Gå til innhold

Fru Blå og krabaten


Fru Blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Monja: Kan jo bli på bursdagen din også da. ;) Det må vel være en fin tid på året å ha bursdag i allefall. :)

La Traviata:

Ja, det er kjekkt at det ble en gutt. Så nå er utfordringen å finne et pent navn. Jeg synes det er lettere å finne jentenavn en guttenavn. Så det blir nok ikke helt enkelt..

Skytte:

God mandag til deg oxo! :)

Har egentlig ganske vondt i bekkenet mitt i dag, så jeg vurderer å ringe legen i morgen. Det er ganske slitsomt om dagen både fysisk og psykisk, med at mannen jobber såpass mye, så alt husarbeid og stell av datteren vår faller på meg. Får håpe det er en grei lege jeg har fått meg, for jeg har ikke vært hos han enda..

Marielle har vært syk både i går og i dag, med feber og oppkast. Men hun kvikknet til midt på dagen, og hun spiste godt til middag og kvelds så jeg tror hun vil komme seg til i morgen. Men hun må være hjemme fra barnehagen i morgen også, så får vi se hvordan formen hennes blir.

*gjesp* Ble visst litt for sent for meg å skrive dette nå, så beklager hvis det ble mye krøll i skrivingen.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var travel start på dagen i dag.

Stod opp kl. 7.20 for jeg trodde legekontoret åpnet halv, men den gang ei. De åpnet ikke før 8.30 og selvfølgelig fikk jeg ikke time før i morgen. Gruer meg litt til å snakke med legen, så jeg håper bare han vil gi meg sykemelding.

Etterpå ringte jeg aetat for å avbestille et dagpengemøte jeg skulle ha vært på i dag, for jeg er hjemme med Marielle i dag også. Men jeg regner med at hun er frisk og rask til i morgen.

Så ringte jeg trygdekontoret for å undersøke hvordan sykepengene mine vil bli beregnet. I februar har jeg hatt en uke ferie og i vinterferien jobbet jeg bare en dag, så det ble ikke rare greiene med lønn. Siden jeg har såpass variert arbeidstid, sa hun jeg snakket med at arbeidsgiver måtte regne ut sykepenger ut fra august, når vikariatet mitt startet. Så jeg ble litt lettet over å høre det! :)

Men jeg vet ikke om jeg får penger for de første 16 dagene, siden jeg bare har krav på sykepenger fra arbeidsgiver om jeg allerede har fått oppdrag. Men det skulle trygdekonoret også vurdere. Huff.. jeg blir litt stresset over å tenke på alt dette. Men hovedsaken er at jeg får et greit beløp beregnet i sykepengene, de første 16 dagene er ikke så viktige.

Deretter måtte jeg ringe barnehagen for å si at Marielle ble hjemme i dag også.

For så å endelig kunne spise frokost... :)

Tror det var et sted til jeg skulle ringe i dag.. men det falt visst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann du!

Huff..mye på en gang nå for deg...Er noe herk å må ordne med alle kontorer og penger og dill og dall...Blir helt svett av sånt jeg!!! Får bare håpe det ordner seg for deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fru Blå!

Takk for hilsen i dagboka mi! Første gangen jeg er inne og leser i dagboka di, og det var jo spennende lesing! Skal følge med deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Ja, det er et stress uten like. Håper bare det kommer noe godt ut av det!

I dag fikk vi besøk av søstra mi og sønnen. Marielle og gutten leker kjempegodt sammen, og de hadde tydeligvis mye energi etter å vært hjemme de siste dagene begge to.

Det var koselig med besøk i allefall! :)

Mannen har tydeligvis ikke tenkt seg hjem enda.. Håper han kommer før Marielle skal legge seg i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl.10.45 skal jeg til legen og forhåpentligvis få meg en sykemelding. Kryss fingrene for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Eliza det hjalp! ;)

Jeg fikk 100% sykemelding i 3 uker, så lot han det bli opp til fysioterapeuten å vurdere om hvor mye jeg ville klare å jobbe videre.

Har fått time hos fysio på neste tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å si velkommen i klubben...!

Koselig med besøk ja! Godt å være litt sosial i sofaen!

Håper dere får en fin dag idag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det skytte! :)

I går var jeg å hentet Marielle i barnehagen og tok henne med på en liten bytur, siden jeg måtte innom jobben å levere sykemeldingen.

Jeg kjennte fort at jeg har et bekken, så jeg må være litt forsiktig med slike turer.

Vi koste oss med softis på kafè og litt skrapmat på macdonalds.

Marielle ble slapp og varm så det ble ikke lange turen før vi måtte dra hjem.

Vi var så trøtt når vi kom hjem at vi gikk rett å la oss. Så sov vi fra kl.16-18.

Jeg fikk selvfølgelig ikke sove når jeg skulle legge meg om kvelden, så det har blitt lite søvn på meg i natt. Marielle kom også inn til oss med feber, så da var det enda vanskeligere å gli inn i søvn.

Hun er hjemme fra barnehagen i dag. Tror hun må holde seg hjemme på mandag også, slik at hun ikke blir oppatatt hele tiden.

Nå må jeg prøve å få unna klesvasken som har hopet seg opp den siste uka..

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og prøver å vaske litt klær idag!!

Kjedelig med kranglende bekken da.. Men kanskje det ikke blir så ille nå som du har sykemelding????

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iss: Ja, smertene blir jo verre med provokasjon. Så jeg får prøve å ta det litt mer med ro nå mens jeg kan. Er spennt på hva manuell terapeuten mener om bekkenet mitt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Huff..så dumt med syk liten jente..Håper hun er bedre nå!

Og kranglete bekken liker ikke byturer nei..I know..

Ta det med ro og kos deg i helga nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...