Snublefot62 Skrevet 3. oktober 2022 #14421 Del Skrevet 3. oktober 2022 drivhus skrev (9 minutter siden): Jeg vet det er feik det diplomet, jeg lurer på om det skrevet med kommunen sitt ark? Åpenbart og dårlig detektiv-forsøk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 3. oktober 2022 #14422 Del Skrevet 3. oktober 2022 drivhus skrev (3 minutter siden): Nei, jeg vet at det ikke er sendt fra sykehuset, jeg lurer på om det f.eks er noen som har henta seg et kommunalt brevark, og skrevet diplomen der? Offisielle brev som kommune/sykehus bruker, bruker ikke samme logo på samme ark. For sykehus er ikke kommunalt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3. oktober 2022 #14423 Del Skrevet 3. oktober 2022 Fjellgjeiter skrev (13 minutter siden): ABSOLUTT IKKE !!! Det der var på sin plass . Nå kan de som bedyrer henne opp å ned i mente se hvem hun egentlig er!! LYSTLØGNER spør du meg..seriøst !! Den dama trenger hjelp!! Å forfalske ett brev fra kommuen/sykehus, sende i posten i den mening å latterliggjøre/ramme noen -også godte seg over det på anonyme forum etter på er ett absolutt lavmål i mine øyne. Uansett hvilken hensikt eller formål det har. Du får gjerne mene eller rettferdiggjøre at at det var på sin plass, jeg mener det gjør en ikke til noe stort bedre person en den man prøver å ramme i denne settingen. 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammomille Skrevet 3. oktober 2022 #14424 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) drivhus skrev (30 minutter siden): Kan noen invitere meg også på Discord? Og når det gjelder Discord, blir det ikke slettet noe derfra av admin?! Add me on https://discord.com/ so we can talk! My username is herman#7957. sorry!!! Jobber med å finne riktig link Endret 3. oktober 2022 av Cammomille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. oktober 2022 #14425 Del Skrevet 3. oktober 2022 GulleGull skrev (2 minutter siden): Å forfalske ett brev fra kommuen/sykehus, sende i posten i den mening å latterliggjøre/ramme noen -også godte seg over det på anonyme forum etter på er ett absolutt lavmål i mine øyne. Uansett hvilken hensikt eller formål det har. Du får gjerne mene eller rettferdiggjøre at at det var på sin plass, jeg mener det gjør en ikke til noe stort bedre person en den man prøver å ramme i denne settingen. Det er IKKE et forfalsket brev som er laget for å se ekte ut. Det er en drøss med detaljer som åpenbart viser at det er tull. Det første hintet burde være logobruken. Det andre hintet burde være «Kuntsen». Det tredje hintet burde være «DIN PRESTASJON». For å ikke nevne alle de påfølgende avslørende detaljer. 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monkey12 Skrevet 3. oktober 2022 #14426 Del Skrevet 3. oktober 2022 Blir dette sendt til feks TV2 som dekker denne saken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 3. oktober 2022 #14427 Del Skrevet 3. oktober 2022 Kosetosta skrev (1 time siden): Værste var at hun satt og sa at hun fikk det bekreftet fra sykehuset at diplomen var sendt fra de til henne..løgn igjen.. «Vi var veldig lei oss når du skulle skrives ut…» Allerede her burde d ha ringt tusen bjeller,for d pleier vel heller være motsatt på ett sykehus? At de ansatte er glad for hver gang de kan skrive ut en pasient fordi vedk er frisk osv?? Åhh,syns da nesten synd på henne nå,jg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. oktober 2022 #14428 Del Skrevet 3. oktober 2022 Blir nok ikke noe «påmmefrits triks» i dag nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. oktober 2022 #14429 Del Skrevet 3. oktober 2022 🤣🤣🤣🤣🤣 herregud……. Jeg fikk ikke med meg det her- men hun fikk denne i posten i dag?? Og leste og viste på snap? hvorfor sa hun at sykehuset hadde bekreftet at den var sendt fra dem? Var det noen som ikke trodde på henne? 🤣🤣🤣🤣 det er jo hysterisk morsomt 😂😂😂😂 og utrulig flaut 😂 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. oktober 2022 #14430 Del Skrevet 3. oktober 2022 Eevie skrev (5 minutter siden): «Vi var veldig lei oss når du skulle skrives ut…» Allerede her burde d ha ringt tusen bjeller,for d pleier vel heller være motsatt på ett sykehus? At de ansatte er glad for hver gang de kan skrive ut en pasient fordi vedk er frisk osv?? Åhh,syns da nesten synd på henne nå,jg. Ja, syns nesten synd på henne jeg også…… helt til jeg hørte den nedlatende tonen om at hun hadde «fått tak i noen navn» og at «når man driver med dette her så blir man kjent med folk som klarer å finne ut av ting» 😂😂😂😂 herregud, nå må hun slutte…….. driti ut- legg deg flat og prøv å le av det bare 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 3. oktober 2022 #14431 Del Skrevet 3. oktober 2022 Eevie skrev (7 minutter siden): «Vi var veldig lei oss når du skulle skrives ut…» Allerede her burde d ha ringt tusen bjeller,for d pleier vel heller være motsatt på ett sykehus? At de ansatte er glad for hver gang de kan skrive ut en pasient fordi vedk er frisk osv?? Åhh,syns da nesten synd på henne nå,jg. Eller "de andre pasientene som bare ligger der og er syke". Hun reagerte ikke på noe av det. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cccsol Skrevet 3. oktober 2022 #14432 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hvordan kommer man inn på discord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 3. oktober 2022 #14433 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Snublefot62 skrev (17 minutter siden): Det er IKKE et forfalsket brev som er laget for å se ekte ut. Det er en drøss med detaljer som åpenbart viser at det er tull. Det første hintet burde være logobruken. Det andre hintet burde være «Kuntsen». Det tredje hintet burde være «DIN PRESTASJON». For å ikke nevne alle de påfølgende avslørende detaljer. Så lenge man har kopiert logoen til offentlig etater øverst så er terskelen høyere for å tenke at det bare er tull. Syntes det var en drøy «spøk» og som sagt lavmål. Endret 3. oktober 2022 av GulleGull Skrivefeil 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammomille Skrevet 3. oktober 2022 #14434 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hun hentet jo hjem mannen fra jobb, var visst krise i heimen. Tenker hun er temmelig stressa no ja 🥳🫣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammomille Skrevet 3. oktober 2022 #14435 Del Skrevet 3. oktober 2022 cccsol skrev (4 minutter siden): Hvordan kommer man inn på discord? https://discord.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 3. oktober 2022 #14436 Del Skrevet 3. oktober 2022 Vintermåne skrev (3 minutter siden): Ja, syns nesten synd på henne jeg også…… helt til jeg hørte den nedlatende tonen om at hun hadde «fått tak i noen navn» og at «når man driver med dette her så blir man kjent med folk som klarer å finne ut av ting» 😂😂😂😂 herregud, nå må hun slutte…….. driti ut- legg deg flat og prøv å le av det bare Hun er god på tomme trusler har j hørt. Hun burde først og fremt ta en titt i speilet for og se hvem som løy om at hun hadde kontaktet sykehuset og fått»bekreftet d var fra dem»…. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 3. oktober 2022 #14437 Del Skrevet 3. oktober 2022 Jeg forstår ikke hvorfor hun slettet alle snappene der hun gråtende leser opp det rørende diplomet. Hun hadde jo snakket med sykehuset og fått bekreftet at dette kom fra dem sa hun så da må det bare få ligge da? 😂😂😂😂😂😂😂 20 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 3. oktober 2022 #14438 Del Skrevet 3. oktober 2022 Stine Cuntsen 😂 This made my day! Ljugekvinnen så jævlig avslørt👏💃 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eevie Skrevet 3. oktober 2022 #14439 Del Skrevet 3. oktober 2022 EllaSays skrev (9 minutter siden): Eller "de andre pasientene som bare ligger der og er syke". Hun reagerte ikke på noe av det. Ja d er helt utrolig at hun ikke reagerte på ordlyden her…😅Først komme m den utrolige løgnen om at hun hadde kontaktet sykehuset og»de bekreftet diplomet var fra dem» til så og fortelle hun har folk som vet hvordan finne ut hvem avsenderen er osv. Løgn på løgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 3. oktober 2022 #14440 Del Skrevet 3. oktober 2022 Shokko skrev (1 time siden): Hadde vært best å bare innrømme at man er naiv og ledd litt av seg selv for å ha gått på noe sånt😄 Har ikke bare med naivitet å gjøre dette. Hun løy også om at sykehuset hadde bekreftet at det stemte. Slettet det også naturligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå