Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortsettelse: Har de endret filmemåte kanskje? Føler ikke at vi «er i hytten»...

Anonymkode: 27dab...7b2

Det kan jo kanskje ha noe med pandemi å gjøre. Kanskje de kan være færre fotografer på jobb og mindre tid inne osv? 

Anonymkode: 152a5...efb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velfortjent vinnere, syntes de hadde det mest gjennomført både inne og ute, selv om jeg ikke er så glad i mørke bad. Tvillingene sitt var også fint, men kanskje litt kjedelig. 

Kunne ønske Anna kunne hatt mer fokus på å skryte av, heie på og oppmuntre Jone i stedet for å prate ham sånn ned. Han virker jo så usikker og hadde blitt tryggere om Anna ga han litt mer bekreftelse. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvordan har folk fått inntrykk av at Veronica er "frekk i kjeften"??? Når har hun noen gang vært frekk? Hun virker veldig snill mot alle syns jeg da. Ser noen klager på at hun er politisk korrekt, som om dét også er en dårlig egenskap nå. Huff så fælt, å ville være snill med alle. Nei og nei, hvor bærer verden hen? 

Anonymkode: 3e3b5...626

Enig, hun virker bare god rett gjennom😌💗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det så uferdig ut med den store varmtvannstanken bare plassert oppå benken.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent seier.  Denne uka har det liksom ikke vært noen tvil.  Uteprosjektet har nok telt mye i vurderingen denne gangen.  Det var først og fremst der Anna og Jone slo far og datter, selv om heller ikke jeg er fan av gullinteriør.  Kanskje hell i uhell for tvillingene at når en av dem først skulle bli satt ut av spill, at det skjedde akkurat denne uka.  Badet er noe av det vanskeligste, de hadde ikke fått like mye ut av "reservene" hvis oppgaven var et lite gjesterom.

Nå har nok Finn funnet sitt par, de han vil heie på gjennom hele resten av sesongen.

Anonymkode: 08f62...5c5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det er rar klipping denne sesongen. Samme som det var i siste sesong av jakten på kjærligheten. Kanskje det er samme klippere som har en annen "klippestil" enn før. 

Syns det blir for lite fokus på hva deltakerne gjør på selve prosjektet. For mye tid på ukeskonkurranser og intervjuer.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg føler det mangler noe denne sesongen, og ikke noe med deltagerene som dere har nevnt.. Det er noe som er feil, jeg får ikke skikkelig inntrykk, får ikke se så mye arbeid, føles ut som at vi har fått sett bedre hyttene før? Jeg har nettopp sett episoden og det gikk så fort at jeg ikke husker en gang hvordan noens så ut omtrent. Noe rart er det.

Anonymkode: 27dab...7b2

Det er for mye intervju i år. Tidligere har vi sett folka jobbe på og bare vært flue på veggen.

I år sitter parene mye i studio og når de jobber får de spørsmål.

Vi ble godt kjent med alle parene i fjor fordi vi var vitne til hvordan de løste oppgavene der og da og ikke bare se de sittende i studio i ettertid og høre dem snakke om hva de gjorde for å løse oppgaven...

Jeg savner å høre Jeanette skrike og banne etter Jerry fordi hun ikke er fornøyd med noe og høre hvor myk Ezra var mot Arber.

Nå ser man jo litt hvordan Anna er mot Jone, men man ser veldig lite av hvordan meglerne er mot hverandre...

Synes jeg.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det kan jo kanskje ha noe med pandemi å gjøre. Kanskje de kan være færre fotografer på jobb og mindre tid inne osv? 

Eller at noen har fått jobb av pappa, slik han ene som lagde det begredelige soundtracket til Exit sesong 2 gjorde. En 15-åring uten relevant erfaring blir satt til utrolig viktige jobber i kanalenes storsatsinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, loveli said:

Det er for mye intervju i år. Tidligere har vi sett folka jobbe på og bare vært flue på veggen.

I år sitter parene mye i studio og når de jobber får de spørsmål.

Vi ble godt kjent med alle parene i fjor fordi vi var vitne til hvordan de løste oppgavene og ikke i studio i ettertid hørte dem snakke om hva de gjorde for å løse oppgaven...

Jeg savner å høre Jeanette skrike og banne etter Jerry fordi hun ikke er fornøyd med noe og høre hvor myk Ezra var mot Arber.

Nå ser man jo litt hvordan Anna er mot Jone, men man ser veldig lite av hvordan meglerne er mot hverandre...

Synes jeg.

Kan det ha noe med pandemi å gjøre, at det ikke er plass til fotograf/innspillingsleder/lyd så tett inn på deltakere pga smittevernsregler, slik at det blir mer intervjuer og mindre "flue på vegg"? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan det ha noe med pandemi å gjøre, at det ikke er plass til fotograf/innspillingsleder/lyd så tett inn på deltakere pga smittevernsregler, slik at det blir mer intervjuer og mindre "flue på vegg"? 

Absolutt!! 🤗

Men det er dumt for programmets del. Kanskje de også kunne lagt opp filmingen litt annerledes? Hatt 2 kameramenn som hver seg filmet 2 lag? Slik at det blir færre nærkontaker og de kunne vært med oppi hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, loveli said:

Absolutt!! 🤗

Men det er dumt for programmets del. Kanskje de også kunne lagt opp filmingen litt annerledes? Hatt 2 kameramenn som hver seg filmet 2 lag? Slik at det blir færre nærkontaker og de kunne vært med oppi hverandre?

Evt kjørt overvåkingskamera i hyttene, litt sånn big brother-stil? 🙃

Anonymkode: 120ea...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klumpen ved inngangen med varmtvannstanken var skikkelig stygg, men jeg la merke til at meglerne ikke hadde en. Kan lure på hvorfor

Kikket gjennom igjen på Sumo nå og så en mann som installerte noe hos Anna og Jone. (Se rundt 5 minutter inn)   Jeg tror noen har montert baderomsmøbler/dusj hos alle. 

Anonymkode: ac846...3a6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ene av de ser helt død ut i trynet når hun ler. Ser helt teit ut, tror det er Trude. 

Anonymkode: bbb3e...3e1

Hvordan er det mulig å synke så lavt? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvordan har folk fått inntrykk av at Veronica er "frekk i kjeften"??? Når har hun noen gang vært frekk? Hun virker veldig snill mot alle syns jeg da. Ser noen klager på at hun er politisk korrekt, som om dét også er en dårlig egenskap nå. Huff så fælt, å ville være snill med alle. Nei og nei, hvor bærer verden hen? 

Anonymkode: 3e3b5...626

Mener jeg reagerte på noe som var sagt nå i ons eller tors episoden. Tok meg selv i å tenkt «lurer på om Veonica som alle liker blir flådd like mye på KG for dette». 😂 Men husker ikle hva som er sagt. Men det har vært et par kommentarer her og der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

De er veldig uheldig med silikonen😬 Håper de klarer det neste uke. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

Aha🤭😅  Ja, enig! Liker Christine og Adrian så unner dem virkelig å vinne noe nå om det så er gullhammer eller ukeskonkurransen🌟 og det ble jo et bad som ble ganske bra selv om det var litt små mangler her og der?🙂 Har troa på de!🌟

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Evt kjørt overvåkingskamera i hyttene, litt sånn big brother-stil? 🙃

Anonymkode: 120ea...7e0

Oooooh! Ja! Tror vi hadde sett ganske mye rart. 😅 Man er jo ganske bevisst på egen oppførsel når kameracrewet er tilstede, men glemmer kameraene fortere når de bare ruller i bakgrunnen. 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fortjent til Anna og Jone, vil tro at det var det fantastiske uteannlegget som ble tungen på vektskålen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på meglerne. De er jo veldig flinke i forhold til hvor lite kunnskap de kom inn med. Herlig humor og stemning mellom de 🥰

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...