Gå til innhold

Fru Blå og krabaten


Fru Blå

Anbefalte innlegg

Hei Skytte!

Er en lettelse at den kom tilbake ganske raskt i allefall. Håper i allefall det var mensen, for det ser ut som at blødningene stoppet opp i dag.

God helg til deg også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du! Tenkte jeg skulle stikke innom for å se hvordan det går! Så dumt at tanta kom da :frustrert: Skjønner godt hvordan det føles - jeg var jo også ganske sikker på at jeg var gravid i PP1. Innimellom tror jeg faktisk at jeg var det, men at vi mistet det veldig tidlig. Det var liksom for mange symptomer...

Nok om det. Ønsker deg lykke til i neste prøveperiode! Jeg har EL over helga, så her skal det prøves for alle penga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru Biscuit og Skytte! :)

Det går bare bra med meg! Jeg tok en graviditetstest for sikkerhets skyld i dag, og den var negativ. Syntes det var helt greit, ellers ville jeg gått med dårlig samvittighet hele svangerskapet for at jeg drakk vin i helga.

Det hadde jo vært veldig morro å fått det til på første forsøk denne gangen også, men jeg må vel bare innse at det er mye som skal klaffe for at man skal kunne bli gravid.

Fru Biscuit: Lurer også på om det kan ha skjedd med meg. Var litt rart med at blødningen stoppet opp nesten en dag og så startet på igjen. Men i går stoppet jeg i allefall å blø. Men jeg burde kanskje fått positiv test hvis det hadde skjedd befruktning?

Har ikke så mye å si nå uansett. Da var det nok en grunn for at det skjedde også.

Nå starter jeg pp2 med nytt mot, og nynner på sangen "legg et lite egg". ;)

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!!!! Kan du den sangen du også???

Trodde jeg var den eneste i hele universet som kunne den for alle tror det er noe jeg har diktet opp!!

Men kan bare den strofen da...Har den fra ei gammel venninne som pleide å synge på den! Så morsomt!!!

Lykke til i neste PP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er inne og smugleser jeg, så spennende å følge med andre..... Jeg sluttet med pillen i slutten av august, så vi har vel prøvd like lenge (eller like kort :ler: )

Ønsker deg ei strålende helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOD HELG!! :)

Skytte: Jeg kan også bare den strofen. :ler:

Jeg så en gang et program på nrk tror jeg, der de spillte denne sangen for hønene i fjøset. :ler::ler:

Hei Leanora! Velkommen til dagboken min! :)

Synes også det er spennende å følge med de andre prøverne her inne.

I dag er jeg litt småsyk. Har bare sovet 5 timer i natt, og våknet kl.7:30 med muskelsmerter. Tror det er noe forkjølelses/influensa som går. Men etter et par paraceter føler jeg meg litt bedre.

Lykke til med prøvingen!!

Endret av Fru Blå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Er innom for å ønske deg en fiiin dag og håper du ikke ble syk her i helgen da :troest:

For du må ikke bli sånn skikkelig syk for da er det jo ikke like gøy å sprette til sengs og...ja du vet :ler: Vi har jo ikke tid til sånt nå vi som prøver og prøver :humpe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god søndag!

Nå har det vært litt stille fra min side i dagboken, mest fordi jeg har hatt det litt travelt med ting som skjer rundt meg. Men det synes jeg er liksågreit, for da glemmer jeg litt av denne prøvingen. (Ikke at jeg glemmer å ha kos da ;) )

Deilig med litt helg. Prøver å få unna litt husarbeid, for det blir gjort lite de dagene jeg er på jobb.

Har vært litt ute på terassen og stellet på de plantene som enda har blomster. Plantet jordbær i vår, som først nå i oktober gir mange små bær. Noe som er veldig populært hos jenta mi.

Har ikke så mye nytt å fortelle egentlig, bortsett fra at hoften min murrer litt i dag. Den har hatt tendens til å gå litt i lås innimellom, etter jeg sluttet med pillen. Regner med at jeg blir tidlig sykemeldt med BL når jeg blir gravid.

Har også glemt å skrive her inne, at jeg fikk beskjed fra sjefen min, om at jeg ikke får fortsette i vikariatet jeg har som varer fram til januar. Hun hadde spurt om jeg var interresert i å fortsette, så det kom som en bombe at jeg ikke kunne fortsette likevel for hun skulle ansette noen andre.

Jeg er vikar gjennom et vikarbyrå, så jeg mister jo ikke jobben, men har ikke så veldig lyst å gå tilbake til å være tilkallingshjelp. Blir ikke så veldig mye penger av det heller...

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke får fortsette, men regner med det er for jeg har sagt fra at jeg IKKE synes det er forsvarlig å ikke ta inn vikar ved sykdom, når det blir bare en person igjen med 5 barn under 3 år. Ikke er det lov heller, men det bryr sjefen seg lite om... Er egentlig litt glad for at jeg slipper å jobbe der lenger. Men jeg trives veldig godt med barna og kollegaen min, så det er litt synd at det skulle ende slik som dette.

Nå skal jeg ta meg litt av jenta mi og gjøre mer husarbeid..

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Er jaggu meg mange merkelige arbeidsgivere i dette luksuslandet :frustrert:

Var slik med meg også en periode, jeg pussa forbundet på sjefen, og DET var upop ja :ler: Ble lite jobb på meg ei vending der da! Men jeg fikk jobbe mye et annet sted så det så!

Så ringte han nå etterhvert og ville ha meg tilbake :ler: SUCKER tenkte jeg da!

Men nå har jeg han ganske så rundt lillefingeren :sjarmor: Akkurat der sjefer burde være!! Så lenge det varer..............!

Får håpe det blir en bra pp for deg dette da!! *krysse*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

I dag har jeg fridag uten jobb, mann og barn og det føles ganske deilig, selv om jeg har en del husarbeid som må gjøres. Litt rart å ikke ha jenta mi her da, hun bruker som regel å være hjemme på fridagen min.

De siste dagene har jeg hatt en del murringer i magen min, og livmoren føles helt øm. Men nå hadde jeg det også slik i forrige periode uten at det betydde noe.

Ellers er magen oppblåst, og bekkenet begynner å murre mer enn normalt.

På fredag har jeg og mannen bryllupsdag, så da har vi lyst å ta oss en tur ut og feire. Gleder meg veldig, for det begynner å bli år og dager siden sist.. Bare vi får barnevakt så.

Hei skytte: Ja, det er nok av "merkelige" arbeidsgivere i dette landet. Synd at de ødelegger så mye av arbeidsgleden.

Jeg satser på at dette blir den beste PP min.. :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du!

Så deilig med en dag alene da! Kan du spille høy musikk og danse rundt i morgenkåpa og støvsuge!! Hvis du liker det da......... :sjenert:

Men er kanskje bare sånt som jeg pleier å gjøre.......!

Satser på at denne mnd er "min" mnd også....Ser bra ut på oktoberlista sålangt..Håper det er smittsomt :ler:

Ha en herlig dag! Og takk for besøk forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smugleste i Fru Biscuit sin bok og så at du har IKM den 20.oktober. Fru Biscuit og jeg har den 18. og jeg har forstått det slik at skytte og har til uka.

Dette er altfor spennende altså :hoppe:

Tvi Tvi

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har nå hatt ei koselig helg, og fått mye tid sammen med familien. Vi fikk barnevakt, så jenta vår overnattet hos tante og onkel som var veldig stas. Det ble en veldig hyggelig bryllupsdagsfeiring som vi startet på kinaresturant.

På lørdag fikk vi tid til en bytur sammen før vi dro å hentet jenta vår, hvor vi også hadde bursdagsfeiring.

I dag har det vært mest jeg og jenta mi, for mannen måtte noen timer på jobb.

Vi var ute i det friske høsværet og etterpå koset vi oss med varm kakao. Jeg har også vært god husmor, fått unna en del husarbeid, og overrasket mannen med lammesmåsteik til middag.

:) Hei Skytte: Morgenkåpen min er min beste venn. :) Den er av fleece, så den er veldig behagelig og varm. Bruker den alltid når jeg er alene i huset, også når jeg skal gjøre husarbeid, hvis det ikke blir for varmt. Og så må den på om kvelden når jeg skal slå meg ned foran TVen. Høy musikk og dans hører selvfølgelig med når man er alene og skal få opp arbeidslysten..! Så vi er kanskje litt rare begge to? ;)

:) Hei Leonora: Så morsomt at vi har IKM nesten på samme tid. Dette blir veldig spennende ja, så nå er det bare å krysse fingrene og vente.. Jeg kjenner ingen symptomer for øyeblikket, men det gjorde jeg ikke heller sist jeg ble gravid, så det er kanskje et godt tegn. :P

Lykke til begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru Blå! Hvordan er formen nå rett før IKM? Jeg er så spent at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :roll: Krysser fingrene for at det klaffer for oss begge denne måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Fru Biscuit! :)

Formen er fin den. Skulle nesten ønske jeg hadde noen symptomer..

Krysser fingrer og tær for oss! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Noe nytt??? Spennende nå altså! Mange som har ikm i disse dager..............!!!

PS:min er også av fleece....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...