Gjest Eevie Skrevet 3. oktober 2022 #14481 Del Skrevet 3. oktober 2022 Klink skrev (18 minutter siden): Kan være vanskelig å innrømme at en lot seg lure tydeligvis. Spesielt etter at hun serverte en ny løgn m og fortelle at sykehuset kunne»bekrefte diplomet er ekte» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 3. oktober 2022 #14482 Del Skrevet 3. oktober 2022 Klink skrev (8 minutter siden): Ikke sende «diplom» fra sykehuset i alle fall . Har du blitt svindlet anmeld? Spurte ikke deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 3. oktober 2022 #14483 Del Skrevet 3. oktober 2022 Ganske utrolig hun står der og sier hun er så godtroende samt at hun har ett par navn osv ang hvem som sendte diplomet…Men ikke ett eneste jævla ord om at hun selv sto der og LØY om at hun hadde kontaktet sykehuset som hadde»bekreftet diplomet var fra dem»! Ikke ett eneste ord! Men fortsetter derimot og lyve om at hun har»par navn på lista»samt»blitt kjent m folk som kan hjelpe»osv. Se nå først og fremt til og ta ett stort ansvar og innrøm løgnene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 3. oktober 2022 #14484 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Dette brevet er så fullt av skrivefeil og har en ordlyd som ingen på et sykehus han skrive. “Frisk som en fisk”, og de “andre pasienter som bare ligger der og er syke”. “Strikker, snapper og spabehandlinger”. Og et diplom, det er ingen sykehus som sender noe sånt ut. Jeg tror ikke den som laget brevet forestilte seg at Stine skulle ta det seriøst, det var nok meningen som ert. Det at Stine faktisk tok det på alvor skremmer meg litt. Det er som når man får en email fra en “rik onkel i Amerika” som man er “arving” til. Man forstår at det er bare tull og tøys. Dette brevet skriker at det er fake. Ikke rart at folk blir rundtlurt av Nigeriasvindlere når ingen lamper blinker rødt. Endret 3. oktober 2022 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 3. oktober 2022 #14485 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Polarpuma skrev (39 minutter siden): Dette brevet er så fullt av skrivefeil og har en ordlyd som ingen på et sykehus han skrive. “Frisk som en fisk”, og de “andre pasienter som bare ligger der og er syke”. “Strikker, snapper og spabehandlinger”. Og et diplom, det er ingen sykehus som sender noe sånt ut. Jeg tror ikke den som laget brevet forestilte seg at Stine skulle ta det seriøst, det var nok meningen som ert. Det at Stine faktisk tok det på alvor skremmer meg litt. Det er som når man får en email fra en “rik onkel i Amerika” som man er “arving” til. Man forstår at det er bare tull og tøys. Dette brevet skriker at det er fake. Ikke rart at folk blir rundtlurt av Nigeriasvindlere når ingen lamper blinker rødt. Enig! Tenk å tro at en avdeling på et sykehus sender diplom for å være den «beste pasienten» de noen gang har hatt og at hun lyste opp hverdagen fordi resten av pasientene bare lå der å var syke. Det blir faktisk bare for dumt! Å bruke det å være en bedre pasient til å fremheve seg selv sier også litt om hvordan hun ser på seg selv. Ja, det er en drøy ting å sende henne dette i posten, men det er jammen drøyt å ta bilde av «diplomet» å legge ut på snap også. Samt lyve om at hun har sjekket med sykehuset og at det er ekte. Det er det verste med alt, spør du meg. Endret 3. oktober 2022 av Shokko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 3. oktober 2022 #14486 Del Skrevet 3. oktober 2022 Polarpuma skrev (5 minutter siden): Dette brevet er så fullt av skrivefeil og har en ordlyd som ingen på et sykehus han skrive. “Frisk som en fisk”, og de “andre pasienter som bare ligger der og er syke”. “Strikker, snapper og spabehandlinger”. Og et diplom, det er ingen sykehus som sender noe sånt ut. Jeg tror ikke den som laget brevet forestilte seg at Stine skulle ta det seriøst, det var nok meningen som ert. Det at Stine faktisk tok det på alvor skremmer meg litt. Det er som når man får en email fra en “rik onkel i Amerika” som man er “arving” til. Man forstår at det er bare tull og tøys. Dette brevet skriker at det er fake. Ikke rart at folk blir rundtlurt av Nigeriasvindlere når ingen lamper blinker rødt. Nettopp det. Dette var i utgangspunktet en uskyldig og litt kjip spøk, og personen har jo knapt gått inn for å lure Stine en gang med så åpenbare ting som logo for sykehuset OG kommunen, ikke farge på logo, skrivefeil i etternavnet, og hva som står på «signering», for ikke å snakke om den helt absurde setningssammensetningen som er dratt så langt at ingen burde vurdere et sekund å tro at det faktisk kunne komme fra en sykehusavdeling. Det skremmer meg faktisk at hun helt på ramme alvor trodde dette var ekte, la det ut på snap for 16000 følgere, skulle kjøpe ramme, skrøyt av seg selv og ikke reagerte overhodet før noen begynte å sende meldinger, og da først forsvarer at det er ekte OG drar tidenes mest åpenbare løgn med «bekrefta fra sykehuset at det er ekte». Noe er veldig, veldig galt hos denne dama. 30 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 3. oktober 2022 #14487 Del Skrevet 3. oktober 2022 Uff, så pinlig! Hvordan fikk Stine vite om dette selv? Leste hun det innpå her, eller på Discord? Så fint at hun vet brukernavn på vedkommende som lagde diplomet. Da vet hun kanskje også at bak mange brukernavn finnes anonyme mail-kontoer. Eneste er vel ip-adressa, og den kan Politiet få spora opp hvem som hadde den ip'en i det tidsrommet. Men, fram til Politiet kommer så langt, så blir nok saken henlagt. Men, Stine kjenner folk, så da blir det nok full etterforskning! 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 3. oktober 2022 #14488 Del Skrevet 3. oktober 2022 "Og jeg har fått navnet...brukernavnet, riktignok". Hun klarte ikke gjennomskue at brevet var tull, men skal liksom klare å spore opp en person bak et anonymt brukernavn på nett?? 🤣🤣 Lykke til! 20 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. oktober 2022 #14489 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) snurk skrev (31 minutter siden): "Og jeg har fått navnet...brukernavnet, riktignok". Hun klarte ikke gjennomskue at brevet var tull, men skal liksom klare å spore opp en person bak et anonymt brukernavn på nett?? 🤣🤣 Lykke til! Hun er jo inne på Discord selv, så hun har lest at vedkommende skrev hen hadde laget det og sendt. Men vedkommende kan jo skifte brukernavn mange ganger, slik at Stine ikke klarer følge med på hvem det er. Endret 3. oktober 2022 av Flettfrid Rettet skriveleif 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 3. oktober 2022 #14490 Del Skrevet 3. oktober 2022 Istinde skrev (35 minutter siden): Uff, så pinlig! Hvordan fikk Stine vite om dette selv? Leste hun det innpå her, eller på Discord? Så fint at hun vet brukernavn på vedkommende som lagde diplomet. Da vet hun kanskje også at bak mange brukernavn finnes anonyme mail-kontoer. Eneste er vel ip-adressa, og den kan Politiet få spora opp hvem som hadde den ip'en i det tidsrommet. Men, fram til Politiet kommer så langt, så blir nok saken henlagt. Men, Stine kjenner folk, så da blir det nok full etterforskning! Fikk visst meldinger på snap om dette virkelig var ekte, hvorpå hun argumenterte for at det var det+løy om at hun hadde kontakta sykehuset og fått bekrefta at det var ekte… Når det faktisk sank inn at det bare var tull aner jeg ikke, men da hadde hun allerede rukket å drite seg så grundig ut, og mest av alt med den åpenbare løgnen der, at ja… 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 3. oktober 2022 #14491 Del Skrevet 3. oktober 2022 Kanin46 skrev (58 minutter siden): Nettopp det. Dette var i utgangspunktet en uskyldig og litt kjip spøk, og personen har jo knapt gått inn for å lure Stine en gang med så åpenbare ting som logo for sykehuset OG kommunen, ikke farge på logo, skrivefeil i etternavnet, og hva som står på «signering», for ikke å snakke om den helt absurde setningssammensetningen som er dratt så langt at ingen burde vurdere et sekund å tro at det faktisk kunne komme fra en sykehusavdeling. Det skremmer meg faktisk at hun helt på ramme alvor trodde dette var ekte, la det ut på snap for 16000 følgere, skulle kjøpe ramme, skrøyt av seg selv og ikke reagerte overhodet før noen begynte å sende meldinger, og da først forsvarer at det er ekte OG drar tidenes mest åpenbare løgn med «bekrefta fra sykehuset at det er ekte». Noe er veldig, veldig galt hos denne dama. Noe er veldig veldig galt hos andre også! Det er jo bare usunt og være så besatt av et annet menneske. Kanskje få noen andre interesser? Friluftsliv kan ofte hjelpe hvis man er så full av sinne. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 3. oktober 2022 #14492 Del Skrevet 3. oktober 2022 Vintermåne skrev (1 time siden): Å herregud- jeg tror ikke mine egne øyne 😳 nå har hun fått mld fordi folk er bekymret mtp det som skjedde før i dag 😳😆😆 folk er BEKYMRET ??? Fordi??? og hun fortsetter å dra på - ikke noe problem å finne ut- det personen har gjort er jo faktisk ikke lov 🙊🙊 er det forbudt liksom?? 😂😂 å pranke noen?? hun gir seg jo ikke 😅😅 er det lov å uttale offentlig at sykehuset har bekreftet at de har sendt ut en sånn diplom da? Når det ikke stemmer? Hun sverter jo sykehuset - Fru K er feilfri og forsetter snappen som om ingen ting har skjedd. Hvor mange tusen har sett at hun er tatt i løgner? Likevel forsetter hun å true. Akkurat som om det er forbudt å pranke noen😅 Ok, jeg synes den spøken var drøy, men prøv å skriv en melding til henne og du blir blokka tvert. Over til planter og ‘sak’…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 3. oktober 2022 #14493 Del Skrevet 3. oktober 2022 Trudeluttentutten skrev (4 minutter siden): Noe er veldig veldig galt hos andre også! Det er jo bare usunt og være så besatt av et annet menneske. Kanskje få noen andre interesser? Friluftsliv kan ofte hjelpe hvis man er så full av sinne. Tja, når noen står og juger for 16000 mennesker på snap, og har greie å lure fattige folk til å bidra på snap, så er det ikke nødvendigvis snakk om sinne eller besettelse, men å la noen smake sin egen medisin. Så kan man mene mye om det, men Stine kan faktisk takke sier eget ego for at denne spøken ble kringkasta til halve Norge. Kan sikkert diskuteres om noen følgere bør gå en runde eller to med seg selv, men det burde farsken meg fru Knutsen også. Hva tenker du om at hun løy så åpenlyst om at hun hadde kontakta sykehuset og fått bekrefta at diplomet var ekte?! Det sier ganske mye om henne også. Og hun kunne også hatt godt av en tur ut i skog og mark, UTEN snap med på lasset. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 3. oktober 2022 #14494 Del Skrevet 3. oktober 2022 Istinde skrev (59 minutter siden): Uff, så pinlig! Hvordan fikk Stine vite om dette selv? Leste hun det innpå her, eller på Discord? Så fint at hun vet brukernavn på vedkommende som lagde diplomet. Da vet hun kanskje også at bak mange brukernavn finnes anonyme mail-kontoer. Eneste er vel ip-adressa, og den kan Politiet få spora opp hvem som hadde den ip'en i det tidsrommet. Men, fram til Politiet kommer så langt, så blir nok saken henlagt. Men, Stine kjenner folk, så da blir det nok full etterforskning! De som holder på med dette her, gjør det ikke gratis. Det koster penger. Da blir det ikke mer shopping på henne... Fra å være døden nær, og plutselig helt frisk. Jeg er imponert.... 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 3. oktober 2022 #14495 Del Skrevet 3. oktober 2022 Kristin50 skrev (4 minutter siden): De som holder på med dette her, gjør det ikke gratis. Det koster penger. Da blir det ikke mer shopping på henne... Fra å være døden nær, og plutselig helt frisk. Jeg er imponert.... Jo, det er helt gratis å anmelde dokumentforfalskning. Det er en jobb politiet tar på alvor. Det er ulovlig å bruke offentlige institusjoner i tullebrev. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 3. oktober 2022 #14496 Del Skrevet 3. oktober 2022 Trudeluttentutten skrev (14 minutter siden): Noe er veldig veldig galt hos andre også! Det er jo bare usunt og være så besatt av et annet menneske. Kanskje få noen andre interesser? Friluftsliv kan ofte hjelpe hvis man er så full av sinne. Friluftsliv hadde nok hjulpet frua litt også.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 3. oktober 2022 #14497 Del Skrevet 3. oktober 2022 Trudeluttentutten skrev (15 minutter siden): Hvis man blir sykelig besatt av et annet menneske på Snapchat så et det beste tipset: SLUTT Å FØLG! Helt gratis råd👍😊 Noen eier rettferdighetssans vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 3. oktober 2022 #14498 Del Skrevet 3. oktober 2022 Dokumentforfalskning er ikke morsomt. Det er ganske alvorlig å sende ut brev som skal se ut som det kommer fra et sykehus. Håper dette får konsekvenser for vedkommende! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudeluttentutten Skrevet 3. oktober 2022 #14499 Del Skrevet 3. oktober 2022 Fru G skrev (1 minutt siden): Noen eier rettferdighetssans vet du. Jeg er ikke enig i at èn løgn gjør opp for en annen løgn. Det er ikke rettferdighet i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 3. oktober 2022 #14500 Del Skrevet 3. oktober 2022 Trudeluttentutten skrev (4 minutter siden): Dokumentforfalskning er ikke morsomt. Det er ganske alvorlig å sende ut brev som skal se ut som det kommer fra et sykehus. Håper dette får konsekvenser for vedkommende! Dette sier jeg meg enig i. Det er til og med et stempel fra sykehuset på brevet. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå