Gå til innhold

Fru Blå og krabaten


Fru Blå

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på jobb i dag, med rødskutte øyne og tåkesyn.. Var ikke så veldig kjekkt å være på en ny plass når du ser ut som et takras. Men..menn. Forhåpentligvis ser jeg bedre ut i morgen. :-D

Skytte: Jeg har tenkt å bestille time hos lege bare for å høre på hjertelyd å sånn. Men lurer på om jeg får det dekket når jeg egentlig ikke skal ha time før i uke 24? Jeg synes uansett det er alt for lang tid mellom kontrollene. Jeg har fått time til ultralyd 2 mars. Så det ser jeg veldig fram til!

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Auda..ja,ja men de skjønner vel at du ikke ser sånn ut egentlig :)

Så vidt jeg har forstått så er alt som har med graviditeten å gjøre gratis!

Har ikke betalt noe når jeg har vært for ryggen heller. Legen min sa bare;"Ingen som kan si det ikke har med graviditeten din å gjøre...!" Så det var kjekt ja! De får jo pengene sine uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Det var greit å vite. Jeg visste nemlig ikke hvordan det var med de nye reglene. Skal ta å bestille meg en time til ny legen min snart da.

I dag har øynene mine sett bort i mot normal ut, og betennelsen er nesten helt borte! :hoppe: Det var deilig å kunne ha på litt mascara igjen, selv om jeg bare brukte en gammel som jeg skal kaste etter betennelsen er borte.

Magen min begynner å komme fram nå! Jeg brukte et skjørt på jobb i dag, som passet helt fint for to uker siden. Det var veldig godt å få det av når jeg kom hjem fra jobb, for da kjennte jeg hvordan det hadde strammet på. Så nå begynner det å minke drastisk i hva jeg passer av bukser og skjørt. Jeg får vel ta en titt på nettbutikkene i helga..

I dag dro hele barnehagen jeg jobbet i til syden! :briller: Vi hadde skrudd opp til 30 grader og barna storkoste seg med badeleker, (uten vann) ;) disco og soling. Det var resturant med pølse saft og is til både voksne og barn. Barna ble selvfølgelig elleville, så det var klart en utfording til oss voksne. Men barna hadde det topp, så det var helt klart vellykket!

Det er kanskje ikke så rart at jeg er trøtt og sliten i kveld, så nå skal jeg bare legge jenta mi, så skal jeg ligge som et slakt på sofa resten av kvelden..

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :icon_razz:

Har akkurat lest meg gjennom dagboka di. Koselig :-D Ble helt rørt her jeg sitter. Er jo ganske spesielt å følge noen gjennom prøvinga og graviditeten da. Gleder meg til å følge med på utviklinga i dagboka di.

Ønsker deg og dine en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Nala!

Koselig at du tittet innom dagboka mi! :)

I går kveld ringte moren min og var ganske nedbrutt. Broren som har hatt kreft i 5 år, har blitt verre og legene har visst gitt han opp. Synes så synd på moren min, for hun har allerede mistet 2 søsken de siste årene. Så dette er veldig tungt for henne og familien. :( Jeg har ikke hatt så mye kontakt med denne onkelen min, men synes uansett det var en veldig trist nyhet.

Mannen min har også sitt å slite med om dagen. Han har sin siste og viktigste eksamen 1 februar, i tillegg til han har viktige ting som presser på jobben ved siden av. Han sliter med stress og søvnproblemer, så jeg blir litt engstelig for helsa hans. Det er ikke så lett når han er perfeksjonist og stiller høye krav til seg selv..Men vi har vært gjennom slike perioder før, så jeg vet jo at alt forbedrer seg så snart han har tatt eksamen og får ting unna..

Ellers går det bare greit med meg. Magen vokser og trives og formen er på topp! Jeg hadde håpet på å få sove lenge i dag, men det gikk selvfølgelig ikke når jenta mi ville opp å se på barnetv 7:30. Jeg slappet av en halvtime til, så stod jeg opp og laget frokost til oss jentene. Etterpå kom "arbeidsånden" over meg og jeg vasket badet og ryddet kjøkkenet etter i går kveld.

God lørdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var mye trist ja...Syns liksom det går sånn i bølgedaler i livet,av og til bare topper det seg med triste ting mens ellers er det helt fritt. Akkurat som det ikke fordeles,men bare kommer samtidig...

Sender mamman din varme tanker jeg....

Og mannen din får de beste lykkeønskninger! Håper det går riktig så bra med han og at alt retter seg når eksamen er over!

Men flott å høre at magen vokser og at du har det bra!

Og den sydendagen i b.hagen hørtes jo helt suveren ut!!

Gjett hvem som fikk lyst på pølser nå da.....Jeg er så håpløs og får lyst på alt jeg leser om!! Heldigvis at jeg ikke spiser så mye av det!

Ha en god kveld og ei fin uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp! :)

Forrige uke kom og gikk veldig raskt, så jeg har ikke hatt mye tid til pcen.

Jeg jobbet i tre forskjellige barnehager og hadde fri på tirsdag og torsdag.

Mannen hadde sin siste eksamen (forhåpentlivis) 1 februar, og som han fikk beste karakter på (A). Jeg er kjempestolt av han! Men selv om det gikk bra var han selv ikke helt fornøyd med noen småfeil han hadde gjort. :overrasket: Ikke greit å være perfeksjonist nei..

Torsdag 2 februar ble Marielle 4 år!! :bursdag: Hun fikk fri fra barnehagen, så tok vi heller en rolig dag hjemme. Da mannen kom hjem fra jobben dro vi ut å spiste på Ikea! :rosasmil: Marielle fikk nemlig bestemme selv hvor vi skulle dra, og siden hun elsker lekerommet der var det et naturlig førstevalg. Så fikk jeg og mannen en rolig time alene og fant noen nye ting til Marielle sitt rom. (Ny lampe og stort grønnt blad til å over sengen + en badebalje (bare 35 kr) som hun kan bruke i dusjen, men som egentlig var tenkt til babyen. ;) ).

Bursdagen feiret Marielle neste dag i barnehagen, og hun hadde bestillt sjokoladekake som hun skulle ha med. Det ble en kjempefin dag for henne!

Vi har desverre ikke kunnet holdt selskap hjemme, fordi søsteren min m/fam hadde dratt i begravelse til onkelen vår som hadde kreft. Dermed ble det litt lite gjester å be. Vi får heller se om vi holder selskap når de kommer tilbake.

Vi reiser også bort snart. På torsdag skal vi nemlig å besøke svigers i rogaland. Der skal vi bl.a. feire Marielles bursdag og mormor til mannen sin bursdag. Vi kommer ikke tilbake før mandags kveld. Vi skal også besøke søsteren min med familie som bor i Stavanger. Det ser jeg veldig fram til! :)

I dag ble det ingen jobboppdrag på meg, så nå skal jeg få unna litt klesvask til det vi skal pakke med oss. Men først må jeg få med meg dr.phil.

Ha en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

Og gratulerer til lille store jenta!! Hun hadde sikkert en super feiring!

Og mer blir det ser jeg! Er jo så koselig med sånn bsøksrunde da!

Det blir nok helt supert!!

Og :klappe: til flinke mannen din da!!

Ha en riktig god tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg også hjemme. Stod opp kl. 8 i dag, i tilfelle vikarbyrået ringte og skulle ha meg på jobb. Jeg orket ikke ringe og spørre om de hadde noe oppdrag til meg, for jeg føler meg bare så trøtt og sliten om dagen. Jeg kunne kanskje trengt å sykemeldt meg en periode, for å få litt mer overskudd. Trodde egetlig man skulle få mer energi i denne perioden?

Jeg gikk å la meg igjen kl. 9 og våknet ikke før kl. 11:30. Jeg var helt kokvarm for jeg lå med fleece bukse, ullsokker og ulljumper under en tykk dundyne. kjempelurt.. :sove:

Føler meg enda trøtt, men får se om jeg klarer å få pakket noe klær slik at det meste er klart til torsdagen.

I morgen skal jeg på jobb i allefall, så da er jeg spennt på hvordan formen blir. Men jeg regner med at den blir bra, så lenge jeg er innstillt på å måtte stå opp.

Må også få med at jeg er 15 + 2 i dag!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Fru Blå :)

Og gratulerer med vel overstått til Marielle. Stor jente nå :gratulerer: Jammen går tida fort. Om bare et halvt år er Storesøster her i huset 4. Hvor blir årene av?? :forvirret:

Håper formen din er bedre til i morgen. Ikke morsomt å skulle dra på jobb, for så å bare være trøtt og uopplagt hele dagen. Krysser fingrene for at du har masse energi når du våkner i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...