 2021 #240 Del Skrevet 18. september 2021 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Nei, hun fikk 6 hos NRK. Dagbladet ga 5, tror jeg, eller var det VG? Pleier å sjekke alle, hehe. Min feil, jeg så på VG og overså at du skrev NRK. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå