Annelinb Skrevet 2. juli 2021 #241 Del Skrevet 2. juli 2021 EllaSays skrev (Akkurat nå): Takk for dere som gjorde meg oppmerksom på CA sin story. Jeg følte meg veldig forstått. Ønsker ingen noe vondt, men kjenner noen ganger behov for å kommentere ting jeg ser. Hun var så velformulert og fin. ❤️ For en innsikt! Stine har absolutt noe å lære, hun forventer et ekkokammer av kjærlighet og tror samtidig det er ekte. Tar ingen selvkritikk og viser ting på snap ingen burde vise. I går gikk hun, seint på kvelden, rett inn på de store guttas rom uten å banke på. Han ene SOV! Sånt bør ikke kringkastes via en snap med en god del følgere. (ja, hun ville gi dem godteri, men.. ) CA har en sterk historie selv, og et sykdomsbilde jeg ikke unner noen. Samtidig har hun delt sin sykdom på en så fin og ikke «stakkars meg» holding. Hun har lært oss følgere mye. Og hun er enormt reflektert, vakker og varm. Jeg beundrer den dama så meget det går. Så alle bør få med seg det hun sa. Nydelig og voksent. Ingen hat mot brukere av anonyme apper, innsikt i hvorfor det kan gå over streken - samt forstår hun de nye bloggerne som kan bli berørt av kritikk. Vakkert, reflektert! Ja jeg mener det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spire21 Skrevet 2. juli 2021 #242 Del Skrevet 2. juli 2021 Hva heter hun på Snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 2. juli 2021 #243 Del Skrevet 2. juli 2021 EllaSays skrev (25 minutter siden): Takk for dere som gjorde meg oppmerksom på CA sin story. Jeg følte meg veldig forstått. Ønsker ingen noe vondt, men kjenner noen ganger behov for å kommentere ting jeg ser. Hun var så velformulert og fin. ❤️ For en innsikt! Stine har absolutt noe å lære, hun forventer et ekkokammer av kjærlighet og tror samtidig det er ekte. Tar ingen selvkritikk og viser ting på snap ingen burde vise. I går gikk hun, seint på kvelden, rett inn på de store guttas rom uten å banke på. Han ene SOV! Sånt bør ikke kringkastes via en snap med en god del følgere. (ja, hun ville gi dem godteri, men.. ) Altså, den der med at hu gikk rett inn til gutta uten å banke på, jeg ble paff…🙈 De er i en alder der man ikke vet hva man kan møte på, så d minste man kan gjøre er å kakke på døra å vente på svar.. Da får de forberedt seg på at mamma, eller noen andre kommer inn… Å som du sier, han ene sov liksom.. jeg har en sønn på 11, å når han velger å ta med PS opp på rommet sitt istedenfor å ha den på innerstua, som har blitt «hans» stue, så banker jeg på! De er i en alder der de har krav på privatliv, og jo eldre de blir, jo viktigere er d og respektere d..! Tenkt så flaut for sønnen om han hadde drevet med andre ting, å mamma buser inn.. Å i tillegg; man trenger ikke filme ALT! Ja, hu skulle bare gi de snop, men d kan man fortelle, d må ikke filmes… Håper alle mammaer som har ungdommer i hus, også de som er 10-12 år, banker på! De utforsker å driver med sitt.. Man skal selvsagt ha kontroll når de er i en alder som 10-12, mén de har uansett lov til å utforske egen kropp, å d å bli «tatt» av mamma eller pappa, d er flaut ass.. Jeg og sønnen har heldigvis ett tett å åpent forhold, så han snakker med meg, å spør meg om d meste, å d er jeg utrolig takknemlig for, da jeg hadde å har akkurat samme forhold til min mor, men når han dusjer, er aleine på rommet sitt osv, så banker jeg ALLTID på, å venter på svar før jeg går inn! Synes d er utrolig viktig…🙂 Mamma busa inn på bade en gang når jeg var rundt 12-13 å der drev jeg med mitt, å d ble flaut for oss begge to😅😂 Vi snakka om d etterpå, der mamma hadde «praten» omat d var bra at jeg kosa med meg selv, at jeg ble trygg på meg selv å min kropp, å at d var mye bedre at jeg kosa med meg selv, enn at jeg lot andre gjøre d, å så beklaga hu at hu ikke banka på å bare kom rett inn😂🙈D er en sånn flause, som jeg aldri glemmer, å d var første å siste gang jeg glemte å låse døra når jeg dusja, for å si d sånn😂 Å en x av meg fortalte at mammaen hans hadde kommet inn en gang han hadde holdt på, å de holdte på å dævve begge to….😂😂👏 SÅ, privatliv er viktig for voksne, men like viktig for barn å unge🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 2. juli 2021 #244 Del Skrevet 2. juli 2021 Spire21 skrev (33 minutter siden): Hva heter hun på Snapchat? Hvem da? Stine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spire21 Skrevet 2. juli 2021 #245 Del Skrevet 2. juli 2021 Annelinb skrev (5 minutter siden): Hvem da? Stine? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 2. juli 2021 #246 Del Skrevet 2. juli 2021 Spire21 skrev (8 minutter siden): Ja Er ikke sikker. Jeg er blokkert etter jeg sa hu burde se CA sin story 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 2. juli 2021 #247 Del Skrevet 2. juli 2021 Annelinb skrev (1 time siden): CA har en sterk historie selv, og et sykdomsbilde jeg ikke unner noen. Samtidig har hun delt sin sykdom på en så fin og ikke «stakkars meg» holding. Hun har lært oss følgere mye. Og hun er enormt reflektert, vakker og varm. Jeg beundrer den dama så meget det går. Så alle bør få med seg det hun sa. Nydelig og voksent. Ingen hat mot brukere av anonyme apper, innsikt i hvorfor det kan gå over streken - samt forstår hun de nye bloggerne som kan bli berørt av kritikk. Vakkert, reflektert! Ja jeg mener det. Jeg søkte henne opp på snap, men der står det bare at brukeren ikke finnes...🤔 Fant henne på insta da, hun virker som en skjønn dame også. Er det på insta denne storyen ligger? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 2. juli 2021 #248 Del Skrevet 2. juli 2021 Spire21 skrev (54 minutter siden): Ja Hun kaller seg stineknutsen84 på snap🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 2. juli 2021 #249 Del Skrevet 2. juli 2021 L.F skrev (30 minutter siden): Jeg søkte henne opp på snap, men der står det bare at brukeren ikke finnes...🤔 Fant henne på insta da, hun virker som en skjønn dame også. Er det på insta denne storyen ligger? Cecilieeask ? Med to e’er! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 2. juli 2021 #250 Del Skrevet 2. juli 2021 Anneisabell skrev (2 timer siden): Det er daglige gaver ser det ut som. Litt rart. Aldri sett andre som får like mye som henne. Og skjønner seriøst ikke hvorfor Kommer en "gaveflom" for hver stakkar meg rant hun har. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 2. juli 2021 #251 Del Skrevet 2. juli 2021 Flettfrid skrev (3 minutter siden): Kommer en "gaveflom" for hver stakkar meg rant hun har. Helt sjukt. H V O R F O R? Pinlig å se på 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 2. juli 2021 #252 Del Skrevet 2. juli 2021 Annelinb skrev (1 time siden): Er ikke sikker. Jeg er blokkert etter jeg sa hu burde se CA sin story 😛 Serriøøøst??? Ble du blokkert pga d???😳🤯 DA er du hårsår ass🙄😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 2. juli 2021 #253 Del Skrevet 2. juli 2021 Malleli89 skrev (38 minutter siden): Serriøøøst??? Ble du blokkert pga d???😳🤯 DA er du hårsår ass🙄😂 Jepp. Fikk ikke svar en gang 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colaiglasset Skrevet 2. juli 2021 #254 Del Skrevet 2. juli 2021 Annelinb skrev (8 minutter siden): Jepp. Fikk ikke svar en gang Jeg veit at ho he funne ut hvem mange er her inne, og ho he gitt de en sjanse til å fortelle det til ho hva problemet er. No skal jeg ikke påstå at du har skrevet noe negativt om henne tidligere her inne, men om du har gjort det, kan de hende ho veit hvem du er, og dermed blokka deg fordi det var din sjanse til å ta opp ting med henne. som sakt, jeg vet ikke, bare en tanke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 2. juli 2021 #255 Del Skrevet 2. juli 2021 Colaiglasset skrev (38 minutter siden): Jeg veit at ho he funne ut hvem mange er her inne, og ho he gitt de en sjanse til å fortelle det til ho hva problemet er. No skal jeg ikke påstå at du har skrevet noe negativt om henne tidligere her inne, men om du har gjort det, kan de hende ho veit hvem du er, og dermed blokka deg fordi det var din sjanse til å ta opp ting med henne. som sakt, jeg vet ikke, bare en tanke! Det går ikke an. Det er noe alle som får kritikk å tenker det er super viktig sier. BTB, Stine, osv osv. de bruker det som en hersketeknikk. Rart de får det til når politiet ikke får det til. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 2. juli 2021 #256 Del Skrevet 2. juli 2021 Colaiglasset skrev (1 time siden): Jeg veit at ho he funne ut hvem mange er her inne, og ho he gitt de en sjanse til å fortelle det til ho hva problemet er. No skal jeg ikke påstå at du har skrevet noe negativt om henne tidligere her inne, men om du har gjort det, kan de hende ho veit hvem du er, og dermed blokka deg fordi det var din sjanse til å ta opp ting med henne. som sakt, jeg vet ikke, bare en tanke! Veldig arrogant, eller? "..din sjanse til å ta opp ting med henne.." Jeg lurer jo veldig på hva hun tror hun har av makt og kontroll. Hun kan sikkert gjette hvem vi måtte være, men hun VET ikke. Og de færreste har trakassert henne. Vi har diskutert ting vi er uenige i og som vi reagerer på, det er ikke å være ufin. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colaiglasset Skrevet 2. juli 2021 #257 Del Skrevet 2. juli 2021 EllaSays skrev (3 minutter siden): Veldig arrogant, eller? "..din sjanse til å ta opp ting med henne.." Jeg lurer jo veldig på hva hun tror hun har av makt og kontroll. Hun kan sikkert gjette hvem vi måtte være, men hun VET ikke. Og de færreste har trakassert henne. Vi har diskutert ting vi er uenige i og som vi reagerer på, det er ikke å være ufin. No he du tolka det jeg skriver til verste mening her! Det jeg ville frem til er at ho ønsker at dere kommer direkte til henne med kritikken, og ho har uttrykt at ho ønsker dette. Men jeg veit ikke hvorfor hun har blokka henne, og hvem veit, kanskje det ligg noe mer bak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 2. juli 2021 #258 Del Skrevet 2. juli 2021 (endret) EllaSays skrev (8 minutter siden): Veldig arrogant, eller? "..din sjanse til å ta opp ting med henne.." Jeg lurer jo veldig på hva hun tror hun har av makt og kontroll. Hun kan sikkert gjette hvem vi måtte være, men hun VET ikke. Og de færreste har trakassert henne. Vi har diskutert ting vi er uenige i og som vi reagerer på, det er ikke å være ufin. Man finner aldri ut det. Jeg skrev forøvrig med fullt navn «kanskje du burde sett storyen til Cecilie Ask. Mange gode poenger der, og mulig det kan gjøre deg til en bedre influencer med årene. Lykke til, jeg heier på deg 🤗» blir man snurt av det, ja vel. Skrev også denne til Tina, samt han Martin og dama Endret 2. juli 2021 av Annelinb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 2. juli 2021 #259 Del Skrevet 2. juli 2021 Colaiglasset skrev (6 minutter siden): No he du tolka det jeg skriver til verste mening her! Det jeg ville frem til er at ho ønsker at dere kommer direkte til henne med kritikken, og ho har uttrykt at ho ønsker dette. Men jeg veit ikke hvorfor hun har blokka henne, og hvem veit, kanskje det ligg noe mer bak. Ok, det beklager jeg. Men hun kan faktisk ikke bestemme hvordan seerne skal oppføre seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colaiglasset Skrevet 2. juli 2021 #260 Del Skrevet 2. juli 2021 Annelinb skrev (15 minutter siden): Man finner aldri ut det. Jeg skrev forøvrig med fullt navn «kanskje du burde sett storyen til Cecilie Ask. Mange gode poenger der, og mulig det kan gjøre deg til en bedre influencer med årene. Lykke til, jeg heier på deg 🤗» blir man snurt av det, ja vel. Skrev også denne til Tina, samt han Martin og dama Da var det merkelig at hun blokket deg. Det skal jeg være enige i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå