Gå til innhold

Maren Andrea Hansen

hobbykokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fatter ikke å begriper at det går an. Folk må gjøre som de vil men jeg skjønner det bare ikke! Håper inderlig barna har det bra!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedvig88 skrev (10 minutter siden):

Jeg tror ikke ho har kontroll over egne kontoer lenger. 

Det er ikke slik ho svarer. 

Jeg tror heller ikke det. De er nok overtatt av «familiens overhode». 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare kom over henne på insta og lest litt om henne i se og hør. Men seriøst jeg håper at de samarbeidsavtalene hun har, tar avstand fra dette og kutter ut samarbeid med henne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvordan ting utarter seg både i kommentarfelt og andre steder så regner jeg nesten med at politi og barnevern ender opp med en slags form for "velferdssjekk" i løpet av morgendagen. 

Vet ikke helt hva jeg skal si bortsett fra at dette dramaet har hun/de lagt opp til selv. Hadde vært mindre spekulasjoner om de hadde hatt hjerne til å legge ut en melding om at nå har vi funnet sammen og alt er bra. I stedet for å legge ut en video der hun blir "døpt" og det er det. Blir jo bare creepy hele greia...men han/hun/de liker kanskje denne oppmerkseomheten.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både de og han er observert rundt og i Fredrikstad de siste ukene, så regner ikke med dette har skjedd fra ene dagen til den andre. Da har hun også hatt store gensere og bukser på, veldig kontrast til hva hun har lagt ut av bilder på insta…

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykisk vold har kommentert ❤️ 

4CB3403F-2053-45A2-A0DB-430980D38108.jpeg.3ea0f834a1224648827faeb72f16e28e.jpeg

Vi får håpe at ting ikke er så ille som vi utenforstående frykter. At han bare er en «gammeldags mann» .

lyser jo ikke «mentalt stabil» av det å ha så sterke meninger til å så 1 mnd etterpå endre totalt mening . Med barn på slep

edit, fant denne komentaren nå :  tydligvis enkelte i det kristne miljøet som ikke er psykisk stabil 42D284D5-6CFC-4219-8AF8-FBDB7E647C53.jpeg.b6b05e6ecdce59ad108b8a4f7bbe4373.jpeg

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳😳😳 går det virkelig an?? 
alt det hun har skrevet og fortalt om miljøet hun var en del av….. 😳

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere er inne på det at det nok ikke er helt frivillig. Men Hjartdal tar ikke i mot digitale bekymringsmeldinger, noen andre triks eller må man printe ut og sende fysisk?

220C6D33-DBB3-453B-9DA3-218ADE6B5925.jpeg

E0B6A794-0609-454A-A213-82CBBB8C42C3.jpeg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sushiii skrev (1 time siden):

Trykk på profilbildet til denne mannen for å se videoen. Hun ser ikke akkurat lykkelig ut... 

Screenshot_20211024-080430_Facebook.jpg

Veldig lyst men ikke intr i å gi mine personalia til han, siden han kan se hvem som ser historien……. 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (2 timer siden):

Trykk på profilbildet til denne mannen for å se videoen. Hun ser ikke akkurat lykkelig ut... 

Screenshot_20211024-080430_Facebook.jpg

Zoom inn på hendene hennes på Instagram.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hobbykokken skrev (15 minutter siden):

Zoom inn på hendene hennes på Instagram.

Jeg ser hva du ser, men…jeg trooor det er pekefingeren til han som holder i hennes venstre hånd som ligger oppå håndbaken hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimekkoen skrev (17 minutter siden):

Jeg ser hva du ser, men…jeg trooor det er pekefingeren til han som holder i hennes venstre hånd som ligger oppå håndbaken hennes. 

Hva ser dere?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimekkoen skrev (19 minutter siden):

Det er rød strek over flere av fingrene hennes  på en linje.. Ikke håndbaken, det er nok pekefingeren til han som holder.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (8 minutter siden):

Det er rød strek over flere av fingrene hennes  på en linje.. Ikke håndbaken, det er nok pekefingeren til han som holder.

Ah… skjønner. 

Jeg har fulgt Maren en god stund. Det er dessverre ikke uvanlig å gå tilbake til destruktive forhold. Det er vanskelig å forstå om en ikke har gjennomlevd det selv. 
Jeg er usikker på om det er hun selv som nå styrer sine some-kontoer, og dermed vekkes en sterk bekymring for henne og hennes barn. 
Dette var svært trist å være vitne til. 

Endret av Marimekkoen
Tillegg
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...