Drizzt Skrevet 26. februar 2023 #581 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg forsto ikke helt trådens tittel, men ... Godt jobbet! Vinterferie og andre ''avvik'' fra hverdagen er alltid vanskelige. Man føler man må få kose seg litt - påske, jul, osv. Likevel ser jeg du har hatt en fin trend. Hva er sluttmålet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #582 Del Skrevet 26. februar 2023 Drizzt skrev (4 minutter siden): Jeg forsto ikke helt trådens tittel, men ... Godt jobbet! Vinterferie og andre ''avvik'' fra hverdagen er alltid vanskelige. Man føler man må få kose seg litt - påske, jul, osv. Likevel ser jeg du har hatt en fin trend. Hva er sluttmålet ditt? Vet ikke om du leste HI, men der står svaret på spørsmålet ditt: Sitat Innser at jeg er lei av å ha det så tungt, så er nødt til å gjøre noen forandringer før det er for sent. Målet er 85 kg, da har jeg gått fra kategorien "svært alvorlig fedme" til "overvekt". Altså, jeg vil ned fra kategorien "fedme" til kategorien "overvekt". Ja, trenden går rett vei, og slike planlagte utskeielser har jeg tatt høyde for. Hvis jeg skal greie å opprettholde livsstilen i lengden, kan jeg ikke nekte meg alt, alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 26. februar 2023 #583 Del Skrevet 26. februar 2023 Luka_S skrev (Akkurat nå): Vet ikke om du leste HI, men der står svaret på spørsmålet ditt: Altså, jeg vil ned fra kategorien "fedme" til kategorien "overvekt". Ja, trenden går rett vei, og slike planlagte utskeielser har jeg tatt høyde for. Hvis jeg skal greie å opprettholde livsstilen i lengden, kan jeg ikke nekte meg alt, alltid. OK, du har rett at jeg ikke leste hele hovedinnlegget. Jeg fokuserte på tallene og ble imponert. Det var en fin forklaring. Og jammen går det riktig vei for deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 26. februar 2023 Forfatter #584 Del Skrevet 26. februar 2023 Drizzt skrev (1 minutt siden): OK, du har rett at jeg ikke leste hele hovedinnlegget. Jeg fokuserte på tallene og ble imponert. Det var en fin forklaring. Og jammen går det riktig vei for deg! Takk for det, det har vært en lang og ikke alltid like rett vei å gå. Men håper jeg når målet til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 27. februar 2023 #585 Del Skrevet 27. februar 2023 Kjedelig med uker der vekta øker litt (og ja jeg vet jo ALT om det ) MEN, det har vært vinterferie som du skriver, så neste uke er du på sporet igjen Håper ryggen blir raskt bra. Veldig kjedelig når den streiker altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 27. februar 2023 Forfatter #586 Del Skrevet 27. februar 2023 Ok, i morges satt jeg med tårer i øynene og isjiassmerter nedover foten og hylte i smerte da jeg skulle ta på meg sokken. Dusjing var nesten uutholdelig. Kiropraktortime er bestilt til i morgen! Heldigvis løser det seg litt opp utover dagen, så jeg fikk gjennomført en spinningtime i dag. Godt å komme i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 28. februar 2023 #587 Del Skrevet 28. februar 2023 Huff, så kjedelig med smerter. Håper du får behandling og blir bedre snart! Spinningtime høres ut som en deilig start på uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. februar 2023 #588 Del Skrevet 28. februar 2023 Åå kjære, så vondt da! Høres fryktelig ut Veldig imponert over at du kom deg på spinning da! Det er vilje det! Håper du får løst opp noe hos kiropraktoren i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 28. februar 2023 Forfatter #589 Del Skrevet 28. februar 2023 @KaBom og @Amatariel takk for det! Jeg er ikke så beintøff som det høres ut, altså. 😂Innen spinningtimen hadde musklene fått varmet og løst seg opp litt, så det var ikke vondt å trene iallfall. Var bare så sykt stiv med en gang jeg hadde stått opp, så det var ikke så lett verken det ene eller det andre. Har vært hos kiropraktoren i dag, og hun sa jeg hadde en skikkelig låsning i bekkenet. Fikk løst opp ganske bra, og skal tilbake på torsdag for oppfølgingstime. Så satser på at det går seg til snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. mars 2023 #590 Del Skrevet 1. mars 2023 Så bra kiropraktoren kunne hjelpe! Blir nok snart helt bra igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. mars 2023 #591 Del Skrevet 3. mars 2023 Isjas smerter er kjempevondt Håper kiropraktoren kan hjelpe så dette snart går over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #592 Del Skrevet 3. mars 2023 Veiedag: 111,0 kg, 2,2 kg ned. Da var nesten alle kiloene fra høstferien borte igjen. Godt fornøyd med det. Viser at det går an å skeie ut litt innimellom uten at det har alt for store konsekvenser. Har hatt tre treningsøkter hittil denne uka, og skal på min fjerde i dag. Angrer på at jeg meldte meg på, egentlig, for det blir tungt på en fredags ettermiddag. Blir vel godt når det er ferdig. Ryggen begynner å bli mye bedre, skal tilbake til kiropraktor på tirsdag for en siste justering. Satser på at det blir greit etter det. Gleder meg til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. mars 2023 #593 Del Skrevet 3. mars 2023 Wow det var imponerende! Virkelig er stort ukesresultat, og så fire treningsøkter da *bøye seg i støvet* Du er superflink! Riktig god helg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #594 Del Skrevet 3. mars 2023 Amatariel skrev (6 timer siden): Wow det var imponerende! Virkelig er stort ukesresultat, og så fire treningsøkter da *bøye seg i støvet* Du er superflink! Riktig god helg ❤️ Takk for det, det var godt å høre nå når jeg er kjempesliten og trøtt etter en veldig slitsom uke. Og når jeg egentlig har den juksepave-følelsen igjen av at jeg egentlig ikke har oppnådd noe siden jeg ikke kom helt ned på det laveste tallet på vekta igjen. Jeg er ikke så flink til å anerkjenne det jeg faktisk har oppnådd, så når jeg leste innlegget ditt hadde jeg mest lyst til å svare "ja, men...". Så det skal jeg ikke gjøre, men heller klappe meg selv på skuldra for at jeg klarte å snu skuta på rett kjøl igjen og at jeg gjennomførte mine planlagte treningsøkter til tross for at jeg var trøtt og sliten og hadde vondt i ryggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 6. mars 2023 #595 Del Skrevet 6. mars 2023 Veldig bra jobba @Luka_S 👏👏 Ikke "tenk" deg selv ned. Du gjør en fantastisk jobb. Treninga di imponerer virkelig, og du er standhaftig. Håper du hadde en fin helg 😊🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #596 Del Skrevet 10. mars 2023 Dagens vekt 110,5 kg, 0,5 kg ned fra forrige uke. Må vel si meg ganske fornøyd med det etter en trå uke hvor jeg trodde det kom til å bli stillstand eller oppgang. Ble mye god mat i helga, og jeg tror den slitenheten fra forrige uke hang igjen utover denne. På mandag fikk jeg ikke trent på grunn av jobb, og på tirsdag var jeg så trøtt at det faktisk ble sofa og middagslur istedet for trening. Og alt for mye mat, marsipan og potetgull. 😵 Jeg tok faktisk for skams skyld en 30 minute workout på stuegulvet den kvelden bare for å ha gjort noe, i det minste. Resten av uka har jeg trent som vanlig, ble en spinningøkt på onsdag og en i går. Jeg vet ikke om det er den tredje vinteren vi har eller om sprøytene ikke har så god effekt lenger, men jeg har vært ganske sulten og sugen på ting denne uka. Dro og kjøpte inn masse fristende frukt i går så jeg heller spiser det enn sjokolade, iallfall. Så får vi håpe på at det går bedre neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. mars 2023 #597 Del Skrevet 10. mars 2023 Halvt kilo ned er kjempebra da 👏 Greit å ikke fokusere på alt du ikke fikk gjort, eller gjorde - men ikke 'burde'. Fornøyd med vekta, og så se fremover Riktig god helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #598 Del Skrevet 10. mars 2023 Amatariel skrev (2 minutter siden): Halvt kilo ned er kjempebra da 👏 Greit å ikke fokusere på alt du ikke fikk gjort, eller gjorde - men ikke 'burde'. Fornøyd med vekta, og så se fremover Riktig god helg! Takk, ja jeg er glad jeg så 10-tallet igjen i dag, og håper jeg blir hundre-og-énsifret neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 10. mars 2023 #599 Del Skrevet 10. mars 2023 Bra jobba @Luka_S 👏 Det går riktige veien, og det kjempebra. Er helt sikker på at du ser hundre-og-ensifret neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 17. mars 2023 Forfatter #600 Del Skrevet 17. mars 2023 110,5 kg og på stedet hvil i dag. Det er litt surt, for jeg jukset og veide meg i går, og da veide jeg en halvkilo mindre. 😠 Vel, vel, får vel tenke at det ikke er oppgang, i det minste. Og at det går rette veien, selv om det går sakte. Har vært på to treningsøkter denne uka, og skal på en i dag, så da er treningsmålet for uka oppfylt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå