Gå til innhold

Taylor Swift-tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fireflies skrev (3 minutter siden):

På tiktok er det flere som mener det.

Ja. Hva tror du? Jeg mener det er ganske åpenlyst, men spent på hva andre her inne tror.

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har sett den nye musikkvideoen til "I bet you think about me"? Elsker musikkvideoen!

Taylor om sangen: “We wanted this song to be like a comedic, tongue in cheek, funny, not caring what anyone thinks about you break up song… We wanted to make people laugh with it, and it to be sort of a drinking song.” — Taylor Swift on IBYTAM

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kortfilmen som nylig kom ut... NYDELIG!❤️❤️❤️

Så utrolig godt gjort, men dette overrasker ikke, for RED er et av de beste albumene Taylor har laget!

 

En ting som irriterer meg litt med norske medier, er at de fokuserer på mannen Taylor skrev sangen "all too well" om og fremstiller det som at Taylor tar hevn. Denne sangen er elsket av fansen og hun ga ut den 10 minutter-versjonen for fansen, ikke for å ta hevn. Sangen lever sitt eget liv. 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe forhold til Swift men tatt i betraktning hvor mange gode folk her som elsker henne burde jeg kanskje gi henne en sjangs, selv om det er lite pop jeg liker…🤔🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Har ikke noe forhold til Swift men tatt i betraktning hvor mange gode folk her som elsker henne burde jeg kanskje gi henne en sjangs, selv om det er lite pop jeg liker…🤔🙂

De to siste albumene hennes er mer i singer songwriter-sjangeren om du liker det 😊

Anonymkode: 64b40...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De to siste albumene hennes er mer i singer songwriter-sjangeren om du liker det 😊

Anonymkode: 64b40...9f6

Det kan jeg absolutt like, stor fan av Cohen bl.a. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (På 16.11.2021 den 18.54):

Har ikke noe forhold til Swift men tatt i betraktning hvor mange gode folk her som elsker henne burde jeg kanskje gi henne en sjangs, selv om det er lite pop jeg liker…🤔🙂

Her finner du live versjoner av låtene på Folklore! Taylor er en artist som skriver både store hitlåter og dype indielåter! 😄 

Taylor har alltid vært en singer-songwriter. Det som er kult er at låtene hennes er så allsidige, liker poplåtene hennes i en nedtonet utgave, men poplåtene hennes har aldri vært dårlige  - og jeg digger mange av de ironiske låtene hun lager, som går over hodet på enkelte! Kul dame! ❤️

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Har ikke noe forhold til Swift men tatt i betraktning hvor mange gode folk her som elsker henne burde jeg kanskje gi henne en sjangs, selv om det er lite pop jeg liker…🤔🙂

Det er veldig gøy, for de siste årene har flere venner og bekjente av meg innrømmet at de er blitt Taylor Swift-fans som godt voksne! Da begynner de gjerne å høre på folklore/evermore fordi de er skeptiske til popen, før de også sjekker ut popen og blir frelst av den også. For poplåtene er også genialt skrevet. Ikke sikkert det skjer med deg da, men.. popen er langt fra standard lyrisk!

Anonymkode: 38f87...042

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun er litt undervurdert fordi hun havner i pop-sjangeren, og det er synd. Hun er en utrolig dyktig dame, men jeg tenkte kanskje også hun var et slags blaff da hun kom med Love story den gangen. Synes det var en helt ok poplåt, men ikke noe mer. Men så gikk årene og hun produserte bare mer og mer fantastiske låter, hun blir jo ikke noe dårligere heller. De grepene hun gjorde med den nye All too well ga meg gåsehud i mange dager.

Skal innrømme at jeg nærmer meg 40, men er en skikkelig swiftie 😄 Har jo fulgt henne siden hun sto stotrende på scenen da Kanye West kuppa talen hennes 😅

Anonymkode: 64b40...9f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ewna skrev (På 16.11.2021 den 21.38):

The Last Time er en av mine favoritt-sanger fra Red, den er så fin ❤️ 

Den er fin!

Alltid likt denne versjonen av state of grace:

Og treacherous er nydelig!

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (11 timer siden):

Nå er All too well (10 minutter) kommet i Sad girl Fall versjon. Veldig fin den også.

NYDELIG! (videoen var også fin)!

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fireflies skrev (På 4.11.2021 den 12.28):

Ser hun har tolket flere sanger også. Får lytte se på de en dag også.

Her analyserer hun all too well 10 min-versjonen! 😊

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All Too Well (10 min-versjonen) debuterer på topp på billboard 100!!!!

Jack Antonoff på twitter:

 

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 17.11.2021 den 10.18):

Jeg tror hun er litt undervurdert fordi hun havner i pop-sjangeren, og det er synd. Hun er en utrolig dyktig dame, men jeg tenkte kanskje også hun var et slags blaff da hun kom med Love story den gangen. Synes det var en helt ok poplåt, men ikke noe mer. Men så gikk årene og hun produserte bare mer og mer fantastiske låter, hun blir jo ikke noe dårligere heller. De grepene hun gjorde med den nye All too well ga meg gåsehud i mange dager.

Skal innrømme at jeg nærmer meg 40, men er en skikkelig swiftie 😄 Har jo fulgt henne siden hun sto stotrende på scenen da Kanye West kuppa talen hennes 😅

Anonymkode: 64b40...9f6

Jeg merker at jeg blir småforbannet hver gang mediene skriver om Taylor og albumene hennes så MÅ de spekulerer i hvem sangene handler om og vier mennene hun visstnok har datet stor plass. Det spiller ingen rolle hvem sangene handler om. Taylor er en låtskriver og hun er en utrolig god låtskriver. Fokuser på tekstene og ikke hvem de handler om. Liker responsen til Taylor da hun ble spurt om hvem låtene «all too well» handler om: «It’s not a paternity test. I wrote the song and I’m proud of it.»

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.11.2021 den 21.43):

Jeg merker at jeg blir småforbannet hver gang mediene skriver om Taylor og albumene hennes så MÅ de spekulerer i hvem sangene handler om og vier mennene hun visstnok har datet stor plass. Det spiller ingen rolle hvem sangene handler om. Taylor er en låtskriver og hun er en utrolig god låtskriver. Fokuser på tekstene og ikke hvem de handler om. Liker responsen til Taylor da hun ble spurt om hvem låtene «all too well» handler om: «It’s not a paternity test. I wrote the song and I’m proud of it.»

Anonymkode: d1e14...ddb

Enig. 90 % av alle låter som skrives i verden handler om kjærlighet, men det er er overdrevent fokus på Taylor Swift sine ekser når hun skriver en. Det er latterlig. 

Anonymkode: 64b40...9f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Word❤️ Gjelder alle sangene hun har skrevet. 

“Each version feels like it’s all her, because this isn’t really a song about a boy - never was. It’s about a girl, her piano, her memory, and her refusal to surrender her most painful secrets, even when it’s tempting to forget.” — Rob sheff on All Too Well for Rolling Stone

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...