Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Kvinne__35 skrev (1 time siden):

Assa, hun lager jo de gavene til seg selv da😂det er ganske gjennomskuet når du ser det blir brukt samma papiret 😂! Men dett er typisk Stine …….

Da har hun et veldig lite spennende liv, sitter å lage gaver til seg selv? ja ja...

Hun trenger tydeligvis mye oppmerksomhet og en bekreftelse på et hun er godt likt. Ifølge henne idag, hadde noen sagt at hun var savnet... Ja ja... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bulsara

Gud bedre altså. Hvorfor skal noen følge med på det hun babler om på Snap? *gjeesp*

Er hun alltid så sløv som hun virker i dag? Jeg har ikke fulgt henne så mye, men syntes hun virket så seig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (1 time siden):

Gud bedre altså. Hvorfor skal noen følge med på det hun babler om på Snap? *gjeesp*

Er hun alltid så sløv som hun virker i dag? Jeg har ikke fulgt henne så mye, men syntes hun virket så seig. 

Hun er stadig vekk så fraværende og merkelig på snap. Kjenner at dette har jeg hvertfall ikke savnet.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter hjemme og det hun gjør er å drikke kaffi og perle??? Perle?? OK. Er det vanlig når du er straks 40år? Har jeg gått glipp av noe selv her😅 sønnen min lager armbånd til meg da, han er 5år.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulsara skrev (7 timer siden):

Ja, alltid sløv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår sløvet på b-preparater. Trist at hun deler dette ukritisk på snap.

Endret av Agurk
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvorfor hun alltid må ha så mye av alt hun kjøper inn? Det er jo rene butikken hos henne. Har dere store lager av hobbyen dere driver med? 
Jeg strikker, kjøper garn til det jeg skal strikke. Strikker det og finner noe nytt å strikke. Har ikke lager av garn. Er jeg rar??

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Less'is'more
Minni75 skrev (14 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor hun alltid må ha så mye av alt hun kjøper inn? Det er jo rene butikken hos henne. Har dere store lager av hobbyen dere driver med? 
Jeg strikker, kjøper garn til det jeg skal strikke. Strikker det og finner noe nytt å strikke. Har ikke lager av garn. Er jeg rar??

Jeg er lik som deg, har ikke et lager av verken garn eller annet. Tror ikke vi er så rare😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Less'is'more skrev (21 minutter siden):

Jeg er lik som deg, har ikke et lager av verken garn eller annet. Tror ikke vi er så rare😂

Jeg blir bare stresset om jeg har garn liggende, strikker ikke fort nok da🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (24 minutter siden):

Jeg gjør akkurat det samme. Finner ut hva jeg skal strikke, og kjøper garn ut i fra det. Av og til så kommer jeg over en strikkepakke på tilbud og kjøper den, men da er den tiltenkt enten meg eller noen andre. Har et garnlager, men det er restegarn etter tidligere prosjekter 

Men er medlem av ulike strikkegrupper på Facebook, og ser at det er mange som har store lager med garn som de har handlet inn uten å ha planlagte prosjektet 

Dog; skal man starte opp med en ny hobby så må man nødvendigvis kjøpe inn det man trenger til å komme i gang, men man trenger ikke gå all in. Jeg begynte nettopp med Bullet journal, og da kjøpte jeg inn selve notatboken, noen blyanter og tusjer. Er et stort merker for det, og mye jeg kunne ha kjøpt inn, men tenkte at det blir litt dumt i tilfelle det ikke er noe for meg, eller jeg mister interessen. Da blir det bortkastete penger 

Litt til Stine sitt forsvar så hadde hun kjøpt inn alt perle-stæsjet på en billigbutikk i Spania. Men jeg spår at om ikke lenge nå så kommer det perle-tinger til salgs på snap-kanalen hennes.

For min del så førte den lange pausen hun hadde til at jeg kommer til å slutte å følge henne. Hun gir meg ingenting og har ikke noe interessant å komme med. Ikke noe jeg kan lære noe av eller bli opplyst om. Snapkanalen hennes er egentlig bare en tidstyv hvis man prøver å få med seg alt hun legger ut da hun snapper så og si fra hun står opp til hun legger seg . Hun sier jo at hvis man skal få med seg ting så må man følge med, for hun er ikke en reprisekanal, men jeg har ærlig talt annet å ta meg til enn å sitte å se på snap hele dagene. Selv om også jeg er ufør. 

Hadde vært interessant å få med meg resultatet av saken hennes, men regner med jeg får lese om det her inne eller på tv2. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara

Lot mannen min se, og han sa hun bruker masse ord og tid på egentlig å si ingenting. Så intetsigende. Det er egentlig bare veldig trist. Det er jo helt tydelig at hun er ensom nå som alle er tilbake til sitt, og trenger "fan skaren" sin. Er det virkelig så mange som resonerer seg til hennes liv og finner noe inspirerende i det hun sier? Hun kunne med meget stor fordel formidlet det hun vil på mye kortere tid. Det er virkelig en tidstyv å følge ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Less'is'more
Minni75 skrev (51 minutter siden):

Jeg blir bare stresset om jeg har garn liggende, strikker ikke fort nok da🤣

Hihi, jeg blir også stresset av å ha for mye garn liggende. Har dog en strikkepakke/genser til sønn. Han er 20 år nå og jeg får den kanskje ferdig til 40 års dagen hans🤣🤣huff..vet ikke om det kalles hobby når det ikke strikkes kontinuerlig😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Less'is'more skrev (33 minutter siden):

Hihi, jeg blir også stresset av å ha for mye garn liggende. Har dog en strikkepakke/genser til sønn. Han er 20 år nå og jeg får den kanskje ferdig til 40 års dagen hans🤣🤣huff..vet ikke om det kalles hobby når det ikke strikkes kontinuerlig😇

Ikke etter Stines hode tydeligvis. Men det godt å hvile fingrene også. Så vi sier det er hobbyen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (1 time siden):

Jeg gjør akkurat det samme. Finner ut hva jeg skal strikke, og kjøper garn ut i fra det. Av og til så kommer jeg over en strikkepakke på tilbud og kjøper den, men da er den tiltenkt enten meg eller noen andre. Har et garnlager, men det er restegarn etter tidligere prosjekter 

Men er medlem av ulike strikkegrupper på Facebook, og ser at det er mange som har store lager med garn som de har handlet inn uten å ha planlagte prosjektet 

Dog; skal man starte opp med en ny hobby så må man nødvendigvis kjøpe inn det man trenger til å komme i gang, men man trenger ikke gå all in. Jeg begynte nettopp med Bullet journal, og da kjøpte jeg inn selve notatboken, noen blyanter og tusjer. Er et stort merker for det, og mye jeg kunne ha kjøpt inn, men tenkte at det blir litt dumt i tilfelle det ikke er noe for meg, eller jeg mister interessen. Da blir det bortkastete penger 

Litt til Stine sitt forsvar så hadde hun kjøpt inn alt perle-stæsjet på en billigbutikk i Spania. Men jeg spår at om ikke lenge nå så kommer det perle-tinger til salgs på snap-kanalen hennes.

For min del så førte den lange pausen hun hadde til at jeg kommer til å slutte å følge henne. Hun gir meg ingenting og har ikke noe interessant å komme med. Ikke noe jeg kan lære noe av eller bli opplyst om. Snapkanalen hennes er egentlig bare en tidstyv hvis man prøver å få med seg alt hun legger ut da hun snapper så og si fra hun står opp til hun legger seg . Hun sier jo at hvis man skal få med seg ting så må man følge med, for hun er ikke en reprisekanal, men jeg har ærlig talt annet å ta meg til enn å sitte å se på snap hele dagene. Selv om også jeg er ufør. 

Hadde vært interessant å få med meg resultatet av saken hennes, men regner med jeg får lese om det her inne eller på tv2. 

Det er dessverre lite om saken som kommer frem. Alt annet som vises er lite bra å følge med på, hun setter seg rett og slett i et dårlig lys.

Men vi er alle forskjellige. Ensomhet fører sikkert til at man gjør rare ting, for å fylle tom rommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni75 skrev (3 timer siden):

Nei, du virker helt normal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
skruf skrev (2 timer siden):

Kjøper alt billig og selger dyrt. Hvor billig blir det når man må reise til Spania for å shoppe? Ok, kanskje noen er så dumme at de spanderer reise🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eier ikke skam! Sikkert gøy for de som har lånt eller garantert de 60 000 kronene til sakkyndig når de ser dronninga viser frem hva hun har kjøpt. Håper den saken hennes går rett til helvete å hun blir sittende igjen med regningen for alt selv! Ikke noe annet enn svindel og jug. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lider ikke av ensomhet, det hun har mye av er kjedsomhet, hele dag går på se hva jeg har på meg? se hva jeg har kjøpt? se hva jeg har fått i posten. 

Hun er bare en person som er veldig krevende, skal ha mye oppmerksomhet, er rett og slett veldig høy på seg selv. 

Det er mange i hennes situasjonen, de bruker å fulle på dager med sunne verdier. 

Hun fikk en pakke idag, 149 kr pr mnd, dette her er kanskje kunn ha gått til denne sakkyndige utredning? Her ser man hvor viktig denne saken hennes egentlig er. 

For meg, er hun ikke et bv offer...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin50 skrev (44 minutter siden):

Hun lider ikke av ensomhet, det hun har mye av er kjedsomhet, hele dag går på se hva jeg har på meg? se hva jeg har kjøpt? se hva jeg har fått i posten. 

Hun er bare en person som er veldig krevende, skal ha mye oppmerksomhet, er rett og slett veldig høy på seg selv. 

Det er mange i hennes situasjonen, de bruker å fulle på dager med sunne verdier. 

Hun fikk en pakke idag, 149 kr pr mnd, dette her er kanskje kunn ha gått til denne sakkyndige utredning? Her ser man hvor viktig denne saken hennes egentlig er. 

For meg, er hun ikke et bv offer...

Personlig så ser jeg ikke poenget med å bruke penger på hverken glossybox elles goodiebox når hun er sponset med hud og hårpleie-produkter via Uretusjert 

Men; det å få pakker i posten gir nok litt spenning i en ellers så monoton hverdag.

Jeg er litt overrasket over at hun er tilbake som om ingenting har skjedd. Husker hun ikke selv hvor dramatisk hun var før ferien da hun vinglet frem og tilbake om hun skulle trekke seg tilbake eller ikke, det var gråting og fiortvilelse. Så landet hun på å kutte ut snap, men mulig legge ut noe på IG hvis det var noe spesifikt som strikking, tips, DIY-prosjekter osv. Også er hun plutselig tilbake på snap, akkurat som hun var før ferien. Ingen endringer.  

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...