Gå til innhold

Maren Andrea Hansen


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Virker ikke som om det er hun som skriver/styrer, nei. Ligner ikke på hennes måte å skrive på. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuttifrutt skrev (Akkurat nå):

Lurer jeg og på..?

Det kan se ut som hun har et stygt kutt på handa med første øyekast. Men det er fingeren til han hun holder i handa 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på Maren i dag . Hun har skrevet i en kort kommentar på Facebook at alt hun har sagt var en løgn.

Det tror jeg ikke på!

Hadde hun løyet hadde det vært 1 mnd uten han og så tilbake . Hun tom i mot ny livstil med egen bestemmelsesrett, egen stil, farging av hår, kle pent osv med åpne armer. Var åpen opplevelsene sine i media, podcast osv. Tok lappen og fikk bil, ønsket seg jobb . Dette er ikke handlinger til ei «som lyger for oppmerksomhet»

Hva tror jeg forårsaket at hun dro tilbake til A? Enten sjokk eller frykt. Som feks
- kjærlighetssorg etter det ble slutt med nykjæresten. Kjærlighetsorg gjør en tullerusk og gjør at man kan idyllisere en ex


- barnefordeling . Andreas er sabla flink til å snakke for seg. God med ord og virker skråsikker på sine ting. Har han fått henne til å tro at han vil få hovedomsorgen forbarna med sin selvsikkre prat ? Frykten for å miste barna førte henne tilbake til livet hun ikke

- evt dårlig barnevern skulle det være en sak. Tuddal er et lite sted. Alle kjenner alle vil jeg tro . Andreas bodde i Tuddal årevis før Maren . Om barnevernet der er på andeas sin side siden de kjenner han, kan Maren har en dårlig sak selvom hun har den beste saken

Håper hun ikke blir utsatt for å bli psyket ned . Om hun feks sklir på is på trappa og slår hodet  og vil til lege. håper jeg ikke de ekstremt religiøse sier «dette er din straff for å drive med hor, gud lot deg falle. Ta din straff, du trenger ikke lege» håper for alt i verden der ikke er slik! Og at forholdet tross alt er bygget noe på kjærliget

 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt mye på henne idag.. Stakkars dame. Men han har jo et barn fra tidligere, og da følgelig en eks som kan vitne i marens favør..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ho ikke ut av tankene. Hvis dette er noe hun gjør fordi hun er redd for barna sine… ja jeg har egentlig ikke ord for hvor trist jeg syns dette er. 

Endret av Hyachint31
Skrivefeil
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (18 minutter siden):

Jeg har tenkt på Maren i dag . Hun har skrevet i en kort kommentar på Facebook at alt hun har sagt var en løgn.

Det tror jeg ikke på!

Hadde hun løyet hadde det vært 1 mnd uten han og så tilbake . Hun tom i mot ny livstil med egen bestemmelsesrett, egen stil, farging av hår, kle pent osv med åpne armer. Var åpen opplevelsene sine i media, podcast osv. Tok lappen og fikk bil, ønsket seg jobb . Dette er ikke handlinger til ei «som lyger for oppmerksomhet»

Hva tror jeg forårsaket at hun dro tilbake til A? Enten sjokk eller frykt. Som feks
- kjærlighetssorg etter det ble slutt med nykjæresten. Kjærlighetsorg gjør en tullerusk og gjør at man kan idyllisere en ex


- barnefordeling . Andreas er sabla flink til å snakke for seg. God med ord og virker skråsikker på sine ting. Har han fått henne til å tro at han vil få hovedomsorgen forbarna med sin selvsikkre prat ? Frykten for å miste barna førte henne tilbake til livet hun ikke

- evt dårlig barnevern skulle det være en sak. Tuddal er et lite sted. Alle kjenner alle vil jeg tro . Andreas bodde i Tuddal årevis før Maren . Om barnevernet der er på andeas sin side siden de kjenner han, kan Maren har en dårlig sak selvom hun har den beste saken

Håper hun ikke blir utsatt for å bli psyket ned . Om hun feks sklir på is på trappa og slår hodet  og vil til lege. håper jeg ikke de ekstremt religiøse sier «dette er din straff for å drive med hor, gud lot deg falle. Ta din straff, du trenger ikke lege» håper for alt i verden der ikke er slik! Og at forholdet tross alt er bygget noe på kjærliget

 

Heldigvis hører Hjartdal kommune innunder Hjartdal og Notodden barnevern. Det sikrer iallefall et større fagmiljø og at det ikke nødvendigvis er nien fra Hjartdal som behandler en evt undersøkelsessak. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så trist å være vitne til. Fineste Maren ~ du som på kort tid har reist deg til å bli en sunn, sterk og FRI jente. Det har vært så godt å se den positive utviklingen ~  ikke bare den utvendige, men også den innvendige. Tenk så mange som som har funnet inspirasjon i alternativt kosthold ~ sunnere kosthold gjennom kanalen din. Det er mange fine og flotte følgere som har fått hjelp på veien takket være deg. De samme følgerne har heiet på deg og din motivasjon til å få ett godt liv. Vi har sett en vakker jente som ikke behøvde å gråte, tie, frykte og ha vondt i magen ~ gå i konstant redsel for å leve. En jente med fem sjarmtroll har fått skinne. 

Snu ansiktet mot sola, så faller skyggen bak deg.  I motbakke blir en sterk, og får se sola danse når en når toppen. Vær så snill, fortsett å kjempe. La deg ikke lede til verken psykiske eller fysiske avstraffelser. Fine Maren, håper du har tilgang til SoMekontoene dine. ~ da leser du her inne også. All styrke til deg!

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbærkake34532 skrev (6 minutter siden):

Herregud, for et tvers igjennom motbydelig menneske. Ingen rett på jord kan da idømme dette monsteret omsorgen for fem små jenter? 🤬😢

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8E154DAB-E438-424A-ACA6-061C1B00E73E.jpeg.45c63a354c62f5944b7f97cc8d4def91.jpeg

 

åååh dere , er det bare meg eller er ikke dette måten hun pleier å skrive ? Det virker så firkanta , formelt. Ikke som hennes skrivestil eller jeg føler hun hadde formulert seg. Er det jeg som overtenker ? Hun pleier ikke skrive smilefjeset 😊 som : - ) blandt annet 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette handler om frykt for å miste barna, eller frykt for å la de være alene med han. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (16 minutter siden):

Jeg tror dette handler om frykt for å miste barna, eller frykt for å la de være alene med han. 

Kan ikke være noen annen grunn. Hvis barnevernet er i bildet, så må de da fort skjønne at han er psyk? Skjønner meg ikke på sånne sekter jeg. Er familien hennes med i sekt også, siden hun klarte å havne i et sånn miljø? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lorieen skrev (44 minutter siden):

Om Maren er fanga i nettet hans igjen, burde barneverntjenesten gripe inn og beskytte barna. Hun burde sånn sett få kniven på strupen - å bli i forholdet eller å miste barna sine. Jeg har meldt bekymring om situasjonen til barnevernet i kommunen der de oppholder seg, og håper flere gjør det. 

Fikk du til å gjøre det via nett? Jeg fikk bare opp at det ikke går an via nett😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...