Gå til innhold

Taylor Swift-tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sett/hørt på mange videoer og lest en bråte med tekster, men jeg skjønner virkelig ikke hypen rundt denne dama. 

Det er sikkert mest synd for meg. 

Anonymkode: 22949...dca

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg så den og veldig kult! Nå har jeg aldri studert litteratur så vet ikke noe om slikt. Men så det stod: 

Engelsk-professor Elizabeth Scala skal lede undervisningen. Hun vil analysere Swifts tekster og sette dem i kontekst når det gjelder temaer som har vært aktuelle i generasjoner – som kjønn, språk, opphavsrett, tilhengeres innflytelse på en artist – og kunstneres egen påvirkningskraft.

Og det er i hvert fall noe som også kunne vært studert på et økonomistudie. Taylor Swift er jo ikke bare en suveren låtskriver hun er en av de kommersielt mest suksessfulle artistene de siste 15 årene. 

 

Anonymkode: 04aa4...b11

Ja, det er også veldig mange som kjøper albumene hennes. Derfor: Swift is the only artist in history to have four different albums with million-selling weeks.  

Det er også kult at hun har fått en æresdoktortittel ved universitetet i New York på grunn av alt det hun har oppnådd med musikken sin. I artikkelen står det forresten at det finnes et kurs ved det nevnte universitetet som heter noe ala "Swift som entreprenør" 😄

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns False God er undervurdert! 

"I know heaven's a thing
I go there when you touch me, honey
Hell is when I fight with you"

"Even if it's a false god
We'd still worship this love"

Anonymkode: edb3b...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Syns False God er undervurdert! 

"I know heaven's a thing
I go there when you touch me, honey
Hell is when I fight with you"

"Even if it's a false god
We'd still worship this love"

Anonymkode: edb3b...be0

Lover er et litt undervurdert album. 

Yndlingssangen min fra Lover:

 

Studioversjonen er nydelig:

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lover er et litt undervurdert album. 

Yndlingssangen min fra Lover:

 

Studioversjonen er nydelig:

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Flere som synes Lover har enten veldig gode eller helt elendige låter? Ingen mellomting. Ikke mitt favorittalbum, men den har noe gull også.

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS annonserte på VMA at hun gir ut et nytt album 21. oktober. Midnights skal albumet hete😄❤️

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Taylor beskrev albumet: 

«The stories of 13 sleepless nights scattered throughout my life”.

“This is a collection of music written in the middle of the night, a journey through terrors and sweet dreams,” she wrote. “The floors we pace and the demons we face. For all of us who have tossed and turned and decided to keep the lanterns lit and go searching – hoping that just maybe, when the clock strikes 12 … we’ll meet ourselves.” 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 15.21):

Lover er et litt undervurdert album. 

Yndlingssangen min fra Lover:

 

Studioversjonen er nydelig:

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Elsker Daylight og The Archer! Men min favoritt fra Lover må nok bli Cornelia Street ❤️ 

Anonymkode: edb3b...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2022 den 18.02):

Flere som synes Lover har enten veldig gode eller helt elendige låter? Ingen mellomting. Ikke mitt favorittalbum, men den har noe gull også.

Anonymkode: 38f87...042

Lover er ikke noen favoritt hos meg, den inneholder, som du sier, noen gull, men flere av sangene har jeg ikke helt sansen for. Vil likevel ikke hevde at det er et dårlig album. 

Gleder meg veldig til Midnights slippes ut. Spennende at hun gir ut et helt nytt album, midt oppi innspillingene av de gamle albumene. Hun er tydeligvis veldig inspirert for tiden og veldig produktiv. Hun ga ut to helt fantastisk album i løpet av kort tid og nå slipper hun ut 13 nye sanger og sånn som hun beskriver albumet, tror jeg at jeg vil like det.

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 12.53):

Elsker Daylight og The Archer! Men min favoritt fra Lover må nok bli Cornelia Street ❤️ 

Anonymkode: edb3b...be0

Daylight er nydelig, samme med Cruel Summer og Afterglow. Syns «The Archer» er fint skrevet: 

« And I cut off
My nose just to spite my face
Then I hate my reflection
For years and years»

«I've been the archer
I've been the prey
Who could ever leave me darling...
But who could stay?» 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at det er en moderator som har ryddet i denne tråden, som fjernet innlegg og klippet og limt slik at det ikke er noen sammenheng. Hva er poenget med å fjerne innlegg og å redigerer innlegg og legge flere innlegg sammen til ett innlegg..

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser forresten at det er en moderator som har ryddet i denne tråden, som fjernet innlegg og klippet og limt slik at det ikke er noen sammenheng. Hva er poenget med å fjerne innlegg og å redigerer innlegg og legge flere innlegg sammen til ett innlegg..

Anonymkode: d1e14...ddb

Helt enig. Synes tråden har dårlig moderering. F. eks når en «hater» kom inn på denne fantråden og spredde negativitet, og fikk beskjed om å forlate tråden. Ja- da ble det slettet- ikke negativiteten… 

Blir vel slettet dette også.😂

Anonymkode: 38f87...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Helt enig. Synes tråden har dårlig moderering. F. eks når en «hater» kom inn på denne fantråden og spredde negativitet, og fikk beskjed om å forlate tråden. Ja- da ble det slettet- ikke negativiteten… 

Blir vel slettet dette også.😂

Anonymkode: 38f87...042

Blir garantert slettet. Jeg la ut en del link og innlegg hvor Taylor hadde slått streamingrekorder og andre rekorder, alle disse har av en eller annen grunn blitt slettet😄Tydeligvis en som ikke er Taylors største fan😆 Og hva er poenget med å samle flere innlegg til ett innlegg, innlegg som ikke har noe å gjøre med hverandre.

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skrevet et innlegg om metaforene til noen av Taylors sanger. Det var også slettet🤦🏼 Men så innlegget ettersom en bruker hadde sitert innlegget🤦🏼 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hadde skrevet et innlegg om metaforene til noen av Taylors sanger. Det var også slettet🤦🏼 Men så innlegget ettersom en bruker hadde sitert innlegget🤦🏼 

Anonymkode: d1e14...ddb

La oss Swiftier leve sier nå jeg bare😂

Anonymkode: 38f87...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Kortfilmen "all too well" som Taylor har regissert selv.  Har sett den mange ganger, nydelig kortfilm!

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 21.42):

Det nærmer seg TS10!!!

Anonymkode: 38f87...042

Spennende å høre hvilken sjanger det neste albumet vil tilhøre. Fint å ha noe å se fram til!😀

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...