Gå til innhold

Taylor Swift-tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En tråd for oss som er nyfrelst eller fan fra gammelt av. Av den mest vidunderlige låtskriver verden har sett på lang, lang tid❤️
 

Hvor lenge har du vært fan?

Jeg selv var tenåring når Fearless kom ut. Har hørt ekstremt mye på Fearless, Speak Now og Red. Så hadde jeg en periode hvor jeg sluttet å høre på Taylor, synes at de gamle sangene var litt «barnslige» og hørte veldig lite på henne frem til Folklore kom, og jeg ble på nytt FRELST av de sinnsykt gode tekstene og det mer modne lydbildet. Og når jeg trodde det ikke kunne bli bedre kom Evermore. Måtte naturligvis sjekke ut alle andre album hun har gitt ut også i mellomtiden, og det må jeg si - lyrisk er de akkurat like gode som Folklore/Evermore. 

Tenker dette kan være en tråd hvor vi kan diskutere musikk og annet med Taylor Swift.

Fortell gjerne når/hvordan du selv ble fan også!

Anonymkode: 38f87...042

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig glad i Taylor Swift og har omtrent alt hun har gitt ut. Et formidabelt talent i en verden av mye drittmusikk. Punktum. 

Fan? Fearless kanskje. Har alltid fulgt henne. Ikke sett live dessverre. Vil gjerne! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var mange lovord, her må jeg gi tekstene et forsøk merker jeg! Blir spennende å se, selv om jeg ikke blir overbevist om at det er nåtidens beste basert på det som limes inn her, så har hun vel mye utgitt.

New money, suit and tie. I can read you like a magazine. Somethingsomething, I can make the bad guys good for a weekend, var første treffet jeg kom over. Hmm.

Anonymkode: aa835...9f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss, det var mange lovord, her må jeg gi tekstene et forsøk merker jeg! Blir spennende å se, selv om jeg ikke blir overbevist om at det er nåtidens beste basert på det som limes inn her, så har hun vel mye utgitt.

Anonymkode: aa835...9f1

Så kjekt at du vil gi henne en sjanse. Anbefaler deg å sjekke Folklore først! Det er litt «seigt» - blir bedre for hvert lytt - men har sinnsykt gode tekster!

Anonymkode: 38f87...042

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Så kjekt at du vil gi henne en sjanse. Anbefaler deg å sjekke Folklore først! Det er litt «seigt» - blir bedre for hvert lytt - men har sinnsykt gode tekster!

Anonymkode: 38f87...042

Skal sjekke ut! Søkte opp mest populære til å begynne med, men det er sjeldent et godt tegn/et godt sted å begynne - takk for tips!

Anonymkode: aa835...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

New money, suit and tie. I can read you like a magazine. Somethingsomething, I can make the bad guys good for a weekend, var første treffet jeg kom over. Hmm.

Anonymkode: aa835...9f1

Denne sangen er morsom. Her gjør hun narr av mediene, hvordan de har fremstilt henne. "Darling, I'm a nightmare dressed like a daydream" er yndlingslinjen i den sangen. 

Her forteller Taylor om sangen:

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MannTjueFem skrev (5 minutter siden):

Surt at konserten ifjor ble avlyst 😭

Ja... skikkelig, skikkelig kjipt. Blir spennende å se hva hun gjør med neste turné. Lover/Folklore/evermore-fest?🧐

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Taylor Swift konsert. Da hun satt ute på "øyen" i publikum, og spilte gitar, så hun rett på meg. Og liksom studerte meg nysgjerrig. Ikke på en frekk måte, hun virket vennlig. Jeg fikk selvfølgelig panikk. Tok opp en kamera for å bryte øyekontakten vår😂 Da så hun vekk. Angrer litt nå, følte meg frekk, men gjort er gjort.

Anonymkode: 3ff5d...ec2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sangen her... Den handler ikke om et romantisk forhold, slik noen ser ut til å tro. 

Live-versjon av låten:

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært på Taylor Swift konsert. Da hun satt ute på "øyen" i publikum, og spilte gitar, så hun rett på meg. Og liksom studerte meg nysgjerrig. Ikke på en frekk måte, hun virket vennlig. Jeg fikk selvfølgelig panikk. Tok opp en kamera for å bryte øyekontakten vår😂 Da så hun vekk. Angrer litt nå, følte meg frekk, men gjort er gjort.

Anonymkode: 3ff5d...ec2

😮😮😮

Wow! Hvor var du på konsert?🥺

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i Oslo Spektrum for mange år siden, med Speak Now Tour. 

Anonymkode: 3ff5d...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott intervju med Taylor:

Taylor om overgangen fra country til pop. 

Ok, dette er det siste intervjuet jeg poster, men her blir man virkelig kjent med Taylor.

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 1.57):

Ok, dette er det siste intervjuet jeg poster, men her blir man virkelig kjent med Taylor.

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Veldig kult å se hvordan hun bruker alt rundt seg, bøker også, som inspirasjon for å skrive musikk! Gøy å se tilbake på nå som hun har skrevet Folklore/ evermore med alle de litterære referansene.

Anonymkode: 38f87...042

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Taylor Swift. 

Min favoritt fortiden er August og Peace.

Har vært så heldig å vært på to konserter og skulle på fjorårets også, men håper på ny sjanse snart.

Anonymkode: d6a1b...412

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg elsker Taylor Swift. 

Min favoritt fortiden er August og Peace.

Har vært så heldig å vært på to konserter og skulle på fjorårets også, men håper på ny sjanse snart.

Anonymkode: d6a1b...412

Hvilke konserter var du på?🥰

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne versjonen er også nydelig!

Denne talen er fin, tror alle (ikke bare tenåringer) trenger å høre at alle gjør feil en gang i blant, feilene dine definerer ikke deg som person. ❤️

August er en utrolig fin sang, får nostalgiske vibber fra den sangen. 

Denne piano-versjonen er så fin.

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ho og Ed Sheeran er så søte sammen. Skulle ønske de var et par. Pleier å se konsertklipp av de på youtube.

Anonymkode: 3745e...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilke konserter var du på?🥰

Anonymkode: 38f87...042

Speak Now i Oslo og New York 🤩

Anonymkode: d6a1b...412

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 23.27):

Speak Now i Oslo og New York 🤩

Anonymkode: d6a1b...412

Heldige deg🤩

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 21.48):

Jeg elsker Taylor Swift. 

Min favoritt fortiden er August og Peace.

Har vært så heldig å vært på to konserter og skulle på fjorårets også, men håper på ny sjanse snart.

Anonymkode: d6a1b...412

Enig, de to sangene er av de beste hun har. Spesielt Peace har jeg oversett litt for det var så mange andre bra på folklore, men nå i det siste er den blitt en av mine favoritter. Den er så sår og fin, tar liksom opp en følelse jeg tror mange kjenner på i kjærlighetsforhold.

Hvilke brigder synes dere er hennes beste? Hun har jo så mange bra at det nesten er umulig å velge favoritter. Men jeg er veldig svak for Cruel summer, Out of the Woods, Lover... og mange flere!

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...