Gå til innhold

Fru Blå og krabaten


Fru Blå

Anbefalte innlegg

Heia

Selv om du er lei, høres det jo ut som du er i mer eller mindre god form! Går jammen meg fort fram mot termin nå! :Nikke:

Håper alt er bra.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Cr@sh! :)

Det kommer litt ann på dagsformen hvor lei jeg er. I dag er formen veldig bra, så skal jeg benytte sjangsen på å få unna litt husarbeid mm. som har en tendens å hope seg opp om dagen.

Men det er enkelte dager jeg er så utrolig trett og slapp. Kanskje det har noe med at blodtrykket mitt var litt lavt på kontrollen, legen mente det var helt fint så lenge man ikke har noen symptomer på svimmelhet osv.

Men jeg ser veldig fram til termindatoen nå. Så lenge jeg slipper å gå over tiden, så skal jeg være fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagsformen har mye å si ja... :Nikke: Vi får lytte til kroppen og ta husarbeid og annet ut fra det....

5 uker går fort, Fru Blå! :sjarmor: Når er termindatoen? ( :sjenert: Dårlig ï regning jeg, gitt... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en :klem: før jeg skal spise middag :)

Nå er vi snart i mål! Blir spennende å se når vi får.......!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en strålende helg! :briller2:

Her er det ferietid.. så nå kommer jeg til å være leeeenge borte... Nyt sommeren så lenge! Og ta vare på deg selv!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Skytte og Cr@sh! :)

De siste to dagene har desverre ikke vært så veldig gode, for jeg fikk influensa natt til i går. I går hadde jeg høy feber (39,4) med muskelsmerter og skjelving. Jeg har vært sengeliggende helt fram til middagstider i dag. Så etter det har jeg vært litt oppe og sovet innimellom når jeg har blitt sliten.

Mannen måtte ta seg fri fra jobben så han kunne se etter Marielle.

På mandag starter sommerferien hans, så nå må jeg bare skynde meg å bli frisk så vi kan få gjort noen kjekke ferieaktiviteter sammen.

Han skal nå ha 3 ukers ferie og det tror jeg ikke han har hatt i den tiden vi har vært sammen, for han har alltid jobbet om sommeren når han studerte.

God helg med mye sol! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å huff så dumt...Må virkelig håpe det bare var noen basilusker som føyk forbi og at du nå er frisk igjen sånn at dere får kosa dere max!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skyttemor! :)

Influensaen varte til lørdag, etter det har jeg følt meg ganske bra form.

Var hos legen i dag og alle prøver så bra ut. Han var litt bekymret for jeg var litt bleik, men det var mest pga det ble sent på natten før jeg kom meg i seng. Så han påpekte at det var viktig at jeg holdt døgnrytmen, for det ble nok uregelmessigheter etter fødselen. :) Det er i allefall koselig at han bryr seg.

I dag fikk vi ny rød sovesofa her nede i kjellerstua. Mannen har begynt å gjøre klart til å male, for det ble aldri noe maling med meg, siden han var så treig å ikke hadde på kvistlakken.

Målet er at alt skal være ferdig her til foreldrene mine kommer før fødselen. De skal forhåpentligvis komme å passe Marielle når fødselen starter, så de må nok komme en 14 dager før termin eller noe. Etterpå skal de få bo hos søstra mi, så vi får litt tid alene sammen med den nyfødte.

Jeg fikk også pakke fra Laredoute med en flott kjørepose og to sparkebukser. Jeg har også bestillt en drakt til og et babyteppe, men det kommer litt senere. Jeg er kjempefornøyd for det ble bare litt over 400 kr med frakt for alle disse tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Oisann,snart er det ny kjellerstue på dere! Så bra dem vil komme og hjelpe til og være barnevakt! Og veldig kjekt dere får være alene etterpå også,tror det er litt lurt ja!

:sjarmor: Pakke er saker!!

Ha ei kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er kjellerstua ferdigmalt av mannen. Det ble kjempefint når alt kom på plass. På tirsdag kommer svogeren min på besøk fra Stavanger, så det passet veldig bra at vi fikk det ferdig nå.

I dag har jeg installert windows live messenger på maskinen. Det er noe helt annet enn det dårlige linux programmet jeg kjørte før. Problemet er bare at jeg har mistet passord til den gamle hotmailkontoen, for jeg har ikke brukt den på mange år. Så jeg måtte bare opprette en ny konto. Det blir nok ikke lett å finne tilbake de gamle vennene, siden jeg ikke har email adressene deres. :(

Ha en fin søndagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner adr deres!

Og :klappe: for ny kjellerstue! Er så herlig når ting er ferdige og fine syns jeg! Blir så fornøyd av sånt!

Håper du har det bra! Ikke lenge igjen nå..!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hellu! :vinke:

Tilbake fra ferie... håper alt er bra med deg...

Flott med malt kjellerstue da! :klappe: Oppussing er moro - særlig når man ser resultatet!

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her da?!? Begynner å nærme seg siste innspurt nå!

Håper dere får ei kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skytte og Cr@sh! :)

Her går det bare bra.

Etter influensaen har jeg hatt mindre ødemer i kroppen og har generellt følt meg i bedre form.

Men de siste dagene har jeg gått mye, så jeg har fått en del kynnere og press nedover når krabaten beveger seg. Har en del kynnere nå her jeg sitter..

Svigerbror dro i går. Han var kjempeflink å ta seg av Marielle, så det har vært veldig kjekkt for henne å ha besøk av han.

I helga skal vi bare ta det helt med ro.

Nå har vi også kjøpt oss bilsete til babyen, det ble et Britax sete som var nedsatt til rett under 1000 lappen. Nå har vi bare babycall igjen å kjøpe, som mannen skal bestille på nettet. Vi skal ha Doro som kommer med en ekstra mottaker.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...