Luka_S Skrevet 16. september 2023 Forfatter #741 Del Skrevet 16. september 2023 Takk for det, @Amatariel og @Lunalu 💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 19. september 2023 #742 Del Skrevet 19. september 2023 Syns du er kjempeflink @Luka_S 👏 Du surfer fremover mot målet ditt, og husk på hvor mye du faktisk har klart frem til nå... 0,7 kilo er kjempebra etter en sånn uke 🥇 Og så håper jeg denne uka blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 19. september 2023 Forfatter #743 Del Skrevet 19. september 2023 Wit skrev (5 timer siden): Syns du er kjempeflink @Luka_S 👏 Du surfer fremover mot målet ditt, og husk på hvor mye du faktisk har klart frem til nå... 0,7 kilo er kjempebra etter en sånn uke 🥇 Og så håper jeg denne uka blir bedre Tusen takk! 🤗 Surfer, tja. Føles heller som om jeg er fanget av en flodbølge og blir kastet litt fram og tilbake, for å dra den metaforen videre. 😜 Denne uka går litt trått fortsatt, jeg vet ikke om det var covid jeg hadde eller noe annet, men jeg er fortsatt ganske trøtt og slapp selv om jeg ikke er "forkjøla" lenger. Det er også bare én spinningtime som er aktuell for meg denne uka, og jeg tenker som så at jeg tar det helt rolig denne uka også, istedet for å presse meg når jeg ikke føler at formen er god. Så får vi se neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 23. september 2023 Forfatter #744 Del Skrevet 23. september 2023 Veiedag i går, og det ble 109 kg blank. Ned 0,1 kg bare, men greit nok. Har vært forferdelig slapp hele uka, så har ikke blitt noe trening. Håper jeg blir bedre til neste uke, så skal jeg prøve meg på spinning igjen. Synes det går forholdsvis greit med maten, har gått opp til høyeste dose på sprøytene, og synes jeg har god virkning igjen. Nå skal jeg bare gjøre best mulig innsats fram mot høstferien om to uker, for da skal vi til syden igjen. 😎 Noen utfordringer denne uka, i går startet det med arrangement med treretters middag på jobben og på søndag er det bursdagsfeiring i familien. Vi får se hvordan det går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartpingvin Skrevet 23. september 2023 #745 Del Skrevet 23. september 2023 Dette har sikkert blitt nevnt enn 3-4 ganger kanskje? Jeg orker ikke lese igjennom alle 38 sidene. jeg vil først si UTROLIG bra jobbet. Er det en ting jeg har merket i min tid med jojo slanking så er det at man legger på seg utrolig fort iforhold til hva man forbrenner, og det er super viktig å finne sin balanse, noe det ser ut som du har funnet ganske greit. Om du vil lese så står du fritt til å gjøre det. etter å ha vært fet hele uskole og videregående og noen år etter vgs så ville jeg gjøre noe med det. Utalje slanke kurer og lavkarbo dieter så prøvde jeg da å finne andre «slanke kurer» da jeg gråt innvendig av alle disse kurene som ba meg kutte ut ALT jeg synes er digg å spise. sluttet og startet, sluttet og startet. Jeg var da 188 cm og 125 kg. det var i 2015. En kamerat av meg snakket om Periodisk Fasting, jeg har jo alltid blitt oppvokst med at man skal spise 4-5 ganger om dagen bla bla bla bla så jeg sa til han dette er en dårlig ide bla bla bla.. Men i midten av 2015 så Startet jeg med periodisk Fasting fordi jeg leste på nettet at det er ganske greit hvis man har masse ekstra fett på kroppen fra før men er man syltynn så er ikke periodisk Fasting bra for deg. I dag 23. september 2023 veier jeg da 85 kg og har gjort det siden 2020. Jeg driver enda med periodisk Fasting fordi det har blitt mer en livsstil for meg enn en slankekur. Nå er det jo også sagt at periodisk Fasting fungerer jo ikke for alle. I dag så faster jeg 16 timer Og har et spisevindu på cirka 8 timer, det betyr nødvendigvis ikke at jeg sitter i 8 timer og spiser men jeg kan spise hva jeg vil og enda så har jeg en stabil vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 23. september 2023 Forfatter #746 Del Skrevet 23. september 2023 @svartpingvin Takk for det! 😊 Ja, det er viktig å finne det som funker for seg selv og det man kan leve med over lenger tid. Kjempeflott at du har funnet din måte og gått ned 40 kg! Kudos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartpingvin Skrevet 23. september 2023 #747 Del Skrevet 23. september 2023 Luka_S skrev (15 minutter siden): @svartpingvin Takk for det! 😊 Ja, det er viktig å finne det som funker for seg selv og det man kan leve med over lenger tid. Kjempeflott at du har funnet din måte og gått ned 40 kg! Kudos! Jeg kan jo si jeg er sånn gubbe gubbe…. Og alle disse slankekurene og dietene krevde jo at jeg kuttet ut alt av det jeg synes var digg å spise og spise typisk «kaninfor» noe jeg synes blir ekstremt kjedelig i lengden. jeg ønsker deg alt lykke til å håper du lykkes i alt du ønsker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 26. september 2023 Forfatter #748 Del Skrevet 26. september 2023 Wæh, gikk på en smell i dag. Kom hjem fra jobb, og fikk beskjed om at spinningtimen jeg hadde meldt meg på ble avlyst. Og dermed gikk all lufta ut av meg. Sovnet og sov i to timer, spiste så middag sent. Og selv om jeg ikke var sulten, ble jeg fysen på noe mer, og dermed hadde jeg spist en halv ciabatta og et halvt rømmebeger med dip + gulrøtter etter middag. Lurer på om det er den sprøyta som gjør meg så trøtt, nå, jeg. Siden jeg har bedre effekt, så spiser jeg mindre og har kanskje derfor mindre energi? Før kl. 20 i kveld hadde jeg spist en porsjon havregrøt til lunsj + et tefat med omelett og var fortsatt ikke sulten da jeg kom hjem fra jobb. Velvel, spist er spist og i morgen er en ny dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. september 2023 #749 Del Skrevet 27. september 2023 Det er såå umotiverende når treningstime blir avlyst sånn!! Det er jo ikke akkurat som man hiver seg rundt på noe annet med kort frist liksom 🙄 Tror vi mennesker er mer bygd sånn at vi ser det "som et tegn fra oven" og da føler at sofaen er helt innafor. Men kan jo høres ut som du virkelig trengte å sove litt ut da Nye spinningsmuligheter senere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 29. september 2023 Forfatter #750 Del Skrevet 29. september 2023 108,7 kg i dag, minus 0,3 kg denne uka. Raser ikke akkurat ned, men alt er bedre enn å gå opp. Hvis jeg klarer å holde meg slik, så skal jeg være fornøyd. En uke til høstferie med sydentur og all inclusive, så håper jeg ikke legger på meg alt for mye da. Fikk to spinningtimer denne uka, så er iallfall i gang med trening igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. september 2023 #751 Del Skrevet 29. september 2023 Klapper for nedgangen! 👏 Og veldig godt at du er i gang med trening igjen. Høstferie høres helt maaaagisk ut! Jeg har dessverre ingen feriedager igjen pga. sen barnehageplass, så neste gang jeg har en fridag som ikke er helg er 1.juledag 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 29. september 2023 Forfatter #752 Del Skrevet 29. september 2023 @Amatariel Takk for det! Jeg lever for å reise, og må alltid ha en ny tur å glede meg til! Trenger ikke være noe fancy jordomseiling, holder lenge med chartertur til Syden og en hotellweekend i nærmeste by i ny og ne. 😅 Det gjør det ikke akkurat lett å holde seg til sunn og lite mat på slike turer, da, så kanskje jeg burde ta sikte på litt færre slike ferier neste år. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. september 2023 #753 Del Skrevet 29. september 2023 Åh ja det skjønner jeg godt. Jeg gleder meg til mitt liv kan romme litt mer av reiser. Nå har f.eks ikke jeg og mannen vært på utenbystur alene på 6 år faktisk 😳 Mye av gleden er å glede seg til tur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 5. oktober 2023 #754 Del Skrevet 5. oktober 2023 Åh, sydenferie all inclusive høres ut som drømmen i mine ører 🤩 Håper du får kost deg masse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 6. oktober 2023 Forfatter #755 Del Skrevet 6. oktober 2023 Ny veiing i dag, 108,4 kg. 0,3 kg ned denne uka også, det går sakte, men forhåpentligvis sikkert. Grunnen til at det ikke ble mer, tror jeg stammer fra helga. Gikk på en kjempesmell og det ble alt for mye mat og godteri fra fredag til og med søndag. Det var litt teit, men jeg har på en måte greid å redde det inn resten av uka. Har også oppnådd treningsmålet med tre spinningøkter denne uka, og det er jeg godt fornøyd med. Nå står sydentur for døren, regner med det blir noen kilo i pluss etter den uka, men det må man vel bare leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. oktober 2023 #756 Del Skrevet 9. oktober 2023 Wow, nedgang når du har inntatt både godteri og mye mat på en helg er neimen ikke verst! Kjempebra! Riktig god ferietur! Kan se for meg at det blir en deilig og etterlengtet tur 🌞 Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter #757 Del Skrevet 16. oktober 2023 Da er jeg tilbake etter en uke på all inclusive, mange herlige dager og 3 kg "rikere". Da er det bare å stramme livreima igjen fram til jul, startet i dag med spinning. Skal føre kaloriregnskap noen dager framover slik at jeg kommer på rett kjøl igjen. Det er da godt å komme hemmatt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 16. oktober 2023 Forfatter #758 Del Skrevet 16. oktober 2023 Middagen i dag (bør bli flinkere til å legge ut matbilder, men jeg synes det jeg spiser er så kjedelig) 😅 En pimpa Toro Mexicansk Gryte. Byttet ut noe av kjøttdeigen med kidneybønner, noen dæsjer lettrømme på toppen og masse friske grønnsaker. Bruker av og til å lage en stor gryte av dette og ha utover uka, for jeg synes det er så godt og lettvint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. oktober 2023 #759 Del Skrevet 17. oktober 2023 Velkommen hjem! Alltid godt å komme hjem, men vil tro sol og varme var deeeeeilig! Her regner vi bort 🙈 Jeg er sikker på at du blir kvitt feriekiloene dine innen rimelig tid når du er så flink og er oppå (spinnings)hesten igjen og passer på kostholdet. Jeg syns ikke matbildene dine er kjedelige! 🤩 Tvert i mot! Det er moro med bilder, og man får jo tips og inspirasjon når man ikke har samme vaner selv. Jeg har aldri tenkt på at man kan kaste oppi egne ting i mex.gryte. Dårlig fantasti 🙊 God uke til deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter #760 Del Skrevet 17. oktober 2023 Takk for det, @Amatariel! Håper uka di er god også. 🤗 Her er dagens lunsj. Knekkebrød med most avokado, majones, hamburgerrygg, agurk og tomat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå