Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest loveli
Lass4r skrev (4 minutter siden):

Det er vel snakk om en telefonsamtale hatt med en person dette tenker jeg. Og det er ikke direkte usant å si at ja, alle som er med er amatører, selv om Kurt kunne en del. Det er jo heller ikke sikkert at de visste hvor god Kurt var. Det er vel ikke sånn at de tester deltakerne i forkant, de blir jo nødt å basere seg på egne vurderinger. 

De ble ikke fortalt at alle var amatører, de ble fortalt at alle var like nybegynnere som dem. STOR forskjell.

At de ikke tester deltakerne i forkant eller kan vite hvor gode de er er ikke relevant. Det er hva AC og TT ble fortalt som er saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Ikke for å etterligne andre i tråden, men er ikke dette en motsigelse? 

Anonymkode: d9165...245

Hvorfor skulle det være det? Dårlige tapere og løgn har vel ikke noe med hverandre å gjøre? Man kan tape uten å lyve og lyve uten å tape?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forstår ikke helt hvorfor de har gått rundt i flere uker og snakket med produksjonen om dette? Flere møter. Forventet de at produksjonen skulle diske K og V eller be de ta seg sammen ellernoe? Hva var hensikten

Anonymkode: 2ae7f...024

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å fortelle deltagere at andre deltagere er amatører innenfor kriteriene er ikke å lyve. 

Anonymkode: d9165...245

Det var ikke det de ble fortalt.

De ble fortalt at alle var på samme nivå som AC og TT. Alle vet at det ikke stemmer. Man kunne se det fra dag én, og Kurt hadde sagt til produksjonen at han hadde litt erfaring. I tillegg ble han castet lenge før AC så produksjonen visste at Kurt hadde mer erfaring enn AC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle det være det? Dårlige tapere og løgn har vel ikke noe med hverandre å gjøre? Man kan tape uten å lyve og lyve uten å tape?

Dette svaret forstod jeg ingenting om. Du forsvarte A&Js påstander først, for så mene at du er glad de tapte slik de syter og klager. 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men forstår ikke helt hvorfor de har gått rundt i flere uker og snakket med produksjonen om dette? Flere møter. Forventet de at produksjonen skulle diske K og V eller be de ta seg sammen ellernoe? Hva var hensikten

Anonymkode: 2ae7f...024

De prøvde vel å stå opp for seg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loveli skrev (Akkurat nå):

Det var ikke det de ble fortalt.

De ble fortalt at alle var på samme nivå som AC og TT. Alle vet at det ikke stemmer. Man kunne se det fra dag én, og Kurt hadde sagt til produksjonen at han hadde litt erfaring. I tillegg ble han castet lenge før AC så produksjonen visste at Kurt hadde mer erfaring enn AC.

Men har du lest svaret fra Strix om disse lyvepåstandene dine/T&T/C&A ? 

Ingen troverdighet det heller, kanskje? Kun T&T og C&As meninger som betyr noe her? Enda dem oser bitterhet? 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette svaret forstod jeg ingenting om. Du forsvarte A&Js påstander først, for så mene at du er glad de tapte slik de syter og klager. 

Anonymkode: d9165...245

Det du hevet ut var: 

"Når de nå klager i etterkant og jeg ser hvordan de oppfører seg er jeg glad for at de tapte. "

"Jeg velger å tro på 6 deltakere ja."

og du sier jeg motsier meg selv. Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 minutt siden):

Det du hevet ut var: 

"Når de nå klager i etterkant og jeg ser hvordan de oppfører seg er jeg glad for at de tapte. "

"Jeg velger å tro på 6 deltakere ja."

og du sier jeg motsier meg selv. Hvordan?

Det skrev jeg i innlegget du siterte. 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men har du lest svaret fra Strix om disse lyvepåstandene dine/T&T/C&A ? 

Ingen troverdighet det heller, kanskje? Kun T&T og C&As meninger som betyr noe her? Enda dem oser bitterhet? 

Anonymkode: d9165...245

Har du hørt siste podcastepisode til Jerry og Cornelius fra fjorårets sesong? Tid 69:15. 

De sier litt om dette. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skrev jeg i innlegget du siterte. 

Anonymkode: d9165...245

Nei. Du skriver bare at jeg motsier meg selv, ikke hva som er motsigelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (2 minutter siden):

Har du hørt siste podcastepisode til Jerry og Cornelius fra fjorårets sesong? Tid 69:15. 

De sier litt om dette. ;)

Hva Jerry og Cornelius mener om årets sesong er like mye verdt for meg som hva Mikkel sier om årets sesong. 👇

DutchVanDeLind skrev (32 minutter siden):

Mikkel fra forrige sesong sier og rett ut Hva han mener: 

 

”det verst er at hun/de går ut i media og klager og syter og unner ikke Knut og Veronica hytta, det er da hun viser sitt sanne jeg. Der for har jeg mistet all respekt, for alle tapende parter”

 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (4 minutter siden):

Har du hørt siste podcastepisode til Jerry og Cornelius fra fjorårets sesong? Tid 69:15. 

De sier litt om dette. ;)

Men hva tenker du om det Strix svarer påstandene deres om løgn da? Har det virkelig ingen troverdighet det heller? Kun bittersøte deltagere på heksejakt? 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva Jerry og Cornelius mener om årets sesong er like mye verdt for meg som hva Mikkel sier om årets sesong. 👇

 

Anonymkode: d9165...245

Det handler om hvordan TV2 vrir og vender på ting. Helt irrelevant at det er fjorårets deltakere og årets sesong. En pressesjef vet hvordan han vinner en fight. Det er jobben hans å redde skinnet til sin arbeidsgiver. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hva tenker du om det Strix svarer påstandene deres om løgn da? Har det virkelig ingen troverdighet det heller? Kun bittersøte deltagere på heksejakt? 

Anonymkode: d9165...245

Kilde? Så kan jeg lese akkurat det du har lest. Står mye rundt omkring. Enklere å svare hvis jeg konkret vet hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (Akkurat nå):

Det handler om hvordan TV2 vrir og vender på ting. Helt irrelevant at det er fjorårets deltakere og årets sesong. En pressesjef vet hvordan han vinner en fight. Det er jobben hans å redde skinnet til sin arbeidsgiver. ;)

Vel, denne arbeidsgiveren har ikke gjort noe galt iht. kriteriene. At folk reagerer fordi de er så dårlige rettferdiggjør ikke kritikken. Kurt var faktisk ikke så god. Og Anna og Jone var bedre. 

loveli skrev (1 minutt siden):

Kilde? Så kan jeg lese akkurat det du har lest. Står mye rundt omkring. Enklere å svare hvis jeg konkret vet hva du snakker om.

Inne på TV2. Men ikke gidd. Jeg orker ikke mer. Ser jo at denne debatten ikke har noe for seg. Her er det kun én part, den bitre tapende part, som har troverdige meninger uansett. 

Så du får tro det da. Og så håper jeg at dette problemet, eventuelt denne påståtte løgnen, ikke plager deg så mye at du ikke får slappet av i sommer. Så ses vi i neste Sommerhytta-tråd, enn sålenge. 😜

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 spørsmål, får man lønn fra tv2 eller har man fri uten lønn under innspillingen? Noen som vet?

Anonymkode: 0e32b...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lass4r skrev (25 minutter siden):

Det er vel snakk om en telefonsamtale hatt med en person dette tenker jeg. Og det er ikke direkte usant å si at ja, alle som er med er amatører, selv om Kurt kunne en del. Det er jo heller ikke sikkert at de visste hvor god Kurt var. Det er vel ikke sånn at de tester deltakerne i forkant, de blir jo nødt å basere seg på egne vurderinger. 

Det virker som det har vært flere møtet på stedet. Uansett har nok produksjonen basert seg på hva deltagerne selv sier ved intervju og har tydeligvis tillit til at deltagerne følger de klare reglene for å være med på dette programmet. Det er her det har blitt helt feil.

Anonymkode: a38b3...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, denne arbeidsgiveren har ikke gjort noe galt iht. kriteriene. At folk reagerer fordi de er så dårlige rettferdiggjør ikke kritikken. Kurt var faktisk ikke så god. Og Anna og Jone var bedre. 

Inne på TV2. Men ikke gidd. Jeg orker ikke mer. Ser jo at denne debatten ikke har noe for seg. Her er det kun én part, den bitre tapende part, som har troverdige meninger uansett. 

Så du får tro det da. Og så håper jeg at dette problemet, eventuelt denne påståtte løgnen, ikke plager deg så mye at du ikke får slappet av i sommer. Så ses vi i neste Sommerhytta-tråd, enn sålenge. 😜

Anonymkode: d9165...245

Selvfølgelig får jeg slappet av, hvorfor skulle jeg ikke det? Dette betyr jo nada. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1 spørsmål, får man lønn fra tv2 eller har man fri uten lønn under innspillingen? Noen som vet?

Anonymkode: 0e32b...be3

Man får dekket faste utgifter. :) Man får ikke lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...