Gå til innhold

Maren Andrea Hansen


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Cyndaquil skrev (1 time siden):

What? Jeg søkte han opp på Facebook . Ingen bilde teller noe. Er det Instagram? Hva heter han?

Jeg har jo tidligere skrevet i denne tråden at jeg lurer på om hun EGENTLIG hadde det så bra i nåtid som hun skulle ha det til. Og om det var så ille å være med han som hun beskrev, da hun la bilder av han med barna der han lekte fikt med dem og de virket genuint glad 

Jeg tror Maren gikk lei influenser livet. De siste dagene før hun stoppa helt var det bare reklame innlegg og repost

Jeg tror det er svært vanskelig å "tilpasse" seg det nye livet, og "lykkefølelsen" vil gå i bølger. Det er vondt og vanskelig å bryte tvert med noe som har vært den trygge hverdagen i mange år, og siden hun var svært ung.

Endret av spirå12
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

spirå12 skrev (1 time siden):

Stemmer det ? Ser det er ei stund siden hun posta noe på instagram.

Hvor postet Andreas bilde av seg og barna ?

På sin fb side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (14 minutter siden):

På sin fb side. 

373823AA-EE0C-450E-B43A-130B4102EFE0.thumb.jpeg.714c651fcb001b9cf2714a783de92c37.jpeg
Ikke som jeg kan se. Har du han som venn ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (17 minutter siden):

På sin fb side. 

jøss , så fort. Så bildet . Fra å dele «du eier ikke meg» sitat og pride propaganda , til å løpe tilbake i armene til han hun da var så «slem»

lurer på hva som egentlig stemmer. Det vet jo i grunn bare de

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hobbykokken skrev (1 time siden):

Håper hun oppklarer dette snart. Hun var jo ikke kristen lenger sa hun?

Hadde han vært så nazi kristen som hun skal ha det til ville jo han aldri hatt tilbake «en slik synder» som har gjort så mye «imot reglene hans» de siste månedene.  

Ja håper hun forklarer litt snart og ikke lar 22 000 følgere stå å undre åå hvorfor hun brått ble vekk

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (7 timer siden):

jøss , så fort. Så bildet . Fra å dele «du eier ikke meg» sitat og pride propaganda , til å løpe tilbake i armene til han hun da var så «slem»

lurer på hva som egentlig stemmer. Det vet jo i grunn bare de

Hun står som singel på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet lite om disse folkene, men husker Andreas fra Farmen. Fikk egentlig inntrykk den gangen av at han hadde det mest i kjeften. Det er jo forresten også veldig rart at han har et barn utenfor ekteskapet hvis han er så religiøs. Da han var med på Farmen hadde han allerede ett barn, men var ikke sammen med moren og hadde ikke vært gift.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leila87

Er vel ikke så lenge siden hun gjorde intervjuet til podcasten, å snakket om det grusomme livet. Snakket om at hun ble sett ned på for hun fødte på sykehus og at mannen mente hun egentlig burde vært død siden hun fikk livreddende hjelp på sykehus. (Som egentlig ikke var innafor). Var så lykkelig nå. Også plutselig er hun tilbake til han? Spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hun har fortalt stemmer, så er det jo bekymringsfullt om hun er tilbake hos han. Spesielt med tanke på barna, for hun nevnte vel blant annet at det er lov med fysiske avstraffelser om man gjør noe "galt" i podcasten? Kan så klart fort være at de får ha samvær med faren sin igjen, hvis han ikke har fått lov til det før nå. Men kanskje hun forteller etterhvert 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er ufred mellom dem, og har vært «kamp» om barna på noe vis etter at hun flyttet, er det jo litt merkelig hun kommenterer med et hjerte under bildet A la ut… Men ingenting er vel bedre enn om de greier å samarbeide godt for barnas skyld, til tross for det som har hendt mellom de voksne tidligere. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et alternativ er jo at disse månedene alene har vært en øyeåpner for Andreas. Når du går fra å ha 5 barn i hus: barnelatter, barn som løper hit og dit, søte små leker, noen som tuller med deg, nattaeventyr med små oppslukte øyne som følger med .. til ja INGEN, du kommer hjem til tomt hus, ingen barn, ingen latter, ingen leker. Ingen nattakos fra små armer eller barn som vil sitte på ryggen/herje . Stor kontrast . Det må ha vært grusomt. Kanskje han tok et realt oppgjør med enkelte av verdinene sine?

en ting er jeg veldig sikker på: han er nok veldig glad i barna sine. Selvom han er gammeldags 

jeg tror også han har vært med involvert i barnestell enn Maren har stilt frem. Hun var på sykehus når hun fikk tvillingene. Da har jo han måttet passe de andre. 

første og mest omfattende bukoperasjon var hun fortsatt sammen med Andreas. Siden hun ikke har har betalt jobb må jo han ha betalt det, og støttet henne i noe som var bra for henne. Og nok engang, tatt vare på barn . Etter eb slik operasjon er det mye man ikke kan gjøre de føeste ukene . Magen må gro 

edit: en annen ting. Når hun har brettet ut i offentligheten om hvordan han var (ifølge henne) risikerer hun nå at barnevernet åpnet tilsynssak siden barna nå er sammen med en hun påsto var slik.

Endret av Cyndaquil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳😳 

jeg visste ikke at hun var i ett nytt forhold etter A en gang jeg 😅 

men- jeg ser ikke det bildet med han og barna på fb, har han fjernet det?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (3 minutter siden):

😳😳 

jeg visste ikke at hun var i ett nytt forhold etter A en gang jeg 😅 

men- jeg ser ikke det bildet med han og barna på fb, har han fjernet det?? 

Det er ikke offentlig, vises kun for venner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (1 time siden):

Et alternativ er jo at disse månedene alene har vært en øyeåpner for Andreas. Når du går fra å ha 5 barn i hus: barnelatter, barn som løper hit og dit, søte små leker, noen som tuller med deg, nattaeventyr med små oppslukte øyne som følger med .. til ja INGEN, du kommer hjem til tomt hus, ingen barn, ingen latter, ingen leker. Ingen nattakos fra små armer eller barn som vil sitte på ryggen/herje . Stor kontrast . Det må ha vært grusomt. Kanskje han tok et realt oppgjør med enkelte av verdinene sine?

en ting er jeg veldig sikker på: han er nok veldig glad i barna sine. Selvom han er gammeldags 

jeg tror også han har vært med involvert i barnestell enn Maren har stilt frem. Hun var på sykehus når hun fikk tvillingene. Da har jo han måttet passe de andre. 

første og mest omfattende bukoperasjon var hun fortsatt sammen med Andreas. Siden hun ikke har har betalt jobb må jo han ha betalt det, og støttet henne i noe som var bra for henne. Og nok engang, tatt vare på barn . Etter eb slik operasjon er det mye man ikke kan gjøre de føeste ukene . Magen må gro 

edit: en annen ting. Når hun har brettet ut i offentligheten om hvordan han var (ifølge henne) risikerer hun nå at barnevernet åpnet tilsynssak siden barna nå er sammen med en hun påsto var slik.

Det var moren hennes som passet barna da hun var på sykehus.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...