Gå til innhold

Maren Andrea Hansen


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Diamant20 skrev (9 minutter siden):

Søsteren er veldig kritisk ser jeg, forståelig. 

Kommentarene hennes blir slettet ser jeg. I hvert fall de mest kritiske som var der for noen minutter siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det var så ille likevel. Han har aldri tatt til motmæle eller imøtegått alle hennes negative skriblerier eller kommentarer. Og når hun nå går tilbake etter alt hun har ytret så var det kanskje ikke så ille likevel? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at det har noe særlig å si, men hadde ikke hun regnbueflagget på bio’en sin en gang i tiden? Er hun sånn helt plutselig ferdig med det også da? :(

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (3 minutter siden):

Kommentarene hennes blir slettet ser jeg. I hvert fall de mest kritiske som var der for noen minutter siden. 

Jeg følger søsteren nå, kanskje man får mer info da.😞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cyndaquil skrev (11 minutter siden):

Ååh herrgud 🤯 Jeg hadde mine mistanker om at hun forsatt hadde følelser for han siden hun skrev så mye «du eier ikke meg… du da at…» osv . Om du er over noen gir man dem ikke energi

hertegud enn om hun nå får det værre enn før fordi «hun har levd ukristelig» og snakket stengt om sin mann i det offentlige rom. Hadde håpet Andreas våknet opp og ville ha den moderne selvsikre Maren. 
 

hva har de skrevet de siste dagene ? Du som har de som venn? Virker det som Andreas har endret seg ?

Vanskelig å si men tror ikke det. Han skrev i en kommentar til henne at hun er kvinnen i hans liv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (9 minutter siden):

Kanskje ikke det var så ille likevel. Han har aldri tatt til motmæle eller imøtegått alle hennes negative skriblerier eller kommentarer. Og når hun nå går tilbake etter alt hun har ytret så var det kanskje ikke så ille likevel? 

Slettes ikke uvanlig at damer går tilbake til en partner som har bedrevet fysisk og/eller psykisk mishandling, dessverre. 

 

Utrolig trist å lese, hun så genuint lykkelig ut etter bruddet. 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist. Bare fryktelig trist :( Hun som hadde klart å komme seg unna denne faenskapen. Så lenge varte det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (På 16.10.2021 den 14.22):

Jeg vet ikke om barna var i barnehagen, men de har i såfall fått mye kontantstøtte om ikke. Pluss at de har fått nedkomststøtte (eller hva det nå heter) som er en stor sum per barn. Om moren ikke har vært i jobb altså. Apropos snakk om inntekt som er nevnt over.

Nedkomsstøtte? Hva er det? Eller mener du engangsstønad?😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leila87 skrev (På 16.10.2021 den 19.48):

Hun fikk operasjonen dekt av det offentlige. Moren hennes var ofte på besøk og hjalp henne med barna, også under fødsler.

 

Nå blir det nok til at hun kommer til å måtte føde enda flere barn ettersom de ikke får lov å bruke prevensjon, og alt hun har kjempet for når det kommer til slankingen mtp egen helse, operasjoner, mental helse og uavhengighet kommer nå til å gå rett i dass.

 

Da jeg så instabildet hennes istad så trodde jeg seriøst at det var en spøk. Dette er bare trist, hun mister seg selv nok en gang..

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (På 18.10.2021 den 9.09):

fortsatt musestille. Så mye betydde 22 000 følgere … var så mange som heitet på henne , støttet spleisen om bil og førerkort , fulgte oppskrifter og tok inspirasjon. Hun har vært intervjuet av aviser og vært på podcast . 

 Så helt stille uten noe siste innlegg med forklaring omså. Kall meg sur drittkjærring, men det synes jeg følgerne hennes fortjener . 

troverdigheten hennes om det hun har fortalt om liver sitt synker i mine øyne , når hun bare brått slipper det nye livet hun har.
 

Hva med barna? De har fått venner på skolen, kommet inn i et miljø. De yngre har kosa seg i barnehagen og kommet i rutinene der. 

Damer som har vært i vanskelige relasjoner går tilbake til eksen flere ganger før de evt. aldri går tilbake igjen til den tidligere partneren dessverre.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silverline skrev (Akkurat nå):

Nedkomsstøtte? Hva er det? Eller mener du engangsstønad?😅

Dette har jeg ikke greier på men kanskje det heter engangsstønad. Det er i alle fall ganske mye pr barn om moren ikke har jobbet. Det var det jeg kommenterte på for det ble snakket om at moren ikke  hadde penger eller økonomi.


Håper de alle får det bra nå. Kanskje det ikke var så fint å ha alle barna alene? Kanskje det var kjærlighet? Dette vet jeg lite om. Men ønsket er at alle har det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (2 minutter siden):

Dette har jeg ikke greier på men kanskje det heter engangsstønad. Det er i alle fall ganske mye pr barn om moren ikke har jobbet. Det var det jeg kommenterte på for det ble snakket om at moren ikke  hadde penger eller økonomi.


Håper de alle får det bra nå. Kanskje det ikke var så fint å ha alle barna alene? Kanskje det var kjærlighet? Dette vet jeg lite om. Men ønsket er at alle har det bra. 

Ja kan tenke meg at det kan ha vært tøft å ha alle barna alene. Mange av oss har jo 1-3 barn og synes det er utmattende, så 5 barn helt alene må være ekstremt slitsomt. Uavhengig av hva som skjer nå så håper jeg at de har en ny og bedre start og at barna også blir møtt med kjærlighet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...