drivhus Skrevet 9. juli 2021 #301 Del Skrevet 9. juli 2021 Jeg digger å følge med på Stine sin snap. Elsker at hun danser, sminker seg, tar en kaffeskål, at hun gleder seg til jobb, at hun har selvironi, faktisk ganske morsom både hun og mannen som selvsagt har vært med å diskutere hvorfor hun snapper. Barna hennes er kjempeflotte og høflige. Man kan se lang veg at ektemannen forguder henne. Og planteintessesen hennes lærer jeg mye av, er interessant. En del ting holder de selvsagt privat. Skulle bare mangle. De lever ikke er luksusliv, et helt vanlig liv vil jeg si. Hun tigger ikke. Hun deler også vanlige hverdagsproblemer, det liker jeg også. Da kjenner jeg meg igjen. At noen dager er tunge, sånn er livet, men hun er åpen om det. Det er ikke hennes feil at hun får gaver og blomster på døra, det viser bare at mange liker henne. Er nok mange som koser seg med snappen og følger med på godt og vondt. Hun har liksom blitt en plattform mange liker å følge med på, og la oss gjøre det. Jeg forstår ikke hvorfor kaver seg opp med den speisen. Det er lov å prøve seg for absolutt alle, hører sjelden om andre som får så mye kritikk. Stakkars unge dame, hun har traumatiske minner, og jeg håper det går bra med rettsaken. Klart hun gruer seg, skulle bare mangle. Sikkert mye som blir rifta opp igjen som hun må høre på i løpet av mange dager. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colaiglasset Skrevet 9. juli 2021 #302 Del Skrevet 9. juli 2021 Jotun skrev (5 minutter siden): Jeg digger å følge med på Stine sin snap. Elsker at hun danser, sminker seg, tar en kaffeskål, at hun gleder seg til jobb, at hun har selvironi, faktisk ganske morsom både hun og mannen som selvsagt har vært med å diskutere hvorfor hun snapper. Barna hennes er kjempeflotte og høflige. Man kan se lang veg at ektemannen forguder henne. Og planteintessesen hennes lærer jeg mye av, er interessant. En del ting holder de selvsagt privat. Skulle bare mangle. De lever ikke er luksusliv, et helt vanlig liv vil jeg si. Hun tigger ikke. Hun deler også vanlige hverdagsproblemer, det liker jeg også. Da kjenner jeg meg igjen. At noen dager er tunge, sånn er livet, men hun er åpen om det. Det er ikke hennes feil at hun får gaver og blomster på døra, det viser bare at mange liker henne. Er nok mange som koser seg med snappen og følger med på godt og vondt. Hun har liksom blitt en plattform mange liker å følge med på, og la oss gjøre det. Jeg forstår ikke hvorfor kaver seg opp med den speisen. Det er lov å prøve seg for absolutt alle, hører sjelden om andre som får så mye kritikk. Stakkars unge dame, hun har traumatiske minner, og jeg håper det går bra med rettsaken. Klart hun gruer seg, skulle bare mangle. Sikkert mye som blir rifta opp igjen som hun må høre på i løpet av mange dager. Er så enige med deg ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 9. juli 2021 #303 Del Skrevet 9. juli 2021 Frøken_ida skrev (1 time siden): Nye klær. Flere antrekk! Spleis❤️ Nye klær? 😆 Hvorfor sier du det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 9. juli 2021 #304 Del Skrevet 9. juli 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Nye klær. Flere antrekk! Spleis❤️ Å gud bedre. Må da lov unne seg litt. Er det mulig. Dette har ikke noe med spleis å gjøre. Fy flate. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 9. juli 2021 #305 Del Skrevet 9. juli 2021 Jotun skrev (2 timer siden): Jeg digger å følge med på Stine sin snap. Elsker at hun danser, sminker seg, tar en kaffeskål, at hun gleder seg til jobb, at hun har selvironi, faktisk ganske morsom både hun og mannen som selvsagt har vært med å diskutere hvorfor hun snapper. Barna hennes er kjempeflotte og høflige. Man kan se lang veg at ektemannen forguder henne. Og planteintessesen hennes lærer jeg mye av, er interessant. En del ting holder de selvsagt privat. Skulle bare mangle. De lever ikke er luksusliv, et helt vanlig liv vil jeg si. Hun tigger ikke. Hun deler også vanlige hverdagsproblemer, det liker jeg også. Da kjenner jeg meg igjen. At noen dager er tunge, sånn er livet, men hun er åpen om det. Det er ikke hennes feil at hun får gaver og blomster på døra, det viser bare at mange liker henne. Er nok mange som koser seg med snappen og følger med på godt og vondt. Hun har liksom blitt en plattform mange liker å følge med på, og la oss gjøre det. Jeg forstår ikke hvorfor kaver seg opp med den speisen. Det er lov å prøve seg for absolutt alle, hører sjelden om andre som får så mye kritikk. Stakkars unge dame, hun har traumatiske minner, og jeg håper det går bra med rettsaken. Klart hun gruer seg, skulle bare mangle. Sikkert mye som blir rifta opp igjen som hun må høre på i løpet av mange dager. Er så enig❤. Uten hennes gledelige snap dager, er ikke dagen full ferdig🤗. Elsker henne og Hebnes familie ❤❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 9. juli 2021 #306 Del Skrevet 9. juli 2021 L.F skrev (56 minutter siden): Nye klær? 😆 Hvorfor sier du det? Ja forståe ikke, hvorfor dette kom opp. Er det mulig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 10. juli 2021 #307 Del Skrevet 10. juli 2021 Blågrønn skrev (14 timer siden): Ja forståe ikke, hvorfor dette kom opp. Er det mulig. Enig. Jeg skifter også klær hver dag. Er det også galt nå liksom. 🤣 Hun sier ofte hvor antrekkene er fra, fordi hun får mye spørsmål, mulig noen tolker det som at hun kjøper nye klær hver dag da? 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 10. juli 2021 #308 Del Skrevet 10. juli 2021 Frøken_ida skrev (18 timer siden): Nye klær. Flere antrekk! Spleis❤️ Ja, hipp hurra for spleis og hipp hurra for folk som ikke ser dette sjøl😅 Ingen her som er stygge! Vi reagerer bare på ting, så det er langt ifra mobbing.. Folk må få lov å ha andre meninger om noen, uten at det er å være stygg eller slem.. 🙂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 10. juli 2021 #309 Del Skrevet 10. juli 2021 Halloalle skrev (På 6.7.2021 den 18.30): Skjønner bare ikke hvorfor det skal skrives så mye dritt om alt hun driver med og alt hun snakker om? Hadde faktisk ikke prioritert å kaste bort tid på å se på det som er «tåpelig» og så for å sitte å diskutere om personen på ett anonymt forum etterpå.. Jeg støtter Stine i saken og heier på at hun går seirende ut til slutt!🌸 Advokat koster penger, og de som er interessert og har mulighet, bidrar! Hun ville jo i utgangspunktet ikke starte en spleis igjen, etter en følger startet en og den gikk ut, fordi hun ikke ville «spørre» om penger av folk! Flere av følgerne ville at hun skulle starte en for at de vil bidra for at hun skal vinne kampen, ikke bare for seg selv, men for alle som er inni bv🌸 Stine er ett fantastisk menneske, alle er forskjellige og har sine ting, og hun er en av de som viser livet ufiltrert! Heia Stine💞 Hun «ville ikke» dele spleisen nei😅 Selvfølgelig er det enkelt å si at hun ikke «vil» det! Hadde hun ikke ønsket å dele den, hadde hun latt være! Det høres bedre ut å si at man ikke vil, å at man syns det er ekkelt.. Hadde jeg syntes noe var ekkelt eller flaut, sånn som å tigge etter penger, å sagt det høyt, så hadde jeg heller ikke lagt ut spleisen, så den der kjøper jeg ikke… Det som blir skrevet her er ikke STYGT! Man må få lov å diskutere en vlogger, en offentlig person, man må få lov å sammen diskutere å snakke om ting man reagerer på, det er sånn det er når man velger å stå fram offentlig! Kjempefint at mange heier på saken hennes, men de som stiller spm må få lov til det også.. Å si at saken HENNES vil forandre hvordan barnevernet operer er det DUMMESTE, mest flåsete jeg har hørt!! Dagens barnevern er helt ute å kjøre, å de forandrer seg absolutt ikke pga en snart 40 år gammel sak.. Barnevernet idag er livsfarlig, de har aldri vært så farlige som de er idag.. Så at Stine sin sak skal forandre noe som helst i Norge er BULLSHITT! Det eneste som skjer er at hun muligens får en sum penger, å det leger vel ingen sår spør du meg.. Har ikke sett henne prate eller sette seg inn i noe mtp hvordan barnevernet idag holder på, som det virkelig skulle vært flere som dykka litt ned i, sånn at det kommer bedre fram i lyset hvor sykt det er.. Så at hun hjelper så mange, ok.. Å at mannen hennes forguder henne?? Ja, man er vel gift av en grunn, er man ikke?😅 uansett, man må tåle at andre mener det de vil.. Alle kan ikke like alle, å om noen velger å diskutere hva man ikke liker osv, er vel strengt tatt opp til hver enkelt!🙂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 10. juli 2021 #310 Del Skrevet 10. juli 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Hun «ville ikke» dele spleisen nei😅 Selvfølgelig er det enkelt å si at hun ikke «vil» det! Hadde hun ikke ønsket å dele den, hadde hun latt være! Det høres bedre ut å si at man ikke vil, å at man syns det er ekkelt.. Hadde jeg syntes noe var ekkelt eller flaut, sånn som å tigge etter penger, å sagt det høyt, så hadde jeg heller ikke lagt ut spleisen, så den der kjøper jeg ikke… Det som blir skrevet her er ikke STYGT! Man må få lov å diskutere en vlogger, en offentlig person, man må få lov å sammen diskutere å snakke om ting man reagerer på, det er sånn det er når man velger å stå fram offentlig! Kjempefint at mange heier på saken hennes, men de som stiller spm må få lov til det også.. Å si at saken HENNES vil forandre hvordan barnevernet operer er det DUMMESTE, mest flåsete jeg har hørt!! Dagens barnevern er helt ute å kjøre, å de forandrer seg absolutt ikke pga en snart 40 år gammel sak.. Barnevernet idag er livsfarlig, de har aldri vært så farlige som de er idag.. Så at Stine sin sak skal forandre noe som helst i Norge er BULLSHITT! Det eneste som skjer er at hun muligens får en sum penger, å det leger vel ingen sår spør du meg.. Har ikke sett henne prate eller sette seg inn i noe mtp hvordan barnevernet idag holder på, som det virkelig skulle vært flere som dykka litt ned i, sånn at det kommer bedre fram i lyset hvor sykt det er.. Så at hun hjelper så mange, ok.. Å at mannen hennes forguder henne?? Ja, man er vel gift av en grunn, er man ikke?😅 uansett, man må tåle at andre mener det de vil.. Alle kan ikke like alle, å om noen velger å diskutere hva man ikke liker osv, er vel strengt tatt opp til hver enkelt!🙂 Oki. Men vi må begynne et sted. Bv trenger nytt oppdatering og nytt system. Dette kan vi i sammen endre på. Hvorfor ikke, jeg støtter Stine og hennes og Allers kamp mot bv. Hvorfor skrive og diskutere alt som er negativt om Stine, dere skiver ikke noe som er positivt. Igjen, alle situasjoner som blir snakket om andre og hvis personer. Må vel ikke skrives ned på en fake anonym form på nett. Hvis dere heler fram og lag dere engen snap kanal. "Vloggere nedslakting og debatt" Ser i dag så en Stine og Alex blit spandert på er hotel i Larvik, fra ei følger. Så fint gjort❤. Men dere skal vel komme negativt på det å dere🤣. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 10. juli 2021 #311 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) Jeg kjenner ikke til Stine, men jeg har forstått det slik at hun har opplevd vold og overgrep i barndommen, og at hun nå har saksøkt barnevernet for manglende intervensjon. Og jeg må si at jeg støtter henne fullt ut. Jeg ser flere nevne i tråden at det er utopisk å tenke at en tilbakemelding, eller erstatningssak, vil gjøre noe forskjell for nye barn, men hun kjenner jo på et ansvar og ønsker å gi oppmerksomhet til en viktig sak. Kanskje det ikke gjør noe forskjell for andre, men man kan jo håpe? Jo flere som sier ifra, jo bedre belysning på saken, og jo bedre hjelp til fremtidige barn, eller? Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colaiglasset Skrevet 10. juli 2021 #312 Del Skrevet 10. juli 2021 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): Jeg kjenner ikke til Stine, men jeg har forstått det slik at hun har opplevd vold og overgrep i barndommen, og at hun nå har saksøkt barnevernet for manglende intervensjon. Og jeg må si at jeg støtter henne fullt ut. Jeg har selv vurdert å gå til sak mot barnevernet, ettersom jeg ble tatt for sent ut av hjemmet og har fått store traumer. Samtidig tenker jeg at ingen penger i verden kan lege sårene, så jeg kommer nok ikke til å søke erstatning. Likevel skulle jeg gjerne ha fått gitt barnevernet en tilbakemelding. Min fortid kan aldri bli ugjort, men jeg hadde ønsket å gi en tilbakemelding til systemet, for å forhindre at andre opplever det samme. Mulig det er litt urealistisk å tenke at min historie skal gjøre noe forskjell. Det er over 20 år siden omsorgsovertakelsen nå. De fleste ansatte er skiftet ut. Jeg ser flere nevne i tråden at det er utopisk å tenke at en tilbakemelding, eller erstatningssak, vil gjøre noe forskjell for nye barn, men vi kjenner jo på et ansvar og ønsker å gi oppmerksomhet til en viktig sak. Kanskje det ikke gjør noe forskjell for andre, men man kan jo håpe? Jo flere som sier ifra, jo bedre belysning på saken, og jo bedre hjelp til fremtidige barn, eller? Anbefaler deg å kontakte høgskoler som utdanner de som jobber i barnevernet, å si at du ønsker å fortelle din historie. På den måten kan din historie sette spor hos de ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 10. juli 2021 #313 Del Skrevet 10. juli 2021 Det er for all del hyggelig at de har fått et opphold på Farris Bad. Men når det har vært 2 spleis og annet, så må jeg si at jeg synes det er utgreit å fortelle om shopping og komme med handleposer. Kan ikke noe for det, det strider imot alt jeg står for. (Men som sagt, jeg liker Stine, synes det hun har opplevd er fælt og heier på saken.) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkin Skrevet 10. juli 2021 #314 Del Skrevet 10. juli 2021 Sol Rampelyset skrev (På 6.7.2021 den 15.30): Synes det er litt rart at hun tar imot alt det hun får 🙈🙈 en ting er jo en blomsterbukett og sånne ting men hotellopphold?? Jeg hadde synes det hadde vært flaut.. Men kanskje det er bare jeg som tenker sånn. Har ikke noe imot Stine og heier på hennes kamp men noe synes jeg er litt rart. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colaiglasset Skrevet 10. juli 2021 #315 Del Skrevet 10. juli 2021 Arkin skrev (8 minutter siden): Synes det er litt rart at hun tar imot alt det hun får 🙈🙈 en ting er jo en blomsterbukett og sånne ting men hotellopphold?? Jeg hadde synes det hadde vært flaut.. Men kanskje det er bare jeg som tenker sånn. Har ikke noe imot Stine og heier på hennes kamp men noe synes jeg er litt rart. For en stund tilbake sa ho at ho he blitt kjent med ei gjennom snappen. De hadde sin første telefonsamtale og klaffa med en gong ❤️ Snakka i MANGE timer. Og om jeg ikke har tolket feil, så er det samme dama som har betalt hotelloppholdet. De er der sammen ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. juli 2021 #316 Del Skrevet 10. juli 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PimPam Skrevet 10. juli 2021 #317 Del Skrevet 10. juli 2021 I dag har jeg ærlig talt hatt litt vondt av Alex… Så kjedelig det må være å reise med noen som snakker mer med telefonen enn den hun er med? 😳 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 10. juli 2021 #318 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) PimPam skrev (49 minutter siden): I dag har jeg ærlig talt hatt litt vondt av Alex… Så kjedelig det må være å reise med noen som snakker mer med telefonen enn den hun er med? 😳 Endelig noen flere som ser det! Man kan jo ikke skrive sånn her, for da er man så negativ... Stakkars mann, alene på kjærestetur. Endret 10. juli 2021 av Frøken_ida Stavefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 11. juli 2021 #319 Del Skrevet 11. juli 2021 Har fulgt litt med på denne tråden. Følger forøvrig Stine på snap også. Må si jeg skjønner skeptikere der ute med tanke på spleisen. Mange som nevner dette med Bv, å Bv gjør noen ganger greie avgjørelser,men alt for mange tabber, som feks å dra barn fra foreldre uten reel undersøkelse. Og syns Stine har mye bra og komme med til tider men er mye sykdom snakk og negativt. Opprett en spleis for så å dra på shopping å vise fram til følgere er kanskje ikke det smarteste 🙈. Så hun og Alex dro på et spa og syns kanskje hun prioritere mye snap en kjæreste, syns synd på han da jeg syns kanskje hun var litt hard med han ikveld med dette bildetakingen, kanskje hun ikke mente det så hardt men for oss som ikke kjenner hu syns dette er litt frekt? Eller bare meg ? 🙈 Får sikkert hate for denne kommentaren 🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 11. juli 2021 #320 Del Skrevet 11. juli 2021 P-max:) skrev (9 timer siden): Har fulgt litt med på denne tråden. Følger forøvrig Stine på snap også. Må si jeg skjønner skeptikere der ute med tanke på spleisen. Mange som nevner dette med Bv, å Bv gjør noen ganger greie avgjørelser,men alt for mange tabber, som feks å dra barn fra foreldre uten reel undersøkelse. Og syns Stine har mye bra og komme med til tider men er mye sykdom snakk og negativt. Opprett en spleis for så å dra på shopping å vise fram til følgere er kanskje ikke det smarteste 🙈. Så hun og Alex dro på et spa og syns kanskje hun prioritere mye snap en kjæreste, syns synd på han da jeg syns kanskje hun var litt hard med han ikveld med dette bildetakingen, kanskje hun ikke mente det så hardt men for oss som ikke kjenner hu syns dette er litt frekt? Eller bare meg ? 🙈 Får sikkert hate for denne kommentaren 🙈 Helt enig med deg. Frekt og respektløst. Jeg hadde aldri funnet meg i at mannen min holdt på sånn og samme med ham. Voksne folk kan godt tøyse og tulle, men hun sier ting som jeg måper av, fatter ikke at det går an. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå