Gå til innhold

Maren Andrea Hansen


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Diamant20 skrev (15 minutter siden):

Fikk du til å gjøre det via nett? Jeg fikk bare opp at det ikke går an via nett😬

Nei. Men jeg ringte alarmtelefonen som er åpen i helgene. Nummeret er oppgitt på nettsidene til Hjartdal kommune under barnevern. Jeg kommer til å ringe igjen i morgen. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper enten kjærlighetssorg /svik fra den nye kjæresten, eller fordi A har fått samvær med barna. Så hun er redd for å la de være alene med han. Hadde jeg også vært 😱

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt nettopp og leste gjennom kommentarene på Insta under det siste bildet. Plutselig mens jeg leste forsvant alle kommentarene og kommentarfeltet ble stengt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vel ikke lang tid før hun er gravid igjen tenker jeg…..ut i fra tankegangen til den sekten der så skal vel ikke prevensjon brukes, man tar i mot de barna Gud velsigner de med. De har jo også «bare» døtre, og Andreas vil nok også ha en sønn da det er gjevest å få 

Stakkars, stakkars dame! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0CE5300C-7912-4F71-B19A-C696FF5731AC.thumb.jpeg.7ac6a37f4947ad7f9b5971a8bc16801d.jpeg
 

og der ble jeg helt sikker på at det er noen andre enn henne som skriver! Hun skriver ikke slik . Sånn «oppramsende» skrive og talemåte er typisk Andreas utfra intervju jeg har sett av han

politiet hadde vist vært det i dag og konkludert med at alt var bra

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hanne Z skrev (18 minutter siden):

Hun har drukket kaffi både med politi og barnevern i dag står det på fb

På hennes fb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 minutter siden):

Tar vel ikke lang tid før hun er gravid igjen tenker jeg…..ut i fra tankegangen til den sekten der så skal vel ikke prevensjon brukes, man tar i mot de barna Gud velsigner de med. De har jo også «bare» døtre, og Andreas vil nok også ha en sønn da det er gjevest å få 

Stakkars, stakkars dame! 

Jeg tror de bruker prevansjon. Fordi de yngste barna er 4 år. Hadde de latt naturen og «gud» gått sin gang hadd der fått flere etter tvillingene 

såklart hva de gjør nå vil bare tiden vise. Håper hun drar til lege og får oppfølging i svangerkapet istedenfor å dra når det nermer seg termin. Med tvillingene dro hun ikke til lege før i uke 30 , og først da fikk hun vite det var 2 der inne

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (5 minutter siden):

0CE5300C-7912-4F71-B19A-C696FF5731AC.thumb.jpeg.7ac6a37f4947ad7f9b5971a8bc16801d.jpeg
 

og der ble jeg helt sikker på at det er noen andre enn henne som skriver! Hun skriver ikke slik . Sånn «oppramsende» skrive og talemåte er typisk Andreas utfra intervju jeg har sett av han

politiet hadde vist vært det i dag og konkludert med at alt var bra

Lurer på hvorfor "hun" skriver kjærlig ektemann, når begge står som singel på FB?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (37 minutter siden):

0CE5300C-7912-4F71-B19A-C696FF5731AC.thumb.jpeg.7ac6a37f4947ad7f9b5971a8bc16801d.jpeg
 

og der ble jeg helt sikker på at det er noen andre enn henne som skriver! Hun skriver ikke slik . Sånn «oppramsende» skrive og talemåte er typisk Andreas utfra intervju jeg har sett av han

politiet hadde vist vært det i dag og konkludert med at alt var bra

Det er definitivt IKKE Maren som skriver de kommentarene på FB, nei! Jeg har fulgt henne lenge og kjenner skrivemåten.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Andreas fra Torpet for et par år siden. Han var jo helt ekstrem. En skam for oss kristne og setter oss alle i dårlig lys med sånne ekstremt kvinnefiendtlige og gammeldagse holdninger. 

Hvilken sekt tilhører han? Jeg nekter å tro at det er pinsebevegelsen. Jeg er halvveis pinsevenn selv, og kjenner mange pinsevenner. Det er ingen som er så ekstrem som han. Han der er styrt av et vanvittig kontrollbehov. Religion er bare et skalkeskjul. Det er en gal mann som på ingen måte er representativ for andre kristne.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (22 minutter siden):

Hvilken sekt tilhører han? Jeg nekter å tro at det er pinsebevegelsen. Jeg er halvveis pinsevenn selv, og kjenner mange pinsevenner. Det er ingen som er så ekstrem som han. Han der er styrt av et vanvittig kontrollbehov. Religion er bare et skalkeskjul. Det er en gal mann som på ingen måte er representativ for andre kristne.

Usikker på hva de er, men A og M ble i alle fall viet av menighetslederen for Lisleherad Misjonsforening i Zoar bedehus.
Lederen hadde ikke vigselsrett så det var ikke juridisk bindende, og A uttaler i samme artikkel at han føler seg gift og at han er usikker på om han vil gjøre ekteskapet juridisk gyldig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tipse om Messenger gruppe hvor vi samler bevis og diskuterer situasjonen. Siste innlegget på FB hennes, en av de siste kommentarene som inneholder «#freemaren».  Send Liz en pm for å bli med i gruppa vår. Vi trenger dere som engasjerer dere!

Endret av tallgirl00
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (3 timer siden):

Jeg tror de bruker prevansjon. Fordi de yngste barna er 4 år. Hadde de latt naturen og «gud» gått sin gang hadd der fått flere etter tvillingene 

såklart hva de gjør nå vil bare tiden vise. Håper hun drar til lege og får oppfølging i svangerkapet istedenfor å dra når det nermer seg termin. Med tvillingene dro hun ikke til lege før i uke 30 , og først da fikk hun vite det var 2 der inne

Mulig hun fikk satt inn spiral etter tvillingene uten at A visste om det? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er virkelig alarmerende og skummelt. I podcasten «bak fasaden» forteller hun at hun kun hadde tilgang til en liten telefon med noen få numre da hun bodde hos han, og ikke sosiale medier. Det tyder jo på at det er han som styrer hennes sosiale medier.

Denne podcasten ble spilt inn i september, og dersom hun hadde tanker om å gå tilbake til han, tviler jeg på at hun ville delt så mye om forholdet. I tillegg hevdet hun da å være ateist. Hvordan kan det snu så fort? Det skurrer noe voldsomt. Jeg husker hvordan Britney Spears ble tvunget til å si at hun hadde det «bedre enn noen gang» på Instagram, noe vi nå vet at ikke stemte….

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hufsaaaaa skrev (29 minutter siden):

Der er visst FB-profilen hennes slettet/deaktivert… 

Instagram forsvant nå også.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fitnessjenta skrev (1 time siden):

Dette er virkelig alarmerende og skummelt. I podcasten «bak fasaden» forteller hun at hun kun hadde tilgang til en liten telefon med noen få numre da hun bodde hos han, og ikke sosiale medier. Det tyder jo på at det er han som styrer hennes sosiale medier.

Det var nok slik i starten av forholdet. Hun har vært aktiv både på facebook og instagram i flere år. På instagram med mat / baking siden 2018 hvertfall.  Ganske sikker på at hun har styrt dette selv. Men nå blir det nok slutt på SoMe. Stakkars jente som nok en gang har havnet hos denne mannen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...