Gå til innhold

Jeg vil bli overvektig!


Luka_S

Anbefalte innlegg

Dagens vekt 105,5 kg, ned 0,5 kg fra forrige uke.

Nå går det faktisk litt unna her! Jeg trodde ikke at jeg kom til å gå ned denne uka, for jeg fikk noe luftveisgreier (mulig covid) og har ligget på sofaen hele uka. Men det virker som om det har snudd til at jeg går ned samme hva jeg gjør, mot at jeg tidligere var jojo samme hva jeg gjør. Ikke at jeg klager på det, måtte det bare vare. Én mulig forklaring kan være at jeg for et par uker siden kuttet ut p-pillene (nei, jeg har ikke tenkt å bli gravid). Kanskje hormonene er mer i balanse nå? Jeg vet ikke.

Nå er i hvert fall målet i sikte! Kanskje jeg når det før jul? Tenker jeg avslutter (offisiell) veiing i år på torsdag neste uke, fordi jeg skal reise bort på fredag, så det passer bedre da. Siste uka før jul vil jeg bare sette av til kos og ikke tenke på strengt kosthold. Det blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig bra Luka_S! :klem: ingenting er bedre om den kjedelige trenden om at vekten ikke rikker seg uansett, har snudd. Du skal ikke se bort fra at å slutte med p-piller har hjulpet til. Jeg vet i alle fall at det ikke er uvanlig å gå opp i vekt dersom man starter på dem. Hormoner har utrolig mye å si for kroppen i sin helhet så.

Tenk at det er jul snart ja!! Regner med det blir laber aktivitet her inne da ;) skjønner ikke folk veier seg så mye, men tar gjerne i mot livstegn og litt skravling. Vært utrolig fint å bli "kjent" med flere av dere dette året her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 minutter siden):

Så utrolig bra Luka_S! :klem: ingenting er bedre om den kjedelige trenden om at vekten ikke rikker seg uansett, har snudd. Du skal ikke se bort fra at å slutte med p-piller har hjulpet til. Jeg vet i alle fall at det ikke er uvanlig å gå opp i vekt dersom man starter på dem. Hormoner har utrolig mye å si for kroppen i sin helhet så.

Tenk at det er jul snart ja!! Regner med det blir laber aktivitet her inne da ;) skjønner ikke folk veier seg så mye, men tar gjerne i mot livstegn og litt skravling. Vært utrolig fint å bli "kjent" med flere av dere dette året her :klemmer:

Takk det samme, @Amatariel! Veldig koselig å følge deg og andre på veien! 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba @Luka_S 👏 Jeg skjønner ikke heller alltid hvorfor vekten enten stopper eller går ned, for jeg klarer ikke helt å se hvorfor bestandig.

MEN, deilig når det går nedover, og fint å kunne nå målet man satte seg før jul :klem3:

Selv kommer jeg til å veie meg som vanlig denne uka, og så mest sannsynlig torsdag neste uke. Etter det tar jeg litt "juleferie" fra vekta, selv om jeg kommer til å prøve å ikke øke for mye i jula. MEN, litt ekstra blir det nok, sånn er det bare.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*record scratch*

Ja, så lenge var Adam i paradis. 106 kg i dag, og en halv kg opp denne uka. Det var vel covid og dårlig matlyst som spilte meg et puss forrige uke. Vel vel, me ska ikkje la oss vippe av pinnen av den grunn. 😅

Nå tar jeg juleferie, så god jul til alle som fortsatt følger med! 🩷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Covid og dårlig matlyst kan jo også gjøre deg litt dehydrert sånn at vekta viser en "kunstig" nedgang :klem3:

Uansett, du fortjener en klapp på skulderen for det du har klart å gjøre i år. Du har en mye bedre helse, og alt peker i riktig retning 👏

Ta en god juleferie, og så håper jeg du får en koselig feiring med familien :klem3:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wit skrev (1 minutt siden):

Covid og dårlig matlyst kan jo også gjøre deg litt dehydrert sånn at vekta viser en "kunstig" nedgang :klem3:

Uansett, du fortjener en klapp på skulderen for det du har klart å gjøre i år. Du har en mye bedre helse, og alt peker i riktig retning 👏

Ta en god juleferie, og så håper jeg du får en koselig feiring med familien :klem3:

Tusen takk, god jul til deg og dine også! 🩷

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...