Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skruf skrev (58 minutter siden):

De eneste som får hjemmelagde diplom fra sykehus er barn, f.eks diplom for å ha vært modig etter en operasjon. Har jobbet i mange år på ulike avdekkinger, og aldri har jeg hørt at sykehus deler ut diplomer til voksne pasienter. Aldri. 

Jeg har ikke sett snappene, men hvis Stine virkelig gikk fem på denne pranken og freste ut for å kjøpe ramme til dette «diplomet» så får jeg nesten vondt av henne. Jeg synes ikke dette var ok gjort av den som gjorde det, det grenser til harselering. Hun er sårbar og sliter med sitt.

Samtidig så forstår jeg ikke helt hvordan hun ikke forsto at dette var på kødd. Ingen pleiere ville seriøst ha skrevet at en pasient var en solstråle mens de andre pasientene bare ligger der og er syke. Og spa-behandlinger? Hun er snart 40 år. 

Men uansett; ikke snilt gjort av den som gjorde dette akkurat 

Shokko skrev (51 minutter siden):

Jeg har «forsvart» henne noen ganger her inne og det står jeg for fortsatt. Jeg kan også si at i går var jeg 100 % enig med henne da hun snakket om at hun får sinte meldinger fra folk som vil vite hvorfor hun var innlagt på sykehus. Det har ingen noe med og der gir jeg min fulle støtte. Jeg står også for at kommentarer som går på utseende ikke er greit, at ryktespredning og spekulasjoner rundt hennes helse ikke bør diskuteres her. Jeg forsvarer henne ikke for det, det mener jeg på generell basis og om alle offentlige personer. Men, når det kommer til handlinger hun gjør, syns jeg det er helt greit å diskutere. Det syns jeg offentlige personer må tåle. Dette hadde vært en «ikke-sak» dersom hun hadde holdt dette brevet for seg selv, men pga behovet for å fremheve seg selv foran tusenvis av andre blir det nå heller utrolig pinlig for henne. 
Samme med spleis og andre ting hun har gjort som det kan stilles spørsmålstegn ved er legitimt å diskutere. Det er ikke mange her inne som forsvarer henne, men det er flere som deler bl.a. min mening om hva som er greit å diskutere. Sak og person er to forskjellige ting! 

Nå beviser hun at hun ikke er til å stole på. Det var mitt poeng. Noen sluker alt hun sier. Jeg er også enig i noe av det hun sier, skulle bare mangle, men å legge ut snapper fra sykeseng og gi små stikk det er faktisk stygt. Noen bryr seg om henne og hvis hun ikke vil ha slike spørsmål, hvorfor i helvete snapper hun slik da? Ingen har noe med hva, hvorfor hun er på sykehuset, men hun søker bevisst oppmerksomhet. På toppen av det lyver hun. Hvor er kvitteringer på hva hun brukte tiggepenger til f. eks. Selv klager hun åpent til 16 k følgere på leger, ansatte i butikker, barnehager etc. Så denne pranken hadde hun jammen meg godt av. Bli voksen, sier jeg bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (8 minutter siden):

Har ikke bare med naivitet å gjøre dette. Hun løy også om at sykehuset hadde bekreftet at det stemte. Slettet det også naturligvis. 

Lurer på hva som er største krisa for henne nå,at»diplomet»ikke er ekte eller at hun nå faktisk virkelig har blitt tatt i en løgn??? Samt innser at stort sett ingen nå tror på hva hun snappet om druer og sjokolade osv osv når hun var innlagt….eller snapper fra før hun ble innlagt?Eller snapper etter hun ble utskrevet?? Sammensurium av sannhet og løgn og vanskelig og holde styr på etterhvert…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (34 minutter siden):

Ja, syns nesten synd på henne jeg også…… helt til jeg hørte den nedlatende tonen om at hun hadde «fått tak i noen navn» og at «når man driver med dette her så blir man kjent med folk som klarer å finne ut av ting» 

😂😂😂😂 herregud, nå må hun slutte…….. driti ut- legg deg flat og prøv å le av det bare 

Ser det er noen her som synes synd på svindlere og som forsøker å gjøre avsenderen til ‘skurken’ her. Er det Stocholmsdyndromet tro🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg vil frem til, er det en kommunalt tilsett som har skrevet dette på en kommunal brevpost, så er det ikke lov. Faktisk oppseielsegrunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (1 minutt siden):

Det jeg vil frem til, er det en kommunalt tilsett som har skrevet dette på en kommunal brevpost, så er det ikke lov. Faktisk oppseielsegrunn.

Du får lese i tråden her. Det er klipp og lim. Logoer ligger ute på internett. Dette var en prank. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det ikke. Ingen ville gjort det. Er er det en som har laget diplom i Word med bilder fra internett. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logoene er nok bare funnet på nett. 

Jeg er ingen fan av Stine og er uenig i mye hun sier og gjør, men dette var kanskje å dra det hele litt langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kunne det ikke vært brevark fra sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (19 minutter siden):

Kan ikke begripe at hun ikke så det sarkastiske i det brevet 🙄 huffa meg så pinlig 🫣

Det er til og med folk her på tråden som lurer på om det er skrevet på kommunens papir😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 minutt siden):

Logoene er nok bare funnet på nett. 

Jeg er ingen fan av Stine og er uenig i mye hun sier og gjør, men dette var kanskje å dra det hele litt langt. 

Dette har Stine sitt behov for å skryte av seg selv skyld i. For hadde hun ikke måtte vise for alle, hadde ingen visst om det.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (57 minutter siden):

Så lenge man har kopiert logoen til offentlig etater øverst så er terskelen høyere for å tenke at det bare er tull. Syntes det var en drøy «spøk» og som sagt lavmål. 

Du synes ikke det er lavmål å lyve eller å henge ut leger, barnehage, butikkansatte etc da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (1 time siden):

Kan noen invitere meg også på Discord? Og når det gjelder Discord, blir det ikke slettet noe derfra av admin?!

Kan jeg også bli invitert til Discord tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starseed81 skrev (9 minutter siden):

Kan jeg også bli invitert til Discord tråden?

Det ligger vel en link på forrige side. Et stykke ned på siden. Den som Camomille la ut er vel riktig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (36 minutter siden):

Det er visst klippet og limet inn i Word ifølge den som har gjort det. 
Genial prank 😂 var flaut å se på😂 at det ikke ringte en bjelle hos henne med den teksten 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (47 minutter siden):

Nå beviser hun at hun ikke er til å stole på. Det var mitt poeng. Noen sluker alt hun sier. Jeg er også enig i noe av det hun sier, skulle bare mangle, men å legge ut snapper fra sykeseng og gi små stikk det er faktisk stygt. Noen bryr seg om henne og hvis hun ikke vil ha slike spørsmål, hvorfor i helvete snapper hun slik da? Ingen har noe med hva, hvorfor hun er på sykehuset, men hun søker bevisst oppmerksomhet. På toppen av det lyver hun. Hvor er kvitteringer på hva hun brukte tiggepenger til f. eks. Selv klager hun åpent til 16 k følgere på leger, ansatte i butikker, barnehager etc. Så denne pranken hadde hun jammen meg godt av. Bli voksen, sier jeg bare. 

Helt enig i at disse små snappene fra sykesenga også er unødvendig ja, hun vet jo godt at det fører til oppmerksomhet. Sånn ser vi jo mange influensere holde på.  
Jeg er langt ifra noen fan av henne, bare så det er sagt, men jeg kjenner henne heller ikke og kan derfor ikke påstå noe som helst om henne. Nå fikk man i hvert fall en ting svart på hvitt i dag og da vil man jo automatisk se på henne med et mer kritisk blikk. Skjønner jo at det sannsynligvis er flere løgner ute og går. Hun taper jo stort på dette selv, så i stedet for å angripe alt og alle rundt seg selv hadde hun vunnet på å bli litt mer ydmyk og innrømme sine feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cammomille skrev (1 time siden):

Hun hentet jo hjem mannen fra jobb, var visst krise i heimen. Tenker hun er temmelig stressa no ja 🥳🫣

Hæ? Hvordan vet du at hun henter hjem mannen?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (12 minutter siden):

Det ligger vel en link på forrige side. Et stykke ned på siden. Den som Camomille la ut er vel riktig tror jeg.

Er blitt med der nå. Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru G skrev (27 minutter siden):

Du synes ikke det er lavmål å lyve eller å henge ut leger, barnehage, butikkansatte etc da? 

Ja jeg syntes det er lavmål at noen anonymt sitter å produserer brev fra tilsynelatende off instanser, for anonymt godte seg og le av henne kollektivt på forum. Det er for meg kollektiv mobbing -Uten at det får konsekvenser for vedkommende, hvem er vi på ett anonymt forum til å bestemme hvilken «straff» som er passende for evt løgner Stine har bedrevet. Stine er ikke anonym og må ta de konsekvensene som kommer. 

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 minutter siden):

Ja jeg syntes det er lavmål at noen anonymt sitter å produserer brev fra tilsynelatende off instanser, for anonymt godte seg og le av henne kollektivt på forum. Det er for meg kollektiv mobbing -Uten at det får konsekvenser. Stine er ikke anonym og må ta de konsekvensene som kommer. 

Hun tar virkelig ingen konsekvenser!

Jeg har aldri før sett på maken!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...