Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PetterKanin skrev (45 minutter siden):

At du mener han er overkvalifisert gjør ham ikke overkvalifisert. For oss som har vokst opp på bygda er dette så å si mer vanlig at en mann på hans alder kan enn at han ikke kan.

Så er det definisjonen på "MYE" her da ... Det står ingenting om at det ikke er lov å ha erfaring i det hele tatt.

 

Enig med deg. Folk på vår alder har gjerne holdt i en hammer, og hvis vi har bare én tommeltott på hver hand så klarer vi å treffe spikeren med den også. 

Men jeg tenker at hvis jeg som passe handy dame hadde en like handy mann og vi ønsket oss hytte, så ville jeg heller kjøpe et renoveringsobjekt eller råbygg og så lagt inn 10 ukers arbeidsinnsats og være SIKKER på å beholde hytta. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snipa skrev (5 minutter siden):

Enig med deg. Folk på vår alder har gjerne holdt i en hammer, og hvis vi har bare én tommeltott på hver hand så klarer vi å treffe spikeren med den også. 

Men jeg tenker at hvis jeg som passe handy dame hadde en like handy mann og vi ønsket oss hytte, så ville jeg heller kjøpe et renoveringsobjekt eller råbygg og så lagt inn 10 ukers arbeidsinnsats og være SIKKER på å beholde hytta. 

Hvertfall hvis man vet man blir som survete drittunger om man taper. 

Anonymkode: f78d2...08c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der som står fram med bilde i avisa som har startet den ene spleisen… altså🙈 Hvem er det som blir så knyttet til noen de ser på tv at de velger å starte en spleis for noe så teit liksom?😅 Tipper hun også tror hun er bestevenninna til CBE og synes det er rørende at Tix deler så mye om sin egen historie heeeelt uten baktanker for å bygge karriere 🙊🙊🙊

Anonymkode: fa5aa...0f3

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Enig i alt du skriver, bortsett fra det som er uthevet. Men det har jeg forklart 9 ganger til nå i tråden, og det holder vel. 😜Men A&C og T&T visste at de gikk inn i en snekkerkonkurranse mot andre mer mangfoldige mennesker uansett, og at utgangspunktet for deltagelse ikke er satt til 0. Legger du da på dårlige holdninger, lite lærevillighet og begrenset arbeidskapasitet så får man et utgangspunkt som ikke engang gjør at de klarer å hevde seg selv om man egentlig ikke behøver særlig med erfaring. 

Snur man på det så er jeg sykt glad for at vi ikke hadde et program med jevngode kunnskapsnullere slik A&C og T&T var. Det hadde på dårlig norsk blitt et shit-show som jeg ikke hadde orket å se på.

Alle var amatører, selv om A&C og T&T var tidenes vonde mor blant amatørene. Jeg er ikke i det minste i tvil om hvem som ikke burde vært med i år. Og jeg er overrasket over at disse i det hele tatt gadd å melde seg på når interessen var så sykt laber både fra søknaden ble sendt inn, til telefon om intervju og deltagelse kom, til faktisk deltagelse og langt inn i deltagelsen. 

Og så skylder de på K&V liksom. Selv om de selv var elendige og A&J var hakket bedre enn K&V. Komisk opplegg! 

Anonymkode: d9165...245

Du skal få mene det, jeg mener produksjonen burde vært ærlige. :) AC og TT visste tydeligvis ikke bedre og da er det produksjonens oppgave å opplyse dem. Det er hele poenget med en casting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 minutt siden):

Du skal få mene det, jeg mener produksjonen burde vært ærlige. :) AC og TT visste tydeligvis ikke bedre og da er det produksjonens oppgave å opplyse dem. Det er hele poenget med en casting. :)

Jeg er rimelig sikker på at A&C og T&T visste kriteriene for å bli med, og burde skjønne at folk både er forskjellige og er på forskjellig alder med forskjellige utgangspunkt, selv om de er innenfor kriteriene. Casten har vært ærlige innenfor kriterierammene, og har ikke drevet med løgn. For så lukrative var ikke A&C og T&T på forhånd uansett. Dessuten så er det ikke ulovlig å forberede seg, og dette er litt utenfor castingens kontroll. Noe både A&C og T&T burde ha gjort lang tid i forveien! Selv jeg ville startet å spekulere hvordan jeg ville ha hatt hytta etter innsending av søknad. I tilfelle. Jeg ville ihvertfall prøvd å lære meg litt. I tilfelle. 

Det er også en selvfølge at de som har meldt seg på har sett Sommerhytta tidligere, vet hva det går ut på og ikke minst har sett ulikhetene innenfor kriteriene. Søker man som et 0 så er man et 0, og da er man dårligst, uansett hvilken konkurranse det er i. Uansett var nivåforskjellen så stor både til K&V og A&J at de har ingen grunnlag til å klage i ettertid. Og tar man da inn konteksten igjen med at de var lite motiverte, lite lærevillige og hadde laber arbeidsinnsats, så har de ihvertfall ingen grunnlag for å klage. 

Men nå gjentok jeg meg igjen, og jeg hadde avsluttet for lenge siden, så jeg prøver på nytt. God sommer! ;) 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men nå gjentok jeg meg igjen, og jeg hadde avsluttet for lenge siden, så jeg prøver på nytt. God sommer! ;) 

Anonymkode: d9165...245

:fnise: God sommer 😎

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er skrevet av kjæresten til Veronika, og delt i gruppen reality tv under lupen (og for alt jeg vet andre steder også). Godt skrevet!

Sommerhytta 2021 

Som sikkert de fleste har fått med seg vant Kurt og Veronica Johansen Rasmussen sommerhytta 2021. I 10 uker jobbet dem dag og natt for å lage sin egen sommerhytte sammen med 6 andre deltagere. Alle deltagerne gikk inn i konkurransen vel vitende om at det var 75% sjanse for at dem ikke kom til å vinne hytta. 

I dagene før og etter finalen har mediene og de 6 andre deltagerne kastet en eneste stor skygge over det at Kurt og Veronica vant! De andre deltagerne  spøy ut usakligheter og usannheter om dem og mediene beit på! Kurt og Veronica har sittet «stille i båten» hele veien og ikke sagt et vondt ord om noen av de andre deltagerne. Nok får være nok. 

Hvor er takknemligheten til de andre deltagerne? Det er tusenvis av søkere til sommerhytta hvert eneste år. Tusenvis som gjerne skulle vært i deltagernes sko. 10 uker med oppussing hvor du lærer/får livslang erfaring. Attpåtil får alle deltagerne med seg alt «løst» i hytta. Dvs at selvom du ikke skulle være så heldig å vinne hytta får du med deg haugevis av ting til en god del verdi. Hvilke andre tv-programmer kommer de tapende deltagerne hjem med premier? Svaret er, INGEN. I tillegg opprettes spleiser i hytt og pine til folk som ikke trenger det og med mediene som hovedsponsor. Folk får gjøre hva dem vil med pengene sine, men i sommerhytta går ingen tomhendt hjem.

Tilslutt vil jeg avslutte med og minne folk på at Kurt og Veronica vant sommerhytta 2021 og at det er dette som burde ha vært i fokus nå. Til de andre deltagerne. Skam dere. Og det mener jeg fra innerst i hjerterota. Måten dere og mediene har oppført dere den siste uka er forkastelig. Har til og med fått med meg at foreldre av deltagere har slengt meldinger i ulike sosiale medier. Helt utrolig oppførsel og heia Norge. 

Hilsen utrolig stolt kjæreste/svigersønn

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette er skrevet av kjæresten til Veronika, og delt i gruppen reality tv under lupen (og for alt jeg vet andre steder også). Godt skrevet!

Sommerhytta 2021 

Som sikkert de fleste har fått med seg vant Kurt og Veronica Johansen Rasmussen sommerhytta 2021. I 10 uker jobbet dem dag og natt for å lage sin egen sommerhytte sammen med 6 andre deltagere. Alle deltagerne gikk inn i konkurransen vel vitende om at det var 75% sjanse for at dem ikke kom til å vinne hytta. 

I dagene før og etter finalen har mediene og de 6 andre deltagerne kastet en eneste stor skygge over det at Kurt og Veronica vant! De andre deltagerne  spøy ut usakligheter og usannheter om dem og mediene beit på! Kurt og Veronica har sittet «stille i båten» hele veien og ikke sagt et vondt ord om noen av de andre deltagerne. Nok får være nok. 

Hvor er takknemligheten til de andre deltagerne? Det er tusenvis av søkere til sommerhytta hvert eneste år. Tusenvis som gjerne skulle vært i deltagernes sko. 10 uker med oppussing hvor du lærer/får livslang erfaring. Attpåtil får alle deltagerne med seg alt «løst» i hytta. Dvs at selvom du ikke skulle være så heldig å vinne hytta får du med deg haugevis av ting til en god del verdi. Hvilke andre tv-programmer kommer de tapende deltagerne hjem med premier? Svaret er, INGEN. I tillegg opprettes spleiser i hytt og pine til folk som ikke trenger det og med mediene som hovedsponsor. Folk får gjøre hva dem vil med pengene sine, men i sommerhytta går ingen tomhendt hjem.

Tilslutt vil jeg avslutte med og minne folk på at Kurt og Veronica vant sommerhytta 2021 og at det er dette som burde ha vært i fokus nå. Til de andre deltagerne. Skam dere. Og det mener jeg fra innerst i hjerterota. Måten dere og mediene har oppført dere den siste uka er forkastelig. Har til og med fått med meg at foreldre av deltagere har slengt meldinger i ulike sosiale medier. Helt utrolig oppførsel og heia Norge. 

Hilsen utrolig stolt kjæreste/svigersønn

Anonymkode: 6ee85...c99

100% enig. Som klippet ut av innleggende mine på KG! 😂 Problemet til kjæresten/svigersønn er at han skriver under med navn, ikke AnonymBruker, og vil nok få kjørt seg mot tilhengere, familie og deltagere i taper-klanene. Stakkars vesen. Men kudos for å skrive sannheten uten korrektur med fullt navn! 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De fire klagde på Kurt fra dag to der inne pga ferdighetene hans.

Anonymkode: a38b3...d5e

Ja, det er ikke så rart. De hadde blitt løyet til av casting/produksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Enig i alt du skriver, bortsett fra det som er uthevet. Men det har jeg forklart 9 ganger til nå i tråden, og det holder vel. 😜Men A&C og T&T visste at de gikk inn i en snekkerkonkurranse mot andre mer mangfoldige mennesker uansett, og at utgangspunktet for deltagelse ikke er satt til 0. Legger du da på dårlige holdninger, lite lærevillighet og begrenset arbeidskapasitet så får man et utgangspunkt som ikke engang gjør at de klarer å hevde seg selv om man egentlig ikke behøver særlig med erfaring. 

Snur man på det så er jeg sykt glad for at vi ikke hadde et program med jevngode kunnskapsnullere slik A&C og T&T var. Det hadde på dårlig norsk blitt et shit-show som jeg ikke hadde orket å se på.

Alle var amatører, selv om A&C og T&T var tidenes vonde mor blant amatørene. Jeg er ikke i det minste i tvil om hvem som ikke burde vært med i år. Og jeg er overrasket over at disse i det hele tatt gadd å melde seg på når interessen var så sykt laber både fra søknaden ble sendt inn, til telefon om intervju og deltagelse kom, til faktisk deltagelse og langt inn i deltagelsen. 

Og så skylder de på K&V liksom. Selv om de selv var elendige og A&J var hakket bedre enn K&V. Komisk opplegg! 

Anonymkode: d9165...245

Jeg skjønner poengene dine, men er uenig i konklusjonen. Tror ikke vi blir enige her altså, så ja, vi får legge akkurat den død. 😅

Jeg er jo helt enig i at TT og AC burde visst hva de gikk til og jeg mener de var respektløse overfor de søkerne som ikke fikk sjansen til å delta i programmet fordi de tok plassen deres og gadd ikke gjøre en ekstra innsats engang. Jeg tror de føler de ga alt de hadde, men ja... sett gjennom skjermen virket de til å gi for mye faen.

Men, om de gjorde det fordi de følte at det uansett ikke nyttet å prøve vet ikke noen av oss. Jeg tror det er ganske tungt å skjønne at du kommer til å tape allerede i uke 1 og vite at det er 9 uker til med blodslit du må dra deg gjennom for å ikke bryte en kontrakt. Når de i tillegg føler seg løyet til av casting/produksjon så skjønner jeg at de ga opp. Hvorfor prøve når man uansett VET man ikke har sjans?

Blir som å melde 8-åringen din på barneskirenn for nybegynnere og så skal han konkurrere mot Nothug. Hvorfor gidde å prøve?

Det var jo 100% tydelig for seerne at de ikke kunne vinne, så det sier seg selv at de som deltakere også skjønte at de ikke hadde nubbsjans. Samtidig, jeg mener de burde prøvd. Og forberedt seg. Osv osv. Men jeg skjønner jo at når de ikke gjorde det så ga de opp da de stilte helt uforberedte. Fullt forståelig at de gav opp, ikke forståelig at de ikke la inn litt energi i å lage en plan og forberede seg før uke 1. Og synd for både dem og programmets spenning at det var så ujevnt.

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er rimelig sikker på at A&C og T&T visste kriteriene for å bli med, og burde skjønne at folk både er forskjellige og er på forskjellig alder med forskjellige utgangspunkt, selv om de er innenfor kriteriene. Casten har vært ærlige innenfor kriterierammene, og har ikke drevet med løgn. For så lukrative var ikke A&C og T&T på forhånd uansett. Dessuten så er det ikke ulovlig å forberede seg, og dette er litt utenfor castingens kontroll. Noe både A&C og T&T burde ha gjort lang tid i forveien! Selv jeg ville startet å spekulere hvordan jeg ville ha hatt hytta etter innsending av søknad. I tilfelle. Jeg ville ihvertfall prøvd å lære meg litt. I tilfelle. 

Det er også en selvfølge at de som har meldt seg på har sett Sommerhytta tidligere, vet hva det går ut på og ikke minst har sett ulikhetene innenfor kriteriene. Søker man som et 0 så er man et 0, og da er man dårligst, uansett hvilken konkurranse det er i. Uansett var nivåforskjellen så stor både til K&V og A&J at de har ingen grunnlag til å klage i ettertid. Og tar man da inn konteksten igjen med at de var lite motiverte, lite lærevillige og hadde laber arbeidsinnsats, så har de ihvertfall ingen grunnlag for å klage. 

Men nå gjentok jeg meg igjen, og jeg hadde avsluttet for lenge siden, så jeg prøver på nytt. God sommer! ;) 

Anonymkode: d9165...245

Du er rimelig sikker?

Jeg velger å stole på det de selv har sagt om saken mer enn dine antakelser og da visste de faktisk ikke hva de gikk til. Uforståelig for meg, men tydeligvis mulig. At de klagde i uke 1 er bevis nok for meg om at de snakker sant. De ble rett og slett tatt på senga og slått i bakken av hva som møtte dem.

Jeg har aldri sagt at casten ikke har vært ærlige rundt rammene for deltakelse i programmet generelt, men de har ikke vært ærlige når AC og TT har spurt om alle starter på 0 slik de spurte om og fikk bekreftet. Det er stor forskjell fra det ene og det andre her! Ikke bland epler og pærer.

Du vet ikke hvor lukrative AC og TT var for produksjonen. Aldri før har tvillingjenter deltatt. Mange har også likt bondedialekta, humøret og latteren til TT. AC som meglere var nok også ettertraktet, og så kan du krydre det hele med litt 'komme ut av skapet'-greier som jo gir gratis omtale av programmet. Beviset i hvor ettertraktet de var er jo nettopp at de fikk delta over mange tusen søkere. SÅ attraktive var de faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (21 minutter siden):

Ja, det er ikke så rart. De hadde blitt løyet til av casting/produksjon.

De har ikke blitt løyet til, skjerp deg. Ingen, ingen, kunne vite at meglerne og tvillingene var så elendige! Her er det de selv som har meldt seg på noe de selv burde forstått var over deres evner. 
Hvordan i h…. skal produksjonen kunne vite at noen melder seg på sommerhytta, samtidig som de er så lite praktisk anlagt 😂😂

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (13 minutter siden):

Blir som å melde 8-åringen din på barneskirenn for nybegynnere og så skal han konkurrere mot Nothug. Hvorfor gidde å prøve?

Her har du tankefeilen din (ikke hersketeknikk, min mening). 

Du melder ikke deg opp på Idol når du ikke kan synge, aldri har sunget og ikke har interesse for å synge, for så klage over at andre kan synge bedre enn deg. 

Du melder deg heller ikke opp til en snekkerkonkurranse når du ikke kan snekkerfaget, aldri har snekret og ikke har interesse for å lære hvordan man snekrer, for så klage over at andre kan snekre bedre enn deg. 

T&T var ikke en 8-åring. Kurt var ikke Northug. Skal jeg rate dem, blir det slik som dette: 

På en snekkerferdighetsskala fra 0-100 for inntak til Sommerhytta, så ligger grensen for inntak på 30. 80 er faglærte. Kurt var 25, altså innenfor kriteriene. T&T lå på 2. Maks. De får pluss for å vite hva en hammer er. Likevel, så er T&T også innenfor kriteriene. 

Jeg synes for øvrig det er rart at du velger å stole på noen som åpenbart har en stor negativ agenda uten mål og mening med sine uttalelser. Du kan ikke dokumentere at det noen av deltagerne sier er sant. Det kan de faktisk heller ikke selv gjøre. At de følte seg underlegen fra start sier seg jo selv. De lå jo på en 2'er av 100. ALLE er bedre enn en 2'er. Og da ble det også tydelig for oss seere at T&T, og også C&A, hadde ingenting å stille opp med. Ikke bare mot K&V, men også A&J. Hadde ikke K&V vært med i år, så ville A&J vunnet 9 gullhammere på 9 uker. Og det har du jo faktisk selv skrevet i tråden tidligere. 

Dessuten så er du jo også enig med meg at A&J var best. Så hvorfor alt dreier seg om at K&V var så god skjønner jeg ikke. Det henger ikke på greip. 

Jeg kan lett konkludere med at A&C og T&T ALDRI var så spesiell for Sommerhytta at de bare mååååtttte ta de med. Vi snakker om en søkermasse som man aldri har sett før. Det er ingen poeng i å lyve (som du sier) til disse parene. Ikke en grunn faktisk, i det utvalget. Men ettersom alle deltakerne, også Anna med sin interiørkunnskap, var innenfor kriteriene, så var det heller ingen grunn til å hause problemet opp. For det var ikke et problem. Casten ga T&T og A&C tidenes mulighet til å vinne, som de ikke tok, og surker høylytt over det etterpå. Det hele er tragikomiskt. Og respektløst mot andre søkere. 

Du bør lese svigersønn/typen sitt innlegg over. Det motbeviser jo alt du skriver mye. Men problemet er at du stoler kun på den ene parten, og betrakter disse ordene for sannhet. Selv om det er ord mot ord. 

NÅ tar jeg sommer 😜 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kunne ikke vært mer enig 👍

Anonymkode: a38b3...d5e

Ja, så enkelt er det faktisk.

Det spiller ingen rolle hva man burde vite, hvor dårlig man er, hvor lat man er, hvor harry man er eller hva man heter, hvilken relasjon man har eller noe. Stiller man et spørsmål og får et ukorrekt svar så blir man løyet til. Det er prinsippet her som er relevant, ikke hva man burde vite. For jeg er helt enig i at man burde vite hva man melder seg på, at man burde forberede seg, osv... Men man burde også kunne forvente å få et korrekt svar når man spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mikkel fra forrige sesong sier og rett ut Hva han mener: 

 

”det verst er at hun/de går ut i media og klager og syter og unner ikke Knut og Veronica hytta, det er da hun viser sitt sanne jeg. Der for har jeg mistet all respekt, for alle tapende parter”

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her har du tankefeilen din (ikke hersketeknikk, min mening). 

Du melder ikke deg opp på Idol når du ikke kan synge, aldri har sunget og ikke har interesse for å synge, for så klage over at andre kan synge bedre enn deg. 

Du melder deg heller ikke opp til en snekkerkonkurranse når du ikke kan snekkerfaget, aldri har snekret og ikke har interesse for å lære hvordan man snekrer, for så klage over at andre kan snekre bedre enn deg. 

T&T var ikke en 8-åring. Kurt var ikke Northug. Skal jeg rate dem, blir det slik som dette: 

På en snekkerferdighetsskala fra 0-100 for inntak til Sommerhytta, så ligger grensen for inntak på 30. 80 er faglærte. Kurt var 25, altså innenfor kriteriene. T&T lå på 2. Maks. De får pluss for å vite hva en hammer er. Likevel, så er T&T også innenfor kriteriene. 

Jeg synes for øvrig det er rart at du velger å stole på noen som åpenbart har en stor negativ agenda uten mål og mening med sine uttalelser. Du kan ikke dokumentere at det noen av deltagerne sier er sant. Det kan de faktisk heller ikke selv gjøre. At de følte seg underlegen fra start sier seg jo selv. De lå jo på en 2'er av 100. ALLE er bedre enn en 2'er. Og da ble det også tydelig for oss seere at T&T, og også C&A, hadde ingenting å stille opp med. Ikke bare mot K&V, men også A&J. Hadde ikke K&V vært med i år, så ville A&J vunnet 9 gullhammere på 9 uker. Og det har du jo faktisk selv skrevet i tråden tidligere. 

Dessuten så er du jo også enig med meg at A&J var best. Så hvorfor alt dreier seg om at K&V var så god skjønner jeg ikke. Det henger ikke på greip. 

Jeg kan lett konkludere med at A&C og T&T ALDRI var så spesiell for Sommerhytta at de bare mååååtttte ta de med. Vi snakker om en søkermasse som man aldri har sett før. Det er ingen poeng i å lyve (som du sier) til disse parene. Ikke en grunn faktisk, i det utvalget. Men ettersom alle deltakerne, også Anna med sin interiørkunnskap, var innenfor kriteriene, så var det heller ingen grunn til å hause problemet opp. For det var ikke et problem. Casten ga T&T og A&C tidenes mulighet til å vinne, som de ikke tok, og surker høylytt over det etterpå. Det hele er tragikomiskt. Og respektløst mot andre søkere. 

Du bør lese svigersønn/typen sitt innlegg over. Det motbeviser jo alt du skriver mye. Men problemet er at du stoler kun på den ene parten, og betrakter disse ordene for sannhet. Selv om det er ord mot ord. 

NÅ tar jeg sommer 😜 

Anonymkode: d9165...245

Jeg er jo helt enig, men..!!

Poenget her, er at de spurte og fikk ukorrekt svar! Dét er det jeg prøver å formidle. Jeg er helt enig i at de fremstår som idioter, men de burde vært spart for å bli plukket ut. Casten/produksjonen burde fortalt dem at det ikke var rett program for dem å melde seg på. Det er det man har et castingbyrå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (4 minutter siden):

Hvordan har prod/cast ikke løyet mener du?

Jeg er helt enig i at man burde forvente at de vet hva de melder seg på. Men det gjorde de ikke, eller de forventet at det som ble sagt, nemlig at alle startet på 0 slik som dem, er sant.

At du mener de er på et latterlig lavt nivå, som alle er enige om, har ikke noe med denne saken å gjøre. Så jeg gir opp.

Som 245 skriver: du velger å tro blindt på det taperlagene sier.

Du er 100% ukritisk til det de kommer med. Les det 245 skrev. Jeg er ferdig med deg 😘
 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

loveli skrev (3 minutter siden):

Jeg er jo helt enig, men..!!

Poenget her, er at de spurte og fikk ukorrekt svar! Dét er det jeg prøver å formidle. Jeg er helt enig i at de fremstår som idioter, men de burde vært spart for å bli plukket ut. Casten/produksjonen burde fortalt dem at det ikke var rett program for dem å melde seg på. Det er det man har et castingbyrå til.

Meglerne spurte flere ganger og fikk samme svar om at alle var på samme nivå. Det er loddrett løgn enten fra castingen eller Kurt …. Like ille uansett.

Anonymkode: a38b3...d5e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som 245 skriver: du velger å tro blindt på det taperlagene sier.

Du er 100% ukritisk til det de kommer med. Les det 245 skrev. Jeg er ferdig med deg 😘
 

Anonymkode: 6ee85...c99

🤣🤣🤣

Jeg velger å tro på 6 deltakere ja. Du velger å ikke stole på noen av dem og du mener du har bedre grunnlag for å mene noe annet enn meg. Selv etter at TV2 har bekreftet at det har vært møter. Wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Som 245 skriver: du velger å tro blindt på det taperlagene sier.

Du er 100% ukritisk til det de kommer med. Les det 245 skrev. Jeg er ferdig med deg 😘
 

Anonymkode: 6ee85...c99

Noen velger å tro på hva seks personer sier og noen velger blindt å tro på hva to personer sier. De som vant og var med på feil premisser.

Anonymkode: a38b3...d5e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (1 minutt siden):

Jeg er jo helt enig, men..!!

Poenget her, er at de spurte og fikk ukorrekt svar! Dét er det jeg prøver å formidle. Jeg er helt enig i at de fremstår som idioter, men de burde vært spart for å bli plukket ut. Casten/produksjonen burde fortalt dem at det ikke var rett program for dem å melde seg på. Det er det man har et castingbyrå til.

Men hva er et ukorrekt svar? Og hvorfor i all verden melde seg på Sommerhytta når de vet at det finnes store ulikheter blant parene, og når dem allerede vet uten å spørre at de ligger på absolutt dårligst utgangspunkt? Du tar jo ifra folk retten til å tenke selv, ha selvinnsikt og forstå konseptet. Er du en 2'er fagmessig så er du bånn i bøtta, og du kan aldri noensinne forvente at noen er dårligere eller like dårlig som deg. Uavhengig hva casten sier. 

Casten har som prinsipp, dessverre, mangfoldighet blant deltagerne. Et annet problem casten har er at det er umulig å vite folks reelle forskjeller dem imellom, samt vite hvordan de forbereder seg, hva motivasjonen er, hvordan lærevillighet de har, hvilken arbeidskapasitet de har osv. Kurt på sin side, var helt OK snekkermessig, men han eide de andre på nøyaktighet, arbeidskapasitet, lærevillighet og motivasjon. DET var Kurts gode side, ikke snekkerferdighetene. For de ble jo tross alt slått av A&J, som for øvrig hadde akkurat samme styrker som Kurt. Dette er det jo umulig for en cast å se på forhånd. Og også om noen skiller seg så negativt ut som enkelte gjorde i år. Det er altså i sum helt umulig å caste "likeverdige" deltagere basert på den store menneskelige faktoren som ligger til grunn. 

Og det er ikke å lyve. Det er sannheten, mer enn noe annet. Og hvis T&T og C&A var så skeptisk med tanke på nivået, så burde de hatt selvinnsikt nok til å drite i å delta. For skepsisen var jo urovekkende i seg selv. 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...