Gå til innhold

Taylor Swift-tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som gjør dette så spesielt, er at hun oppnår dette etter å ha vært i bransjen i 16 år! 

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midnights er årets mest solgte album i USA, én dag etter utgivelsen😄

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker virkelig den nye plata, den er helt fantastisk. Skjønner ikke hvordan hun klarer det gang på gang. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikea skrev (5 minutter siden):

Jeg elsker virkelig den nye plata, den er helt fantastisk. Skjønner ikke hvordan hun klarer det gang på gang. 

Jeg forstår det heller ikke. Det er ganske utrolig at hun i løpet av noen år har gitt ut tre fantastiske album. Folklore, Evermore og nå Midnights. Hun går aldri tom for ideer, og det er ikke middelmådige album hun gir ut heller. Er så fascinert over Taylor, og mener at det er ingen artister i dag som er i nærheten av henne. 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://p3.no/skandalost-svak-swift/
 

litt usikker på om anmelder og jeg har hørt samme album! For skandaløst svakt vil jeg virkelig ikke si at det er. Har hørt på Taylor Swift sporadisk siden hun ha ut “Teardrops on my guitar” i 2009, men midnights tror jeg er et av mine favoritt album allerede. 🤷🏼‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gretchenlowell skrev (3 timer siden):

https://p3.no/skandalost-svak-swift/
 

litt usikker på om anmelder og jeg har hørt samme album! For skandaløst svakt vil jeg virkelig ikke si at det er. Har hørt på Taylor Swift sporadisk siden hun ha ut “Teardrops on my guitar” i 2009, men midnights tror jeg er et av mine favoritt album allerede. 🤷🏼‍♀️

Jeg ble faktisk skikkelig fornærma av den anmeldelsen 😄 Det er det samme her, jeg synes den er helt nydelig og ett av mine favoritter. Så mange sterke låter og tekster, jeg skjønner ikke hva hun har hørt på. Jeg vet vi er forskjellige altså, men det er så vanskelig å forstå 😄 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gretchenlowell skrev (4 timer siden):

https://p3.no/skandalost-svak-swift/
 

litt usikker på om anmelder og jeg har hørt samme album! For skandaløst svakt vil jeg virkelig ikke si at det er. Har hørt på Taylor Swift sporadisk siden hun ha ut “Teardrops on my guitar” i 2009, men midnights tror jeg er et av mine favoritt album allerede. 🤷🏼‍♀️

 

Nikea skrev (1 time siden):

Jeg ble faktisk skikkelig fornærma av den anmeldelsen 😄 Det er det samme her, jeg synes den er helt nydelig og ett av mine favoritter. Så mange sterke låter og tekster, jeg skjønner ikke hva hun har hørt på. Jeg vet vi er forskjellige altså, men det er så vanskelig å forstå 😄 

Alle de store engelske mediene og anerkjente musikkmagasiner har gitt albumet toppscore og alle skriver om én ting og det er det fantastiske låtskrivertalentet hennes, så har du denne lille haterboyen på P3 som mener TS har to gode låter, we are never ever getting back together og shake it off 😄 Klarer ikke å ta fyren seriøst. 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

 

Alle de store engelske mediene og anerkjente musikkmagasiner har gitt albumet toppscore og alle skriver om én ting og det er det fantastiske låtskrivertalentet hennes, så har du denne lille haterboyen på P3 som mener TS har to gode låter, we are never ever getting back together og shake it off 😄 Klarer ikke å ta fyren seriøst. 

Anonymkode: d1e14...ddb

Godt poeng, i mitt hode er ikke de to låtene i nærheten av å være hennes beste. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nikea skrev (Akkurat nå):

Godt poeng, i mitt hode er ikke de to låtene i nærheten av å være hennes beste. 

Ikke sant.

Taylor Swift Deals in Dark Magic on Midnights -  “No matter what era she’s in, it’s the stories—more than anything else—that will always work the hardest. That’s why Taylor Swift is pop royalty. When she tells you she’s a mastermind, believe her.”

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Guardian. - Taylor Swift: Midnights review – small-hours pop rich with self-loathing and stereotype-smashing. The confidence is the thing that binds Midnights together. There’s a sure-footedness about Swift’s songwriting, filled with subtle, brilliant touches. It’s an album that’s cool, collected and mature. It’s also packed with fantastic songs and at a slight remove from everything else currently happening in pop’s upper echelons. 

The independent.  - Her darkest and most cryptic album yet. The subtle melodies of Midnights take time to sink their claws in. But Swift’s feline vocal stealth and assured lyrical control ensures she keeps your attention.”

Telegraph. - Cleverly written about 13 sleepless nights across her life, the star’s 10th album moves away from earworms to more adventurous territory. The songs are strong. Indeed, I’d go as far as to say that Swift has never written a bad song, although (for all her stylistic adventuring) she has very identifiable formats involving breathless cascades of rhymes delivered on the turn of each chord change in modulating two or three note cadences.

LaTimes. - Out of the woods, Taylor Swift’s ‘Midnights’ heralds the return of a pop-music mastermind. “The songwriting and the vocal performances here are so strong — she’s playing with cadence and emphasizing the grain of her voice like never before.”

Spin. - “It’s an album of expertly crafted dark-pop confessions with flecks of glitter and aspiration — a purposefully fitful project mimicking her racing thoughts.”

American songwriter. - “Midnights is a golden thread tying where Swift has been and where she’s going—referencing her old material while still making leaps and bounds forward.”

NME. - “…A moment of recognition perhaps, to the place she now holds in musical history, but also a statement that could apply to ‘Midnights’. After a foray into a different sonic world, on Swift’s return to pure pop she still shimmers.”

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

gretchenlowell skrev (6 timer siden):

https://p3.no/skandalost-svak-swift/
 

litt usikker på om anmelder og jeg har hørt samme album! For skandaløst svakt vil jeg virkelig ikke si at det er. Har hørt på Taylor Swift sporadisk siden hun ha ut “Teardrops on my guitar” i 2009, men midnights tror jeg er et av mine favoritt album allerede. 🤷🏼‍♀️

Synes hele anmeldelsen er useriøs. For det første har hun fått strålende kritikker av langt mer respekterte magasiner.

Samme anmelder ga evermore terningkast 3 for to år siden. Nå skriver han plutselig at evermore var bra.

Og som andre skriver: at han trekker fram Shake it off som en av hennes beste sier bare litt om hvor lite han har lyttet til Swift sin gamle musikk. For den sangen er kanskje en av hennes aller aller dårligste.

Personlig synes jeg hennes aller beste låtskriving finnes på Red. Her er veldig mange enige med meg. Red står igjen i musikkhistorie. Kanskje et av de viktigste album de siste 20 år uansett artist, og rent lyrisk kanskje DET beste. Så det at Swift på 2010-tallet skrev intetsigende kjærlighetslåter er en helt hårreisende påstand. Kjærlighetslåter - ja, men intetsigende? NEI.

Anonymkode: 38f87...042

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange låter som jeg skipper fra dette albumet. Etter å ha hørt på albumet flere ganger, må jeg si at jeg liker de aller fleste låtene. Digger albumet. Det er kun to låter som kan styre min begeistring for, og det er Paris og Glitch. Hvilke av låtene liker dere minst? 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke mange låter som jeg skipper fra dette albumet. Etter å ha hørt på albumet flere ganger, må jeg si at jeg liker de aller fleste låtene. Digger albumet. Det er kun to låter som kan styre min begeistring for, og det er Paris og Glitch. Hvilke av låtene liker dere minst? 

Anonymkode: d1e14...ddb

Jeg har nye favoritter hver dag 😅 Men to låter jeg foreløpig ikke elsker er Karma og Paris. De er ikke dårlige, men jeg skipper dem uten problemer. Elsker resten av albumet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...