Kath H. Skrevet 14. juni 2021 #2421 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg diskuterer kun om Kurt, ønsker ikke å dra opp drama mellom disse to, for det er ikke disse 2 jeg diskuterer. Derfor jeg bare fokuserer på ham. Jeg diskuterer hans ferdigheter opp mot TV2s egne kriterier om mye oppussingserfaring. En kan diskutere mye på Anna, men nå holder jeg bare fokus på Kurt her. Ønsker ikke å sette disse opp mot hverandre. Det vil ta fokus fra hva jeg faktisk prøver å diskutere. Ønsker du å skrive at Anna ikke er overkvalifisert, så må du gjerne diskutere dette. Men er ikke dette jeg fokuserer på nå. Anonymkode: 019b1...3f7 du må nesten skjønne at det er ferdigheter I SAMMENLIGNING MED de andre deltagerne som diskuteres. Ikke om Kurt er for flink hjemme alene. Anna hadde altfor mye kunnskap om interiør i forhold til for eksempel Kurt, og oppfører seg nå som en bortskjemt unge med klagingen sin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2422 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣 Jeg velger å tro på 6 deltakere ja. Du velger å ikke stole på noen av dem og du mener du har bedre grunnlag for å mene noe annet enn meg. Selv etter at TV2 har bekreftet at det har vært møter. Wow. Men hvorfor tror du A&J her? De har ikke blitt "løyet" til, og var bedre enn K&V. Det er jo helt tullete at de i det hele tatt uttaler seg. Det A&J bør være sur på er seg selv for å ikke vinne finalekonkurransene, og for at arrangementet er slik det er. Ikke på Kurt eller cast. Anonymkode: d9165...245 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. juni 2021 #2423 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Meglerne spurte flere ganger og fikk samme svar om at alle var på samme nivå. Det er loddrett løgn enten fra castingen eller Kurt …. Like ille uansett. Anonymkode: a38b3...d5e Nettopp! Men folk her elsker jo å finne grunner til å snakke dritt om AC og TT. Jeg synes de burde visst bedre, forberedt seg bedre, satt mer pris på sjansen de fikk osv, men jeg skjønner jo at de reagerer på at prod/cast har løyet til dem. Og det er det eneste poenget her. Alt annet som er dratt opp i diskusjonen er irrelevant når akkurat dén saken diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. juni 2021 #2424 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva er et ukorrekt svar? Og hvorfor i all verden melde seg på Sommerhytta når de vet at det finnes store ulikheter blant parene, og når dem allerede vet uten å spørre at de ligger på absolutt dårligst utgangspunkt? Du tar jo ifra folk retten til å tenke selv, ha selvinnsikt og forstå konseptet. Er du en 2'er fagmessig så er du bånn i bøtta, og du kan aldri noensinne forvente at noen er dårligere eller like dårlig som deg. Uavhengig hva casten sier. Casten har som prinsipp, dessverre, mangfoldighet blant deltagerne. Et annet problem casten har er at det er umulig å vite folks reelle forskjeller dem imellom, samt vite hvordan de forbereder seg, hva motivasjonen er, hvordan lærevillighet de har, hvilken arbeidskapasitet de har osv. Kurt på sin side, var helt OK snekkermessig, men han eide de andre på nøyaktighet, arbeidskapasitet, lærevillighet og motivasjon. DET var Kurts gode side, ikke snekkerferdighetene. For de ble jo tross alt slått av A&J, som for øvrig hadde akkurat samme styrker som Kurt. Dette er det jo umulig for en cast å se på forhånd. Og også om noen skiller seg så negativt ut som enkelte gjorde i år. Det er altså i sum helt umulig å caste "likeverdige" deltagere basert på den store menneskelige faktoren som ligger til grunn. Og det er ikke å lyve. Det er sannheten, mer enn noe annet. Og hvis T&T og C&A var så skeptisk med tanke på nivået, så burde de hatt selvinnsikt nok til å drite i å delta. For skepsisen var jo urovekkende i seg selv. Anonymkode: d9165...245 Jeg er jo enig med deg i det aller meste. Men de spurte og fikk ukorrekt svar. Hvordan er det ikke løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 14. juni 2021 #2425 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (58 minutter siden): Ja, det er ikke så rart. De hadde blitt løyet til av casting/produksjon. Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. juni 2021 #2426 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor tror du A&J her? De har ikke blitt "løyet" til, og var bedre enn K&V. Det er jo helt tullete at de i det hele tatt uttaler seg. Det A&J bør være sur på er seg selv for å ikke vinne finalekonkurransene, og for at arrangementet er slik det er. Ikke på Kurt eller cast. Anonymkode: d9165...245 Ja, derfor snakker jeg bare om AC og TT. Jeg har tidligere sagt at AJ ikke har noe å klage over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2427 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (2 minutter siden): 🤣🤣🤣 Jeg velger å tro på 6 deltakere ja. Du velger å ikke stole på noen av dem og du mener du har bedre grunnlag for å mene noe annet enn meg. Selv etter at TV2 har bekreftet at det har vært møter. Wow. Det har vært flere møter helt fra start. Fordi Kurt kunne for mye i forhold til konseptet. Det er sannheten. Så kan de som ikke vil forstå dette fortsette med å slenge dritt om de andre seks. Det sier i grunn mest om dem. Anonymkode: a38b3...d5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 14. juni 2021 #2428 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (2 minutter siden): Nettopp! Men folk her elsker jo å finne grunner til å snakke dritt om AC og TT. Jeg synes de burde visst bedre, forberedt seg bedre, satt mer pris på sjansen de fikk osv, men jeg skjønner jo at de reagerer på at prod/cast har løyet til dem. Og det er det eneste poenget her. Alt annet som er dratt opp i diskusjonen er irrelevant når akkurat dén saken diskuteres. Nei. Vi likte AC og TT. Jeg likte til og med VJ en stund. Men de er ufattelig dårlige tapere og sutrekopper og nå er jeg egentlig litt irritert for at de har fått med seg det de har vunnet av løsøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. juni 2021 #2429 Del Skrevet 14. juni 2021 Kath H. skrev (1 minutt siden): Nei. Da får vi bare være uenige om det. Vi tolker definisjonen på løgn forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2430 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Jeg er jo enig med deg i det aller meste. Men de spurte og fikk ukorrekt svar. Hvordan er det ikke løgn. Det har jeg svart på. For min del har ikke T&T og C&A noe som helst troverdighet lenger, og jeg skjønner ikke at du stoler 100% på det de sier. For alt du vet, så kan det hende at det er disse 4 som lyver for anledningen, for å rettferdiggjøre sin egen deltagelse. loveli skrev (Akkurat nå): Ja, derfor snakker jeg bare om AC og TT. Jeg har tidligere sagt at AJ ikke har noe å klage over. Du nevnte ovenfor "jeg velger å stole på 6 deltagere". Jeg synes du skal trekke av 2 i den påstanden din basert på det jeg svarte deg med. Anonymkode: d9165...245 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 14. juni 2021 #2431 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har vært flere møter helt fra start. Fordi Kurt kunne for mye i forhold til konseptet. Det er sannheten. Så kan de som ikke vil forstå dette fortsette med å slenge dritt om de andre seks. Det sier i grunn mest om dem. Anonymkode: a38b3...d5e ja de som slenger dritt forteller ganske mye om seg selv. Slik de 6 gjør nå i media. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 14. juni 2021 #2432 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Da får vi bare være uenige om det. Vi tolker definisjonen på løgn forskjellig. Nei. Løgn er å fortelle en usannhet. Det er ikke et definisjonsspørsmål. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2433 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har vært flere møter helt fra start. Fordi Kurt kunne for mye i forhold til konseptet. Det er sannheten. Så kan de som ikke vil forstå dette fortsette med å slenge dritt om de andre seks. Det sier i grunn mest om dem. Anonymkode: a38b3...d5e Eller fordi T&T og C&A var for dårlige for konseptet ?? Anonymkode: d9165...245 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lass4r Skrevet 14. juni 2021 #2434 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Jeg er jo enig med deg i det aller meste. Men de spurte og fikk ukorrekt svar. Hvordan er det ikke løgn. Det er vel snakk om en telefonsamtale hatt med en person dette tenker jeg. Og det er ikke direkte usant å si at ja, alle som er med er amatører, selv om Kurt kunne en del. Det er jo heller ikke sikkert at de visste hvor god Kurt var. Det er vel ikke sånn at de tester deltakerne i forkant, de blir jo nødt å basere seg på egne vurderinger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. juni 2021 #2435 Del Skrevet 14. juni 2021 Kath H. skrev (1 minutt siden): Nei. Vi likte AC og TT. Jeg likte til og med VJ en stund. Men de er ufattelig dårlige tapere og sutrekopper og nå er jeg egentlig litt irritert for at de har fått med seg det de har vunnet av løsøre. Enig i at de ikke burde sutre over å ha tapt en snakkerkonkurrasne når de ikke har forberedt seg! Jeg heiet også på AJ i finaleuken da jeg likte deres hytte best. Når de nå klager i etterkant og jeg ser hvordan de oppfører seg er jeg glad for at de tapte. KV virker som herlige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. juni 2021 #2436 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har jeg svart på. For min del har ikke T&T og C&A noe som helst troverdighet lenger, og jeg skjønner ikke at du stoler 100% på det de sier. For alt du vet, så kan det hende at det er disse 4 som lyver for anledningen, for å rettferdiggjøre sin egen deltagelse. Du nevnte ovenfor "jeg velger å stole på 6 deltagere". Jeg synes du skal trekke av 2 i den påstanden din basert på det jeg svarte deg med. Anonymkode: d9165...245 Du synes det ja, men hvorfor skulle jeg det? Jeg kan vel stole på AJ selv om jeg ikke mener de ble løyet til av cast/prod? Det har ingenting med hverandre å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2437 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Enig i at de ikke burde sutre over å ha tapt en snakkerkonkurrasne når de ikke har forberedt seg! Jeg heiet også på AJ i finaleuken da jeg likte deres hytte best. Når de nå klager i etterkant og jeg ser hvordan de oppfører seg er jeg glad for at de tapte. KV virker som herlige mennesker. loveli skrev (10 minutter siden): 🤣🤣🤣 Jeg velger å tro på 6 deltakere ja. Du velger å ikke stole på noen av dem og du mener du har bedre grunnlag for å mene noe annet enn meg. Selv etter at TV2 har bekreftet at det har vært møter. Wow. Ikke for å etterligne andre i tråden, men er ikke dette en motsigelse? Anonymkode: d9165...245 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. juni 2021 #2438 Del Skrevet 14. juni 2021 Kath H. skrev (3 minutter siden): Nei. Løgn er å fortelle en usannhet. Det er ikke et definisjonsspørsmål. Eh... de ble fortalt en usannhet, ergo er det løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 14. juni 2021 #2439 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller fordi T&T og C&A var for dårlige for konseptet ?? Anonymkode: d9165...245 Det var de helt tydelig og burde fått vite det av cast/prod når de var for dumme til å vite/skjønne det selv. Det er derfor man har cast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2440 Del Skrevet 14. juni 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Eh... de ble fortalt en usannhet, ergo er det løgn. Å fortelle deltagere at andre deltagere er amatører innenfor kriteriene er ikke å lyve. Anonymkode: d9165...245 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå