Gå til innhold

Maren Andrea Hansen


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Boblerone skrev (3 timer siden):

Det tror jeg kan være overraskende mange. Finnes flere influencere som har promotert hennes konto f.eks.

Med mindre Maren nylig har gjort kontoen sin åpen/offentlig, så må hun faktisk godkjenne følgere og jeg tviler på at hun slipper inn unger der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lorieen skrev (5 timer siden):

Med mindre Maren nylig har gjort kontoen sin åpen/offentlig, så må hun faktisk godkjenne følgere og jeg tviler på at hun slipper inn unger der. 

Den har vært åpen hver gang jeg har søkt henne opp etter skilsmissen ble kjent.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (5 timer siden):

Med mindre Maren nylig har gjort kontoen sin åpen/offentlig, så må hun faktisk godkjenne følgere og jeg tviler på at hun slipper inn unger der. 

Tviler på hun ser hvilken alder det er på personer som har Instagramkonto.

Hun har et ansvar og det er unge brukere av Instagram. Å påstå noe annet er naivt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (22 timer siden):

Hvor mange trettenåringer tror du egentlig det er som aktivt søker opp instakontoen til en hjemmeværende fembarnsmor med keto-kosthold? 😂

Jeg har overraskende mange følgere i aldersgruppen 13-17 på min strikkeinstagram, så du skal aldri si aldri. Og voksne kan også slite med selvbilde, kropp, mat osv og man har et ansvar for det man deler på nett. Hvis man skal følge logikken om at man ikke skal følge folk som kan trigge burde det ikke kommet kritikk på mammabloggere som deler bilder før og etter fødsel osv. også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke Andreas er en premium mann. Han har sikkert mye rart for seg, som hun sier! 

men når hun opererte seg første gang, var hun fortsatt sammen med han. Om han var så firkanta hun beskrev ville han jo aldri latt henne få ta operasjon eller ha en Instagram der hun la ut in reisen sin. Hun begynte mef Instagram lenge før det ble slutt ,

 Det hadde jo gått imot det han tror på, ifølge henne. 
noen må ha passet barna når hun kom seg etter hektene. Var det da han? 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cyndaquil skrev (1 time siden):

Jeg sier ikke Andreas er en premium mann. Han har sikkert mye rart for seg, som hun sier! 

men når hun opererte seg første gang, var hun fortsatt sammen med han. Om han var så firkanta hun beskrev ville han jo aldri latt henne få ta operasjon eller ha en Instagram der hun la ut in reisen sin. Hun begynte mef Instagram lenge før det ble slutt ,

 Det hadde jo gått imot det han tror på, ifølge henne. 
noen må ha passet barna når hun kom seg etter hektene. Var det da han? 

 

Det hadde vært slutt mellom dem ganske lenge da bruddet ble offentliggjort.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (11 timer siden):

Jeg sier ikke Andreas er en premium mann. Han har sikkert mye rart for seg, som hun sier! 

men når hun opererte seg første gang, var hun fortsatt sammen med han. Om han var så firkanta hun beskrev ville han jo aldri latt henne få ta operasjon eller ha en Instagram der hun la ut in reisen sin. Hun begynte mef Instagram lenge før det ble slutt ,

 Det hadde jo gått imot det han tror på, ifølge henne. 
noen må ha passet barna når hun kom seg etter hektene. Var det da han? 

 

Ikke sant. Hun dokumenterte jo endel av "bondelivet" på Insta før det ble slutt og vektnedgangen. Hun har jo faktisk ikke levd helt isolert fra omverdenen. Hun har jo sagt at hun har fått mye hjelp av mora. Jeg trodde også at Andreas gjorde en "rolle" ut av dette gammeldagse og mannsjåvinistiske synet når han var på TV. At han egentlig ikke mente alt alvorlig. Ble liksom litt for dumt. Hun var jo ikke i fengsel heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (53 minutter siden):

Ikke sant. Hun dokumenterte jo endel av "bondelivet" på Insta før det ble slutt og vektnedgangen. Hun har jo faktisk ikke levd helt isolert fra omverdenen. Hun har jo sagt at hun har fått mye hjelp av mora. Jeg trodde også at Andreas gjorde en "rolle" ut av dette gammeldagse og mannsjåvinistiske synet når han var på TV. At han egentlig ikke mente alt alvorlig. Ble liksom litt for dumt. Hun var jo ikke i fengsel heller. 

Fasiten vet jo såklart bare Maren 

jeg har fulgt henne lenge før hun ble kjendis, og hun la ut mye idyllisk om hvor bra det var på landet og hvor heldig barna var som slapp barnehage og at hun var så gammeldags . Så Hun la også bilder av at Andreas lekte med barna , som ennå er på insta albumet hennes «familie» . Gammeldags pappa sikkert, men bildene viser jo at han ikke ga totalt faen. Hun lager ofte lavkarbo lunsj til han han beskrev som kjempegodt (så han har jo kunnet si noe positivt om henne) . Ungene virker genuint lykkelig på klipp og bilder på Instagram fra gårdsliv tiden, glimt i øyet. Så de må ha hatt det fint tross alt. 
eldste har håndball jakke fra hjartadal, så hun har fått vært med på fritidsaktivitet der de bodde 

så spoler vi frem et par år maren helt forandreter plusetlig ikke så gammeldags mer. Hipp stil, tattis, fresh hårfarge, engasjert i pride , og unga i barnehage . Såklart er ikke noe ulovlig og forandre set iløpet av livet

Endret av Cyndaquil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror hun har skapt seg en liten sannhet her. Lov å forandre seg da. Men litt flaut å lage et bilde av en kua og undertrykt tilværelse hvis det egentlig ikke var tilfelle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte podcastepisode med henne idag. Hun sier at alle barna er født på sykehuset, men mannen egentlig nektet henne den ene fødselen  på sykehus..  Forstår ikke helt. 3 fødsler på sykehus var ok, men ikke den fjerde? Hørte henne på bak fasaden.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango1234
hobbykokken skrev (4 timer siden):

Hørte podcastepisode med henne idag. Hun sier at alle barna er født på sykehuset, men mannen egentlig nektet henne den ene fødselen  på sykehus..  Forstår ikke helt. 3 fødsler på sykehus var ok, men ikke den fjerde? Hørte henne på bak fasaden.. 

Hun sa at det var fordi de to forrige fødsene hadde gått bra, dersom jeg forsto det riktig. Det kan jo hende han mente at hun skulle føde alle hjemme, men hadde latt henne få «lov» å føde de to første på sykehus. 
Det mest sjokkerende var at det ikke skulle være noen hjemmejordmor for å ta i mot barnet, hun skulle føde helt alene. Sjokkerende, mulig en «straff» for ett eller annet? Vil jo tro at kvinnene hadde hjelp av andre kvinner under fødsel også i bibelske tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango1234 skrev (20 timer siden):

Hun sa at det var fordi de to forrige fødsene hadde gått bra, dersom jeg forsto det riktig. Det kan jo hende han mente at hun skulle føde alle hjemme, men hadde latt henne få «lov» å føde de to første på sykehus. 
Det mest sjokkerende var at det ikke skulle være noen hjemmejordmor for å ta i mot barnet, hun skulle føde helt alene. Sjokkerende, mulig en «straff» for ett eller annet? Vil jo tro at kvinnene hadde hjelp av andre kvinner under fødsel også i bibelske tider.

Ja, var slik jeg forsto det jeg også. De forrige hadde gått greit, derfor skulle hun nå føde hjemme uten hjelp… Huff. Sitter her som gravid selv som skal føde om ikke lenge, og er så utrolig glad fordi hun trosset ham! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Syns det var interessant å følge henne i starten, men nå er det nesten en ren reklamekanal, og fryktelig mye fokus på kropp. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye reklame spam. Blir slitsomt . Og mye det samme om og om igjen. Vi har fått med oss at hun anbefaler økoland og femme. 
Men så hun la ut her en dag Hvorfan hun laget en rett, der var er friskt pust. Håper hun viser mer av matlagingen, og litt mer hverdagen med barn. Kanskje feks om hennes hacks for å gjøre 5 jenter klar for barnehage og skole om morgene. Klesvask, husvask og annen logistikk. Siden hun er alene med 5 og klarer det helt fint har hun nok mange gode tips 

ellrrs er hub veldig på å dele «du eier ikke meg» og sitat/småhistorier som om hun snakker med han «du sa jeg som kvinne ikke viste mitt eget beste. Du sa xxxx. Men ser nå at set er yyyyy som er sant» er ikke dette ting hun heller burde si til han? 
 

Og forsatt leit å se hun legger ut før og etterbilder der hun trør ned på sitt gamle jeg. Flott hun har gått ned i vekt, men hva slag syn og signal sender hun når hun indirekte sier «hun var mindre verd» som overvektig høykarbo?  Hun sier hun har levd undertrykt og kvelt. Men hun gjør jo det samme selv, mot seg selv. Hun trør ned på overvektige Maren, selvom det også er Maren. Og den jenta var også en flott dame og mamma, bare overvektig. Det sender signaler om at hun ikke har så bra selvbilde som hun skal ha det til. 
 

Kjære Maren , om du leser dette. Du er like mye verd som 100kg, 70kr og 50 kg. Er ikke vekt og utsende som definerer deg. Det er hvem du er og hvem du er mor andre som er deg. Utsende er bare skallet. Du behøver ikke spise andeledes mag resten av livet om dine ikke vil det. Du er tynn og slank nå. Om du vil spise vanlig pizza eller vanlig mat igjen, kan du gjøre det. Stress ned

Endret av Cyndaquil
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (3 timer siden):

Så mye reklame spam. Blir slitsomt . Og mye det samme om og om igjen. Vi har fått med oss at hun anbefaler økoland og femme. 
Men så hun la ut her en dag Hvorfan hun laget en rett, der var er friskt pust. Håper hun viser mer av matlagingen, og litt mer hverdagen med barn. Kanskje feks om hennes hacks for å gjøre 5 jenter klar for barnehage og skole om morgene. Klesvask, husvask og annen logistikk. Siden hun er alene med 5 og klarer det helt fint har hun nok mange gode tips 

ellrrs er hub veldig på å dele «du eier ikke meg» og sitat/småhistorier som om hun snakker med han «du sa jeg som kvinne ikke viste mitt eget beste. Du sa xxxx. Men ser nå at set er yyyyy som er sant» er ikke dette ting hun heller burde si til han? 
 

Og forsatt leit å se hun legger ut før og etterbilder der hun trør ned på sitt gamle jeg. Flott hun har gått ned i vekt, men hva slag syn og signal sender hun når hun indirekte sier «hun var mindre verd» som overvektig høykarbo?  Hun sier hun har levd undertrykt og kvelt. Men hun gjør jo det samme selv, mot seg selv. Hun trør ned på overvektige Maren, selvom det også er Maren. Og den jenta var også en flott dame og mamma, bare overvektig. Det sender signaler om at hun ikke har så bra selvbilde som hun skal ha det til. 
 

Kjære Maren , om du leser dette. Du er like mye verd som 100kg, 70kr og 50 kg. Er ikke vekt og utsende som definerer deg. Det er hvem du er og hvem du er mor andre som er deg. Utsende er bare skallet. Du behøver ikke spise andeledes mag resten av livet om dine ikke vil det. Du er tynn og slank nå. Om du vil spise vanlig pizza eller vanlig mat igjen, kan du gjøre det. Stress ned

Dette burde du sende til henne... 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Leste akkurat på fb at Maren er singel igjen og Andreas postet et bilde av han og barna utenfor slottet. Da var det ei som kommenterte at Maren og barna har flyttet inn til han igjen. Ble helt sjokkert jeg 😮

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (11 minutter siden):

Leste akkurat på fb at Maren er singel igjen og Andreas postet et bilde av han og barna utenfor slottet. Da var det ei som kommenterte at Maren og barna har flyttet inn til han igjen. Ble helt sjokkert jeg 😮

Det var kortvarig😳 Ikke bare bare å involvere seg med en fembarnsmor.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (26 minutter siden):

Leste akkurat på fb at Maren er singel igjen og Andreas postet et bilde av han og barna utenfor slottet. Da var det ei som kommenterte at Maren og barna har flyttet inn til han igjen. Ble helt sjokkert jeg 😮

Stemmer det ? Ser det er ei stund siden hun posta noe på instagram.

Hvor postet Andreas bilde av seg og barna ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (50 minutter siden):

Leste akkurat på fb at Maren er singel igjen og Andreas postet et bilde av han og barna utenfor slottet. Da var det ei som kommenterte at Maren og barna har flyttet inn til han igjen. Ble helt sjokkert jeg 😮

What? Jeg søkte han opp på Facebook . Ingen bilde teller noe. Er det Instagram? Hva heter han?

Jeg har jo tidligere skrevet i denne tråden at jeg lurer på om hun EGENTLIG hadde det så bra i nåtid som hun skulle ha det til. Og om det var så ille å være med han som hun beskrev, da hun la bilder av han med barna der han lekte fikt med dem og de virket genuint glad 

Jeg tror Maren gikk lei influenser livet. De siste dagene før hun stoppa helt var det bare reklame innlegg og repost

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...