Gå til innhold

Fhuzzy skal endelig prøve!


Fhuzzy

Anbefalte innlegg

Takk @Amatariel:hug: I mitt tilfelle er dette bare en stor trøst. Jeg er også veldig inneforstått med at den relativt tidlige EL jeg hadde forrige syklus kan ha vært en tilfeldighet og at kroppen fortsatt ikke har normalisert seg etter pilleslutt. Uansett så er det spennende å lære om egen kropp og syklus når man ikke har hatt så nært forhold til det før 😊 Jeg får jo også god kontroll på musklene når jeg tisser i en kopp hver dag nå! 
 

Dagens test viser basically det samme som i går. I dag var også første ordentlige tempedag! Sikkert ikke så verdifullt å begynne midt i syklusen, men da kan jeg i alle fall få det inn som en rutine. 
 

Ellers har det kommet fantastiske nyheter fra jobben angående hjemmekontor! Nå åpner det mer opp for fysisk tilstedeværelse og fra og med neste uke kan jeg ha to dager i uken på kontoret :hoppendeglad: Veldig gledelig både med tanke på prosjektene jeg jobber med, og for litt sosialt påfyll for en sulteforet supersosial person som meg! 🥳🎉

EB7A2BB1-E1F3-43FF-924A-A13814E1C302.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fhuzzy skrev (37 minutter siden):

Dagens test viser basically det samme som i går. I dag var også første ordentlige tempedag! Sikkert ikke så verdifullt å begynne midt i syklusen, men da kan jeg i alle fall få det inn som en rutine. 

Å generelt få inn rutinen er kjempefint. Men du skal ikke se bort fra at tempingen blir nyttig for deg allerede i denne syklusen. FF trenger bare tre temper før EL for å kunne fastsette den, så om du har EL foran deg om en liten sund så vil den nok fange opp det 🤗

Herlig at du får dratt på kontoret igjen! Hos meg har vi hatt 50/50 helt siden mars i fjor, og jeg kan si det har vært deilig. Fint å være hjemme ja, men de dagene på kontoret er også veldig etterlengtet. Så godt å bytte på dette, kan ikke forestille meg hvordan det var vært å være 100% hjemme over lang tid. Det blir bra for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laget en bruker hos FF også og startet tempregistrering der 😊 Ser jo ut til at det tar litt tid for dette berømte egget, så kanskje jeg får meg et kryss likevel. 

Ja, jeg gleder meg så veldig til noen faste dager på kontoret fremover! Jeg er så utrolig glad i kollegaene mine og det blir ikke det samme å se dem på Teams. Med noen få unntak, av praktiske årsaker, har jeg vært 100% på hjemmekontor siden i oktober. Hadde en periode i sommer og tidlig høst hvor vi var der mye, men siden midten av oktober har jeg bare vært hjemme. 

Enda en spennende nyhet er at det har dukket opp et særdeles spennende hus til salgs i nabolaget vårt! 🥳 Vi har vært på husjakt siden i fjor høst, men det har vært veldig få hus som har vært interessante. De som har vært interessante har gått så langt over takst at vi måtte se oss nødt til å melde oss ut av budrunden. Helt vanvittig hvor høyt trykk det er på eneboliger i vårt område! Snakket med både megler og selger i dag og har avtalt en privat visning allerede på lørdag :yvonne: 

Om dette huset er like bra i virkeligheten, kan det godt tenkes at vi legger inn et privat bud før offisiell visning og budrunde. Vet at det er mange som er imot slik "kupping", og vi har selv blitt skuffet fordi andre har gått veien privat og vi aldri kom oss på visning, men vi begynner å bli litt redde for at dette er den eneste måten... Vi har selvfølgelig også blitt skuffet på flere visninger fordi bildene har vært veldig misvisende i forhold til hvordan det egentlig ser ut og står til med huset.

Uansett blir det utrolig spennende! Det er litt oppussing som må til, men for oss er tomt og lokasjon det aller viktigste, alt annet kan stort sett fikses på 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD17

Ikke så mye spennende å oppdatere herfra i dag. Inntar snart helgen og da er golf som står på timeplanen 🤩 Deilig å fylle dagene med uteaktiviteter i fint vær i det minste! 
 

Fitbiten min går helt bananas nå til dags med så mye golf. En runde på 18 hull er stort sett 15000 skritt, så de siste ukene har jeg snittet på rundt 14000 om dagen i tillegg til rundt 800 aktive minutter i uka 😂 godt for kropp og sjel! 😊

F24C0EA2-F82B-4E11-BBAC-45205AB0DBD0.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Fhuzzy! :hug: Håper EL-testene snart viser noe spennende. Og må kose deg mye med både golf og visning! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunday funday! Og en veldig deilig helg 😊 ikke gjort noe annet enn være på golfbanen eller sove, med unntak av visning da såklart! Utrolig deilig! Og FOR ET HUS vi så på på lørdag! 🤩🤩 uheldigvis for oss ønsket eierne å gå til offisiell budrunde, så vi må bare stålsette oss. Vi har blitt enige om at vi er villige til å gå så mye som 600 000 over takst om det blir nødvendig. Men de heteste husene her i området har gått så mye som 1,7 over takst 😱😱 budrunde starter på tirsdag, så nå er det hus som fyller mye av tankene mine. Egentlig litt fint å være opptatt av mer enn bare EL-testing for en EL som aldri kommer. 
 

Har kommet greit inn i rutine med temping. Sovnet igjen etter tempen på lørdag og da stresset jeg åpenbart i søvne, for jeg drømte at jeg tempet og fikk «ugyldig kroppstemperatur» hos FF 😅 Helgens EL-tester viser ikke noe å rope hurra for, så jeg stålsetter meg for at mensen skal komme snart. Tenker at jeg legger EL-testingen på hylla for denne syklusen. Så får vi håpe for bedre lykke i PP4 😊

458B8E45-513A-47F2-8E1E-60D21A3F4EB8.jpeg

Endret av Fhuzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder nesten på å sprekke av forventning nå! Har ringt rundt til flere venninner og mamma bare for å lufte tanker og forventninger. Offisiell budrunde starter i morgen kl. 09 - hvordan skal jeg klare å sove i natt? 😱😱 Vet det er en stor sjanse for skuff i morgen, men heldigvis skal jeg være på kontoret sammen med gode kollegaer og har mye annet å evt. grave meg ned i! Har så lyst på det huset!:yvonne: Vi har vært på så mange visninger og jeg har aldri følt det sånn for et hus før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så spennende!! crazy.gif.bea3bf9c04e2aaf3fb28016ecc6dd800.gif
Men hvis dere kan gå så mye som 600k over takst, så er jo det et veldig lovende utgangspunkt! Dere vet jo virkelig hva dere vil ha nå, og om det er dette huset så go for it, så mye som dere klarer! Så krysser jeg fingrene for at det ikke er noen andre som slår dere til slutt 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia heia heia!! 😄

Vi var så heldige og bare fikk ett motbud på vårt hus selv om visningen var smikk full. Folk hadde ikke finansiering eller råd i det hele, og flere var der bare for å kikke rundt. 

Krysser fingrene for dere! 😄🤞🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks you guys! :hug: Ja det er mye håp i hengende snøre som min mor pleier å si! Og det er jo en reell sjanse for oss siden vi kan gå såpass mye over. Litt redd for at megler har satt litt lokkepris, og eieren som vi traff på visning synes det var i laveste laget. Heldigvis skal det avgjøres i morgen! 
 

Krysser fingrene hardt for at det var mange «kikkere» på visning i dag! 🤞🏻Blir nok ikke mest søvn på meg i natt, men det er det verdt når vi er så nære! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det..? Har dere lagt inn bud nå, evnt. andre som har begynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (33 minutter siden):

Hvordan går det..? Har dere lagt inn bud nå, evnt. andre som har begynt?

Ingen bud enda, så vi sitter litt på været foreløpig! 😱 Er så spent at jeg holder på å hoppe ut av stolen hver gang telefonen vibrerer. Megler mente at folk venter til kl. nærmer seg 12, men vi skal legge inn bud senest 11:45 om ingen andre har kastet seg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo spennende! Nervepirrende når man ikke helt vet ennå hvor mange som sitter på vent her nå. Håper det slipper å bli budkrig altså! Hold oss orientert! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Huff... lovte meg selv at jeg skulle gjøre mitt aller beste for å ikke bli nedfor om vi tapte dette huset, men det var litt tøffere enn jeg hadde antatt 😢 Vi har tapt i flere runder før, men jeg hadde visst en spesiell følelse for dette huset... Vi gikk helt til smertegrensa vår og bød alt vi hadde. Det var en annen budgiver og de hadde tydeligvis mer enn oss å gå på... det endte 700k over takst og stor skuff for oss i denne runden 😢

Skal prøve så godt vi kan og heller se fremover, men i kveld tillater vi oss å deppe bittelitt. Symbolsk nok ble det lagt ut et nytt aktuelt hus akkurat i det jeg skulle reise hjemmefra til morgenen i dag - kanskje var det et tegn? 😅😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa det må være et tegn! Det var det for oss. Vi tapte det vi trodde var drømmehuset sist boligjakt, men allerede uken etter var vi på ny visning på huset vi nå har kjøpt. Og vi er SÅ glad nå for at vi ikke fikk det forrige. Men jeg skjønner hva du mener og det er fullt lov å deppe litt. Man rekker jo å se for seg at man bor der og alt... men må bare tro at det er en mening med det. Drømmehuset venter på dere ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig deilig å høre at det er flere som har vært i samme situasjon, men som har truffet blink etterpå!
 

Vi gikk en lang tur etter middagen i dag og kikket på huset som kom ut i morges + et par adresser vi fikk tips om fra megler som kommer for salg, og det var en skikkelig god boost for oss. Veldig fine hus flere av dem, og det som ble lagt ut i morges er skikkelig lekkert! Ny visning igjen til helgen der da 🤩

Nå har jeg druknet sorgene mine i et lite glass vin over et godt og et varmt bad i balja mi (gleder meg til hus og skikkelig badekar), så i morgen er jeg sikkert over den tapte budrunden og klar for ny runde 👌🏻😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jaggu vært en travel uke så langt, med både nedturer og oppturer... Heldigvis har jeg hatt hele 3 dager på kontoret denne uken og det har gitt MYE etterlengtet pågangsmot og sosial kontakt med kollegaene mine 😍🌟

På onsdag hadde vi en menysmaking til et nytt matkonsept og jeg hadde en litt merkelig opplevelse helt på slutten. Jeg er i utgangspunktet ikke spesielt glad i storfekjøtt, biff og lignende, og siste rett var en biffsandwich... Kjøttet var dessverre veldig seigt og traff heller ikke på smak. Ville ikke spytte ut den siste biten i servietten fordi kokken sto rett ved siden av, så jeg gjemte en biffbit som jeg hadde tygget iherdig på, men som bare ble til tyggis, inn på siden av munnen og gikk på do for å spytte ut. Med en gang jeg hadde låst døra på do brakk jeg meg. Fortalte det som en vittighet til en kollega som fleipet med at jeg kunne være gravid. Ble litt betenkt og tok en test på konsentrert urin da jeg kom hjem - helt blenda så klart. 

Jeg er på CD 24 i dag, premom mente at mensen skulle ha kommet 05.05, men det er fortsatt ingen tegn til tanta. Har jo slurvet med både EL-testing og kom sent i gang med temping, så jeg aner jo egentlig ikke om jeg har hatt EL, eller evt. når jeg hadde det. Hvis ikke tanta har kommet i løpet av kvelden i dag, får jeg ta en ny test i morgen tidlig. Det kan også hende at syklusen min har endret seg noe siden sist periode uten p-piller (2013), men lengden på syklusene etter pilleslutt indikerer fortsatt ganske kort syklus. Blir spennende å se fremover 🤓

Charten sier ikke meg så veldig mye nå, men den ser i allefall slik ut

Skjermbilde1233123.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...