Gå til innhold

Taylor Swift-tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg også til lang versjon av All Too Well!🤩

 

Hva tror dere skjer med turné? Lover/folklore/evermore-fest? Det blir jo litt rart….

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fireflies skrev (På 29.9.2021 den 23.59):

Denne tråden blir nok min favoritt. Jeg har en stor forkjærlighet for tekstene til Taylor.

Exile som er nevn før er magisk her:

"I think I've seen this film before
And I didn't like the ending
I'm not your problem anymore
So who am I offending now?"

Hun er en enestående låtskriver og et genuint godt menneske virker det som. Og jeg digger at hun satte Scooter på plass. Red er et av yndlingsalbumene mine av Taylor og jeg gleder meg til Taylors versjon kommer ut. Har lest ut at hun skal gi ut bonuslåter også. ❤️

AnonymBruker skrev (På 30.9.2021 den 18.58):

Jeg gleder meg også til lang versjon av All Too Well!🤩

 

Hva tror dere skjer med turné? Lover/folklore/evermore-fest? Det blir jo litt rart….

Anonymkode: 38f87...042

Jeg tror hun kommer til å spille låter fra alle albumene☺️ Hun er veldig glad i å fremføre låtene sine akustisk, og jeg syns mange av de låtene som er veldig pop høres helt annerledes ut i en akustisk versjon. 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hun er så god på metaforer. Elsker metaforbruken hennes! "Loving him is like driving a new Maserati down a dead end street" ❤️ og "Loving him is like trying to change your mind, once you're already flying through the free fall, like the colors in autumn, so bright, just before they lose it all."

Taylor har et helt fantastisk diskografi!

En litt rocka-versjon av "we are never ever getting back together."😄

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Ja. Etter sjangerskiftet og den mesterlige låtskrivingen i folklore/evermore vil jeg påstå hun allerede nå (!) har en av verdens beste diskografier. Det er så mye forskjellig, men likevel uslåelig låtskriving på 95% av låtene og alltid vellykket i sin sjanger. Det er utrolig godt gjort. Og hun har bare vært artist i litt over 15 år😲

Og skikkelig kul den versjonen!!

Anonymkode: 38f87...042

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hun er en enestående låtskriver og et genuint godt menneske virker det som. Og jeg digger at hun satte Scooter på plass. 

Red er et av yndlingsalbumene mine av Taylor og jeg gleder meg til Taylors versjon kommer ut. Har lest ut at hun skal gi ut bonuslåter også. ❤️

Anonymkode: d1e14...ddb

Ja, hun gir ut flere av sangene hun opprinnelig ville ha med på albumet. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss aldri glemme denne fremførelsen. Jeg vet ikke om jeg er klar for den 10 minutter lange versjonen av sangen.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fireflies skrev (8 timer siden):

La oss aldri glemme denne fremførelsen. Jeg vet ikke om jeg er klar for den 10 minutter lange versjonen av sangen.

 

 

Taylor snakker om "All Too Well."

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

 

Taylor snakker om "All Too Well."

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Ikke sett den videoen før😲 Vet ikke om jeg heller er klar for 10 minutter. Det blir for intenst😢😢😢

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke sett den videoen før😲 Vet ikke om jeg heller er klar for 10 minutter. Det blir for intenst😢😢😢

Anonymkode: 38f87...042

Ja, gleder meg til albumet kommer ut!❤️

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (På 2.10.2021 den 16.51):

Den setningen er så magisk.

Fra Speak Now så har vi også den juvelen fra "Long Live":
 

Den sangen er søt! "Ilicit affair" er også utrolig bra skrevet. Hva syns du/dere er de beste låtene Taylor har skrevet? Topp tre? De tre beste låtene jeg syns Taylor har skrevet er "Champagne Problems", "My Tears Ricochet" og "All Too Well." Det er vanskelig å velge tre, men disse syns jeg er helt fantastisk skrevet. 

AnonymBruker skrev (På 29.9.2021 den 23.41):

Jeg har vært fan siden 2006 (om jeg husker rett), når det første albumet kom ut. Jeg tipper naboen var rimelig lei Taylor (om hun ikke var fan selv) sia veggene i hybelhuset omtrent var like tynne som papir 😅

 

Var på konserten hennes i spektrum i 2011, og kom tilfeldigvis helt inntil den øya som var blant publikum. Prøvde egentlig komme nærmest mulig scenen, men fant ut at det ikke var så lurt sia jeg var 6/7 måneder på vei. Helt fantastisk konsert. Hadde ventet mange år på at hun skulle komme tilbake, men så kom korona. 
 

Vanskelig velge en favorittsang, altfor mange fine sanger ❤️ Fantastisk låtskriver. Veldig glad i Better Man - Little Big Town som Taylor har skrevet. 

Anonymkode: 7dcf5...132

Her synger Taylor selv låten "Better Man":

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Den sangen er søt! "Ilicit affair" er også utrolig bra skrevet. 

Hva syns du/dere er de beste låtene Taylor har skrevet? Topp tre?

De tre beste låtene jeg syns Taylor har skrevet er "Champagne Problems", "My Tears Ricochet" og "All Too Well." Det er vanskelig å velge tre, men disse syns jeg er helt fantastisk skrevet. 

Anonymkode: d1e14...ddb

Huff. Det er vanskelig å skulle finne tre låter av henne som er de beste, for hun har så mye bra i katalogen sin.

Men tre jeg er veldig glad i:

- all too well (klarer nesten ikke vente på den 10 minutter lange versjonen)
- out of the woods (veldig glad i den som er fra Grammy Museum)
- exile

Merker jeg får litt dårlig samvittighet for de andre sangene hennes, er så mye bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (38 minutter siden):

Huff. Det er vanskelig å skulle finne tre låter av henne som er de beste, for hun har så mye bra i katalogen sin.

Men tre jeg er veldig glad i:

- all too well (klarer nesten ikke vente på den 10 minutter lange versjonen)
- out of the woods (veldig glad i den som er fra Grammy Museum)
- exile

Merker jeg får litt dårlig samvittighet for de andre sangene hennes, er så mye bra.

Enig. Veldig vanskelig å bare velge noen. Tre av mine favoritter:

I know places

Lover

Peace

Anonymkode: 38f87...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Enig. Veldig vanskelig å bare velge noen. Tre av mine favoritter:

I know places

Lover

Peace

Anonymkode: 38f87...042

Jeg har hørt utrolig mye på Peace de siste dagene. Den er også fantastisk.

"The devil's in the details, but you got a friend in me
Would it be enough if I could never give you peace"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fireflies skrev (På 3.10.2021 den 19.41):

Huff. Det er vanskelig å skulle finne tre låter av henne som er de beste, for hun har så mye bra i katalogen sin.

Men tre jeg er veldig glad i:

- all too well (klarer nesten ikke vente på den 10 minutter lange versjonen)
- out of the woods (veldig glad i den som er fra Grammy Museum)
- exile

Merker jeg får litt dårlig samvittighet for de andre sangene hennes, er så mye bra.

Ja, det vanskelig å velge topp tre, for hun har skrevet så mange gode sanger. Liker også Marjorie, Ivy, August, The Last Great American Dynasty, Mad Woman, Invisible String, osv. 😄

Fireflies skrev (På 3.10.2021 den 20.51):

Jeg har hørt utrolig mye på Peace de siste dagene. Den er også fantastisk.

"The devil's in the details, but you got a friend in me
Would it be enough if I could never give you peace"

Liker denne linjen: "I would die for you in secret." "Die for you" er det mange som synger, men det er "in secret" som er prikken over i-en.

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Ja, det vanskelig å velge topp tre, for hun har skrevet så mange gode sanger. Liker også Marjorie, Ivy, August, The Last Great American Dynasty, Mad Woman, Invisible String, osv 😄

Anonymkode: d1e14...ddb

Jeg er veldig glad i Majorie. Har selv mistet familie, og denne sangen får meg til å tenke på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fireflies skrev (På 6.10.2021 den 18.27):

Jeg er veldig glad i Majorie. Har selv mistet familie, og denne sangen får meg til å tenke på de.

❤️ «Taylor Swift's 'Fearless (Taylor's Version)' Returns to No. 1 on Billboard 200» Fearless, altså😄

https://www.google.com/amp/s/www.billboard.com/amp/articles/news/9643266/taylor-swift-fearless-taylors-version-billboard-200-return-number-1

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om 5 uker slippes Red Taylor’s Version! Gleder meg!

AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 13.25):


Denne er helt nydelig ❤️

Anonymkode: 7dcf5...132

❤️

Anonymkode: d1e14...ddb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 13.25):

Denne er helt nydelig ❤️

Anonymkode: 7dcf5...132

Klarer nesten ikke høre på denne når jeg tenker på historien bak sangen. Men den er utrolig fin, og for en fin ting å gjøre!

AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 15.44):

Om 5 uker slippes Red Taylor’s Version! Gleder meg!

Anonymkode: d1e14...ddb

Det betyr 10 minutters versjon av All too well. Hvordan går dere frem når dere lytter på sangene? Er det fra topp til bunn eller er det innom de nye først? Jeg vet at det et den lange versjonen av All too well jeg skal høre på først.

AnonymBruker skrev (På 3.10.2021 den 19.33):

Her synger Taylor selv låten "Better Man":

 

Anonymkode: d1e14...ddb

Den skal være med på Taylors versjon av Red

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre Webber om låten "beautiful ghosts" som de skrev for filmen "Cats: “It was one of the few enjoyable experiences of the saga. In fact, it probably was the only enjoyable experience.” 😄 Så aldri filmen, så klein syns jeg den virket, men låten er jo fin. 

Anonymkode: d1e14...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...