Gå til innhold

Taylor Swift-tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andrea, moren til Taylor, snakker litt om tiden da Taylor følte seg som en outsider:) Intervjuet er 11-12 år gammelt.

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Leste et sted at Taylor og Lana Del Rey har samarbeidet og skal gi ut en låt sammen! 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av sangtitlene på Midnights:

'Lavender Haze'

'Maroon'

'Anti-Hero'

'Snow On The Beach' featuring Lana Del Rey.

'You're On Your Own, Kid'

'Midnight Rain'

'Question…?

'Vigilante Shit'

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taylor Swift – ‘Midnights’ review: a shimmering return to pure pop.

Midnights: Her darkest and most cryptic album yet - The subtle melodies of Midnights take time to sink their claws in. But Swift’s feline vocal stealth and assured lyrical control ensures she keeps your attention

Taylor Swift Lets Us Into Her Darkest Dreams On ‘Midnights’

Midnights review – small-hours pop rich with self-loathing and stereotype-smashing - With its confident songwriting and understated synth-pop, Swift’s sophisticated 10th album indicates that she no longer feels she has to compete with her peers. it’s an album that’s cool, collected and mature. It’s also packed with fantastic songs and at a slight remove from everything else currently happening in pop’s upper echelons.

Taylor Swift’s ‘Midnights’ Marks a Return to Electronic, Confessional Pop That’s Worth Losing Sleep Over

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taylor Swift Releases The Record Of The Year With ‘Midnights’ - “Midnights is a sexy and sensual pop album, which in true Taylor style delivers 13 tracks of utterly flawless storytelling” -

Taylor Swift’s 'Midnights' Is an Instant Classic - The pop star's Eighties references are unironic and unashamed, and all the better for that

With Midnights, Taylor Swift Finds Grandeur in the Small Hours - The tour through 13 midnights from the artist's life may be her most ambitious record yet

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært glad i Taylor sin musikk. Favorittene har vært Folklore, Speak Now og 1989. Jeg trodde dette skulle være et bytt folklore/evermore album, men er så latterlig glad for overraskelsen. Dette er det beste albumet hittil. Det overgår alle forventninger, og man klarer ikke å legge fra seg alle referanser, nye lyder osv.

Anonymkode: 64874...926

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg må gi dette albumet litt tid. Synes kanskje det er litt for synth-aktig og at lydbildet er litt for likt Lover, som jeg synes er hennes dårligste album foruten om debut (selv om Lover også har gode øyeblikk). Kommer tilbake.

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har alltid vært glad i Taylor sin musikk. Favorittene har vært Folklore, Speak Now og 1989. Jeg trodde dette skulle være et bytt folklore/evermore album, men er så latterlig glad for overraskelsen. Dette er det beste albumet hittil. Det overgår alle forventninger, og man klarer ikke å legge fra seg alle referanser, nye lyder osv.

Anonymkode: 64874...926

Jeg mener også at dette er en av hennes beste album. Låtskrivingen er 🙌🫶 Dette er synth-pop på sitt beste, og albumet minner meg om 1989. Hva er favorittlåtene dine på albumet? 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener også at dette er en av hennes beste album. Låtskrivingen er 🙌🫶 Dette er synth-pop på sitt beste, og albumet minner meg om 1989. Hva er favorittlåtene dine på albumet? 

Anonymkode: d1e14...ddb

Ja, utrolig smarte tekster. Har ingen klare favoritter enda, syns alt så langt er veldig bra. Foreløpig er låtene Great big sky, Paris og Dear Reader de som ikke går på repeat, men gir de fortsatt sjansen. Var veldig skeptisk til snow on the beach, men den har vokst på meg. 

Anonymkode: 64874...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg kjenner jeg må gi dette albumet litt tid. Synes kanskje det er litt for synth-aktig og at lydbildet er litt for likt Lover, som jeg synes er hennes dårligste album foruten om debut (selv om Lover også har gode øyeblikk). Kommer tilbake.

Anonymkode: 38f87...042

Syns ikke det ligner mye på Lover, men på 1989. Sanger som «you’re on your own, kid», «lavender haze», «anti-hero», «midnight rain» er helt fantastiske❤️ Klarer ikke å slutte å høre på albumet, selvom soundet er helt ulikt favorittalbumet Folklore. 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, utrolig smarte tekster. Har ingen klare favoritter enda, syns alt så langt er veldig bra. Foreløpig er låtene Great big sky, Paris og Dear Reader de som ikke går på repeat, men gir de fortsatt sjansen. Var veldig skeptisk til snow on the beach, men den har vokst på meg. 

Anonymkode: 64874...926

Ja, det er vanskelig å finne favoritter, for de fleste av låtene er gode, men har ikke hørt så mye på bonuslåtene enda. Snow on the beach har vokst på meg også.

One night a few moons ago
I saw flecks of what could've been lights
But it might just have been you
Passing by unbeknownst to me
Life is emotionally abusive
And time can't stop me quite like you did
And my flight was awful, thanks for asking
I'm unglued, thanks to you

❤️

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører foresten godt at det er Jack Antonoff som er hovedprodusenten sammen med Taylor. 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg får «out of the woods»-vibber av albumet. 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...